Op dit adres zit nu: El Mamma

• Bezorgen

1193740442 34
1204740469 34

1. Mirna Rudolph

Wat was het lekker zeg, Ikan Bali, ketoprak en mijn favoriete saté Kambing over heerlijk.
    Ben zeer tevreden dat jullie bezorgen.
    Als restaurant weer open gaat kom ik eten, ben jaren niet geweest te ver weg.
    Liefs Mirna Rudolph

2. Lekker vegetarisch, en heel vriendelijke bediening.

3. Al meerdere keren heerlijk en gezellig gegeten! Zeker voor de prijs die je betaald.

4. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. De sfeer was heel goed en de bediening was ook erg behulpzaam en vriendelijk. We komen zeker weer een keer terug! Ga zo door.

5. Mijn vriendin en ik eten regelmatig bij Srikandi in Den Haag, en eigenlijk altijd naar volle tevredenheid.

Helaas werden wij gisteren bijna snauwend "verwelkomd" door een jonge vrouw die ik daar nooit eerder heb gezien. Deze jongedame deed haar werk overduidelijk met veel tegenzin, en was bij alles heel kortaf en snauwerig (op het onbeleefd af).
    Ik heb na afloop bewust voor de eerste keer geen fooi achtergelaten in Srikandi!

Wij gaan binnenkort weer naar Srikandi. Als deze persoon er dan nog "werkt" en nog steeds op dezelfde manier met klanten omgaat, is dat reden om ergens te gaan eten waar het 'lekker uit eten-gevoel' van de betalende klant nog wel hoog in het vaandel staat.

6. Eten is goed maar de bediening laat ernstig te wensen over. Deze was ronduit slecht en dat is jammer.

6,5
  7. Het eten was erg goed, vond het jammer dat de bediening zo slecht is! Ze komen nog net niet vragen wat mot je eten, moet lang wachten om wat drinken bij het eten te bestellen. Zonde van zo’n goede zaak qua eten! Ik wat aan de service doen want dit gaat ten koste vd sfeer en het eten. Kom daardoor niet meer naar deze zaak.

8. Ik heb nog nooit in mijn leven zo een slechte soto ajam gegeten.

De soep leek qua uiterlijk niet alleen op slootwater, het smaakte er ook naar.

Ik heb geen hoofdgerecht genomen en ben direct weggegaan.

Nooit meer terug.

Ik snap wel dat het leeg was binnen.

Robbert.

2,2
  9. Schuite

Het eten is eigenlijk best wel goed. De bediening is ronduit slecht. Ongeïnteresseerd personeel dat direkt een cursus professioneel bedienen moet gaan volgen. Als je klaar bent met eten moet je zelf vragen om de tafel te laten afruimen. De koffie wordt gebracht terwijl de borden en schaaltjes van je rijsttafel nog op tafel staan. Het interieur van Srikandi ziet er niet uit. Er moet echt geld worden uitgegeven aan een grote update van het interieur. Eten krijgt een 8, personeel een 3 en het interieur ook een 3. Doe er wat aan.

6,3
  10. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten bij Srikandi, al blijft het moeilijk zoveel gerechtjes tegelijkertijd goed op temperatuur op tafel te krijgen. Bijzonder is dat nagerecht uit de keuken en Irish Coffee uit de bar tegelijk geserveerd worden. De rijsttafel Srikandi Ajoe is wel prijzig, maar uitgebreid en erg lekker. Kroepoek komt wel uit een zakje… Personeel laat nog wel eens een steekje vallen en komt met gerechten bij de verkeerde tafels aanzetten. De toiletten blijven een aanfluiting en moet je vermijden als je kunt.

6,7
  11. Weer een super heerlijke rijsttafel Kecil gegeten. Zelden zo’n lekker kipgerecht gegeten en ook heerlijke sateetjes! Niets dan lof!

12. Lekker eten… hele snelle service met een enthousiaste meisje.

13. We nemen altijd de meest uitgebreide rijsttafel en dat is smullen, heerlijke smaken en goede portie. De gebakken banaan is de lekkerste die ik ooit heb gegeten. We gaan hier niet naar toe voor de sfeer maar puur voor het eten en de snelle service. Als we in Den Haag zijn is dit ons restaurant!

14. Eric den Butter

Rijsttafel was top. De bediening goed en vlot. Voor ons de beste indo in den Haag.

15. Sven pronk

Het eten was helemaal top en sfeer en bediening zeer goed. Dit restaurant is een blijvertje! 😊

16. Toprestaurant. Werkelijk niets op aan te merken. Vriendelijke bediening. Prijskwaliteit gewoon goed. Gaan snel weer.

17. 50 minuten wachten en nog geen eten. Bij navraag geen reactie en geen excuses. Na mog 5 minuten en geen uitleg besloten we weg te gaan zonder onze drankjes te betalen. Stonden ze ook nog achter onze rug om te lachen..

18. Wij hadden een lopend buffet maar misten wat enkele gerechten!
    De gerechten die er stonden waren niet echt warm, voor de rest was het redelijk.

19. 14 01 2017 Wezen eten het eten is goed, de rest is niet te geloven ten eerste werken er mensen die onvoldoende kennis hebben van hoe het moet, geen manager aanwezig?
    Ze zijn bezig met het vegen van de vloer wel jij zit te eten kan natuurlijk echt niet!
    De ramen waren niet om aan te zien, dat is ook het visite kaartje van de zaak heel erg?!!
    Over de rest kan heel heel veel verbeteringen komen!
    Heel jammer, doe er iets aan!

20. Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs! Als ik weer eens in Den-Haag ben, dan kom ik hier zeer zeker terug! Voor de sfeer moet je het niet doen, maar als je voor overheerlijk eten gaat, dan ben je hier op de juiste plaats!

21. Martineke

Zeer vriendelijke bediening.
    Heerlijk eten en heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

22. Je kunt bij Srikandi heel lekker Indonesisch eten maar wat wel jammer is dat de tafels zo klein zijn dat bij een rijsttafel het bijna niet mogelijk is om alle gerechten fatsoenlijk neer te zetten. Het interieur komt ook heel gedateerd over. De zaak moet echt eens van binnen opgeknapt worden.

23. Heerlijk écht Indonesisch eten, zoals mijn Indonesische schoonmoeder dat ook maakt! Heerlijk! Aubergine en lekkere kambing! Ik ga van Utrecht naar Den Haag om hier te eten!

24. Rik 367 punten

Eten was goed van kwaliteit. Bediening was zeer onder de maat mede door de desinteresse die van enkele medewerkers uitstraalt. Als je om19:00 uur een drankje besteld werd dit om 19:30 bezorgd. Kan in mijn ogen niet. Voor-en tussengerecht werden tegelijkertijd uitgeserveerd .
    Maar weer teruggestuurd. Na een uur alsnog het tussengerecht na enig aandringen van mijn kant waarom het allemaal zo lang duurde. Het hoofdgerecht kwam daarna wel vrij snel. Samenvattend: Goed eten waardeloze bediening en sfeer was ook zeer onder de maat.

25. Minderman

In een woord "heerlijk". Jammer dat ik niet meer in Den Haag woon!
    Aardige bediening en we aten allemaal een variatie van bami of nasi rames.
    Het water loopt me nu alweer in de mond.

26. Vertaal van English naar Nederlands

We ate at Srikandi last week. The food was really good but maybe there are new owners, because the service wasn't good and there was a discussion about a dish we ordered. It was a totaly different recipe from how it used to be, but instead of service we got backtalk. Don't know if we are going back, we came here for years, but this was so dissapointing..

27. B den Heldt

Het eten is zoals gewoonlijk altijd erg lekker.

28. Op een van die prachtige, warme nazomerse avonden onlangs hier in die gezellige, levendige grote marktstraat op het terras de nasi rames 'srikandi' genuttigd.
    Allereerst vond ik de kaart niet bepaald duidelijk over welke nasi rames gerechtjes-combinaties er mogelijk waren, werden geserveerd.. (naast diverse, nogal prijzige, rijsttafel totaal-varianten vanaf 2 personen..). En ik vond het ook jammer, dat er naast een niet bepaald goedkoop glas, ordinaire, droge witte huiswijn geen gratis glaasje kraanwater af kon.. (ik had m'n eigen flaconnetje nog op zak..).
    Vooraf wel een schaaltje krupuk van het huis.. de witte rijst en de diverse, nogal gangbare, gerechtjes werden echter niet echt goed warm opgediend en koelden buiten ondanks de rechauds dus wel snel af. Maar een en ander smaakte me wel gewoon goed, helaas niks echt pittigs (pedis), wel op verzoek een ietwat saaie sambal (oelek).
    Enfin, lekker nog wat nagezeten met een cendol daarbij, de service was overigens wel netjes en attent, al met al wel een betere eetbelevenis, en misschien wel voor herhaling vatbaar, nieuwsgierig geworden naar andere (minder gangbare) gerechtjes/specialiteiten, maar vooralsnog dus qua smaaksensatie (nog) niet een van mijn favorite tokotjes in het haagse..

29. Indonesisch, zegt men. Heel erg slecht van smaak, men moet beter leren koken. Witte rijst die niet gaar is, boontjes uit de diepvries, sambal die smaakt als sambal oelek uit een potje, veel te zout! Te veel om op te noemen, Den Haag heeft veel Indonesisch restaurants, ben benieuwd hoe lang dit restaurant blijft open.

30. Met 10 personen gegeten. Prima nasi rames; vertraagde babi panggang en bovendien zwart aangebrand. Vriendelijke bediening echter geen eigen initiatief of verantwoordelijkheids gevoel. Groot glas bier viel volledig over de rug van een van onze vrienden, slechts grote schrik en een doekje; geen initiatief, geen extra aandacht , geen gratis koffie of een volgend drankje. Ergste van alles is de weigering om gewoon water op tafel te zetten; verplicht om dan een fles Spa (6,50) te bestellen; als aperitief een Tia Maria (4,95) en dan geen glaasje water erbij willen/mogen serveren is een schande! (Zie ook actie: Friends for Life).

4,1
  31. Tijdens ons verblijf in Den Haag na Tri Tunggal natuurlijk ook dat "andere" Indonesische restaurant geprobeerd: Srikandi. Midden in het centrum gelegen in een gezellige ambiance.

De Back to the basics nasi rames was werkelijk voortreffelijk. De helft minder uitgegeven dan gisteren, en veel lekkerder gegeten. Niet helemaal eerlijk deze vergelijking, want het betreft verschillende gerechten, maar toch..

Zo hoort het dus: na veel omzwervingen mag ik zeggen dat ik dit het beste Indonesisch restaurant van Nederland vind!

32. Ik kan niet meer zeggen dat ik er wekelijks heerlijk eten krijg geserveerd en toen ons maaltijd ànders smaakten dan we gewend waren wordt alles keurig na de keuken gebracht en opnieuw bereid!

De inrichting van het restaurant is vernieuwd alles is vernieuwd vanaf de vloer tot aan het plafond en de trap na de toilet een dikke 10 hiervoor

Het personeel erg vriendelijk, we worden altijd netjes behandeld ik kan er niks verkeerds over zeggen dan ga zo door!

Mvg Sylvana

33. Ik heb er gegeten en afgehaald prima service en eten overheerlijk ook de afhaalmenu"s.
    Prima vezorgd.

34. Ben vroeger vaak met mijn hele familie daar geweest, altijd geweldig. Echter de laatste jaren valt het tegen. Gisteren had ik een hele slechte ervaring. De kipsate bleek nog rauw van binnen! Ik had er al 2 op, want ik had het niet gezien, maar mijn tafelgenote zag het omdat ze haar vlees sneed. We spraken de bediening aan, maar geen sorry gehoord. Zouden de baas inlichten, maar nu was die weg zeiden ze. WAt dat voor ons betekende bleef duister. Het woord salmonella kwam ze niet bekend voor.....We eisten in ieder geval onze drankjes (elk 1) niet te hoeven betalen en ook dit kon niet zeiden ze, want de baas was weg. Ik heb doorgezet en gezegd, dat ik alleen het eten betaalde en dat ik als ik ziek zou worden sowieso hen zou bellen. Het tegenbod was, dat we 1,50 retour kregen, omdat er 1 satestokje onaangeroerd was! Uiteindelijk na veel overleg en gebel achter de bar hebben we de drankjes niet betaald en zijn weggegaan. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan in een keuken, maar dat je het zo oplost, daar geef ik ze een dikke 1 voor. Nooit meer naar Srikandi.
    Een tip voor het personeel van Srikandi: Je kunt ook je verontschuldigingen aanbieden als je rauw kipvlees hebt geserveerd! En dat je niets kan doen als je baas er niet is, dan kan je maar beter eventjes sluiten voor die tijd.

35. Linda en Marcel

Het restaurant ziet er uit als een cafetaria maar ze hebben de lekkerste sate kambing die ik ooit heb gegeten (zeg ik als Indonesische die per toeval naar binnen liep) en een zeer vriendelijk personeel. Ik kom helaas niet uit de regio want anders zou ik een vaste gast zijn. Ook de ikan Bali die mijn man had is een aanrader. En last but not least: een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

36. I am a frequent diner at Srikandi Restaurant which I initally heard from friends of mine. At first, I thought it was kind of other Indonesian restaurant which offer Indonesian food with barely any Indonesian taste at all, but I was wrong. I really enjoy their rijst-tafel and other dishes, especially Lontong Cap Gomeh and Chicken Satay. I really recommend their ginger tea, which amazingly soothe my throat ache. Their price is reasonably fair with their food quality. And service is also good with smiling faces from Indonesian servers.

37. In Sri Kandi was ik sinds 1991 een goede klant. Nu niet meer. Hoewel de ambiance meer lijkt op een cafetaria en als het er druk is - wat zelden gebeurt- je achter in hoekje wordt gestopt was het eten er lekker.

In het begin vonden we het eten er heerlijk. De bediening is niet erg vriendelijk. Het zijn broers en zakenlui. Onlangs kregen we met veel moeite een wat grotere tafel voor ons en ons kind. De saté is er altijd aangebrand en als je er wat van zegt beloven ze de volgende keer iets anders, maar je krijgt op dat moment geen andere saté! Ondanks dat ik er vanwege mijn drukke werk soms wel 2-3 x per week at, kon er no-o-i-t iets extra's af, zelfs geen biertje. Het laatste jaar zijn de porties alleen maar zouter en kleiner geworden. Per 1 januari zijn de prijzen alweer met 10% verhoogd. Je betaalt nu voor een bordje nasi ramas bijna eur 13-!.
    De koffie is er dramatisch slecht. Allemaal erg jammer voor een restaurant wat zo goed begon en op een pracht locatie zit. Gelukkig zitten er om de hoek in de Wagenstraat nu betere restaurants.

3,4