La Cubanita in Den Haag

parkeren op straat of in parkeer garage

Tram- en bushalte op 5 minuten loopafstand.

3. Betalen pin Visa Master Card

1292015045 85
1319101334 58
1350702005 73
1431960874 73
1481619072 74
1504190980 75
1513219743 73

1. Paar keer wezen eten. Vriendelijkheid van het personeel hangt erg af van de persoon zelf heb ik ervaren. Over het algemeen een redelijk goed restaurant met lekker eten. Klantvriendelijkheid mag verbeterd worden. Prijs valt mee. Verder prima gegeten in rustige sfeer!

2. Kom zeker terug als er een iets beter omgegaan wordt met de gerechten die geserveerd worden garnalen niet te Eten biefstuk een schoenzool
    Sate hard hoop voor de zaak dat ze snel een geode kok Vinden die met passie de gerechten. Klaarmaakt en met liefde dit is mijn ervaring

3. Ondanks dat het restaurant compleet afgeladen was, was de service op een goed niveau. Wel kregen we af en toe een verkeerd gerecht, maar dit werd professioneel hersteld.

4. Nellie Pronk

Samen met m'n dochter een leuke avond gehad. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

5. Gisteravond gegeten met een groepje van 6, een afsluiter voor een gezellige dag met wat activiteiten.

Het concept spreekt me wel aan, een vaste (lage) prijs en kiezen wat je wil.

Binnengekomen, jas mee aan tafel (garderobe is overigens gewoon aanwezig in de hal). Zitplaatsen zijn krap, je kunt met de stoel maximaal naar achteren je benen niet tussen de tafel en de stoel doorkrijgen, dat is alles behalve handig. (we zaten helemaal achteraan, net voor de deuren van de keuken, de helft van de stoelen heeft ongemak van het hekje) met een beetje klooien hebben we het gered.

Bediening vlot aan tafel. Even een korte uitleg omdat het voor een deel van de groep (mij incluis) niet eerder waren geweest. De eerste ronde besteld, en dat duurde eigenlijk vrij lang. Een deel werd gebracht en we dachten even te wachten op de rest om 'samen' te eten, maar na een krappe 10 min hebben we dat maar laten varen.

De 2e en 3e ronde hebben we maar vlot achter mekaar besteld, echter bleek hier ook weinig logica in volgorde bestellen versus bedienen. Desalniettemin prima te spreken over de smaken. De champignons (51) en de zalm (41) vond ik wat lafjes van smaak, ik ben er niet zeker van of dit aan de gerechten zelf lag, of aan de intense smaken van de gerechten daarvoor.

Na een ronde of 5-6 komen er wat gerechten aan tafel, waarvan niemand zich kon herinneren het besteld te hebben, ook kwamen er gerechten waarvan iedereen verzekerd was het niet besteld te hebben. Gewoon opgegeten, dus niks aan de hand!

Meloen was niet echt rijp, dat was ook jammer. De varkenshaas, biefstuk, alle kroketjes, lamsspiesjes (zonder saus graag) en hamburgertjes met aioli waren allen zwaar de moeite.

Prijs-kwaliteit is dik in orde. Sfeer ook prima, en de dames leuk om naar te kijken ;)

6. Heerlijke, gezellige avond. Leuke actie met gratis saunabonnen en een heerlijk likeurtje bij de koffie.Wij komen zeker terug!!

7. Wederom een onwijs fijne avond gehad, heerlijk gegeten, sfeer was goed en met mijn allergie werd uiterst zorgvuldig rekening gehouden. De dungesneden kalfslapjes met tonijnmayonaise waren het grootste succes, die hebben wel voor wat foodgasms gezorgd. Het eten was dus erg lekker. Echt een aanrader!

8. Gisteren hier gegeten met twee personen en konden na reservering maximaal twee uurtjes aan tafel zitten. Wat misschien net iets te kort is. Door de snelle oplettende service aardig wat gerechten kunnen proeven. De tapas zijn klein maar erg lekker qua prijs/kwaliteit verhouding. Dikke pluim voor de service en hardwerkende medewerkers.

9. 2e kerstdag 2015 hier gegeten. Werd ons een plek aangewezen. Wat ons hierbij opviel was dat wij de menukaart amper konden lezen. Weinig variatie op het menu (de menukaart mag naar onze mening wel eens vernieuwd worden bij la cubanita). En de menukaart was er vies en plakkerig... De tapas smaakten niet, waren allemaal vrij neutraal, het leek wel of het allemaal uit de Hollandse keuken kwam...

10. Willemien en Marieke

Heerlijk gegeten, voor ons was reserveren wel handig geweest. Drukke tent. Goeie prijs. Super.

12. Het eten is er heerlijk en voor een zeer goede prijs. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk, behulpvol en oprecht. Dit alles maakt de avond compleet!

13. Robbert Koppenol

Al een tijdje geleden dat ik hier was moet ik zeggen. De bediening was wel plezierig. Maar ik de atmosfeer zit voornamelijk in wie je meeneemt dus meer belangrijk voor mij is het eten. Nou dat was triest hoor! Zelfs een makkelijke eter als ik kon het vet op een gegeven moment niet meer verdragen. Gewoon luisteren en niet doen!

14. marc

15. Wanneer gaan we weer!? Leuke avond gehad. Ik ben super enthousiast. Lekker gegeten, leuke prijs, gezellige inrichting, vriendelijk personeel. Gewoon doen!

16. Hele aardige mensen, super service. Eten was heel lekker en zeker meer dan de prijs waard!

17. Toppertje!!
    Ik werk zelf in de bediening dus ben vaak kritisch.
    De bediening houd alles goed in de gaten, is vrolijk en zorgt dat de tafel leeg is en de glazen vol.
    Heerlijke tapas (vooral voor de prijs!) lekker biertje erbij. Je mag ook gewoon alles bestellen ( behalve desserts dan.) niet zoals meeste tapas restaurants die dan te beroerd zijn om een mandje brood er bij te geven of die vragen voor de wat mooiere tapas een toeslag.
    Ik kom hier zéker vaker terug.

18. Heerlijk gegeten onder het genot van lekkere cocktails en een sangria deluxe. De bediening is top en aan alle kanten is te zien dat et een echt team is. Vele horecagelegenheden kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Top!

19. Op een donderdag hier gegeten. Super vriendelijke bediening en zalige tapas. Ongelooflijk dat je voor zo'n prijs zoiets neer kan zetten.

20. Samen met mijn moeder wezen eten in La Cubanita. Het restaurant schijnt onlangs te zijn afgebrand, waarna het regenoveerd is. Het restaurant was nog erg kaal en straalde niet zo veel sfeer uit. De ontzettend leuke en bekwame bediening maakte dit echter goed. Ook stond er vrolijke latijns amerikaanse muziek op, net hard genoeg om in privacy van andere gasten een gesprek te kunnen voeren. Wij kregen een tafeltje in een hoek aangeboden. Voorafgaand aan het bestellen legde de serveerster ons het concept uit. onze drankjes stonden binnen een minuut op tafel.
    Het restaurant heeft een allergie-kaart, waarop staat aangegeven in welke gerechten allergenen zitten (voor de meest gangbare voedselallergieen zoals gluten-, noten/pinda-, lactose et cetera). Met mijn voedselallergie heb ik zo'n top service nog nooit in een restaurant meegemaakt! Echt klasse.
    Het restaurant heeft een groot aanbod aan vegetarische gerechtjes. Alles wordt vers en gescheiden van ander voedsel bereid. Leuke aparte schaaltjes per gerecht. De vis en het vlees was bijzonder lekker klaargemaakt. Alleen de groenten waren soms wat grof gesneden, maar daardoor wel knapperig en gezond.
    Verschillende serveersters kwamen meerdere malen vriendelijk vragen of alles naar wens was. Het was duidelijk te merken dat de bediening er zin in had. Ook leuk barpersoneel dat af en toe spectaculair cocktails stond te shaken.
    Halverwege de avond liep de zaak vol. Rond 7 uur was er geen leeg tafeltje meer in de zaak. Desondanks bleef de bediening vrolijk en beleefd.
    Toen wij de rekening vroegen, kregen wij ook een viltstift waarmee wij iets op de muur mochten schrijven. De muren stonden al behoorlijk vol met leuke berichtjes uit alle windrichtingen (gasten uit de VS, Zuid Amerika, zelfs Azie).
    Al met al was dit een topavond voor jong en oud!

21. Goed en lekker gegeten in La Cubanita Den Haag, ook heerlijke cocktails gedronken en een leuke spontane bediening kortom was het een geslaagde avond. Ik ga zeker nog een keertje terug!

22. Evert Groening

Begreep van de bediening dat er brand is geweest. Gelukkig is het restaurant weer open.

Vorige week gegeten met een groep vrienden. Prima gerechtjes, met een zeer goede prijskwaliteit verhouding. Het zou wel heel bijzonder zijn wanneer al de 50 (of misschien nog wel meer..) allemaal goddelijk zouden smaken.

Lekker gegeten, lekker gedronken, leuke sfeer, goede bediening!

23. Via groupdeal een verrassing menu voor 10 euro p.p. Echt onvoorstelbaar wat er allemaal op tafel kwam. Wij konden bijna niet geloven dat al die lekkere tapas in dit menu zaten. Heel goed gedaan, denken wij, want als wij weer tapas gaan eten, komen wij hier zeker terug. Ook de bediening hebben wij als heel prettig ervaren. Echt een aanrader.

24. Het eten was niet bepaald goed, meeste gerechten zijn waarschijnlijk kant en klare maaltijden. Service was goed, de dames waren vriendelijk en vlot. Jet zit wel wat krap aan zo'n tafeltje, en het is zo luidruchtig, en de prijzen a la carte waren het niet waard...

25. Aan de verhalen aan de muur te zien, zouden we wat heerlijks kunnen verwachten. Wat een grap. Ik kan een heel verhaal schrijven over diepvrieskwaliteit, slechte frituurhappen en menuvoorbeeldjes geven over vijgenchutney wat eigenlijk nare jam is en de gerookte eendenborst, boterhamplakjes zijn. Maar alles is al gezegd. Alle negatieve reacties hieronder spreken de waarheid. Ik snap niet dat je er de losse prijs voor zou willen betalen.

2,1
  26. Marcel Goedhart

Prima restaurant, heerlijk gegeten en goede bediening! Waar voor je geld! We zitten de volgende dag nog propvol en alles was overheerlijk! We komen zeker terug! Groet, medewerkers De Haagse Hogeschool

27. Iris Donkerveer

Hier onbeperkt gegeten. Kwaliteit tapas ver onder de maat! Gewoon een grote vette hap. Bediening doet haar best maar is ook niet alles. Leuke Cubaanse uitstraling... echter heeft dit toch niets met tapas te maken? Weer een bewijs van dat een keten dus eigenlijk niet werkt!

28. Lastig om op maandagavond een tapas restaurant te vinden die ook zijn deuren open heeft. Maar gelukkig was Cubanita geopend. Toen we binnen kwamen was de bediening erg vriendelijk. Het systeem werd ons uitgelegd. Voor 17,50 onbeperkt tapas eten.

De kwaliteit van eten was daar dan ook naar. Geen spannende tapas, maar over het algemeen standaard gerechtjes. Je mag twee gerechtjes per keer bestellen op een viltje. Het was een beetje huis tuin en keuken kwaliteit.

Toen we een toetje wilden bestellen bleek dat niet bij de prijs inbegrepen te zijn. Ook al waren dat tapas desserts. Uiteindelijk moesten we met z'n tweetjes toch 75 euro afrekenen.

Niet nog een keer de moeite waard.

29. Op aanraden van mijn zwager ben ik hier gaan eten. We hebben voor 17,50 onbeperkt tapas gegeten. Na een half litertje sangria te hebben besteld zijn we ons gaan verdiepen in de tapas. Ruime keuze en voor ieder bekkie wat. Ik vond zelf de geitenkaas hamrolletjes erg lekker (maar wel machtig) en de eendenborst is goed te doen! Al met al met een gevulde buik naar huis.

30. €17,50 voor onbeperkt tapas eten is natuurlijk niet duur, maar het eten is er ook naar.

Niet heel veel keus. Bovendien veel spannend klinkende kroketjes en dergelijke die uiteindelijk allemaal weinig smaak hebben.

Soms is het natuurlijk best fijn om vooraf te weten wat je kwijt bent aan een avondje uit eten, maar volgende keer voor mij weer een iets duurder alternatief.

If it sounds to good to be true.....

31. Heerlijke tapas gegeten in dit restaurant, misschien niet autenthiek spaans maar zeker niet verkeerd... ma t/m do voor 17,50 ECHT onbeperkt tapas eten zonder rondes- of tijdslimiet! En die tuin mag er ook wezen... we waanden ons weer even op vakantie :D.

32. dk 7 punten

Niet eerder zo slecht tapas gegeten. Nauwelijks authentiek Spaanse smaak. Veel uit frituur, tortilla duidelijk uit magnetron. Weinig variatie, weinig keus. Eens maar nooit meer. Wel vriendelijke en goede bediening, mooie tuin.

33. Heerlijk gegeten, lekkere tapas, gezellige sfeer, vriendelijke bediening en dit allemaal voor een vriendelijk prijsje. Echte aanrader, heb genoten.

34. Goed gegeten bij La Cubanita in Den Haag. Onbeperkt tapas voor maar €17,50! Alles wat wij gekozen hebben was prima. Bediening was vriendelijk en vlot. Aanrader!