Op dit adres zit nu: 12-uurtje

Thai Bright Kitchen in Den Haag

• Bezorgen

1. ''Gezellig een klein hapje eten'' dachten we, en bestelden alvast 2 Tom Kai kippen-kokos soep. Toen we na ruim een half uur wachten toch maar zelf even informeerden of er al schot in de zaak kwam, (ik had mijn man al tot kalmte gemaand met de belofte aan verse ingrediënten en hem weerhouden om te vertrekken) werd ons medegedeeld dat er een grote afhaal-bestelling was (vrijwel geen klanten in de zaak). Na 59 minuten werd de soep opgediend en opperde ik dat er wellicht een kopje koffie of thee van de zaak af kon als klein excuus, de ober snauwde echter dat het geen fastfood was en dat het dus volkomen normaal was om er op te moeten wachten (wat sowieso geen pretje is in een ongezellig zaakje).
    De soep was zoals altijd verrukkelijk maar de sfeer bedorven, en bij het afrekenen probeerde ik de andere ober, waarvan ik hoopte dat hij beter gemanierd zou zijn, er toch even op te wijzen dat deze gang van zaken niet erg klantvriendelijk is. Vervolgens riep hij door de zaak dat vers eten bereiden nu eenmaal tijd kost, (andere klanten hadden binnen 5 minuten hun bord op tafel) zij absoluut niets '' voor niets weggaven'' en dat ''WIJ ER OP UIT WAREN GRATIS ETEN EN DRINKEN TE KRIJGEN''!
    Zeldzaam onbeschoft, dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt, hierbij moet opgemerkt worden dat wij een bijna bejaard, keurig ogend echtpaar zijn en geen landlopers of uitvreters.)
    heel jammer: voor ons geen Brigth Kitchen meer, hoe lekker de vorige ervaringen ook waren, want als dessert krijg je hier wel gratis beledigingen…