Hier zie je hoe de meningen over de Oogst verdeeld zijn.

1. Indonesisch Den Haag

Ik heb er gegeten en afgehaald prima service en eten overheerlijk ook de afhaalmenu"s.
    Prima vezorgd.

2. Giorgio is sinds kort overgenomen door nieuwe eigenaren!

Het oude Giorgio was echt goed.. maar deze nieuwe eigenaren maken er een zooitje van!
    Vieze waterige pasta sauzen en slecht gevulde klamme pizza's.. ga er nooit meer heen!

inderdaad ook aso volk wat je helpt!

Weg ermee!

3. Lekker gegeten d.m.v. Bon vakantieveiling. Zit op me gemak. Vriendelijke bediening. Snelheid zit er inderdaad in, maar stoorde me niet. Kan evt aangeven of het iets langzamer mag. Samenvattend was het lekker en leuk.

4. Roekshana

Ik kom al jaren in dit restaurant, en nooit iets op aan te merken. Het is altijd geweldig en de service wordt met de jaren beter. Veel andere Indiase restaurants gezien, maar voor mij kan er niet 1 tippen aan dit specifieke restaurant! Het eten is overweldigend en de inrichting betoverd, je waant je volledig in India! Absolute aanrader!

5. Niels De Blok

Misschien enige minpuntje zou de prijs moeten zijn. Ietsje duurder dan andere Indiase restaurants maar zeker een groot verschil in kwaliteit van zowel het eten als de bediening.

6. Leuke tent, je kunt er zowel alleen, getwee-en, als met een groepje naar toe gaan. Gezellige barvrouwen, Spaanse tapas (hapjes) en ruime keuze aan bieren en wijnen. In de zomer is het goed toeven op de terrasboot. Relaxed publiek.

7. Ik heb hier gister heerlijk gegeten, van binnenkomst tot eind voelde ik me op mijn gemak in dit mooie restaurantje.
    De pasta was goed "al dente" en de "sugo" smaakvol. Er is een groot assortiment aan wijnen maar ik nam de witte huiswijn "grillo", die smaakte goed. De schilderijen en de bloemen op de muur geven een natuurlijke sfeer die prettig aanvoelt. De bediening is goed en snel. Naar mijn idee een van de beste italianen van den haag.

8. Indonesisch Den Haag

Ben vroeger vaak met mijn hele familie daar geweest, altijd geweldig. Echter de laatste jaren valt het tegen. Gisteren had ik een hele slechte ervaring. De kipsate bleek nog rauw van binnen! Ik had er al 2 op, want ik had het niet gezien, maar mijn tafelgenote zag het omdat ze haar vlees sneed. We spraken de bediening aan, maar geen sorry gehoord. Zouden de baas inlichten, maar nu was die weg zeiden ze. WAt dat voor ons betekende bleef duister. Het woord salmonella kwam ze niet bekend voor.....We eisten in ieder geval onze drankjes (elk 1) niet te hoeven betalen en ook dit kon niet zeiden ze, want de baas was weg. Ik heb doorgezet en gezegd, dat ik alleen het eten betaalde en dat ik als ik ziek zou worden sowieso hen zou bellen. Het tegenbod was, dat we 1,50 retour kregen, omdat er 1 satestokje onaangeroerd was! Uiteindelijk na veel overleg en gebel achter de bar hebben we de drankjes niet betaald en zijn weggegaan. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan in een keuken, maar dat je het zo oplost, daar geef ik ze een dikke 1 voor. Nooit meer naar Srikandi.
    Een tip voor het personeel van Srikandi: Je kunt ook je verontschuldigingen aanbieden als je rauw kipvlees hebt geserveerd! En dat je niets kan doen als je baas er niet is, dan kan je maar beter eventjes sluiten voor die tijd.

9. Uitstekend, jammer dat deze zaak in het weekend gesloten is. Hoge kwaliteit. Klasse

10. Nederlands Den Haag

Sjoerd Hansum

Fantastisch gedineerd. Dit is meer dan eten. Wijnarrangement zeer goed gekozen.
    Rijp voor een michelin ster.

11. Nederlands Den Haag

Natascha van den B.

Wat een geweldige ervaring hebben wij hier gehad.
    Goede bediening, geweldig eten, mooie opmaak

Kortom echt een aanrader!

12. Met een groep v 6 personen zijn we gaan eten. Dus als je Thaise keuken een beetje kent, dan moet je hier niet zijn. Want je verwacht pittig tot milde en zoet zure gerechten, dus een variatie aan smaken en kruiden. We vonden alle gerechten op de soep, salade, vooraf gerechtjes na alles te zoet ( ei, kip, varken, garnalen, vis, rund), je kon het serveren met witte rijst of bami. We werden misselijk van de lopende buffet. Wat me ook opviel beperkte mogelijkheden aan gerechten voor vegetariër en geen aparte groente gerechten. Drinken was duur. Je kreeg wel 1 bolleje ijs met slagroom en dun gesneden meloen. Wel moet ik nageven dat het sfeer en personeel goed was, maar het draait om het eten. En dat was net niet voldoende tenzij je van zoete gerechten houdt. Nee, hier kom ik nooit meer terug!

5,5
  13. Je kan echt proeven dat het eten met liefde is gemaakt.
    Het is niet de eerste keer dat ik bij jullie heb gegeten, de sfeer en het eten is voortreffelijk!
    Cora

14. Van der pol

Super lekker gegeten met Bon van vakantie veilingen! Keurige nette en vriendelijke bediening! Perfect !!

15. Als je de menukaart mag geloven kun je bij het wok buffet kiezen uit diverse soorten vlees. In werkelijkheid is er allen kip en garnalen. Er stond een lange wachtrij en de kok werkte niet professioneel, dus aan de wok zijn we maar niet begonnen. Het Japanse grillbuffet ging wel iets sneller, maar de vieze zwartgeblakerde bakplaat nodigde ook niet echt uit. Het Indonesische buffet was het minst dramatisch, maar werd niet bijgevuld, zodat na een tijdje de bijna lege bakken gingen drijven. Drankjes zijn nogal duur: Een flesje chinese bier kost 4,75. Kortom, dit restaurant is sterk af te raden.

2,5
  16. Heerlijk gegeten en gezellige sfeer en bediening.

17. Bij binnenkomst moest ik even wachten tot er een tafeltje vrij was. Het was dus aardig druk, leuk voor de sfeer. Aankleding is leuk en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Ik heb een burrito met gekruid gehakt gegeten. Er zat rijst bij en sla. Een complete maaltijd en de smaak was goed.

Volgende keer Mexicaans eten doe ik weer hier.

18. Je krijgt hier goede porties tegen een goede prijs. Kapsalon is lekker, de pizzas goed eetbaar, maar ik heb betere gegeten. Ondanks dat ga ik hier graag heen. De mannen die er werken zijn echt heel vriendelijk, altijd een glimlach en altijd leuk met de kids. Leuk tentje om voor, tijdens of na het shoppen wat te gaan eten.

19. Een restaurant dat nog weet wat service is! Direct een warm onthaal bij de deur en we werden bediend door een hele leuke en vriendelijke ober. Het eten was heerlijk! De pasta's zijn echt bedoeld als tussengerecht, als hoofdgerecht zijn de porties nét wat te klein. Het vlees erna was verrukkelijk. Limoncellootje van de zaak en wij gingen zeer tevreden de deur uit.

20. Schrijnend! Vies, koud eten. Vies interieur. Wok wat geen wok is. Bakplaat waar vlees super zout is en gekruid wordt met karbonadekruiden vd supermarkt. Alleen kipfilet als vlees bij het wokken. Eens maar never nooit weer!

2,6
  21. Internationaal Den Haag

Goeie sfeer, dit komt mede dankzij de uitstraling van de zaak zelf, maar ook de muziek is er erg fijn.
    Lekker eten voor niet teveel geld en daarbij kregen wij ook een prima service.
    Een aanrader dus!

22. Internationaal Den Haag

Heerlijk gegeten op een rustige maandagavond. Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding en aardige bediening. Hertenbiefstuk een absolute aanrader en heerlijke kaasfondue. Ook de zelfgemaakte creme brulée toe was erg lekker. Romantisch decor. Zeer goede ervaring!

23. Succesvol concept, altijd druk. Als je er heen gaat kun je dan ook beter wat later op de avond komen (na 20 uur is het een stuk rustiger).

Pasta's zijn goed, lekker en vers. Ook de pizza's zijn prima! Als je goed oplet tijdens het bereiden kun je de pasta thuis nog eens maken ;)
    Leuk detail is dat er kruidenplantjes op de tafels staan om zelf kruiden toe te voegen aan je maaltijd.

24. Internationaal Den Haag

Ik kom hier regelmatig vanwege het snelle en makkelijke, maar toch gezonde eten. Voor iets minder dan 10 euro krijg je een soepje en een kleine lasagne, of een stuk quiche. Voor de grote eter zal het aan de krappe kant zijn, maar dan neem je er nog een lekker stuk quiche bij.
    Personeel is altijd vriendelijk.

25. Voor mijn werk verblijf ik vaak in Den Haag en bezoek dan ook veel restaurants. Meestal neem ik alleen een hoofdgerecht, zo ook bij La Cantina di Pierino. Ik koos voor de tortelloni roma.

De ober sprak geen Nederlands (wel Engels), net als zijn collega's. Toen de ober mijn bestelling opnam rook ik een behoorlijke dranklucht uit zijn mond. Ik vind dat niet echt professioneel.

De pasta kwam na een minuut of 5. Begrijpelijk in een leeg restaurant en prettig als je alleen eet. De inhoud van het bord verbaasde mij echter. Er lagen ongeveer 10 tortelloni's op het bord in een sausje. Ik dacht dat ze zich misschien vergist hadden en een voorgerecht portie hadden bereid, maar op de kaart was die mogelijkheid er niet. Voor een prijs van €14 had ik minimaal het dubbele verwacht

De smaak van de pasta was wel goed, maar voor ik het wist was ik uitgegeten. Bij het afrekenen bleek de prijs inderdaad te kloppen. Dit kan nooit €14 waard zijn. Ik ben maar naar een snackbar gegaan om af te vullen met een patatje oorlog en een kroket.

Hier ga ik nooit meer heen.

26. Voor mensen die dit lezen en twijfelen of ze hier zullen gaan eten zeg ik niet doen!
    Ik heb nog nooit zulke vieze poffertjes gegeten er zat een hele vieze melige smaak aan en de poffertjes waren vies dik.
    En dat voor 8,80 euro echt schandalig!
    Het interieur is ook aan verandering toe, wat een treurige bedoeling.
    Nee ons zie je daar nooit meer terug!

27. Zaterdag weer eens bij Columbus gegeten. Het was eigenlijk de bedoeling snel een sateetje te eten maar de vernieuwde kaart zag er zo goed uit dat we besloten uitgebreider te eten. De Grand Opening was een voltreffer, alle voorgerechten op een prachtig opgemaakte schotel, waaronder heerlijke paté en escargots. We genoten daarna van een heerlijk romig en goed gevuld vispotje en een uitstekend gebakken hertenbiefstuk met stoofpeertje. Voor mij waren de bijbehorende groente en aardappelpuntje voldoende maar mijn man bestelde nog een portie friet erbij. Als dessert namen we een leuk uitziend chocolade ijstaartje en huisgemaakte brownie. Heel lekker! De bediening was goed en vriendelijk, alleen hadden ze soms meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten ...
    We komen hier zeker weer snel terug!

28. Kleine eetwaren Den Haag

Gisteren eten besteld, was wat huiverig. Spareribs waren perfect, kapsalon zoals die hoort, halve kip was heerlijk en de patat nog knapperig. Dit alles ook nog bloedje warm. Perfecte prijs - kwaliteit!

29. Internationaal Den Haag

Deze keer was het minder.. Kapsalonschotel besteld, een hoop verse groente, veel kaas, veel lekkere patat, alleen nauwelijks doner?
    7.50 is normaal voor een kapsalon, maar er zat echt bijna niks op, als ik zeg 12 stukjes is het al te veel.
    Erg jammer, ik heb er wat van gezegd en de eigenaar stond een beetje zuur te lachen. Ik denk dat ik afscheid moet nemen van deze schone, gezellige tent, want hier hou ik niet van.

30. Nederlands Den Haag

Als je binnenkomt is het al een beleving en dan het eten wat er word gemaakt, subliem. 8 gangen menu en ja bij elke gang een passende wijn die dan ook smaakt. Service legt elke gang uit een geeft er een mooie wijn bij. Sfeer was goed, leuk ingerichte zaak niet te druk.