Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

1. Wij hebben van een high wine genoten met een bon van een veiling, en het was boven verwachting!
    Eerst een kaasplankje met mandje brood, daarna een etagiere met sandwiches, warme mini hapjes en 2 glaasjes, 1 met garnalen en 1 met kipfilet.
    Daarna nog een heerlijke zoete verrassing!
    Daarbij mocht je 3 glazen wijn, maar de laatste heb ik ingewisseld voor thee, en dat was ook geen probleem.

2. Leuke tent heerlijk eten echt waar voor je geld
    Goede bediening alles is goed is een aanrader

Mvg martinos

3. Super afsluiting van een mooie stranddag. Veel keuze uit Chinees, Japans en Indonesisch buffet. Personeel ook heel vriendelijk. Topper was dat we gratis konden parkeren naast het restaurant. Echte een aanrader!

4. Wat een slechte zaak. Er loopt brutaal personeel rond, ze staan je niet vriendelijk te woord en de klanten worden echt als kippen behandeld. We wilden hier gaan eten met 4 personen. We hadden eten besteld, alleen duurde dat vreselijk lang. We zagen het eten op de muur van de open keuken staan en de kok drukte als maar op het belletje, geen personeel te zien die even het eten naar onze tafel bracht. Het eten heeft daar al wel meer dan 15 minuten gestaan en pas toen de kok maarliefst 10 keer achter elkaar op het belletje had gedrukt, kwam er een personeelslid aan, die toen het eten al klaar was, voor durend heen en weer aan het lopen was, bij de kassa aan het klooien met andere personeelsleden. Toen het eten op onze tafel werd gezet, hadden we er wat van gezegd dat het eten daar al meer dan 15 minuten had gestaan en dat het dus al wel afgekoeld moest zijn. De patat was koud en slof en de saté was erg ingedroogd. Het personeelslid vroeg of we het eten opgewarmd in de oven hadden willen krijgen (in de oven wel te verstaan), dat weigerden we en we gaven op een nette manier commentaar over het feit dat het eten daar meer dan 15 minuten op de bar heeft gestaan, en er gewoon niemand het eten had gepakt en naar ons tafel had geserveerd. De serveerster negeerde ons compleet, en we dronken onze drankjes op, waarna we waren opgestaan en weggelopen. Niet betaald uiteraard, maar zo'n slechte service en het serveren van koud voedsel, verdiend ook geen 80 euro.

5. Will Sittrop

6. Werkelijk waar, een genot! De bedieing sprak niet goed Nederlands, en was wat afstandelijk, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de show die ze weggaven. Bij Sakura wordt er voor je aan de plaat gekookt. Best prijzig is dat wel, maar niet als je via Groupon komt. De hele zaak zat vol en dan is het wel fijn om je eigen chef te hebben. Vooral de biefstuk vond ik erg lekker!

7. Chinees-Indisch Den Haag

enigma422

In een restaurant, of in dit geval meer een afhaal, met een paar tafels en stoelen gaat het natuurlijk om het eten en dat was redelijk. Ik had mihoen met foe yong hai dat naar mijn mening iets aan de zure kant was maar het was wel te eten... vreemd vond ik het dat er geen pisang goreng op de menulijst stond. Ook vond ik het nogal onbeschoft dat ik toen ik om een biertje vroeg gelijk een flesje kreeg terwijl de menukaart toch duidelijk aangaf dat je kon kiezen uit een glas of flesje, en uiteraard was een flesje duurder..

5,1
  8. Ik ben via groupon 1 keer wezen eten met nog 3 andere vrienden .
    Nu ga ik gewoon wekelijks eten met vrienden, iedereen vind het tot nu toe lekker.
    Je kunt er erg lekker eten .
    Ik ben zelf vegetarier en ik eet elke week ontzettend lekker bij sensation.
    Echt een aanrader !!!!

9. Heerlijke avond gehad. gerechten waren simpel maar goed van smaak. Alles met de hand gemaakt. Prettige sfeer door kaarslicht. Zachte chansons op de achtergrond.

10. Tijdens ons 3 daags bezoek aan Scheveningen hier 2 keer gegeten en het was super zowel het eten als de bediening.
    Ook de band die hier s'avonds speelde was erg goed.
    Dus voor de herhaling zeker vatbaar!!!

11. Wij gingen op 17 april speciaal naar Den Haag om naar Andre Serban te luisteren en vooraf te eten. De maaltijd bleek een aangename verrassing, heerlijk van smaak, royale porties en heel voordelig. Zeker aan te raden ! Natuurlijk was het spel van Serban meer dan de moeite waard, jammer dat er zoveel doorheen gekakeld werd door allerlei mensen. Al met al een heel gezellige en relaxte avond, jammer dat we niet dichterbij wonen, dan kwamen we veel vaker en beslist iedere keer als Serban speelt !

12. Wij hebben gister bij Twins gegeten, heerlijk op terras gezeten goede bedieningen en eten was goed.
    Kinderen heerlijk op gratis springkasteel gespeeld als wij weer in scheveningen zijn gaan we zeker naar Twins!!

13. Vanavond voor het eerst hier gegeten en we zijn erg enthousiast. Vriendelijke en snelle bediening en heerlijk eten. We komen vanuit het zuiden van het land zeer regelmatig naar Kijkduin om even bij te tanken en dit restaurant gaat ons zeker ook nog vaak terugzien.

Het restaurant schijnt sinds kort een nieuwe eigenaar te hebben. Degenen die hieronder aangeven in het verleden slechte ervaringen te hebben opgedaan zouden het misschien nu toch eens opnieuw moeten proberen!

14. Mac

Dit is echt het beste Thai afhaal catering restaurant wat ik ken. (En ik ken er veel en niet alleen in Den Haag)
    Als je echt van Thais eten hou moet je er zeker langs gaan.
    Er word met liefde voor het vak eten gekookt en dat proef je.
    Met de lekkere verse Thaise salades en curry's waan je je even in Thailand. Ook de bediening is zeer vriendelijk.
    En die kwaliteit voor die prijs is niets te veel.

15. Internationaal Den Haag

Martijn

Voor de eerste keer dineren bij Alexander. Voor een maandag avond zat het restaurant goed vol.
    Heerlijk gegeten, bediening was prima, had alles in de gaten.
    Tonijn als voorgerecht was zalig; werkelijk perfect van structuur.
    Als tussengerecht hadden we huisgemaakte tortelloni gevuld met bospaddenstoelen en zwarte truffel. De smaak hiervan was subliem en het gerecht is een aanrader om als hoofdgerecht te nemen.
    Tot slot Ossenhaas Rossini met foie gras, truffel en Périgueux-saus. Om je vingers bij af te likken.
    De enige puntjes van minimale kritiek is dat het erg warm was in het restaurant en dat men de bass van de muziek wat te hoog had staan. Vandaar de 7 voor sfeer.

Voor de rest: een top tent.

16. dimsun-liefhebber

Ik ben eens voor de verandering in een chinees reastaurant gaan eten. Het was een compleet nieuwe smaak maar echt heel lekker en de service was goed: er kwam meteen een ober op me af toen ik binnen stapte. De obers waren beleeft en vriendelijk. We kregen gratis egg tarts en de gerechten waren snel en smaakvol bereidt. Ik ga er zeker vaker eten.

17. Internationaal Den Haag

Rikie van der Veer

Aansluitend op de voorstelling Wicked hadden wij hier een jubileumdiner met 2 gangen. Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer attent. Met name rondom mijn jarige hoogbejaarde moeder was veel aandacht en zorg. Ik begrijp dan ook niets van de vorige recencies. We gaan dit zeker vaker doen!

18. Indonesisch Den Haag

A.van Kleef

Vandaag een specialiteiten rijsttafel mild gegeten. Alles smaakte naar water. Jammer,speciaal 25 km gereden omdat het de vorige keer wel lekker was. Dit was voor ons de laatste keer.

1,2
  19. Indonesisch Den Haag

Eten is werkelijk heerlijk. Vlees is zeer mals en mager. Smaak is top. Aanraders zijn de sate kambing en babi van de houtskoolgrill. Nasi goreng dwaja is om te watertanden, lekker pittig. Verder zijn de gerechten als tahu telor en ajam pagang ketjap zalig. Kan zo nog wel uren doorgaan.

Inrichting is verbeterd. Ziet er nu veel gezelliger uit. Soms staat er ook een muziekje aan. Bediening is ook vooruit gegaan, maar ga er aub niet eten als je haast hebt. Heb je wel haast dan is alvast telefonisch bestellen een tip! Prijzen zijn heel erg schappelijk.

20. Ik kom hier al jaren. Als je lekker, vers en veel wilt eten voor een goede prijs, dan moet je hier zijn. Het personeel en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en oplossings gericht. Het prachtige restaurant is bovendien gezellig en autentiek Grieks. De Gyros is de lekkerste van Nederland!

21. Afhaal en bezorg Den Haag

Alleen afhalen! Dit is echt lekker Surinaams en Chinees. Alles is heel vers, maar dat kan ook niet anders want het loopt er storm. Neem een zakje komkommer met peper mee als je tegen heet kunt. Goedkoop en veel!

22. Door mee te bieden op Vacantieveiling.nl,gingen wij uit eten bij De Waterreus in Scheveningen, wij waren daar nog nooit geweest. Een dikke 10 krijgen ze daar, het eten was heerlijk, leuk geserveerd, omgeving perfect, voor herhaling vatbaar.
    J.Hansen

23. Internationaal Den Haag

Jet

Gisteren gegeten bij Alexander. Gekozen voor het weekmenu. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.

24. Steffie

Slecht. Kurk in de wijn, anderhalf uur wachten voordat er eindelijk iets op tafel kwam, zeer luidruchtige bediening die niet luistert naar de gasten. Wij zaten aan de tafel grenzend aan de keuken. Ik kon zien dat al het vlees uit de vriezer kwam, pasta uit een plastic groothandel verpakking. Niets zelf gemaakt, niets vers. Geen groenten of aardappeltjes bij de hoofdgerechten. Ik had zowaar nog honger toen we het restaurant verlieten. En dat voor zo'n prijs. Ze moesten zich schamen.

1,6
  25. Heerlijk gegeten, prettige bediening.

Klein minpuntje: Waren via veiling, en moesten extra betalen voor patat en salade bij hoofdgerecht. Het lijkt mij logischer dat je het er standaard bij krijgt want alleen sate is geen hoofdgerecht..Althans volgens mij niet..

Toch zeer tevreden, als we in de buurt woonden kwamen we zeker terug.

26. Kleine eetwaren Den Haag

andreas van der linden

Was geen verse gevulde pasta, meer van de Albert Hein. Kregen niet waar we om vroegen, bediening mag veel beter. Lasagne was 1 grote bonk kaas zonder pasta, en het vlees rauw.

2,5
  27. Nederlands Den Haag

Moniek Tersteegen

Eergisteren met mijn vriendin hier gegeten. We hadden niet gereserveerd en het terras was vol. De bediening legde uit dat we wel konden aanschuiven, maar dat we dan even geduld moesten hebben. In de tussen tijd kregen we ook nog een drankje aangeboden. Goede service. Aan tafel kregen wij gratis en ongevraagd een amuse, wat bij ons vooral waardering oogstte. De amuse bestond uit een stukje stokbrood met gerookte zalm, afgemaakt met bieslook. Bijzonder lekker. Wij bestelden verder de in olie gebakken gamba's als voorgerecht, welke al sissend aan tafel werden geserveerd. Wow, dat was lekker. In de tussentijd de uitgebreide wijnkaart bestudeerd en een heerljjke Pinot Grgio besteld. De wijn wordt voordelig aangeboden. Daarna nam ik de gekookte mosselen, welke heerlijk waren. Mijn vriendin had een heerlijke malse tournedos. We hadden frites en wedges er bij. Deze waren goed gefrituurd. Een compliment aan de keuken. Als de zaak zo vol zit ben je goed bezig. De bediening schenkt echt veel tijd aan je. Zo doorgaan. Ons zie je wel vaker.

28. Stephan

Wij hebben voortreffelijk gegeten bij dit restaurant. We waren een weekendje weg in den haag en via eet.nu hebben we dit restaurant gevonden.

We kwamen vanwege het mooie weer pas om 9 uur binnenlopen maar dat was geen enkel probleem. Ook niet om nog een 3 gangen menu te nuttigen. De gerechten waren heerlijk. We kregen een broodmandje en een amuse van het huis.

Vanwege het mooie weer hebben wij op de achterplaats gegeten en met het uitzicht op het park zit dat fantastisch!

De bediening was goed. Aardige mensen die de sfeer goed aanvoelen en daar de snelheid van het eten op aanpassen.

Wat ons betreft is de 8,4 op eet.nu te laag! Een echte aanrader!

29. Internationaal Den Haag

We ate at Alexander by accident, were walking around looking for some place to dine. Normally we wouldn't spend so much on a normal evening out, but we are glad we treated ourselves here. We had plenty of choice and all courses (especially beef Rossini with foie gras) were really tasty!

Waitresses were attentive yet discrete, and we managed to get our intimate niche, which made it relaxed & fun. The place was quite busy but that didn’t affect the speed of the service in any way. Check the place when you have a chance, you won’t regret!

30. Internationaal Den Haag

Afgelopen zaterdag gegeten met Groupon Voucher. Het eten was erg lekker en een leuke sfeer. De prijs van de drankjes was echter buiten alle proporties. € 4,50 voor een glas wijn en € 2,75 voor frisdranken! Samen met de toetjes van gemiddeld € 8,00 is dit wel een erge slimme manier om de korting van de Groupon weer terug te verdienen. Jammer!

5,1