Ruime parkeergelegenheid voor de deur, waar u gratis kunt parkeren!

• OV

1. Sfeerloos restaurant.
    Chagrijnige bediening.
    Eten haalde niet over.

3,4
  2. Vandaag hier genoten van een heerlijk ontbijtbuffet. Hele ruime keuze voor iedereen wat wils. Leuke locatie en vriendelijke bediening.

3. Ons lievelingsrestaurant!! Top service! Top eten Top ambiance!! Vanavond Mogen we weer

4. Menno de Groot

5. Gisteren gegeten bij Altro met een voucher van v.v. en dat is ons heel goed bevallen. We waren een half uur te vroeg maar dat was geen probleem en kregen een mooi plaatsje bij het raam. Gezellig restaurant met vriendelijke, vlotte bediening. Heerlijk eten, de gerechten mooi gepresenteerd, goed op smaak en ruim voldoende. De wijn (malbec) was ook erg lekker.
    Als we nog eens in de buurt zijn, zeker voor herhaling vatbaar.

6. We hebben hier met 7 personen een ontbijt op tafel gehad. Ik had besproken en de tafel stond al netjes gedekt klaar. Na het eerste drankje kregen we yoghurt met de mededeling dat de broodjes nu afgebakken gingen worden. Hierna kwamen 4 etalieres mooi opgemaakt met kaas, vleeswaren en ei en voor iedereen een slaatje. Dit zag er feestelijk uit. Het brood was ook heerlijk.

7. wim 117 punten

Vanavond gegeten bij Altro... zeker niet als "tweederangs" behandeld omdat we via vakantieveilingen gereserveerd hadden. Leuke en spontane bediening, heerlijke gerechten, heerlijke wijnen....ga hier maar eten en bestel bv een Malbec als wijn wanneer je vlees eet. Wij gaan nog een keer....

8. Vanmiddag heerlijk gegeten en gedronken maar de service was zeer slecht! Duurde lang voor we konden bestellen voor de luch en moesten paar keer vragen om de koffie en de rekening. Personeel was ongeïnteresseerd.

9. marjolijn

Wat een teleurstelling..... Via Vakantieveiling geboekt en behandeld als tweederangs gasten. Kregen een tafel in een tochtig trapgat met de klapperende keukendeur in ons gezicht. Personeel snelde langs, maar had geen oog voor ons. Kregen ongevraagd friet bij ons eten, daarvoor werd extra geld gerekend. De door ons bestelde fles wijn bleek na twintig minuten ineens niet voorhanden. Als compensatie voor het lange wachten op het dessert kregen we als troost nog wel een drankje aangeboden, vriendelijk, maar dat kon deze avond, waarop wij ons zo verheugd hadden, niet meer goed maken .Kortom; ons zul je hier niet meer zien en wij gaan dit restaurant zeker niet aanraden bij vrienden en bekenden.

10. Gisteren via bon vakantieveiling gegeten. I.v.m. het verrassingsmenu werd vooraf gevraagd wat we echt niet wilden eten. Bediening prima en vriendelijk en servicegericht. Amuses en de 3 gangen (trio zalm/maiskip/dessert van verschillende toetjes) was voortreffelijk. Wij konden het niet helemaal op dus meer dan voldoende! Kortom, een prima ervaring voor een mooie veilingprijs.

11. Gisteravond hier gegeten met een bon van VakantieVeiling, 3-gangen verrassingsmenu. Was goed en smaakte heerlijk, zeker de parelhoen met risotto.
    Bediening was prima, personeel vriendelijk, bij ieder gerecht werd er uitgelegd wat het was. Leuk restaurant, komen zeker nog een keer terug.

12. Attente en vriendelijke bediening. Eten is goed. We gingen speciaal om mosselen te eten. Die waren prima, alleen jammer dat ze op een groot bord werden geserveerd waardoor ze snel koud werden. Leuke presentatie maar het "mosselpannetje" verdient toch de voorkeur want dan blijven de mosselen langer warm door het kookvocht.

13. Van Woensel

Dit uitstekende restaurant aan de boulevard van Kijkduin was op de avond dat wij er waren helemaal vol. De bediening is dan zelfs op zo'n drukke avond uiterst attent. Wij hebben genoten van een heerlijk verrassingsdiner. Ook de tafels naast ons genoten van het eten. Van binnenkomst tot weggaan klopt alles. Dit is een restaurant waar wij zeker terugkomen en aan iedereen kunnen aanbevelen. Altro bedankt en tot een volgende keer.

14. Afgelopen zondag met een bon van vakantieveilingen een verrassingsmenu gegeten.Was goed en lekker.Erg vriendelijke bediening en steeds vragen of alles naar wens was.
    Prima dus!

15. Voor het eerst gegeten en ook voor het laatst. Zeer kleine en dure kaart en het biefstukje dat ik had woog echt niet de beloofde 250 gr en was taai en doorbakken. Daarbij vind ik het schandalig dat de (als chips zo harde) patat er nog apart bij komt.
    Het dessert daar in tegen was wel goed. Jammer, het was niet voor herhaling vatbaar...

3,6
  16. Na vanavond snap ik niet, waarom het cijfergemiddelde voor eten en service laag is.
    We waren voor t eerst op de boulevard van Kijkduin en maakten via een vv-voucher kennis met Bar Altro. Wat van buiten op een standaard boulevard-restaurant leek, was van binnen stijlvol en warm ingericht.

We werden van harte welkom geheten en er werd ons keurig gevraagd of we nog bepaalde dieetwensen hadden (we hadden er inderdaad 1). We werden verrast met een verrassings-3-gangendiner, waarbij de kok bepaald niet standaard uitpakte:

2 amuses (voorafgaande aan voorgerecht en 1 voorafgaand aan hoofdgerecht), een voorgerecht met zwaardvis (dat is aan ons IJmuidenaren wel besteed), een hoofdgerecht met heerlijk malse kalfsentrecote, garnalenmoes met krokant laagje van sesam en heerlijke paksoy als groente.
    Als toetje aardbeien Romanoff

Bediening: zeer vriendelijk en vlot. De drankjes werden goed in de gaten gehouden en de gerechten werden in een goed tempo gebracht. We waren binnen 1.5 uur ongeveer klaar en daar houden wij van (niet uren hangen met een 3-gangen diner).

Later deze zomer komen we zeker terug voor een stranddag in Kijkduin; in de buurt kan uitstekend in de woonwijk geparkeerd worden.
    Een ontbijtbuffet bij Altro elke zondagmorgen voor 8.90 euro p.p. en wellicht ook nog 's avonds wat eten, voordat we naar huis gaan.
    Kortom, een geslaagde kennismaking met Altro via een vv-voucher/promotie.

17. Hebben hier op een rustige maandag gegeten...was fantastisch
    Erg leuk en attent personeel.....was van vakantieveiling, werd gevraagd voor een 4e gang menu voor 6 euro extra... De moeite waard.... Komen hier zeker terug... Bedankt voor een gezellige avond.

18. ook met een bon van vakantie veilingen gegeten met m'n partner.
    bijzonder goed bevallen en ook 1x teruggegaan zonder bon...
    bediening top! als je iets wilde aanpassen was dat geen probleem...
    De kok denkt ook goed mee om toch iets lekkers op tafel te zetten:SUPER!
    De porties zijn niet erg groot maar de gerechten zijn wel bijzonder genoeg om toch tevreden te zijn!
    bedankt voor de leuke avond!!!

19. We hebben hier heel lekker gegeten. Het verrassingsmenu was heerlijk met zowel vlees als vis gerechten. Er wordt gekookt met veel liefde en alles ziet er zeer verzorgd uit. Bediening erg vriendelijk.

20. Thea

21. Met een bon van vakantieveilingen afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Altro, vooral de eendenborst was uitstekend.

Leuke bediening en bij elke gang werd ons verteld waar het uit bestond.

Tip;de appeltaart is er heerlijk.

22. Meerdere malen hier geweest met een bon van vakantieveilingen.

Iedere keer ander verrassingsmenu, en iedere keer was de kwaliteit, bediening en sfeer zeer goed!

23. Gisteren wezen eten met een bon van vakantie veiling. We kregen een aperitief en een 3 gangen diner. Door de goede reccensies waren onze verwachtingen hoog. Helaas vonden wij het tegenvallen. Het eten was niet bijzonder en niet veel. Zeker voor een grote eter is dit veel te weinig.

Er zaten meerdere mensen via de veiling en die kregen allemaal hetzelfde te eten. De mensen die via de kaart bestelden kregen duidelijk meer.

De sfeer en het uitzicht maken veel goed.

6,1
  24. Gert en Jeanet

Echt een geweldige avond gehad. Via vakantieveiling een verrassingsmenu 'gewonnen'. En het was een echte verrassing! Fantastisch gegeten, prima service en bediening en een heerlijk plekje buiten op het terras met uitzicht over zee. Voor herhaling vatbaar!

25. Heerlijk gegeten bij Altro. We hadden via vakantieveilingen een verrassingsarrangement en dat was echt heerlijk!

Je kon aangeven wat je niet lustte, dat was allemaal geen probleem!

Kortom, leuk restaurant met heerlijk eten!

26. Met mijn man gegeten bij Altro. Wat een perfecte avond.

Een heerlijk verrassingsmenu met wijnarrangement.

De bediening was meer dan vriendelijk en behulpzaam.

Mijn hoogtepunt van het diner was de rode tonijn en het lavataartje.

Al met al een feest voor je smaak en een subliem avondje uit.

27. Supertoffe avond gehad in dit restaurant. Eten, sfeer, bediening helemaal top. Een echte aanrader.

28. ben 444 punten

5 juni gegeten bij Altro. We hadden een verrassings menu besteld via internet. Tevens aangegeven dat er iemand was met een koemelk allergie. Een uitermate vriendelijke ontvangst, waarbij ze het gelijk hadden over het feit dat er iemand was met een lactose intolerantie.

We kregen een heerlijke amuse van entrecote met Japanse zeewiersalade. Daarna super verse kalfstartaar. Het hoofdgerecht bestond uit ossenhaas met rosenthal aardappeltjes met asperges. Het dessert was een combi van crème brûlée met huisgemaakt sorbet ijs en warme chocolade taart.

De bediening was uitermate attent, vriendelijk, oplettend. Een andere tafel, een pauze, niks was teveel. Het uitzicht over de zee was geweldig. Het restaurant heeft in de kelder ook nog een gezellige bar. Een aanrader.