Ramak BBQ in Den Haag

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Ramak BBQ!

• Lunch Diner
  • ma lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30
  • di lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30
  • wo lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30
  • do lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30
  • vr lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30
  • za lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30
  • zo lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:30

Welkom in het nieuwe BBQ restaurant aan de Lorentzplein 1 in Den Haag. In ons restaurant kunt u heerlijk ontbijten, barbequen en grillen. Ontbijten is bij ons onbeperkt en kan 7 dagen per week tussen 08:00 uur en 12:00 uur. Barbequen- en grillen kan tussen 12:00 uur en 23:00 uur. Reserveren voor Barbequen en Grillen kan vanaf 2 personen en tussen 12:00 uur en 21:00 uur. Dit kunt u telefonisch doen, maar het kan ook online via ons reserveringsformulier. Ons restaurant kan ongeveer 90 koningen en koninginnen tegelijk bedienen. Daarom is ons restaurant ook uitermate geschikt voor als u heerlijk wilt uit eten met uw collega's of voor het geven van een feestje. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen.

Ramak BBQ is uniek in haar soort. U zult geen ander restaurant vinden waar u zo lekker kunt barbequen als bij ons. Ons interieur is modern ingericht en toch heerst er ook een warme sfeer. Ramak BBQ is een familiebedrijf met ruim 10 jaar ervaring in de horeca. Dagelijks worden onze producten vers ingekocht, waardoor u zeker bent van de meeste verse- en heerlijke gerechten. Onze Chef-Koks hebben ieder meer dan 25 jaar ervaring en beide hebben een enorme passie om elke dag weer het maximale uit zichzelf te halen. Samen met de bediening streven ze ernaar om u maximaal te laten genieten van uw eten- en uw uitje bij Ramak. Het team van Ramak BBQ nodigt u bij deze uit om te komen Barbequen zoals u nooit eerder hebt gedaan.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Ramak BBQ in Den HaagFoto van Ramak BBQ in Den HaagFoto van Ramak BBQ in Den HaagFoto van Ramak BBQ in Den Haag

Overnachten
Hotels in de buurt »