Bezorgrestaurants in de buurt van Warung Mini

1466720081 70
1512077324 49
1519636864 48
1527196405 49

1. Helaas de zoveelste keer dat er vlees/kip in mijn vegetarische nasi werd aangetroffen. Je kan dit ook niet zien als je afhaalt omdat het ingepakt uit de afgesloten keuken wordt afgeleverd. Erg jammer.

2. Gisteren heeft Warung Mini onze catering verzorgd en het was Super!
    Eten was lekker en veel, vriendelijk en meedenkende bediening, alles was goed verzorgd. Geen omkijken naar gehad!
    Na het eten alles netjes opgeruimd!
    Een aanrader!!!!

3. J.A. Annsen

Eerst hebben we 20 minuten gewacht voordat wij een plek toegeeigend kregen. Nadat wij op onze plek zaten moesten wij nog eens 15 minuten lang wachten totdat iemand aan tafel kwam om onze bestelling op te nemen. De bediening keek mij amper aan tijdens het opnemen van de bestelling. Nooit meer!

4. Shir Ranjana

Vandaag bestelde ik twee gerechten en drinken. Het restaurant was erg rustig. Na 30 minuten wachten was mijn bestelling nog steeds niet gebracht. Ik besloot om de drankjes af te rekenen en te vertrekken. De man achter de kassa bracht ongeveer 25 euro in rekening. Het enige wat wij geconsumeerd hadden, waren twee drankjes. Het eten is nooit gebracht en het rondlopend personeel, waaronder het meisje dat onze bestelling op had genomen, leek het niets uit te maken. Uiteindelijk heb ik voor de drankjes niet hoeven te betalen, maar dit kon veel beter. Een excuus zou wel gepast zijn geweest.

5. Ranjana

Werd aan de bali asociaal bejegend, de dame achter de bali liep midden in de bestelling weg en bleef treuzelen.
    Bij het gereedmaken van de bestelling werd langer dan gewoonlijk gewacht met het besmeren van de broodjes. Er waren maar 2 mensen voor mij. Ik moest wachten tot 2 mensen voor mij en 4 mensen na mij waren geholpen

6. Nasi met kip gehaald, smaak is redelijk goed! Alleen wat is de portie klein voor € 9,50, - iets meer dan eenhalve bak nasi en twee kleine stukje vlees… schaam je Warung Mini, maxi prijs en een mini portie!

7. Eten daar is niks over te klagen sauto is goed te doen service is ver te zoeken kom je aan sta je voor de Bali om te bestellen staan er 5 personeels leden je aan te kijken maar helpen nee dat kunnen ze niet na letterlijk 15/20 min blijven contact te zoeken komt er 1 naar voren met kan ik u helpen hahaha ja denk het wel anders zou ik hier niet staan om te bestellen als ze zo doorgaan denk ik dat ze hoop klanten kwijt raken als ik zo de resencies lees denk dat er dan toch een lampje moet branden suc6 en doe er iets aan.

8. Eten is over het algemeen goed. Ze vallen door de mand door hun succes. Het is te druk. Ze pakken alles aan terwijl ze het niet aankunnen. Nee is ook een antwoord. Of regel je logistiek? Door alleen je zakken te vullen gaan mensen vanzelf naar ander zaakjes.

9. Jennifer

Ik zoek, omdat mijn favo toko na 30 jaar binnenkort de deuren dichtgooit, een toko met echte roti. Warung mini wordt opgehemeld en het is er altijd druk, dus dacht probeer het daar. Een echte Surinaamse/Javaanse eetzaak beoordeel ik altijd aan de roti. Nou ik vraag me af waarom mensen hier eten. Sperziebonen i.p.v. kousenband (not done en zeker niet voor die prijs), prijsverschil met de kaart en wat je moet afrekenen, droge kip, waterige zurige saus zonder enkele vorm van smaak of pit, harde en te dikke roti plaat (100% niet zelfgemaakt) en een kleine portie voor de prijs. Voor diegene die het lekker vinden: ik raad aan een echte Hindoestaan op te zoeken. Dan wil je nooit meer deze smakeloze troep.
    Maar de saoto soep zal vast lekker zijn, die gingen als warme broodjes over de toonbank.
    Bedankt Warung Mini, maar ik vervolg mijn zoektocht naar een echte Roti.

10. Vanuit Almere dachten we lang hier niet gegeten te hebben en bestelde nasi kip en nasi Rames
    Weggegooid geld!
    Het eten was niet lekker en te zoutig!
    Hier kom ik nooit meer terug.
    Het personeel is ook erg onbeschofd.

11. Eten was smerig. Loempia was vettig, zuurtjes smaakten zoet, kipfilet smaakte niet vers, bami smaakte zeer flauw. Enkel de satesaus smaakte goed.

12. R Boerleider

Had eten besteld om mee te nemen en kom ik thuis aan om erachter te komen dat ik een verkeerde bestelling heb ontvangen. Vervolgens bel ik ze op krijg ik een heer aan de telefoon en ik leg hem uit en hij zegt ja is best lastig. Vraagt niet eens naar mijn gegevens om het op te lossen. Slechte service!

13. Dit restaurant had een goede start. De kwaliteit gaat steeds harder achteruit. Na enige tijd heb ik het gisteren weer geprobeerd. Het is duizendmaal niks. Smakeloos. Zodra dit soort restaurants goed draaien is het gedaan met de kwaliteit. Mijn advies: verhoog liever de prijzen en laat de kwaliteit intact.

14. Ben zaterdag 09 mei 2014 naar Mini 53 geweest. Zaak was vol, dus zullen de meeste klanten tevreden zijn. De inrichting was schoon en netjes en de bediening beleefd.

De bestelde Petjil was een waterige brei, te lang doorgekookt en niet goed uitgelekt. De pindasaus was een dunne substantie die je bij de groothandel haalt en de naam pindasaus voor een Warung niet mag dragen. Ook werd de pindasaus over de Petjil gekwakt in plaats van in een apart bakje.

In de Baka Bana zat nauwelijk banaan en in het beslag te veel suiker waardoor het gekarameliseerd was. Al met al geen goede ervaring.

De Saoto soep was een beetje aan de zoute kant, maar goed te eten. Tip: minder zout en een zoutvaatje op tafel. (goed voor de hoge bloeddruk).

Mijn advies is: maak de gerechten met wat meer liefde klaar. Koop een goede pindasaus, Die kun je in iedere Toko krijgen (goedkoop wordt uiteindelijk duurkoop).

Hopelijk gaan jullie niet aan het succes ten onder, kwaliteit duurt het langst.

15. Rajshree

16. De "nieuwe" Warung Mini is in kwaliteit niet meer wat het was, zeker wel lekker maar te commercieel. De saoto is nog steeds heerlijk maar de roti, nasi's en bruine bonen zoutvlees zijn elders echt beter. Vrij prijzig ook in vergelijk met de Surinamers in Transvaal of elders in de stad.
    Kortom, lekker maar niet meer top.

17. We phoned in advance to place an order and they said it would be ready in 15 minutes - a complete lie as it turns out. We drove there, and I dropped my colleague off outside exactly 15 minutes after the phone order. The restaurant was full of angry customers who had also been lied to, and they had not even started cooking our order yet. I had to drive round and park illegally for well over half an hour (bringing the total waiting time to almost an hour). This is unacceptable. If it's going to take 45 minutes to prepare because you're busy, then fine, but don't waste my time like that.

18. Vroeger vond ik mini, weliswaar mini2, maar erg leuk en met name super lekker. Nu zit je er natuurlijk wel wat aangenamer, prima. En persoonlijk vind ik de sfeer nog steeds erg plezierig; vriendelijke, vrolijke, alerte en attente bediening. En de Surinaamse keuken zelf vind ik op zich hier nog steeds heel best hoor, maar niet meer zo wow, gewoon echt te gek, zoals vroeger, vreemd genoeg.. (misschien nostalgie, sentiment of toch wel wat mindere smaaksensatie dan voorheen). Maar ik kom er dus nog steeds graag zo nu en dan en dat zal dan ook wel zo blijven, alhoewel je elders en niet eens zover van mini vandaan tegenwoordig ook heerlijk en heel best (en ook Surinaams) kunt smikkelen en smullen.
    Enfin, bedankt en ciao (maar mini pas wel op voor kwaliteitsverarming / mindering, want in het land der blinden was een oog natuurlijk koning, maar nu ligt/loert de concurrentie alom).

19. Vandaag na lange tijd nasi rames gehaald. Jammer, helemaal niks Javaans aan. Om iedereen te pleasen is de smaak nu vlees noch vis, maar geen Surinaams. Eerder mediteraans of niks, waardeloos. Warung Mini was voorheen Surinaams Javaans, dus ga terug naar je roots. Niks aanpassen, blijf origineel. Broodjes zijn nog lekker. Wij laten ons niet meer beetnemen hoor Warung Mini! Wij zijn kenners.

20. Het eten over het algemeen vind ik lekker maar de sauto soep vind ik meestal te zout. Iets minder zout aan toevoegen tijdens de bereiding, de klant kan dan zelf zout e.d. naar eigen smaak toevoegen.
    De drukke sfeer vind ik gezellig, ze doen hun best qua service, tuurlijk kan het beter maar het doet me denken aan de maatstaven in openbare gelegenheden in Suriname.Ik krijg dan een nostalgisch gevoel bij!

21. Ik haal al een geruime tijd eten bij warung mini en nu ze hun restaurant hebben uitgebreid is de service erg achteruit gegaan.
    Ze zijn een stuk groter geworden maar ze hebben hun manier van werken niet aangepast aan de volume klanten die ze nu krijgen

Ik ging met een vriend eten halen, ik had 2 broodjes en een roti kipfilet.
    De broodjes werden gelijk gemaakt terwijl de roti nog lang niet klaar was. Ik heb mijn broodjes een half uur op de balie zien staan voordat mijn roti erbij werd gezet. Na 3 kwartier gewacht te hebben kreeg ik mijn lauwe eten.

Mijn vriend die direct na mij had besteld en enkel een roti had moest nadat ik al 3 kwartier had gewacht ook nog eens een half uur wachten omdat ze zijn bestelling vergeten waren!
    Toen hij zijn eten kreeg was er geen enkel excuus van hun kant

Aan het gemopper van de andere klanten te horen was dit ook niet de 1e x dat het zo liep. Ik heb ook vaak inclompete bestellingen gehad.

Hun eten is (als het warm en compleet is) heel lekker maar ze gooien wel hun naam te grabbel zo. Want ook al is het eten goed, als het zo elke keer gaat dan zullen de klanten toch wegblijven.

Jammer dat het lekkere eten niet opweegt tegen de slechte service van de medewerkers. Gister is mijn laatste bezoek aan hun geweest, helaas.

22. Op 3 juli bij warrung mini geten met 4 personen we hadden alleen soep genomen en nasi en bami meenemenen, thuis kwamen wij achter dat er bij nasi ramesh 1 klein stuk vlees bij zat, vond het heel erg, ik heb geprobeerd te bellen maar de telefoon werd niet beantwoord. Vogende keer zal ik zker vragen, het eten was lekker maar 1 stukje kip bij een portie Nasi heb ik voor het eerst meegemaakt.

Wel aan te raden om daar te eten ondanks deze ervaring en hoop dat ze bij mijn volgende bezoek zullen compenseren.

23. Eten is er echt super, mijn favoriet is dan ook de sauto soep, pitjel, nasi kip speciaal, bakabana en rijst met bruine bonen en kip, en niet te vergeten de dawet...

Keep on the good work!

24. Groupon voucher vergeet het maar!
    Wij belden 3 weken van te voren om te reserveren, geen plek. Hij zei, ik heb al 2 gasten en in weekend genoeg eigen gasten. Bij Groupon staat niet, niet in het weekend reserveren. Ik vind dit een schandalige behandeling.

25. Heb laatst mijn verjaardag gevierd met 8 personen. Eten was top. Het is zeker aan te raden. Vooral de saoto soep.

26. Top Tent!
    Zijn jaren lang een 40M2 afhaal geweest, moet je nu gaan kijken als je nog niet bent geweest, modern interieur en warm. Service top en vooral het eten.

Voor mij de mooiste Surinaams, javaanse tent in Nedereland en nog steeds laagdrempelig voor iedereen betaalbaar.
    Eigenaren en personeel zijn ook heel vriendelijk.

27. Erg lekker eten! Vooral de saoto is echt superlekker! Tegenwoordig is het geen kleine afhaalzaak meer, maar ook een restaurant. Het ziet er heel mooi uit qua interieur en ze zijn er enorm op vooruit gegaan. Je kunt er nu lekker zitten en eten en ook nog gewoon afhalen als je dat wilt. Vroeger waren ze tot 21:00 uur open en tegenwoordig kun je er tot 23:00 uur nog terecht. De roti met lamsvlees en de bami en nasi rames vind ik ook heel erg lekker, maar er is ook gewoon zoveel keus. :-)

28. Het eten is er altijd lekker. En het wordt warm geserveerd. Vaker gegeten en altijd even lekker.

29. Het eten van Warung Mini is top! Natuurlijk de saoto soep, bakabana, bami, nasi, bruine bonen met kipfilet en br. Pom zijn de gerechten die ik eet bij Warung en wat mij betreft mogen ze uitbreiden!

30. Margaux & Marvin

Meerdere malen eten afgehaald.

Ietsje duurder dan andere afhaaltenten maar... eten is lekker!

En Surinaams! Soto soep is heerlijk, neem een bami en een nasi en meng, broodje kip kerrie is heerlijk!

Helaas geen bezorging!

31. Vindt alleen de saoto soep lekker, broodje garnalen is niet lekker de garnalen zijn niet lekker gebakken en niet schoon, telo bakkeljauw krijg je te weinig bakkeljauw bij en stukken cassave zijn te groot, te hard gebakken met veel olie erin (vet).....:(

32. Lekker eten alleen de winkel verdient uitbreding eten wat aan de dure kant het is het waard

33. een fan

heerlijk eten.. alleen helaas geen bezorging.

34. Tevreden klant

Heerlijk eten! Kan niet anders zeggen.
    Maareh..volgens mij is het Surinaams Javaans en niet Chinees-Indisch.

35. eten is niet zo slecht maar ok niet zo goed. een tikje duurder dan de rest

36. Super eten!!!!!

37. Het beste Surinaamse eten van Den Haag en omstreken

38. Het eten is gewoonweg TOP !!!!