Yagura laten bezorgen?

1. Goed eten maar slecht behandeld door gastvrouw rot gevoel me weekend in.

2. llewis 1530 punten

Prima all-you-can eat sushi, met Japanse en Chinese invloeden door elkaar. Gelegen in een groot herenhuis vlakbij het Museon. Vriendelijke bediening, smaakvolle gerechten, kortom een leuk uitje na een dagje strand. Je komt er langs als je met de bus van Den Haag naar Kijkduin rijdt.

3. In dit genre, te weten AYCE Aziatische met name Japanse allerhande lekkere hapjes zeer zeker de moeite waard..

Op afspraak neergestreken in dit statige etablissement in het prachtige Statenkwartier, na een bijzonder plezierig bezoek aan het gemeentemuseum pal aan de overzijde, genoten van de schitterende dubbelexpositie van Anton Corbijn, hebben wij hier overheerlijk enkele uurtjes mogen tafelen..

Ja, gewoon genoten, ook van de passende lauwwarme sake, wel ietwat moeizame communicatie over de diverse gerechtjes met de overigens correcte, vlotte en uitstekende bediening, meesten waren de Nederlandse taal niet machtig, vandaar..

Met Groupon zeer gunstig geprijsd gegeten, normaliter misschien wat aan de prijzige kant voor het gebodene.. maar culinair wel aanbevelenswaardig en ondanks drukte best wel mooie, sfeervolle uitgaansgelegenheid