Op dit adres zit nu: Zirve

Queentower Restaurant in Den Haag

1. Een verbaasde eter...

Via Groupon een bijzondere ervaring rijker. Het restaurant is werkelijk een verbijsterende combinatie van fout (personeel, muziekkeuze, verzorging, benadering) en smakeloos (ex Chinees, foute stoeltjes, lampjes, kastjes) tot botweg stompzinnig (camping receptie achtige ontvangst en ongeïnteresseerde sfeer). Het eten is het meest treffend omschreven als supermarkt ingrediënten die weinig geïnspireerd op je bord zijn gemikt. Niet vies (echt niet) maar bizar slecht gerangschikt en gecombineerd. Wat op de kaart staat is niet te herkennen als wat er op je bordje ligt.
    Meest treffend voorbeeld misschien was het dessert: een griesmeel met bessen sap die (100% zeker) uit een Mona bakje was geschept maar voorzien van garnering: een (melig) appeltje, een half (droog) mandarijntje, enkele gehalveerde (zure) druiven en last but not least: aardbeien limonade siroop! Whoohoo een geweldig toetje maar het doet me vermoeden dat er kinderen in de keuken actief zijn. Kortom: de moeite waard als je iets bijzonders wilt meemaken! Maar gastronomisch een absolute nul.

Tip: Het uitzicht is en blijft top, maar laat het daarbij.