Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Wij zijn afgelopen woensdag bij Wang Hai wezen eten.

Het is in een woord voortreffelijk!

Vriendelijke bediening en het eten is beduidend met zorg klaar gemaakt. Ik heb zelden zo lekker Indisch eten gegeten en dat vanuit het buffet. Het is zelfs beter dan bij andere Indische 'specialiteiten' restaurants. De wok en grill-gerechten waren ook super. Dan nog de overheerlijke peking eend, die er gewoon ook bij zit, dat heb ik bij andere woks niet gezien.

Dit wordt gewoon ons vast restaurant.

2. We hadden afgelopen zondag bij Wang Hai gegeten, ben niet van plan daar nog terug te komen.

We moesten zelf vragen om iets te drinken, het buffet zag er niet smakelijk uit, durfde er ook niet van te eten, te lang wachten bij de wok en grill en de afzuiginstallatie maakte herrie en werkte niet goed.

3,3
  3. Wij waren gisteren, 14.2.2011 bij Wang Hai. Het is een gezellige eetgelegenheid met beschaafd en vriendelijk personeel. De bakken zijn continu aangevuld en de 2 kok's deden hun uiterste best. Niets was teveel en alles kon en ging. De sfeer was gezellig, leuke achtergrondmuziek en de prijs/kwaliteit staan in prima verhouding. Ik zou dit restaurant zeker weer opzoeken en dit ook aan derden adviseren.

Veel succes verder en blijf zo. Dit is prachtig.

4. Vandaag gegeten.

Kwam binnen in een schoon restaurant en werden welkom geheten door vriendelijk personeel.

Tafels waren schoon, zaten bij het raam, zelfs vensterbanken waren schoon. De planten zagen er verzorgd uit.

Het eten was vers en de bakken waren goed gevuld en schoon. Vis en het vlees was vers en goed klaar gemaakt. De groenten waren heerlijk. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens het eten. Kortom een heerlijke Valentijnsavond gehad.

Dank je wel, Wang Hai, Den Haag.

5. In 1 woord vreselijk! Wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt! Als je binnen komt lopen zie je eigenlijk al genoeg. Alles heel vies en oud. Wij kwamen de 2e ronde binnen en bijna alle bakken waren leeg. En wat er lag waren kroketten, en fabrieks ballen, allemaal niks met Indisch eten te maken. In het kwartier dat wij er waren liet de kok 2 keer een bord met eten vallen. Kip werd uit de vriezer gehaald en zo in de magnetron gegooid! De ventilator (als je dat zo mag noemen) maakte herrie. Ze adverteren met gratis parkeren maar dan moet je eerst je auto ergens anders neer zetten om vervolgens binnen de sleutel te halen om de slagboom te openen. (wat trouwens nergens staat aangegeven maar waar je zelf achter moet komen) Drinken zit geen prik in! Echt een schande, wij zijn na een kwartier vertrokken!

6. Radjesh & Asha

Vandaag geweest, wij raden iedereen aan om daar nooit te gaan!

Het begon al met mijn cola, daar dreef iets heel smerigs in. Als je daar drinken gaat bestellen neem altijd een flesje, dan heb je er tenminste prik in (glas of fles kost allebei 3 euro).

Zeer beperkte keuze, als je iets wilt opscheppen om te wokken moet je oppassen dat het niet in de bak ervoor valt. Totaal geen sfeer, we zaten bij het raam, hartstikke vies, ook bij ons zat er een stuk plastic en papier in de gamba`s.

Het is daar hoog tijd voor een renovatie.

3,6
  7. Gisteren bij Wang Hai gegeten, het eten zag er niet smakelijk uit. Het buffet durfden we maar niet aan te beginnen...de bakjes waren met vieze deksels afgedekt en de sauzen waren alles behalve vers. Ze hadden er wel een oplossing voor gevonden, namelijk mayonaise en calve sauzen in potjes ernaast zetten. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een restaurant.

De afzuiging boven de wok en gril is zeer slecht, hierdoor zit je continue in de rook en etenslucht en slaat dus goed op je longen!

Het dessert (schepijs uit bakken en ''vers'' fruit uit blik) hebben we overgeslagen en we zijn naar een ander restaurant gegaan om de avond nog gezellig te maken.

Kortom geen fijn en goed restaurant en zou het zeker niet aanraden.

Voor de prijs, die aanzienlijk is, kun je veel beter en stukken gezelliger eten!

8. Het restaurant biedt Chinees, Japans en Indonesisch eten aan in grill-, buffet- en wokvorm. Eigenlijk is overal wel iets mis mee. Het eten van het buffet is oud of koud, en er is zeer weinig keus. Voor het eten van de Japanse grill sta je een half uur te wachten. In het eten uit de wok vonden we een haar. De 'verse' pindasaus werd over de oude, aangekoekte saus heen gegoten. Heerlijk... eet smakelijk.

De inrichting van het restaurant is verouderd. Het lijkt of er nauwelijks wordt schoongemaakt, en hier en daar is het gewoon vies (hoekjes, randjes, vloer, etc.)

E van buiten is de uitstraling v/h restaurant niet echt uitnodigend. Het is dat wij er met flinke korting konden eten, anders hadden wij een ander restaurant opgezocht. Trouwens... op de menukaart met toch al weinig tekst vonden wij zo'n tien fouten (spelling, stijl, etc.) zoals bijvoorbeeld 'sliptong'.

3,7
  9. Gisteren gegeten bij Wang Hai, voor mij was het allemaal perfect!

Lekker op het dakterras gezeten en heerlijk gegeten voor een koopie.

Ik kom zeker terug en zal het ook iedereen aanbevelen.

10. Prettig restaurant, met lift. Meerdere malen geweest, altijd schone toiletten aangetroffen. Keuze uit soep, Chinese gerechten, brood, frites, stoomgerechten en een verrukkelijke grill, prachtig vlees en vis. Ook nog fruit en ijs. Aardige mensen. Schitterend uitzicht!

11. Voor een wok is er idd weinig keuze, maar het is niet alleen een wokrestaurant. Ook wordt er gebakken op de plaat en zijn er andere maaltijden aanwezig.

12. Michael Jansse

Het eten was goed en de bediening erg aardig. Prijs kwaliteit verhouding was redelijk. De keuze uit eten was erg minimaal. De service was erg onder de maat. Veel beschadigd. Overal het algemeen wel tevreden.

6,5
  13. Gisteren gegeten bij Wang Hai.
    Viel erg tegen.
    Kok bakt/grilt in veel teveel olie.
    Eten niet smakelijk.
    Wc niet netjes.
    Bediening wel aardig.
    Eten was smakeloos behalve de sushi.
    We waren binnen het uur weer buiten.
    Zelden zo een slecht wok meegemaakt.
    Jammer.

Later goedgemaakt met de heel erg leuke film "Terug naar de kust".

2,6
  14. marijke vd zwan

gisteren daar gegeten kip kerry vreselijk slecht geen kerry smaak niets. toiletten helemaal vreselijk er lag zelfs maandverband in de overvolle bak. voor ons nooit meer wang hai Marijke

15. Al jarenlang ben ik vaste klant. Die mensen zijn er voor hun klanten! Lekker eten en niks is teveel moeite! Ik heb ook wel andere restaurants meegemaakt... en niet in de positieve zin.
    Petje af hoor! Bedankt Joey, Arthur en al de rest!

16. goed restaurant met goede barkeeper!!

17. cor severins

viel tegen zijn ander wokrestaurant gewend

3,3

Vorige pagina