Theater Brasserie Wasserman in Den Haag

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Theater Brasserie Wasserman!

• ma 17:30 - 20:00
  • za 17:30 - 20:00
  • zo 17:30 - 20:00

• Telefoon 070-3565356
  • Website
  • E-mail Verstuur een e-mail »

De dichtstbijzijnde parkeergarages zijn de garages Plein (Plein 25) en Malieveld (Koningskade 1b).

De Plein garage is 24 uur per dag geopend, onze waardekaarten zijn heel de dag geldig. Voor deze parkeergarage kunt u bij de infobalie een waardekaart kopen à € 11,-*. Met deze waardekaart kunt u 6 uur parkeren. Vervolgens betaalt u met deze waardekaart bij de parkeerautomaat van de garage. Parkeert u langer dan 6 uur, dan betaalt u het verschuldigde tarief bij.
    *Prijswijzigingen voorbehouden Zolang de vooraad strekt.

Wij verkopen ook parkeerkaarten voor het Malieveld. Parking Malieveld is op loopafstand van de Koninklijke Schouwburg. De openingstijden zijn van maandag t/m zondag van 06.30 tot 22.00 uur. Uitrijden is 24 uur per dag mogelijk. Bij onze informatiebalie kunt u een waardekaart kopen à € 8,-*. U gebruikt deze waardekaart als betaalmiddel in de betaalautomaat in de parkeergarage. Parkeert u langer dan 6 uur, dan betaalt u het verschuldigde tarief bij.
    *Prijswijzigingen voorbehouden Zolang de vooraad strekt.

Op dit moment zijn er werkzaamheden op het Korte Voorhout. Toch zijn we gewoon bereikbaar met het openbaar vervoer, met de auto en zijn we goed toegankelijk voor fietsers en voetgangers. Verder is het mogelijk om vlakbij de ingang met de auto of taxi uit- of in te stappen.

Kijk voor actuele vertrektijden en meer informatie op www.9292ov.nl.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Kindvriendelijk, rustig, luxe, romantisch, klassiek, hip en gezellig
Voorzieningen
Catering, terras en Wi-Fi