Rodizio laten bezorgen?

• Honden toegestaan
    • Aan het water

ma 16:00 - 00:00
di 16:00 - 00:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1204549961 92
1329201731 53
1401915264 64
1620055862 62
1671994099 62

1. Nice place, friendly service, nice meat and happy atmosphere! I will go again and again!

TRANSLATION: Leuke plek, vriendelijke service, goed vlees en een vrolijke sfeer! Ik zou keer op keer weer gaan!

2. Laatst met mijn kleinzoon hier gegeten, ananas en gebakken banaantjes heerlijk, maar oh wee het vlees. Veeel te zout!!

3. Koop geen cadeaubon bij Rodizio! Deze zijn slechts een paar maanden geldig, terwijl dit wettelijk gezien niet mag. Ondanks deze wettelijke regel was er geen normaal gesprek mogelijk m.b.t. onze bon die enkele dagen verlopen was. Er werd direct met een strenge vinger gewapperd en het personeel draaide zich weer om. We zijn heel snel vertrokken.

4. Geen AH actie twee 3 gangenmenu's voor de prijs van 1. Maar slechts € 3,- korting op standaard 1 gangmenu van € 22,50. Staat nergens vermeld, niet bij de reservering en ook niet bij de bevestiging en de herinneringsmail. Dat hoor je dus pas als je lange reis van ruim een uur hebt gemaakt en duur hebt moeten parkeren!!
    Eten was eenvoudig maar wel lekker: zelfbediening aan saladebuffet en vlees aan je tafel afgesneden. Binnen een uurtje stonden we weer buiten. De teleurstelling en het gevoel belazerd te zijn kwam de stemming niet ten goede.

Actiebon dus maar niet ingeleverd om voor een echte 2 = 1 aanbieding te gaan gebruiken.
    Hele slechte zaak van AH en Iens om dit restaurant op deze wijze mee te laten doen aan de actie en van Rodizio om dit pas aan de deur te melden. Zeer klantonvriendelijk.

5. Hier laatst gegeten: Het vlees was goed te doen, meestal erg lekker. De saladebar was goed bedacht maar hier en daar toch wat minder vers spul. Erg jammer. De bediening is verder vriendelijk.

6. Wij hadden gereserveerd op 21-2-2015 om 20.00 uur. Daar aangekomen moesten we even wachten want het was iets uitgelopen. Wat schetst onze verbazing er was geen tafel voor ons. Oké het kan voorkomen dat het iets later wordt dus wij hebben geduldig gewacht omdat de manager zei dat het hooguit een kwartiertje kon duren. Echter er kwamen steeds 5 minuten bij en op het laatst durfde hij ons niet meer aan te kijken. Omdat we 21.15 uur nog steeds geen tafel hadden zijn we vertrokken. We kregen toen het advies mee om maar aan de overkant te gaan eten bij de Argentijn (was van de zelfde eigenaar). Zo ga je niet met je klanten om. Dus voor ons niet meer.

7. Op zaterdagavond gereserveerd. Zaak zat bomvol, lange rijen tafels met 5 cm afstand tot je buren.

Zodra we zaten hadden we binnen een paar minuten 4 stukken vlees op ons bord, concept van volproppen en wegwezen. Rosbief flauw en taai, worstjes vreselijk zout.. saladebuffet matig en simpel.

Je voelt je absoluut geen gast maar een nummer, geen intiem avondje helaas. Voor ons de laatste keer.

8. Regelmatig bij Rodizio in Scheveningen gegeten. De saladebar is erg gevarieerd, ontzettend uitgebreid en iedere keer dat je er komt liggen er weer nieuwe dingen bij. Het vlees dat wordt geserveerd is van erg goede kwaliteit, vooral het vlees van de buffel is echt ontzettend lekker. Ook de service is goed, alles wat je vraagt komt vrij snel, het enige jammere is dat glazen met frisdrank vrij snel worden weggehaald als ze bijna leeg zijn maar nog niet helemaal. Verder niets op aan te merken. Ook het decor vind ik prachtig! Ik zal hier zeker regelmatig blijven komen. Een van mijn favoriete restaurants!

9. Kenneth van Vliet

Ik ben nu twee keer geweest. Beiden keren was het vlees niet meer goed. Ik kom hier absoluut nooit meer terug. Mijn vrienden zeiden hetzelfde.

We waren met een grote groep en op een gegeven moment vond het personeel het welletjes en werd er geen vlees meer gebracht. De borden werden gewoon opgehaald! Absurd!

Gezellige tent maar ik snap niet dat ze door de keuring van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit komen.

10. Super bediening, allemaal even aardig. Je moet wel dooreten, want het 'ik pas systeem' wordt niet gebruikt en je bord wordt telkens weer volgegooid met lekker eten. Een echte aanrader. Ook wel te merken, want het is het enige restaurant wat hier helemaal afgeladen zit met mensen. Erg gezellig. Daarnaast ook danseressen.

11. Ria 2269 punten

Middels een groupon hier gegeten waar bij het reserveren duidelijk werd gemaakt dat alleen de vroege lichting mogelijk was. Wij met zijn drietjes al om 16:15u in het restaurant, want vroege lichting was vanaf 16:00u. Bleek dat het buffet nog niet helemaal klaar was, en de spiezen ook nog niet. Na zeker 20 min wachten waarbij ondertussen mandje brood en ons drinken gebracht werden konden we gaan scheppen van het buffet. Vrij uitgebreide keuze; warme gerechten en koude. Jammer is dat er geen bordjes bij staan wat wat is en of iets allergenen bevat zoals noten. Maar na navraag kwamen we erachter wat notenvrij was. Na nogmaals 20 min wachten kwamen de eerste spiezen vlees langs de tafeltjes en die eerste spiezen bevatten verrukkelijk vlees: buffalo, kippepootje, biefstuk en pittig worstje. Gevraagd voor nog een stukje buffalo en dat kon. Erg lekker.

Het rare was dat sommige spiezen niet eens aangeboden werden, bijv de spareribs negeerde tot twee keer toe onze tafel, jammer en het lamsvlees had wat ons betreft ons juist mogen overslaan. Het vlees was overgaar, en daardoor droog en taai, erg jammer, want lamsvlees kan je toch bijna niet verprutsen!?

Daarnaast nog een vleesspies dat erg tegenviel: het varkensvlees; baggervet en raar gekruid, maar alle andere vleesspiezen dat ons werd aangeboden, en dat waren er veel, smaakten ons opperbest (biefstuk, biefstuk met knoflook, pittig worstje, buffalo, kip met bacon, buffalo, kippepoot).

De bediening was allemaal erg vriendelijk (een ervan maakte zelfs grapjes met ons, helemaal top), en voor wie geen twee trappen op kan naar het toilet is er een toilet aan de achterkant van het restaurant gelegen, gewoon even om vragen. Erg goed van hun om daar aan te denken. Een geweldige eetervaring rijker!!

12. Remco_Zelf

Leuke formule en goede ligging (m.u.v. parkeermogelijkheden dan). Eten en bediening zijn in orde maar muziek is erg luid en er is vrijwel geen bewegingsruimte: heel erg volgepropt!
    Leuk voor 1 keer dus.

13. Vrijdagavond met z'n 4en gegeten bij Rodizio. Hadden om 8 uur gereserveerd en hebben een uur moeten wachten op onze tafel, belachelijk! Eenmaal aan tafel begon er een show waardoor je elkaar niet kon verstaan en het was er ook bloedheet. Eten viel ook echt tegen! Waren een hoop geld kwijt en dat vonden we het echt niet waard! Het heeft voor ons een hoog vreetschuur gehalte! Zeker niet voor herhaling vatbaar.

3,2
  14. Jules 14 punten

Heb hier heerlijk gegeten! Mooie show, vlees van kwaliteit!! Ben erg tevreden en ik kom zeker weten terug. Bediening is ook top!

15. Afgelopen vrijdag met zijn vieren gegeten bij Rodizio met een groupon. Dit kon ook om 20 uur, volgens recensie hiervoor was dat niet mogelijk.
    Bij binnenkomst liepen wij tegen een muur van geluid op en de mensen zaten als haringen in een tonnetje op elkaar. Dit kan je ervaren als gezellig, maar wij konden geen normaal gesprek met elkaar voeren. De muziek stond veel te hard waardoor iedereen ongeveer moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan en daardoor gaan de decibellen nog weer eens extra omhoog. Ook de houten stoelen die over de stenen vloer schuiven maken een enorm kabaal en met een buffet staan er natuurlijk regelmatig mensen op. Dat de muziek tijdens de show harder staat is natuurlijk heel erg leuk en de show zelf geeft de avond ook een mooi extraatje.
    Nadat wij aan tafel zaten en allemaal een cocktail hadden besteld duurde het wel erg lang voor de drankjes kwamen, een ervan was niet de bestelde pina colada en voordat dat weer was geregeld ging er weer een hele tijd overheen. Dit was vast een voorteken, want de hele avond was het bestellen en daarna geserveerd krijgen van een drankje een zeer langdurige aangelegenheid. Lijkt wel of ze er niet vanaf willen....
    Het personeel was vriendelijk en lopen allemaal vrolijk met een big smile op het gezicht rond. Alleen iets bij ze bestellen en het dan ook daadwerkelijk op tafel krijgen is wat lastig. Er was zelfs een serveerster die steeds vriendelijk yes zei, maar waarvan wij denken dat ze het zei zonder te weten wat wij aan aan haar hadden gevraagd. Gevolg...er gebeurde niets.
    Het eten was gelukkig helemaal in orde. Het buffet steeds goed aangevuld met vers bereide gerechten en zeer smakelijk. Het vlees was ook perfect en werd op een leuke manier aan tafel van een spies afgesneden. De mannen met de spiesen kwamen regelmatig langs waardoor je altijd wel vlees op je bord had liggen.
    Ook nog een dessert besteld. Ook dit duurde weer erg lang. Een persoon uit ons gezelschap bestelde de cheesecake, na een half uur kwam de mededeling dat er nog maar een klein stukje was. Zo klein dat het waarschijnlijk even zoeken was hahaha... Ik had het stukje dan als service gewoon weggegeven, maar helaas...
    Van de 2 tiramisu's was er eentje nog bevroren. Jammer.
    Door het lange wachten op de drankjes was het inmiddels wat later geworden. Wij zaten bij de open deuren naar het terras, waar het met de terrasverwarming aan een goede temperatuur was. Helaas gingen de kachels uit en de deuren bleven open, niet echt braziliaanse temperatuur meer en ook niet even gevraagd of het te koud was en de deur dicht moest. Ook de vriendelijk lachende medewerkster zei weer heel vriendelijk yes op onze vraag of de deur dicht mocht, liep vervolgens weg en U raad het al.....de deur bleef open, brrrr...
    Bij vertrek nog even naar het toilet. Dit bleek 2 trappen omhoog te zijn. Iets om rekening mee te houden voor de minder valide medemens.
    Wel werden we weer met een vriendelijke glimlach gedag gezegd, maar het zou zo maar kunnen dat dat een vaarwel wordt....

16. Afgelopen zaterdag gegeten met Groupon Voucher. Het eten was erg lekker en een leuke sfeer. De prijs van de drankjes was echter buiten alle proporties. € 4,50 voor een glas wijn en € 2,75 voor frisdranken! Samen met de toetjes van gemiddeld € 8,00 is dit wel een erge slimme manier om de korting van de Groupon weer terug te verdienen. Jammer!

5,1
  17. M.Duijns-Vas

Kom hier best wel vaak eten. Heb nu sinds kort een Groupon voucher. Bij het bestellen van de voucher heeft er nergens gestaan dat er alleen tussen 16.00en 19.45u gegeten kan worden. Kom op, op de zaterdag begint het pas na 20.00 uur gezellig te worden. Heb tegen onze vrienden gezegd hoe gezellig het was en zeker het live dans gedeelte. Nu kunnen we om 19.45 uur ophoepelen.
    Heb ze mijn ongenoegen voor deze actie medegedeeld.
    Jammer.

18. We hebben hier een paar keer leuk en gezellig gegeten. Maar de laatste keer was de service zo slecht! Het begon al bij de reservering, zonder hallo te zeggen werd er gevraagd of ik ook engels sprak. Gebrekkig een reservering gemaakt om 18.30 uur. Blijkt terwijl we nog aan het eten waren dat er twee shiften zijn en dat om 20.00 uur de tafel weer gereserveerd was. Wij waren rustig begonnen met een cocktailtje en toen we lekker aan het eten waren, kwamen ze niet meer met het vlees langs.

Ik weet in ieder geval dat we hier niet meer naartoe gaan. We waren voor met z'n vieren 170 euro kwijt voor nog geen 1,5 uur. Schandalig!!!

4,5
  19. Erik 44 punten

Krap tweepersoonstafeltje. Tafels stonden sowieso wel erg dicht op elkaar en de bediening kon er maar net tussendoor. Bediening sprak amper Nederlands of zelfs alleen gebrekkig Engels wat zelfs het bestellen van een drankje al meteen wat lastig maakte. Het buffet viel een klein beetje tegen in tegenstelling tot wat de website beloofde (niet heel uitgebreid maar wel goed). Het vlees dat aan de tafel gesneden werd was wel erg lekker en men kwam regelmatig voorbij met verschillende soorten. Verder wel een goede sfeer en een leuke voorstelling van de Samba danseressen.

6,7
  20. Heerlijk eten. Heel leuk personeel. Vooral op vrijdag en zaterdag is het erg gezellig met samba danseressen. Het is wel wat aan de prijzige kant. Maar dit heeft ook met de prachtige locatie te maken.

21. Uitstekend! Lekker eten, vriendelijke mensen.

22. Gelet op de rekening vind ik voor het Menu Rodizio Completo het bedrag van 22,50 pp een normale prijs/kwaliteit verhouding. Echter de prijs van 45,50 voor het menu Rodizio Com Camara, met de enige toevoeging van 2 grote garnalen per menu rechtvaardigt de meerprijs van 23 euro! Niet of nauwelijks.

Dit is buiten proporties!

5,9
  23. Vreselijk! Het vlees is niet vers, volgens mij komt het uit de vriezer. Dat proef je meteen.

3,1
  24. Very friendly restaurant. I was there friday with some friends. The food was great and I highly recommend this place for family or friends. The caipirinha was amazing. The staff was a bit weak but fortunately a very friendly and nice english speaker girl had helped us after all. I definitely will go there again.

25. Pinksterzondag hebben we er gegeten om ongeveer 18.00 uur en dat viel erg tegen. Vlees uit de diepvries, zonder enige smaak. De picanha en de bief waren erg slecht. Ik heb 7 soorten vlees en kip gegeten. De kip en het worstje waren eetbaar. De rest was uit de diepvries gehaald en slecht ontdooit of het vlees was uitgedroogd. Voor 2 grote camarão werd euro 16.00 extra in rekening gebracht (smaak middelmatig). De feijoada was water met bonen. 1 keer en nooit meer, heel erg tegengevallen, vooral toen de rekening kwam. De caipirinha was goed en prijzig.

2,9
  26. Ik heb zeer genoten van de muziek , en de bedieinig was erg goed,er werd gelijk een lepel geregeld,die wij nog niet hadden voor de soep.
    ga het zelf beleven,want iedereen die er werkt doet erg zijn best om het u naar de zin te maken.

ga zo door

Ed

27. Het eten was wel goed maar de bediening was heel slecht allemaal onsympathiek. ambiance oogt leuk maar sfeer wordt voor groot gedeelte bepaald door bediening. Was wel heel duur in vergelijking met de Rodizio in Duitsland. Al met al ga ik liever naar Keulen aangezien daar de bediening en prijs vriendelijker zijn.

4,7
  28. heerlijk gegeten eerst dacht ik wat moet ik ermee maar na vriendelijke uitleg was het perfect ga tzt zeker nog eens terug

29. Het eten was prima, maar wij vonden het menu voor onze twee vegetariers wat fors geprijsd. Het meisje van de bediening was vreselijk: onbeleefd en na een opmerking over een fout in de bestelling erg op haar tenen getrapt; de mannen waren aardig en professioneel.

30. patrick

Heerlijk vlees en goede huiswijn(wit zoet) Daarnaast sfeer erg gezellig net alsof je op vakantie bent, sommige bediening keek een beetje chagrijnig af en toe verder helemaal goud.

31. Perfecte bediening zeer gastvrij eten uitstekend ga zsm terug

32. Goed eten,prachtig sfeer,snel en efficient bediening,leker drankjes,makkelijk te vinden,dessert kan ietjes meer keuze in hebben,maar zij zijn ook goed!!! Top.