Op dit adres zit nu: Restaurant 1453

• OV

Laatste halte van tram 11 Scheveningen.

• Hip

1607720210 62
1636691929 62
1675320888 62

1. Rik

2. Wij hebben hier vrijdagavond met onze 2 meiden via vakantieveiling heerlijk gegeten. Het voorgerecht smaakte prima! Het hoofdgerecht smaakte ook heerlijk, het vlees was heerlijk mals en de patat die er bij geserveerd werd was van goede kwaliteit. Het nagerecht, de witte dame smaakte ook prima. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening was super vriendelijk en extra aardig tegen onze meiden! Al met al een gezellige avond gehad met als afloop naar het vuurwerk gekeken!

3. Omdat wij direct aangaven van VV te zijn, kregen we de plastic kaart met 2 keuzes qua 3 gangen. Gewaarschuwd door de recensies hier had ik vooraf al gekeken, dus de keus voor de gerechten thuis was al gemaakt en dus vlot besteld. We kregen nog wel de drankenlijst: inderdaad nog steeds € 2,60 per glas limonade.

1e gang Tomatensoep was wellicht aangelengd, smaakte niet echt, waterig.
    2e gang Souvlaki schoteltje. Vlees was goed/lekker ook wel. Half bord gevuld. 1 eetlepel Tzatziki erbij en bord verder opgevuld met patat. Geen bakje mayo of ketchup erbij of 2e bolletje Tzatziki.
    3e gang Baklava, 3 hapjes en het was op. Volgens mij ook spuitbusroom, geen echte.

Gelukkig voor ons werd alles wel vlot geserveerd: in de wijk kun je immers maximum 2 uur parkeren en kost ook dat 2 euro voor nog geen 1,5 uur.

Omdat er geen ouzo werd aangeboden noch maar 1 blaadje sla of anderszins iets van groente bij was, hebben we het eindbedrag qua 2 glazen frisdrank gepind, dus zonder fooi.

Verhoudingsgewijs precies genoeg betaald qua 2 personen: 15 euro bon en dan 5,20 euro drinken. Gelukkig stond onze auto dichtbij met flesjes in voorraad. We komen in ieder geval geen 2e keer hier eten.

4. Na ooit (01-01-2012) dit restaurant geprobeerd te hebben via vv, kwamen we nu als 'gewone' gast terug om de rest van de kaart te proberen. Bij binnenkomst nog steeds de goedlachse en hartelijke bediening, maar het restaurant miste een bepaalde gloed bij binnenkomst. Bleek achteraf, dat de jongste van de drie broers (nog maar begin 30) recent & onverwacht was overleden; een foto van hem achter de bar is een teken hiervan.

We gingen voor alleen een hoofdgerecht; alles was top & vooral 't vlees was top bereid (lamskoteletten o.a., royaal ook). Je krijgt waar voor je geld. Olympia is na deze goede (2de) ervaring vaste prik voor ons, wanneer we volgende keer weer in Scheveningen zijn (uitwaaiend of bakkend in de zon).

5. Aad Mostert

Hierbij een impressie van ons bezoek aan Grieks restaurant Olympia in Scheveningen.

Vanaf de buitenkant gezien niet echt uitnodigend om er eens een kijkje te nemen. Een groot terras met weinig aankleding en veel tafels en stoelen. We werden ontvangen, door denk ik, de eigenaar. We vertelde dat we hadden gereserveerd. Hij vroeg ons of we binnen of buiten wilde zitten. We kozen ervoor om binnen ons diner te gebruiken omdat het om deze tijd van het jaar, het was om rond 19:30, toch wel snel afkoelt. We konden plaats nemen waar we wilde, plek genoeg, het restaurant was bijna leeg. Na een plaatsje te hebben gekozen, bleek de tafel wel erg wiebelig te zijn. Er werd echter bij binnenkomst niet gevraagd of we via vakantieveilingen hadden geboekt of van de kaart wilde eten. We hebben dit toen verteld aan, de erg vriendelijke, serveerster die ons keurig direct vroeg of we iets te drinken wilde. Hier een duidelijk het onderscheid tussen gewone en vakantieveilingen bezoekers: Wel of geen ouzo, jammer.

Met het drinken kwam ook de keurig geplastificeerde "vakantieveilingen menukaart". Al rondkijkend op de menu kaart en in het restaurant werd toch wel duidelijk dat de aankleding ook hier niet erg uitnodigend is. Wel een gezellig waxine lichtje op de tafel. Jammer dat we in een keer alle gangen tegelijk moesten bestellen. Mijn tafel genoot koos als voorgerecht voor: "Dakos (Kretenzer broodspecialiteit met tomaat, fetakaas, olijfolie, zwarte peper en gedroogde oregano)" en de schrijver voor "Domato Soupa (Griekse tomatensoep)". Helaas was het brood alleen met een kettingzaag te benaderen. Zo hard als beton en de fetakaas ontbrak in zijn geheel. In de plaats daarvan was het rijkelijk bestrooid met uien. De tomatensoep smaakte redelijk. Minimaal gekruid en erg flauw.

Met een keurige pauze tussen het voor gerecht en het hoofdgerecht konden we verder met ons diner. Hier hadden we beide gekozen voor: "Ouzo schotel(1 Souflaki, 2 souzouki en giros)"
    Alles wordt geserveerd direct op je bord. Je hebt dus geen keuze over de hoeveelheid je van iets wat je wel of niet wilt eten. Bovendien is de aankleding wel heeeeeeeeel erg karig. Behalve een heel klein beetje Tzatziki. Geen Griekse salade of rijst, niets, helemaal niets. De frieten smaakte goed, het vlees was verschillend. De smaak op zich was goed, alleen hier was het verschil in zoutgehalte wel heel erg hoog.

Na een kleine rook pauze op het terras weer naar binnen voor de laatste ronde. Voor ons beide de "Witte Dame". Twee bolletjes ijs en een bolletje slagroom met chocolade saus. Onder het ijs een slecht te definiëren soort cake of koek. Niet lekker en smakelijker om dit weg te laten.

Nu weten wij ook wel dat je zoals in ons geval voor 20,- euro niet teveel zou kunnen verwachten. Maar hier laat de eigenaar een grote kans liggen. Het is toch juist de bedoeling door mee te doen met vakantieveilingen nieuwe bezoekers te trekken in je restaurant en die dan weer terug te zien. Als hij echter dit onderscheid blijft maken, dan zullen vele eerste bezoekers nooit meer een tweede keer komen. Het zijn de kleine dingen die het verschil kunnen maken. Geef ook de vakantieveiling gast een ouzo. Zorg dat er op de tafel prijskaarten staan waarop gasten hun drankkeuze kunnen maken. En er niet achteraf achter komen dat een glas Spa het toch wel hoge bedrag van 2,60 bedraagt, voorwaar geen kattepis. Zorg dat de tafels niet wiebelen en stoffig zijn. Door de zon valt dit wel heel erg op. Rol het bestek in de servetten, dan worden die ook niet zo stoffig. Deze review is niet bedoeld om het bedrijf af te kraken of iets, maar juist voor de eigenaar om hier iets mee te doen. Je wilt toch als eigenaar van zo'n restaurant aan de prachtige boulevard in Scheveningen je restaurant vol hebben. Blijft dit zo dan helpt ook vakantieveiling hier niet bij.

Ook voor ons geldt, zoals meerdere schrijvers, voor ons geen tweede keer.

5,7
  6. -Vriendelijke ontvangst, snelle bediening.
    -Voorgerecht: soep redelijk goed. Stokbrood bij de tzaziki droog en allemaal kapjes.
    -Hoofdgerecht ouzoschotel: vlees met bord patat met te weinig zaziki. Veel patat was niet de bedoeling maar goed; vlees prima.
    -Nagerecht: op bord gegoten yoghurt, weinig nootjes en honing. De baklava was klein en taai.

Bijbestelling: tomatensalade, was lekker en rode tomatensaus en zaziki, was prima. Kostte wel 12.50 euro. Indruk: Olympia doet mee aan vakantieveilingen maar staat er niet achter. Het ziet er te snel op het bord gelegd uit en lijkt niet op een Griekse maaltijd meer. Beter stoppen met vakantieveilingen. Suggestie: gewone stukjes stokbrood geven (geen kapjes) bij de zaziki en dan maar wat minder? Het echt wel lekkere vlees verdelen in drie delen, een hoekje patat, een bolletje rijst en een hoekje tomatensalade met een toefje groen ertussen serveren. Kost nauwelijks meer maar oogt veel beter en minder als een 'veredelde patatmaaltijd'. De baklava even in de oven (knapperig warm), de griekse yoghurt serveren in een kommetje wat ons betreft met dezelfde hoeveelheid yoghurt honing en nootjes en toefje slagroom en bordje eronder. Dat zou al heel anders overkomen. We waren van plan om koffie na te nemen maar hebben dat maar thuis genomen. We hebben het gevoel eraan overgehouden veel teveel betaald te hebben voor de vakantieveilingbonnen.

2,1
  7. Tineke van Tuinen

Wij hadden onze 2 rashonden bij ons en het was zulk slecht weer dat wij helaas na 2 1/2 uur rijden vanuit Friesland het strand niet op konden (toen we uit de auto stapten waren we al tot op ons hemd toe doorweekt) dus maar gelijk naar binnen voor eerst een kopje koffie. Dat was geen probleem, er werd een plekje voor ons ingeruimd waar andere gasten geen last van ons zouden hebben(!).

Dat bleek niet zo te zijn want de 2 jonge dames die naast ons zaten begonnen gelijk te gillen dat onze honden zo stonken dat hun eetlust hierdoor bedorven zou worden. Op mijn opmerking dat de honden doorweekt waren en dat je ze dan misschien inderdaad zou kunnen ruiken werd gezegd "ja ik heb een enorm goed reukvermogen en nu smaakt ons eten niet meer". Ze zochten een andere plek en wij zaten rustig. Terwijl wij zaten te eten verscheen de serveerster met een spuitbus Harpol toiletspray en begon dermate wild om zich heen te sprayen dat wij en onze honden spontaan in enorme niesbuien uitbarstten. Het eten was in te nemen, salade hebben wij niet gezien, ook geen ouzo.

Jammer, maar wij voelden ons niet welkom ook al deed het personeel wel hun best om toch nog vriendelijk over te komen. Wij hadden ons beter de rit van 2,5 uur heen en terug kunnen besparen en zullen dit restaurant ook zeker niet aanbevelen.

8. Nog nooit zo slecht gegeten bij een Griek, ik had een bon van veiling.nl, achteraf teveel geld betaald voor deze slechte bediening en menu, ik ga hier nooit weer heen, vreselijk wat een nepperij!!

1,6
  9. Wij hebben via vakantieveilingen geboekt. Voor die prijs wat ik er voor geboden heb was het lekker eten. Alleen er was duidelijk verschil tussen de gerechten die mensen kwamen eten via vakantieveilingen en mensen die van de kaart bestelden. Het eten was lekker en voldoende. Alleen erg kaal opgediend. Geen salade erbij (kon je er extra bij bestellen tegen betaling).

10. Vandaag 14-12-13 voor de 3e keer daar gegeten.Het was ons weer erg bevallen. Wat mij wel op viel is dat het personeel stukken vriendelijker is geworden. Nemen de tijd voor je en zijn gewoon druk voor je bezig. Het eten was weer voldoende, alleen jammer dat er geen Ouzo meer wordt weggegeven, maar dat maakte ons niet heel erg veel uit. Ik mag dan ook niet klagen met een bon van vv voor 9 euro voor 2 personen hahaha. Ga zo door Olympia, nogmaals het was weer zeer aangenaam om bij jullie te eten.

11. Prachtige locatie, mooie inrichting en ontzettend attente bediening. Toen ik geen servetje had omdat deze was gevallen kreeg ik binnen 3 minuten zonder te vragen een nieuwe en toen ons kaarsje uitging was deze binnen een mum van tijd weer aan. Eten was heerlijk en zelfs iets te veel. Witte dame was goddelijk en de friet lekker knapperig. Wijn aan de dure kant, maar ze moeten natuurlijk ergens de winst op pakken. Het enige wat jammer is was dat het heel rustig was en daardoor miste er een beetje sfeer, maar zeker heerlijk gegeten. Vind de 1en op de site zeer onterecht.

12. Toont niet gezellig binnen. Beetje vreetschuur idee. Er liep 1 meisje van de bediening zeer ongemotiveerd te bedienen. Ze zei vrijwel niks en smeet het eten op tafel. Een ander meisje en een jongen waren klantvriendelijker! Het eten was redelijk. Porties zijn niet heel groot, maar wel voldoende. Ik heb redelijk gegeten voor een goede prijs, maar ga er geen tweede keer naar toe.

13. Afgelopen zaterdag met een bon van vakantieveiling voor de 2e keer hier gegeten. Het was weer goed. Lekker eten en vriendelijke bediening.

14. Wij zijn hier afgelopen zaterdag wezen eten via vakantieveilingen. Eerste indruk van het restaurant was gezellig en een leuke inrichting. Ze hadden hun eerste punt bij ons al gescoord omdat we te laat waren met reserveren en de bon eigenlijk al verlopen was maar toen ik ze belden maakte ze daar helemaal geen probleem van en mochten we alsnog komen, dit vonden wij natuurlijk helemaal top!
    Verder krijg je een beperkt menu omdat je via vakantieveiling komt maar alsnog genoeg keuze. De service was prima en het heeft ons prima gesmaakt allemaal. Mijn man was zelf chef in een hotelkeuken dus als hij goed gegeten heeft dan weet je dat het goed zit.
    Ik zag hier ook vele negatieve reacties op de site maar onze ervaring is een stuk positiever!

15. Koornstra

08-10-2013 Met de bon van vakantieveilingen gaan eten bij Olympia in scheveningen. Prima service, en het eten smaakte voortreffelijk.. Het interieur was goed, en de bediening was perfect. Ik ga de volgende keer weer naar Olympia.

16. Vandaag 11-08-13 wezen eten. Via bon van vakantie veiling. Net voor we er heen wilden gaan even snel recensies gelezen..we gingen met een brok in onze keel erheen na het lezen van de verhalen. Maar mensen het was heel erg goed. Super vriendelijke dame die ons gelijk te woord stond en een tafeltje gaf. Bediening is vriendelijk. Drankjes kwamen binnen no time. Kaart van vakantieveiling waar je kan kiezen uit 3 voor-hoofd en nagerechten. Smaak was prima. Goed gekruid. Goeie worstjes als voor gerecht. Als hoofd de ouzo schotel en gyros. Prima te eten. Na gerecht witte dame. Wat op een te warm bord werd geserveerd. Maar dat viel alles mee. Prijs kwaliteit is prima mits je niet teveel hebt betaald bij vakantieveiling. Echt mensen die voor deze prijs wat te zeuren hebben. Ga lekker naar de Mac dan ofzo.. Prima restaurant. Waar je binnen een uur lekker en goed kan eten.

17. ben 444 punten

Gisteravond via vakantieveilingen.nl, naar Olympia in Scheveningen, het was een verschrikking. Toen we binnen kwamen was de eerste vraag die ze stelde (letterlijk) “vakantie veilingen?”. Geen goede avond, niets. Toen wij hierop bevestigend antwoorde zei ze ''hier is de kaart, daar kunt u zitten''. Een ouzo kon er niet af. Terwijl ze helemaal niet weten wat ik betaald heb op de veilingsite maar goed. We vroegen de wijnkaart en toen kregen we een drankkaart speciaal voor gasten van vakantieveilingen daar moesten we het maar mee doen. De prijzen waren zelfs voor Scheveningen exorbitant duur. We wilde rode wijn echter we kregen witte wijn. Halverwege ons voorgerecht kwam dat nog goed.
    Het voorgerecht; Gefrituurde inktvis met een dressing van olijfolie, citroen, knoflook volgens de kaart. Ik heb 6 inktvisringen gehad die van elastiek waren met een bakje knoflooksaus op een kaal bord. Mijn vriendin had keftdtakia gehaktballetjes in tomatensaus die erg zout waren maar wel te doen. Ons voorgerecht werd opgehaald en meteen binnen 5 seconden kregen we ons hoofdgerecht; de Ouzo schotel. Helaas hadden we geen bestek, maar na twee keer vragen kwam ze het brengen. Wat lag er op onze borden, een handje slappe friet (waarschijnlijk was ons eten al klaar en stond het op een warmhoudplaat), een schepje lauwe giros en 2 mini souzouki en een souflaki. Die laatste was overigens prima.
    Na het hoofdgerecht hebben we gevraagd of er even een pauze kon komen voor het nagerecht, dat kon (overigens het ijs was op). 4 minuten later kregen we onze naar karton smakende baklava. Zelfs met een steakmes kwam ik er niet door. De serveerster vroeg of we het lekker vonden, toen we zeiden nee haalde ze haar schouders op en zei "ik zal het doorgeven". Nooit meer.

2,2
  18. Wij hadden een bon via vakantieveilingen gewonnen. Nadat we gereserveerd hadden gingen we naar het restaurant toe. We werden ontvangen door een ober die slechts een enkel woord Nederlands leek te praten, want alles ging in het Engels. Maar hij verstond het Nederlands wel.

Het eten was goed, genoeg en lekker. Alleen het drinken vond ik behoorlijk aan de prijs (€2,60 voor frisdrank) maar dat zal wel komen doordat we via vakantieveilingen kwamen mag ik hopen.

19. Bos 375 punten

Met nu 2 bonnen van vakantieveiling.nl terechtgekomen, vorige keer 1. Ik wilde per se hier weer terug want ik vond de kwaliteit erg goed. Ik vind de kwaliteit van de keuken erg goed, alleen de bediening en dan vooral snelheid laat erg duidelijk te wensen over. Als je met kinderen komt dan verwacht je niet dat het hele pakket 2,5 uur duurt!
    Of wil je de rest van het restaurant ook chagerijnig krijgen? Als je mensen met kinderen extreem lang laat wachten en het hele circus duurt 2,5 uur dan weet je niet wat het is om met kinderen uit eten te gaan. Een circus heeft trouwens heel veel afwisselingen en verassingen; de spanningsboog ligt dan ook lang.
    Sommige zullen beweren dat je uberhaupt niet met kinderen uit eten moet gaan; die discussie voer ik graag, zij het dat dit een recensiesite is. Kinderen zijn in Frankrijk iets heiliger in de horeca dan hier in Nederland en het gastronomisch niveau ligt daar ook hoger. Iedereen neemt daar zijn kinderen mee uit eten en dat is logisch; zij moeten het ook 'leren' (om zich te gedragen bijvoorbeeld in een resto of stil te zitten gedurende 1,5u (niet 2,5 uur dus).
    Dus verbeterpunt 1: als je al zeer chagerijnig bent als bediening, doe er dan 2,5 uur over om een gezin met kinderen te bedienen; je chagerijnigheid kan je dan mooi delen met het gehele restaurant!
    Subtip 1a: als je al chagerijnig was, begin er dan niet mee als ontvangscomite met kinderen; die krijgen dan al meteen door hoe je op de kast gejaagd kan worden. Bovendien hebben de volwassenen je misschien al door:) Die heeft er geen zin in en daar moeten we de rest van de avond mee dealen! Leuke avond wordt dat dan.
    Subtip 1b: Als je minder werk wil (bijv. geen gasten meer); ga vooral zo door!
    Het eten duurde een uur voordat het kwam en was nog steeds erg lekker, net als vorige keer. We hadden Kalemarakia en de bekende gehaktdingetjes in tomatensaus (dolmadidelodiki of zoiets) en was lekker. Na weer een uur wachten kwam het hoofdgerecht en was ook erg lekker; ouzo-schotel. De vleesjes waren vers, lekker gekruid en goed van smaak. Ik ben ook vaker bij een Griek geweest (en in Griekenland) en ik kan gerust zeggen dat dit erg lekker en smaakvol was (qua prijs/kwaliteit). Er zijn helaas veel mindere Grieken in Nederland.
    Het nagerecht duurde nu geen uur; gelukkig iets korter, maar ja, wij waren ook ons geduld kwijt en liepen ook naar buiten om ons zelf te vermaken. Misschien ook om een zwaar chagerijnige serveerster te ontlopen, wie weet.
    Jammer dat het zo moet lopen; een aantal serveersters is erg goed en professioneel. Vecht a.u.b. maar onderling uit wie wat is en doet; de chagerijnige weet precies dat zij het is. Nooit meer doen!
    Hoe goed de andere serveersters zijn, ondervond mijn vrouw toen ze voor onze reservering het restaurant binnenliep en een wijziging wilde doorgeven; er werd haar zelfs een sigaret aangeboden omdat ze wilde roken (men wist nog niet dat we daar gingen eten). Hulde aan zulke belangeloze aardigheid en goed service.
    Hopelijk worden de verbeterpunten serieus genomen; dit restaurant verdient het. De keuken is al op orde, nu de rest van de bediening nog. Succes, want ik komt graag een 3e keer (met kinderen!).
    Met 15 kinderen!!
    (misschien verjaagd dit de betreffende serveerster, scheelt weer vaststellingsovereenkomst kosten enzo).

20. Vandaag via VV (vakantieveilingen.nl) naar Olympia in Scheveningen. Een collega had mij doorgegeven dat ze het erg goed vond. Wij zijn echte Griekenland gangers en ik kook zelf voornamelijk Grieks dus weet ik behoorlijk goed wat er wel en niet kan in de Griekse keuken.

Wat ik vandaag te eten heb gekregen mag niet eens Grieks genoemd worden. Wij vonden dat het restaurant Olympia per direct gesloten zou moeten worden.

Het begon al met de ouzo deze was aangelengd met water. Elke Ouzo drinker weet dat als je er teveel ijs en/of water in doet dat ouzo gaat vlokken. En dat was het geval bij elke ouzo die ik heb gedronken ( ik heb er 2 op want het kan een vergissing zijn) en die voorbij kwamen.

Vervolgens hadden wij Griekse tomatensoep en kalamaris als voorgerecht. In de soep is ergens wel een tomaat terecht gekomen maar niet als zijnde er een soep van te maken. Het leek meer op een heldere soep met een tomaat.
    De Kalamarakia (gebakken inktvis met een dressing van olijfolie, citroen, knoflook en peterselie) heeft waarschijnlijk naast de dressing in de keuken gelegen want die was op het bord nergens terug te vinden. Ik heb zelden zo'n slechte presentatie van een gerecht gezien. 5 zielige ringetjes, taaie inktvis, met een bakje, soort remouladesaus uit een flesje, en een schijfje citroen.

Omdat wij nog goede hoop hadden en we eigenlijk best wel honger hadden hebben we als bijgerecht tzatziki met brood gevraagd. De broodjes waren vers gebakken ergens vroeg in de ochtend en dus taai en bijna niet te snijden. En de tzatziki was gewoon boursain met 4 kleine stukjes komkommer er naast??? Als dat al teveel is om te maken en de komkommer te duur om te gebruiken, wat is er dan met de rest.

Het hoofdgerecht was voor ons zalm, zonder kruidenkorst, en door gebakken dus zo droog als een pier. en een ouzoschotel met zulk zout vlees cq gehakt en kip dat alles hetzelfde smaakte. En geserveerd met een echte???? griekse salade. Waarin 3 tomatenschijfjes 5 komkommerschijfjes en 2 uienringen zaten. De feta en de olijfolie waren op de bon geloof ik.

Het nagerecht was baklava die zo oud was dat je hem niet eens kon snijden en de Witte dame (een klassieker: roomijs met slagroom en chocoladesaus) waarvan het roomijs was gewijzigd in een ijs soort die wij nog niet hebben gehad, gevuld met koekkruimels en nog wat onduidelijke dingen. Beide gerechten werden op gloeiend hete borden geserveerd waardoor de witte dame al voor de helft gesmolten was voor hij op tafel stond. Bij navraag waarom de borden heet waren bleken deze regelrecht uit de vaatwasser te komen zonder af te kunnen koelen.

Eerlijk gezegd waren de porties dusdanig klein dat ze, eerder, voor een kinderportie door konden gaan dan een echte Griekse schotel.

Kortom vinden wij restaurant Olympia het woord Olympia niet waardig. Zelfs de titel van Grieks restaurant zouden ze niet mogen dragen.
    Op deze manier doen ze alle Griekse restauranten te kort.
    De Grieken hebben al erg veel last van de crisis, maar als ze dan ook in Nederland, op het mooiste stukje van Nederland, pretenderen een Grieks restaurant te willen runnen met deze gerechten kom dan met de echte Griekse keuken voor de dag en creëer een taverne waar je U tegen zegt en de Olympia(de) mee wint.

1,1
  21. We waren een uur te vroeg, maar mochten meteen aan tafel. Het was er heel erg druk, veel binnenkomende gasten moesten wachten. Wij zijn hier via vakantieveilingen terecht gekomen, we hebben de normale kaart niet gezien, kregen een a4tje met keuzemogelijkheden. Eten was redelijk...erg weinig!
    Bij andere Griekse restaurants lekkerder gegeten en veel meer! Bediening is erg onvriendelijk en er is weinig persoonlijke aandacht en doordat het zo druk was, moest je eigenlijk snel eten en zo snel mogelijk plaats maken voor de volgende wachtende gasten.

2,2
  22. Via vakantie veilingen, eten is goed. Na te vergelijken met 2 andere Griekse restaurants is dit een van de beteren.
    Maar voor wat je betaalt krijg je het weinig.
    Voor de rest goed.

23. Leuke tent wat je in eerste instantie niet verwacht door de kale buitenkant.
    Eten was goed en snelle bediening.

24. Ook gegeten met een vv bon. Voor mij was het eten voldoende omdat ik geen grote eter ben. Ik denk dat grote eters er te weinig aan hebben. Ik vond het restaurant gezellig met aardig personeel.

25. Vriendelijk personeel en voor de prijs die we betaald hebben voor de waardebon bij vakantie veiling goed en voldoende gegeten.

26. Waarom zo'n crisis menu als je ergens voor betaald hebt,en de veiling hebt gewonnen.Op onze tafel werd een belachelijk 'grieks'tomaten soepje geserveerd.Ik had inktvis,wat nergens op leek.Een mootje zalm zonder kruiden of zout,was uiteraard smaakloos.Het toetje dame blanche(wat origineel he)was eigenlijk het beste onderdeel.Maar laten we eerlijk zijn,hier ga je toch niet voor naar de Griek?

2,8
  27. Lekker gegeten d.m.v. Bon vakantieveiling. Zit op me gemak. Vriendelijke bediening. Snelheid zit er inderdaad in, maar stoorde me niet. Kan evt aangeven of het iets langzamer mag. Samenvattend was het lekker en leuk.

28. wij zijn zoals bijna alle anderen hier ook met een bon van vakantieveilingen gegaan.

Eten was over het algemeen voor de prijs prima.

Vooraf anijsdrankje, als voorgerecht inktvisringen, hoofdgerecht de spies, giros en souflaki, nagerecht griekse yoghurt met honing en walnoot. (heerlijk ) de goede keuze was wel gemaakt.

De manier waarop het eten geserveerd werd was minder.

Zo lagen er een paar frietjes op het bord ( niet een apart schaaltje dus)
    ook de salade stelde weinig voor. stukken tomaat, komkommer en wat rauwe uien.
    De tsasiki hoorde bij het hoofdgerecht maar werd midden op de tafel gezet op een bordje.

De service was zeer slecht.

Een vrouwelijke bediende was wisselend. Soms kon er geen woordje vanaf, werd het drinken op de hoek van de tafel gezet zonder alsjeblieft of het persoonlijk neer te zetten bij de persoon waar het voor bestemd was.

Bij binnenkomst werd er op een onvriendelijke manier gesommeerd achter haar aan te lopen naar de tafel, daar aangekomen werd er gezegd "hier "" en liep weg.

Vervolgens werden de anijsdrankjes ook op de hoek van de tafel naast elkaar gezet zonder iets te zeggen.

Mannelijke bediende ( kwam de gerechten brengen) was wel vriendelijk.

Ten slotte was het toilet een enorme zooi. Niet de mogelijkheid om hygiënisch je handen te wassen. Er stond een keukenrol waar je een paar stukken vnaaf moest halen om je handen te drogen. Dit is jammer omdat ze wel materiaal voor hygiënisch handen wassen hadden hangen aan de muur.

Kortom, zorg ervoor dat het personeel vriendelijker en representatiever is (bedrijfskleding etc), besteed meer aandacht aan de bijgerechten (frietjes in apart schaaltje). Door dat te doen komt er meer ruimte op het bord en zal het er strakker en mooier uitzien. Ten slotte: benut het aanwezige materieel in de toiletten.

29. Wij zijn (zoals de meeste mensen volgens mij) met een bon van vakantieveilingen geweest.
    We werden wel vriendelijk ontvangen.
    Onze keuzes werden opgenomen en wij kregen bijna gelijk ons eten.
    Flauwe gehakt rolletjes met een simpele tomatensaus en griekse tomatensoep, een soort unox met een bijsmaakje..
    We hadden het nog niet op, of het hoofdgerecht stond al voor ons neus.
    De ouzo schotel, gehakt was wel lekker,de spiesjes waren erg zout en de gyros zaten taaie stukken in.
    Een salade die nergens op sloeg; 3 stukjes tomaat, veel rauwe ui en een paar blokjes feta.
    Daarna ging mijn man even roken buiten, werd het ijs al geserveerd.
    Dus ik aangegeven, mijn man staat nog te roken buiten, dus kan je nog even wachten?
    Vond ze niet zo leuk.
    Toen even een toilet bezoek..
    Natte rollen wc papier, niet in de houder, maar op de wasbak.
    een "mand" zonder zak, waar je je papier waarmee je je handen hebt afgedroogd in moest gooien, maar waar dus ook andere dames toilet artikelen in belandden, niet echt een smakelijk gezicht.
    al met al: wij gaan hier niet meer heen.

3,9
  30. Na een half uur stonden we weer buiten, omdat de gerechten zo snel na elkaar volgden. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat slechts vijf minuten. De gerechten waren niet van geweldige kwaliteit. Het smaakte lekker, maar het was allemaal erg simpel in elkaar gezet. De bediening was niet flexibel en vergat drinken te brengen. Het voelde alsof je in een fabriek zat, waar ze zoveel mogelijk tafels voor een tweede of derde keer bezet wilden hebben.

31. Prima ! Leuk, gezellig personeel, via vakantieveilingen met zijn vieren daar geweest. We kregen op tijd ons eten en drinken. We hadden echt genoeg aan het 3 gangen menu. Leuke locatie, ik snap niet dat er zoveel negatieve verhalen staan, zegt meer over die mensen dan over olympia!

32. Eten en drinken:

Gehaktrolletjes in flauwe tomatensaus. Waarom een goed product met zo'n goedkope saus uit een potje?

Hoofdmenu was lauw, heeft wellicht te lang gestaan, voordat het uitgeserveerd werd. De porties waren ruim voldoende.

Dame Blanche, wat kan hier verkeerd gaan? IJs zat met bevroren water mogelijk als gevolg van te hoge temperatuur en daarna weer de juiste temperatuur. Slagroom uit een spuitbus met een meelsmaak.

Bier werd in verkeerd glas getapt en was niet wat je van een goed getapt pilsje mag verwachten.

Service:

Heb 2 maal om drankjes gevraagd, duurde de laatste keer 13 minuten voordat dat kwam (met 3 tafels bezet op het terras), maar intussen kwam ander personeel vragen of we iets wilden drinken. Eigenaar hierop aangesproken, want hij kwam zelf ook vragen of we iets wilden drinken en omdat dit al opgegeven was liep hij weg zonder eens te kijken waarom het zolang duurde.

Wachttijd eerste drankje 8 minuten, 2e 13 minuten. Dat moet toch vlotter kunnen.

Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim 30 minuten.

Aandacht voor de gasten was niet echt aanwezig, eigenaar was zelf intensief bezig te verlate stoelen op het terras in een rechte lijn te zetten.

Bediening kwam ongeorganiseerd over, iedereen kwam aan de tafel en trachtte drankjes te slijten welke al besteld waren maar nog niet waren aangekomen. Kregen ook geen nieuw bestek na het voorgerecht. Of we het bestek wilden bewaren voor het hoofdmenu.

Sfeer:

Alles maakte een wat ongeorganiseerde indruk, terwijl het nu niet zo druk was..

Prijs/kwaliteit:

Kon ermee door. Eten was beter dan sfeer. Bediening was vriendelijk.

Conclusie:

Jammer, deze zaak ligt op een goede locatie, met wat meer aandacht voor een juiste organisatie qua bediening zou het zoveel beter kunnen. Het is prettig als gast dezelde persoon aan tafel te krijgen. Wij hebben wel 4 a 5 personeelsleden aan tafel gehad. Geef gasten in ieder geval nieuw bestek bij een nieuwe gang.

4,7
  33. Voor het eerst daar gegeten, was lekker [menu], ook de bediening was goed!

34. Wij zijn hier ook gaan eten met een bon van vakantieveilingen. Wij vonden het personeel zeer vriendelijk. Het eten was lekker warm en goed van kwaliteit. Het enige minpuntje als ik dan toch iets zou moeten noemen zijn de kleine extra's die je normaal wel bij een " echte griek" verwacht. Daar bedoel ik mee: garnering bij het voorgerecht, wat brood erbij. En een fatsoenlijke koolsalade bij het hoofdgerecht. Buiten dat, prima gegeten.

35. Beckers

Werden zeer vriendelijk ontvange door het personeel.
    Bediening en service was perfect. Zo ook het eten. Als ik dan toch een klein minpuntje noemen moet; na het voorgerecht duurde het hoofdgerecht iets te lang. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Was echt perfect!!

36. fam Zwartjes

Na alle negatieve recencies hier met een lage verwachting heen gegaan. Echter: zeer vriendelijk ontvangen, kregen een leuke tafel aan het raam. Ontvangst met een ouzo. Vooraf de gehaktrolletjes: heerlijk en het gerecht was heet. Ook het hoofdgerecht prima en warm en genoeg (ouzoschotel en de zalmschotel).
    Het toetje was ook prima. De bediening was vriendelijk, kregen na het voorgerecht weer schoon bestek. Kortom, we komen hier zeer zeker terug!!!

37. Ook wij zijn hier voor de 2e keer wezen eten.We zijn nu met 12 man via vakantieveilingen hier wezen eten en inderdaad wat mij ook opviel, was dat de kaart inderdaad veranderd was. Voorheen kreeg je veel meer, maar nu was het voor iedereen toch genoeg qua eten. We zijn er op 9 Juni geweest tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken en hadden een tafel om 17.00 uur besteld. Normaal moest je na het eten eigenlijk weg maar we hebben ons daar de gehele wedstrijd mogen vermaken.

Het eten was toch weer goed vond ik ondanks dat het aangepast was. Wie weet gaan wij er nogmaals heen.

38. john 25 punten

Na 4x eerder gegeten te hebben bij Olympia via vakantieveilingen was het gisteren 8 juni 2012 een aanfluiting waardoor ik niet meer terug zal gaan.

Bij binnenkomst kregen wij een half glaasje troebele vloeistof wat ouzo moest voorstellen,zelf heb ik het idee dat deze was aangelengd met water.

Zoals gewoonlijk kregen wij de speciale menukaart voor vakantieveiling gasten.

Het eerste wat opviel was dat er geen brood met olijfenpasta meer werd geserveerd.

Na ons menu opgenomen te hebben vroeg ik om een schaaltje olijven welke ik uiteraard zelf extra zou moeten betalen.
    Wat blijkt, ze verkopen geen olijven??? een Griek die geen olijven verkoopt.

Voorgerecht kwam er aan,z elf had ik de inktvisringen waar niets verkeerd over te zeggen valt, mijn vrouw had de tomatensoep genomen, dit was een half kopje en koud.
    Mijn vrouw zei dit tegen het bedienend personeel welke wel aanbood een nieuwe te halen.
    Na deze 3e tegenvaller lieten we het er maar bij zitten.

Het hoofdgerecht werdt geserveerd, beide de gyros in filodeeg schelp, het eerste wat weer opviel was dat de rode wijn saus die er voorheen bijzat ook geschapt was, verder lagen er 12 patatatjes op het bord, de helft van de gyros van wat we voorheen kregen en een bolletje witte rijst met een roze gloed er over heen, dit hoort normaal rood van de tomatenpuree te zijn. De salade die er bij gegeven werd waren voor 2 personen plusminus 8 stukjes tomaat en een heel klein beetje komkommer wat smakeloos was.
    Beide hadden we best nog wel trek omdat dit voorheen duidelijk meer geweest is.

Het nagerecht was ook matig, ik had de baklava genomen, dit was een klein driehoekje met slagroom uit een spuitbus meer niet Hier werd voorheen ook een klein bolletje roomijs bij geserveerd.
    Mijn vrouw had de witte dame genomen wat ook niet meer was dan een bolletje ijs met chocola, slagroom uit spuitbus en wat chocoladesaus.

De borden werden onder onze neus weggetrokken toen we het laatste hapje nog in onze mond moesten doen met de vraag of het gesmaakt heeft.
    Ik vertelde dat ik het dit keer bar slecht vond en vroeg of er misschien een nieuwe kok in dienst was omdat we beter gewend waren.
    Als antwoord kreeg ik dat ze zijn gaan minderen omdat er altijd te veel werd weggegooid,en dat de prijs wel meevalt omdat ze in Scheveningen gevestigd zijn waar het over het algemeen veel duurder is.

Ook was het kopje koffie geschrapt wat er voorheen ook bij zat.

Bij het afrekenen bleek tenslotte ook nog eens dat er al de hele dag al een pinstoring was, dit was nergens bij de buitendeur aangegeven. Gelukkig had ik cash geld bij mij anders had ik na deze tegenvaller misschien ook nog moeten afwassen.

Ik heb aangegeven niet meer te veilen op olympia na deze tegenvaller,als antwoord kreeg ik dat ze het toch wel druk hadden.

3,2
  39. Ook via vakantieveilingen een keuzemenu aangeschaft, dus niet al te hoge verwachtingen op voorhand. Het viel allemaal erg mee, vriendelijk personeel en lekker gegeten. Leuke avond gehad !

40. Super slecht, hadden bon van vakantieveilingen. Hebben daar goede ervaring mee maar deze tent mag gewoon niet bestaan. Personeel onvriendelijk bediening, zeer slechte salade bestond uit een paar stukjes tomaat met komkommer en 2 stukjes feta. Hebben 2 keer om de wijn moeten vragen, koffie maar niet meer besteld, kwamen het niet eens meer vragen.
    Wij gaan er niet meer naar toe.

41. Ed 38 punten

Alles was prima, we waren iets vroeger dan we gereserveerd hadden, daardoor konden wij meteen aan tafel.
    Bediening was goed, maar alles ging heel snel. Ik denk dat wij na 45 minuten weer buiten stonden, maar wel tevreden.

42. Annelies van Dalen

Afgelopen zondag hier gegeten met een bon van vakantie-veiling.
    Eten was goed mijn tafelgenoot vond het iets te zout.
    De bedieninng was goed en ondanks de drukte werden we prima geholpen.
    Gaan zeker nog eens terug.

43. Op vrijdag 6 januari hebben wij bij dit restaurant gegeten. We hadden een vakantieveilingenvoucher. Voordat we hierheen gingen hadden we wel de recensies al gelezen. Bij aankomst lag het restaurant inderdaad heel erg afgelegen en werd er flink gewerkt aan het strand, waardoor automatisch de sfeer minder is. Net als in andere recensies is te lezen dat het restaurant je zo snel mogelijk weg wilt hebben. Binnen een uur waren we al klaar. Het is dat we nog wat drinken bestelden op het einde, om er nog iets langer over te doen. Het hoofdgerecht stond serieus binnen vijf minuten op tafel. Dit kan uiteraard niet. We hadden gyros besteld. De helft was lauw en de andere helft was koud. Precies hoe het in de magnetron gaat. Het eten was wel vers van tevoren gemaakt, dat proefde je wel, alleen ze kunnen het nog geen eens opwarmen!!! Verder was het bakje van de saus afgebroken en werd gewoon zo geserveerd. We hebben geklaagd bij een medewerker, maar die deed er vrij weinig aan. Het dessert viel zwaar tegen, vooral de miezerige vieze cakestukjes in het ijs. Verder wordt er niet gevraagd of je wat wil drinken, daar moet je zelf achteraan gaan. De medewerkers lopen gewoon rond in hun eigen vrijetijdskleding en waren niet heel erg vriendelijk. Het leek er wel op of ze er geen zin in hadden.

2,9
  44. Zaterdag 5-11=2011 hier gegeten. Over een drie gangen menu hebben wij ( drie personen ) drie en half uur gedaan.
    Totaal geen aansturing, veel te lang wachten op de gerechten.
    Organisatie en logistiek lieten zeer te wensen over.
    Eten was redelijk veel en vet, ringen van het octopus voorgerecht lieten een spoor van onverzadigde vetzuren achter op het bord.
    Geen keuze in de wijn, rode wijn hoog zuurgehalte, voor 11 eu de halve liter.

3,4
  45. De 13e hier gegeten ook met een bon via vakantieveilingen.

Er zit veel verschil in het "echte griekse eten" hebben we gemerkt. Zo troffen we hier ook 3 voor, 3 hoofd en 3 nagerechtjes aan. (koffie na en brood vooraf behoort volgens de menuleer niet echt tot een gang)

Voorgerecht:

Kalamaris (vers 6st.)

Keftedes 2 stuks flauw varkensgehakt met een eetlepel tomatensaus.

Hoofdgerecht:

Zalm met een ondefineerbaar korstje. Vermoeden van visbakmeel, kort gefrituurd en misschien opgewarmd in de oven. Zalm strontgaar, leek wel samengekneed geheel uit blik want kwam nog enkele stukjes staartbot tegen.

Een kipschotel waarvan de saus overgoten was met de curry die je neemt bij je patatje speciaal. Niet te vreten, dit gerecht hebben we dan ook laten staan.

Bijgeserveerde salade, friet, koude rijst en tzatziki zoals je m bij bijna elke griek zou kunnen aantreffen.

Dessert:

Blanke dame: 2 bolletjes ijs op een plakje cake (tegen het glijden) met slagroom uit de spuitbus geen opmaakgarnituur.

Baklava driehoekje van 4 bij 4 cm, bolletje ijs en overspoten met slagroom. Zoet klef ding.

Dit restaurant is qua voedsel toch wel een van de slechtse 3 die we via een veiling aantroffen. Flauw, koud, strontgaar en geen bordopmaak. Er zal toch echt wel een griek zijn in dat Scheveningse dorp dat vis kan bakken?

Ook de sfeer in het restaurant is niet echt grieks te noemen. Daarnaast leek t wel alsof de griekse radiozender opstond via een livestream. Continue een soort reclameboodschap ertussendoor.

Dat de boulevard open lag wisten we al. Maar de parkeergelegenheid is bij het restaurant nu nog gratis ;)

3,1
  46. D.van zutphen

Met een waardebon via vakantieveiling hier gaan eten. Vooraf nog wat recensies gelezen over dit restaurant, wat ons opviel was dat er vaak over "karig" werd geschreven. Wij hebben daar dan ook ''Speciaal" onze aandacht op gericht. Absoluut niks van ondervonden, het menu is ruim voldoende en goed van smaak. Je krijgt bij het hoofdgerecht salade, tzatziki, rijst en friet. Symphatieke en vriendelijke bediening overigens. Vanwege de verbouwing van de boulevard iets moeilijker bereikbaar maar daar kunnnen deze mensen ook helaas niks aan doen. Aanrader dus.

47. Zaterdag 16 juli hier gegeten. Niks mis mee, ondanks de drukte goede service en ruim voldoende porties.

48. We hadden via vakantie veiling voor zes personen bonnen geveild en hebben afgelopen vrijdag daar gegeten. Het ging hier om een 5 gangen diner. We begonnen met brood, 5 broodjes (we waren met ons zessen). Daarna de inktvisringen (net iets dikker dan mijn trouwring) en zeker wel 6!) met knoflooksaus. Toen namen de meesten van ons de zalm. Ook gefrituurd en een paar patatjes erbij, koud en een grondsmaak. Het was echt slecht. Ik had het idee dat de kok meer aan plate service deed. Toen de dame blanche. Wat kan je verkeerd doen aan ijs? Nou het was een gesmolten bolletje op een plak cake met slagroom uit de spuitfles. Alles zeer karig en gewoon geen restaurant kwaliteit. De koffie die we toe kregen was gelukkig wel goed! Toen ik de eigenaar erop aansprak hoe slecht ik had zitten eten (hij vroeg of het teveel was? De grapjas) deed hij heel verbaast en zei dat hij dit nog nooit had meegemaakt. Wij hebben gemiddeld 40 euro per veiling betaald buiten de drankjes. Dus dat valt gelukkig nog mee. Maar de waarde van het eten dat je krijgt is minder dan de helft. Laat je trouwens niet verlijden door de locatie (zeekant) want die kun je niet zien. En het vertier op de boulevard is ongeveer een kwartiertje lopen verderop. Sorry, ik ben zeer teleur gesteld.

49. Gister met de familie hier gegeten en we zijn alles behalve tevreden. Wij zijn geen hoogvliegers maar dit sloeg alles. Op de kaart werden de gerechten keurig gepresenteerd. Hier een korte samenvatting van het eten. Alles is gefrituurd, niet gaar, koud, patat is nog deeg, salade karig, alle gerechten zijn karig. Super slecht! Bediening super slecht! Drankjes komen te laat, worden vergeten en nogmaals vergeten enz. Wij komen hier nooit meer terug.

50. Hier net lekker gegeten, voor een aangename prijs via vakantieveilingen. Het grootste minpunt was de bediening. Het duurde ruim 20 minuten voor wij het eerste drankje op tafel hadden. Nadien nog 1 keer drankjes besteld, maar vaker is mij niet gelukt.

51. Sanne&Iman

Tijdens een weekendje Scheveningen hier gegeten. Wij vonden het eten echt ongelooflijk goed! Ontzettend genoten!

Het personeel was vriendelijk en er hing een prettige sfeer in het restaurant.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

52. jan willem en renee

Wij gaan vaak naar Griekse restaurants maar dit was echt de beste tot nu toe. Heerlijk gegeten, precies goed gekruid en lekker mals vlees. Zeker een dikke 10! Personeel ook erg vriendelijk en gezellig aangekleed. Zeker een aanrader!

53. Lekkerste Griek tot nu toe om eerlijk te zijn! Vriendelijke bediening en een net/trendy ingericht restaurant.

Het is inderdaad net alsof je in Griekenland zelf bent.

Een topper!

54. Fam. Wervers

Vijf mensen moeten twee schaaltjes met welgeteld 11-partjes gebakken aardappel delen, die ondertussen al koud waren voor de borden met het gerecht kwamen, die overigings ook lauw waren.

Onverschillige bediening. Nee dit is niet de Griek waar je terug komt. Een grote teleurstelling wat zeker zijn weg zal vinden in de mond tot mond reclame!

1,3
  55. Afgelopen vrijdag hier gegeten met familieleden. Het was onze eerste ervaring met dit restaurant maar zeker niet de laatste. Iedereen heeft genoten van het geweldige eten en de hartelijke bediening. Kortom top!

56. Rik en Simone

We hebben weer dit restaurant bezocht, omdat het eten ons goed was bevallen. Het was nu niet zo erg druk en de service die ons ten deel viel was fantastisch. Het eten heeft een echt Griekse smaak, zoals wij dat in Griekenland gewend waren. De presentatie van het eten is geweldig en de hoeveelheid is erg goed. Onze vorige beoordeling moet we bijstellen. We komen hier zeker weer eens eten.

57. Het eten is prima, alsof je in Griekenland bent.

De bediening is helaas niet erg attent en een vergeten bestelling werd nog een keer vergeten zodat we lang moesten wachten.