Restaurant Bogor in Den Haag

1361941310 85
1391911079 88
1481820387 86
1519282598 76

1. Leuke avond bij bekend en gezellig Indonesisch restaurant; Bogor bestaat al 60 jaar, en is eigenlijk heel weinig veranderd. Hopelijk blijft het nog lang bestaan.

2. Schreve

Verjaardag gevierd 3 mei 2018 8 man sterk super lekker gegeten eten kwam lekker snel het was heerlijk het blijft voor ons een speciale plek komen zeker terug

3. Andermaal prima gegeten. Het blijft een aanrader!

4. Zondagavond zeer druk. Wel gereserveerd. Eten middelmatig. Nasi Goreng speciaal en bami goreng speciaal. Eten zeer goedkoop. Binnen een uur stonden we weer buiten. Kon elkaar niet verstaan met praten. Bediening vriendelijk.

5. We kozen voor de uitgebreide rijsttafel. Prima gegeten. Hartelijke bediening. De sfeer is die van een Indonesisch eethuis zoals we die hebben leren kennen in Indonesië; entourage is bijzaak, lekker voedsel de hoofdzaak!
    Aan te raden.

6. johanna

Bediening meestal aardig, ook goeie tip om saté om te wisselen en niet toe te voegen. Jammer dat bij binnenkomst meteen gezegd werd dat we binnen anderhalf uur weer weg moesten zijn! De rijsttafel had maar drie echt lekkere verse gerechtjes. de sajor en één soort gestoofd vlees en ook de sambal ei. De kip daarentegen was een rare grote brok, de sate kambing had onverteerbare vette stukjes en de rest was te droog, de boontje zo murw dat het wel uit blik leek.
    Is hier nog wel een Indonesische kok?

7. Kees pronk

Geweldig eten .

8. Annemieke Herrebout

Zeer gastvrij. Als een huiskamer thuis. En het eten was super!!

9. 20 minuten wachten, vond het wel leuk zo dat nutteloos wachten, gebeurt vaker daarzo, mij zie je er niet meer

10. adri janssen

Nasi rames speciaal gehaald.
    Was helemaal niet lekker, de saté was zo taai dat het niet eens van het stokje was te krijgen. Jammer, ook de sajoer smaakte niet. Haal het al 15 jaar. Voor de Zondag was dit niet leuk!

11. Fantastic, authentic Indonesian food. Delicious - twenty years after we first ate there!

12. Blumenthal

Lekker Indonesisch gegeten. Wij zijn hier altijd tevreden.

13. Kwaliteit en sfeer niet meer wat we uit het verleden gewend waren. Vlees was taai, droog en niet meer zo smaakvol als voorheen.

14. Heerlijke rijsttafel Bogor , voor ons teveel, vriendelijke bediening

15. elisabeth van Nieuwenhuizen

Weer heerlijk gegeten. Als we echter bij dame 1 net een drankje of het eten hadden besteld, kwam dame 2 vragen of we iets wilden bestellen. Wachttijd soms wat lang. Prima tent, slechte akoestiek (heel erg lawaaiig, dus iedereen gaat steeds harder praten.)

16. Goed voor een snelle hap. Maar niet om een gezellig avondeten te hebben.

17. Wat een verschrikkelijke tent is dit geworden. Kwam al jaren met veel plezier hier eten, maar dat is nu over. Ik ben er klaar mee!!
    Betaal liever iets meer voor een leuk, lekker en gezellig avondje uit.

18. Elizabeth Flier

Ik eet regelmatig in Restaurant Bogor. Deze keer was het om iets te vieren met een stel hele goede vrienden. Het eten was lekker en de sfeer heel gezellig.

19. hazewinkel

Het was wederom heerlijk eten en we hebben genoten.

20. Authentieke Indische gerechten. Uitstekende keuken.

21. Eveline Witjas

Het eten was heerlijk, hele vriendelijke en vlotte service. Het enige minpunt is het vreselijke lawaai, jammer

22. Sfeer was prima. Heerlijke rijsttafel pedis. Had wat ons betreft nog wel iets pittiger gemogen.

23. Het was weer heerlijk bij Bogor! Verrukkelijke rendang vooral vonden wij! Het is er ook nog steeds heel gezellig en de rijsttafel voor twee is ook echt ruim voldoende! Iets meer groente erbij was wel fijn geweest nog.

24. Het is niet de eerste keer dat ik daar gegeten heb en ook niet de laatste. Het eten IS zeer goed en de bediening ook. Alles een aanrader, maar van tevoren bespreken want erg druk. Gaat zo door.

25. Eten was oké, maar we hebben een beetje gelachen om het feit dat we geen tjendol en stroop susu konden bestellen. Bediening was ook goed... enige was dat er een zestal kakelende dames achter ons zaten, waardoor wij tegen ekjaar moesten schreeuwen om elkaar verstaanbaar te maken...

26. Ed Beeftink

Heerlijk gegeten. Gezellig, vol restaurant. Zeer attente, aardige (mooie!) dames in de bediening.

27. Swier oosterhuis

Dit is een restaurant waar ik met grote tussenposen al tientallen jaren kom. Goede en betaalbare Indische restaurants zijn een beetje zeldzaam geworden en het is leuk om de verjonging van het personeel te zien. Uitstekend eten met een hoge mate van authenticiteit tegen een alleszins acceptabele prijs. Vriendelijke, amikale bediening door vrolijke jonge mensen en een eenvoudige inrichting verhogen de pret van goed en uitbundig eten.

28. Heerlijk gegeten bij het gezellige restaurant Bogor.

29. Ons debuut bij Bogor. Heerlijke huiskamersfeer, druk maar gezellig.Uitstekende bediening, ze hebben alles in de smiezen. We waren met z'n vieren en wilden twee rijsttafels bestellen maar de bediening zei dat het echt heel veel was en dat we beter één rijsttafel konden nemen en evt. bijbestellen. Ik vind dat erg klantgericht, top! Enfin, geweldige avond, wij komen terug!

30. Neeltje Hurkmans

Wij komen er meer maar hadden nu familie uit Boskoop meegenomen. Ook zij hebben genoten van de heerlijke rijsttafel. Smaken die nooit veranderen. Zij waren verbaasd dat het helemaal vol was op woensdagavond maar na deze smaakervaring begrepen zij dit goed. Een tip voor de kok: snij dat hele stuk kip bij de rijsttafel in de keuken al in stukjes.

31. Silvia Wieser

Dinsdagavond heerlijk gegeten met 7 personen bij Bogor. De jarige werd onverwachts verwend met een uitgebreid feestelijk en heerlijk toetje. Heel erg bedankt

32. Menno van Oorschot

Zoals al jaren top, we kennen het niet anders.

33. Jeroen Huiskamp

34. marjolijn van delft

Het is bijzonder dat een restaurant dat al zo lang bestaat de kwaliteit vast houdt, zonder zich uit te putten in allerlei modieuze zaken. Bediening was heel attent en het eten heerlijk.

35. Gisteren voor het eerst gegeten bij Bogor. Prima snelle bediening en uitstekend eten. Zet alle Indonesische restaurants waar we tot nu toe zijn geweest in de schaduw. Geweldige pedis rijsttafel. Komen zeker terug!!

36. Gisteren voor het eerst daar gegeten. Heerlijk net zoals bij paps en mams thuis. Knusse huiskamer sfeer. Vriendelijke bediening. Hoef niet te lang te wachten op je eten. Betaald parkeren. 1,70 per uur. Met anderhalf uur ben je klaar.

37. Altijd weer even lekker! Gezellige plek, soms iets te druk

38. Arjan Heemskerk

Ik ben een Bogor verslaafde... Geweldig eten, ik ben in veel Indonesische restaurants geweest maar nergens kunnen ze aan Bogor tippen. Het eten wordt niet aangepast aan Nederlandse smaak. Het smaakt zoals het hoort. Kneuterig lees ik ergens... simpel is het juiste woord... en enorm gezellig!!

39. Geachte Bogor,

Hulde, hulde, hulde! Ik heb vandaag een Nasi Rames met witte rijst en saté bij u gehaald. Wat een verrassing! De knoflook gekte heeft bij u nog niet toegeslagen, houden zo! Ik haal al jaren een Indische maaltijd, maar was nog niet bij u terecht gekomen en dat is jammer. Alles even lekker! Ieder gerecht prima! Ik noem speciaal de rijst, de kroepoek, de saté saus, de seroendeng, etc. Eigenlijk alles, en ook nog eens ruim voldoende om volop te kunnen genieten. Ga zo door. U zult me nog vaak zien.

Met vriendelijke groeten,
    Een zeer tevreden klant.

40. Beetje kneuterig maar heerlijk gegeten.

41. Dominique Deguelle

Prima gastvrij en fantastisch Indisch eten. Wat een smaak en geur!!!
    Salve
    Dominique

42. Fam de Vries

Op 15 december 2013 hebben we hier gegeten met 14 personen. Daarvan 3 kinderen die geen rijst lustten, voor hen zijn er apart frietjes gebakken. Geweldig, wij volwassenen hebben heerlijk ons te goed gedaan aan allemaal lekkere hapjes. Het was een top middag. Wij gaan gauw weer.

43. Wij zijn zaterdag 7 september 2013 bij Bogor gaan dineren! Met z'n 10 waarvan 2 kleintjes 1 en 2 jaar oud.
    Wat was men daar vriendelijk, behulpzaam en wat was het eten heerlijk, lekker snoepen van de geneugten uit de gordel van smaragd. Wij gaan beslist weer een echte aanrader.
    Ga zo door Bogor, klasse.

Groeten Bert en Familie.

44. Al sinds kind vaste klant, altijd leuke ongedwongen sfeer. Kan leuk worden, heen gegaan met kids, leuke vriendelijke bediening en super kwaliteit van het eten, lekkere zachte smaak en daarnaast een goede scherpe prijs.. Afhalen tevens mogelijk!

45. Ik kom hier al sinds de opening, het eten is hier altijd prima, de sfeer en bediening ook.
    De prijs/kwaliteit is voor hetgeen je betaald meer dan de moeite waard om hier terug te komen.

46. Dinsdag 30 oktober na een crematie hebben we met 18 mensen bij Bogor gegeten. Perfect. De bediening was vriendelijk en behulpzaam en het eten [rijsttafel] was meer dan voortreffelijk, echt indisch. Vanuit de doggiebag is er de volgende dag nog eens door 4 personen heerlijk van gegeten. Bedankt.

47. Wij komen uit Haarlem en vinden dit restaurant een topper.
    Het zijn de echte Indische smaken en wij voelen ons er senang
    Voor sommige mensen is het te simpel, maar die moeten dan maar ergens anders gaan eten !

48. Will Sittrop

49. Gezellige, spontane bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
    Regelrecht heerlijk om te eten.

50. Dit restaurant vond ik best goed qua eten, sfeer perfect en de service en bediening super beleeft. Ik at er met een goede vriend van mij die jarig was, ik heb een hele leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!

51. Als je hier één keer hebt gegeten ga je nergens anders in Nederland nog naar toe om op z'n Indonesisch te smullen!

52. GERARD HAGEN

53. D. Beukema

Al bijna 40 jaar vaste klant en nog steeds de TOP in Nederland op het gebied van Indonesisch eten.

54. Gerard 117 punten

Kwamen al jaren bij Bogor zelfs al toen het nog Tjandi Baroe was maar deze zaak is zienderogen achteruit gegaan. Personeel ook wat onvriendelijker. Zijn meer met elkaar bezig als met de klanten. Kwaliteit van het eten is echt slecht, veel taai en vet vlees. Hebben gehoord dat er een andere kok in de keuken staat. Zullen we het daar maar op houden, maar wij komen er niet meer. Dit was de 3e keer en 3 maal is scheepsrecht.

55. M. van Vliet

's middags telefonisch voor drie personen gereserveerd. Toen we aankwamen werden we echter naar een klein tweepersoonstafeltje gewezen waar een derde papieren placemat schuin over de andere twee werd gelegd en een stoel werd aangeschoven. Er waren nog genoeg tafeltjes vrij maar ze zaten verder volgereserveerd en 'zo deden ze het altijd' vertelde de serveerster ons. Aangezien we bijna met onze knieen tegen elkaar aanzaten en geen idee hadden hoe we hier een rijsttafel hadden moeten eten zijn we weer opgestaan en hebben deze tent verlaten. Jammer van het lekkere eten maar door de (overigens herhaalde) slechte service gaan we hier niet meer terug!

56. piet 17 punten

Het eten is goed te doen, maar van klachtenafhandeling hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord! Hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling op te nemen met de juiste ingrediënten. En als het achteraf verkeerd blijkt te zijn de klacht goed af te handelen. Men kan de klacht niet bij de klant leggen als het probleem in hun communicatie ligt. Het kan niet zo zijn dat men in herhaling moet vallen om keer op keer hetzelfde uit te leggen. Men moet ruis voorkomen door dit goed te regelen zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Misschien handig om eens een boek te lezen over kwaliteitsmanagement.

Waar gewerkt worden worden fouten gemaakt, maar de actie daarna is wat telt in customer service.

Hopelijk een leermoment.

Succes.

57. Helaas, helaas, er is iets mis met Bogor. Ik weet niet waar het aan ligt, wellicht een nieuwe eigenaar of teveel wisselend personeel, de kok een dip...ik kom al eten bij Bogor toen het nog Tjandi Baru heette en ik nog een kind was ...en altijd was het heerlijk... Maar de laatste tijd? Nee, gado gado bestaat uit slappe natte warme groentes met heel veel laffe pindasaus, gegarneerd met taaie stukken kroepoek, geen taugé te bekennen, geen knapperige boontjes, geen lekkere stukjes gebakken tofu zoals vroeger. Jammer, jullie krijgen nog wel een herkansing, maar da's meer uit het tempoe doeloe gevoel...

58. Paul Kratz

Heel goed, gisteren met ons gezin van 6 weer eens geweest, 250 km voor moeten omrijden maar geen spijt!. Geen enkel probleem met de reservering.

In gezellige setting heerlijk rijsttafelen. Ook belangrijk: je krijgt goede hulp bij het bestellen, om je op je voorkeur, bijvoorbeeld voor pittig of niet, uit te kunnen leven. Vega Nasi Rames ook top. Een aanrader dus, en uitermate betaalbaar!

59. Wij hadden op vrijdag voor zondag bij Bogor een plaats aan het raam gereserveerd. Bij aankomst bleek dat men deze plaats reeds aan andere mensen gegeven had. Er werden geen verontschuldiging aangeboden, we moesten maar ergens anders gaan zitten. Wat hierna gebeurede is onbeschrijfelijk. Men vertelde ons dat er meer mensen aan het raam wilden zitten en deze plaatsen gegeven worden op volgorde van binnenkomst. Voor ons was er geen plaats meer aan het raam. Toen wij echter op een nog niet bezette plaats aan het raam wezen, zij men dat deze reeds gereserveerd was. Toen wij daarop de serveerster aanspraken dat wij ook gereserveerd hadden werd gezegd “ komt u bij ons dan allen maar eten als u een raam plaats heeft”.
    Hierna zijn wij vertrokken zonder te eten en zolang er van uit Bogor geen genoegdoening komt gaan wij daar nooit meer heen.

60. Als je van eerlijk en een echte Indische keuken houdt, dan is dit restaurant echt een aanrader. Den Haag heeft een groot aanbod aan Indisch eten, maar dit is echt 1 vd beste.

61. Niet gaan eten bij Bogor, wij zijn er ook aan verslaafd!.

Minimaal 1x in de maand moet worden toegegeven aan deze verslaving.

01. De service is te goed.

02. De sfeer is te relaxed.

03. En het eten is gewoonweg te lekker!.

62. Hugo Schulze

63. Ik woon al dertig jaar om de hoek bij Bogor en ik heb er in al die tijd slechts één jaar niet gegeten (toen er een tijdje een andere, niet zo goede kok was). Gelukkig is dat al weer lang voorbij. Ik ga er tenminste een keer per week eten, dus ik ben wel een ervaringsdeskundige. En velen van mijn vrienden, kennissen, collega's en buitenlandse relaties smeken mij altijd om daar weer te mogen eten. Leuk toch ja?!

64. Maarten van Aken

Ik kom er al jaren en het eten blijft voortreffelijk.

Prettige bediening, echt Indisch eten en beslist niet duur.

Het is een van de betere (zo niet het beste) Indonesische restaurants in Nederland! Gewoon een keer naar toe gaan en zelf uit proberen. Een aanrader!

65. Hmmm... al langer is mij aangeraden Bogor aan te doen. Vond de soto ajam in Cafe 2005 altijd al heerlijk. Jammer dat ik niet eerder gevolg heb gegeven aan het advies. Voor wat betreft de kwaliteit van het eten, wat mij betreft onovertroffen in Den Haag!

Eten in Bogor is authentiek en overheerlijk. Woon er nu op enkele minuten afstand... en ja.... ben in 2 weken tijd al 3 maal langs geweest om eten af te halen.

Top, makanan enak sekali! De aanrader voor Indonesisch eten in Den Haag.

Een kleine toevoeging... zit met mijn bord voor mijn neus... eten van Bogor. Nog geen vast gerecht op de menu kaart, maar zeker een aanrader als het op het menu staat : terong petih!

Heerlijk... sedap!

66. Phil 7 punten

Was er nog nooit geweest, maar heb lekker gegeten.

Ben zelf Indisch, dus die rijsttafel-pedis was voor mij niet heet....... :P.

Snelle bediening, ook goed.
    Kortom, leuke zaak om nog eens terug te komen.

67. Was alweer een half jaar geleden, te lang eigenlijk! Wederom heerlijk gegeten, supersnelle service (ik begrijp zusjes onder elkaar). Lekker huiskamergehalte, niets mis mee, beetje schuiven met de stoelen. Doet niets af aan de bediening, eten... kortom heerlijk. Zeker een aanrader voor mijn werkgever Nielsen in Diemen. Kon ik ze maar eens uitdagen deze richting uit te komen! :-)

68. Net als ene Tineke schreef dat ze tegenover Bogor woonde, woon ik nu in Gorredijk, Friesland, maar woonde ooit om de hoek van Bogor, in de Perponcherstraat 68. En als ik in Den Haag kom, dan ga ik Meestal eten halen bij Bogor!

Inderdaad is parkeren soms een crime, maar op de Koningin Emmakade of Waldeck Pyrmontkade is vaak wel plek te vinden, even geduld hebben wordt wel beloond met heerlijk eten!

Ga zo door Bogor!

Groetjes,

Rinus Wullur.

69. Marc 365 punten

Heerlijk eten en goede prijs kwaliteit verhouding.

Je moet overigens wel van pittig eten houden, maar dat weet je als je Indisch gaat eten.

70. Eten is er verrukkelijk. Sommige vleesgerechten zijn wel erg pittig, maar goed te eten. Eet veel bij Indische restaurants en ik moet zeggen dat deze een van de beste is! Wel een beetje duur...

71. Heb enkele jaren in de van Swietenstraat gewoond, schuin tegenover Bogor en in die tijd kwamen we er regelmatig. Ook al woon ik nu al 25 jaar aan de andere kant van het land, nergens heb ik meer zo goed gegeten dat bij Bogor.

Steeds weer vergelijk ik de kwaliteit, de smaak en vooral de smaakverschillen van een gerecht en steeds weer denk ik: zo goed als bij Bogor zal ik hier nergens tegen komen.

Heb heimwee naar de periode waarin we, thuiskomend na een lange dag werken de geur van op houtskool geroosterd vlees al roken en de keuze: "wat eten we vandaag" was dan snel beantwoord...

Ja, dat zou ik nog wel eens willen: nog eens eten bij Bogor.

72. petra de jong

73. Bogor is een Indonesisch restaurant waar je echt voortreffelijk kunt eten. Mijn zus en zwager komen er al 30 jaar en ze hebben mij ook aangestoken. Als mijn zus en ik samen gaan eten, is dat meestal bij Bogor. Vanuit Leiden ben je er in 20 minuten en het is het ritje meer dan waard. Het restaurant is in eenvoudige stijl ingericht. Het eten daarentegen is fantastisch. Een aanrader.

74. Voor de sfeer moet je er niet gaan eten. 'Huiselijk' noemt mijn man het. Wel gaan we voor de onovertroffen sate kambing! Zeer goed eten voor een zeer schappelijke prijs!

75. Saint 51 punten

Zeer smaakvol eten. Nooit geen last van dit eten en daar ben ik persoonlijk nogal gevoelig voor.

Aardige klantgerichte bediening. Men zorgt zelfs ervoor dat je het eten dat over is mee kan krijgen. Service!

De inrichting zou iets beter/sfeervoller mogen. En bijpassende muziek /themamuziek mis ik ook soms. Af en toe als het vol en druk is is de ruimte wel rumoerig. Maar verder kwalitatief heel goed!

76. Heerlijk gegeten.
    Maar,ik vind wel dat de inrichting wel eens mooier mag,
    Je hebt er 2 zaaltjes de ene is mooier met mooi plafond maar het andere zaaltje is echt oude troep!

77. Al tientallen jaren uitmuntende kwaliteit!

78. UITSTEKEND Indisch gegeten. Complimenten aan de kok. Alleen de ambiance. Ja, daar moet je dus van houden. Een paar lange tafels waar je, als het druk is, zomaar bij anderen (vaak studentikoze types) wordt geplaatst. Stoeltjes zijn oud en krap, tafeltjes wankel. Maar dat eten....Hmmmm, echt een streling voor de tong. Let wel op dat heet hier inderdaad ERRUG heet is. Mild is heet genoeg voor de meesten, denk ik.

79. Matthijs

Redelijk gegeten maar helaas de fout gemaakt pittig eten te kiezen. Pittig is hier wel HEEL pittig. Voor de rest wel goed! Heb een beetje meegegeten van de rest en het smaakte prima! Ik ga vanavond weer naar Bogor...

80. Heerlijk eten. Alleen is de bediening soms wat traag, maar wel aardig. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. De uitstraling is redelijk

81. Met vier man van een heerlijke rijstafel 'Bogor' genoten. Vlotte bediening, scherpe prijs, ongedwongen ambiance, kortom prima plek voor een gezellig etentje.

82. Goede sfeer, lekker eten. Weinig pretenties.

83. Als je chique wilt eten, moet je dit uitstekende restaurant overslaan. Wil je een lekkere indische rijstafel voor de prijs van een pizza dan moet je hier zijn. Veel vaste klanten, constante kwaliteit. Aanrader.