King's SpareRibs laten bezorgen?

1194430159 79
1204177762 83
1233420572 86
1291906192 66
1438120243 77
1642819913 40

1. Vorige week hebben wij om 14.30 Uur in de middag een bestelling gedaan, met een bezorgtijd van 18.30 Uur. Toen wij om 19.30 Uur (!) nog steeds geen eten hadden, heb ik maar even gebeld. "Het is een beetje druk" was het antwoord, en na een kort en vreemd gesprek werd er opgehangen. Om 20.00 Uur nog steeds geen eten. Weer aan de telefoon: "de bezorger rijdt in uw straat". Beetje gek dat ik na anderhalf uur wachten nog steeds zelf moet nabellen, maar oke. Uiteindelijk kwam het eten bijna 2 uur te laat! Wellicht dat de navigatie wat kuren had, want er zit slechts 15 minuten reistijd tussen restaurant en mijn locatie. "Sorry voor het wachten, maar er zit nog wel een kortingsbon in de tas! Op dat moment vond ik dat ondanks alles nog wel vriendelijk, maar was nog steeds ontevreden. Vooral omdat ik na 2 uur wachten gewoon koude patat en droge spareribs zat te eten. Ik denk dat ik voor mijn volgende verjaardag maar ergens anders wat ga bestellen :). En oh ja, die kortingsbon heb ik niet kunnen vinden. Is verder ook niet meer nodig. Lekker gewerkt jongens!

2. Stephanie Simonis

Wij eten best vaak daar en bestellen ook best vaak. Gisteren ging het heel erg mis! En is er vanuit dit restaurant geen compensatie of excuses gekomen. Een bizar telefoongesprek zonder enige service.
    Gisteren om 16.00 uur besteld om om 17.45 uur te laten bezorgen. Je zou toch denken dat je dan best op tijd bent. Om 18.05 was er nog geen eten. Gebeld en de jongen aan de telefoon zei, het gaat er zo uit. Pardon zo uit? Het had er al om 17.45 uur moeten zijn. Het gaat er nu uit mevrouw. Om 18.45 uur was er nog geen eten. Weer bellen. Ja mevrouw sorry we hebben geen bezorger. Sorry geen bezorger je zegt net dat het er direct uit ging! Je liegt dus. Vervolgens bel je niet om te zeggen dat het niet lukt of gaat lukken maar laat je me wachten en wachten. Voor 90 euro aan eten besteld en een huis vol hongerige mensen.
    Ik begrijp het was het enige wat die jongen zei en dat ik de bestelling maar moest annuleren!!! Echt niet normaal. Geen excuses geen service niks. Eindstand geen eten en ontzettend slecht behandeld. De manager was er niet en was niet in het land. Nee natuurlijk! Hoe toevallig! Nog nooit zo behandeld door een restaurant! Er kan altijd wat gebeuren of aan de hand zijn, maar laat je klant dit weten maar lieg ze niet steeds voor en laat ze niet wachten terwijl ze nooit zullen komen!

Bij thuisbezorgd uiteindelijk m’n iDeal betaling moeten terug halen en een klacht ingediend. Niet te omschrijven dit’ wat een klantvriendelijkheid en wat een service daar. Daar eten en of bestellen we dus nooit meer en zeggen dit zeker voort.

3. Besteld betaald maar niet bezorgd.
    3 weken aanhoren dat het overgemaakt zou worden.
    Nog geen geld terug.
    OPLICHTERS zijn het.

4. In tweeënhalf uur heb ik drie keer gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef. Drie keer werd mij verteld dat die onderweg was en de vierde keer werd gezegd dat ze het vergeten waren te maken. Ik kreeg het nummer van de eigenaar en heb hem gevraagd het bedrag van de online betaling terug te storten. Dit is nooit gebeurd en ik heb ook geen reactie van hem ontvangen.

5. Ik raad het af om hier je eten bestellen. ZEER SLECHT.
    Ik ben onbeschoft te woord gestaan.
    Het eten werd na 2 uur pas bezorgd en tot mijn verbazing waren de.
    Spareribs verbrand ik had ook 2 cola besteld en betaald en die.
    Die zaten er niet bij. Hier heb ik zeker 5 keer over gebeld en ze zouden het alsnog bezorgen, na 12 uur was de cola nog niet geleverd.
    Voor 20 euro heb ik deze vieze spareribs weggegooid werd ik onbeschoft te woord gestaan dus nooit meer. ZEER SLECHT.

6. Mido Metwaly

7. Merlijn

8. Vreetzak

Wat een zielige tent is het geworden. Tijd geleden geweest, alles was prima. Hele lieve eigenaar!

Maar toen wij naar binnen liepen werden wij niet echt verwelkomd, maar heel vies aangekeken.. van te voren kreeg je geen mandje met brood, dat was vroeger wel zo.. vraag je om brood, dan hebben ze het niet eens.
    Onze bediende verschilde elke keer, maar een dame was heel kattig. Ze had echt een blik van “schiet nou maar op, ik heb hier geen tijd voor”.
    Twee andere meiden deden wel hun best, al hoewel.. als je vraagt om een doggybag, krijg je een bakje en wat alluminium en dan mag je lekker met je handen al het eten in dat bakje dauwen. Bij wat andere gasten hebben zij het wel mee naar achter genomen en het in een doggybag gedaan.

9. Restaurant is hard achteruit gegaan! Heel erg jammer. Wij gaan er never nooit meer.
    Hele slechte service gebrek aan personeel. Maar 1 ober aanwezig, hoe dan?
    We waren met 7 personen en hadden van tevoren gebeld om te vragen naar de prijs. Ben er een paar maanden niet geweest dus wou weten of de prijzen zijn veranderd.
    Nou, kreeg te horen dat onbeperkt spareribs 12,50 is. We dachten mooi we gaan erheen.
    Restaurant was snikheet! Belichting had een storing dus de lampen bleven knipperen, best irritant voor j zicht.
    Vroeger kreeg j altijd een mandje met stokbrood tijdens het wachten op je eten. Dit keer dus niet!
    Toen we dachten dat we eindelijk onze eten geserveerd kregen kwam de ober met alleen onze spareribs en zalm zonder patat. We moesten zeker 8 minuten wachten daarvoor.
    Patat kwam rechtstreek vanuit de frituur volgens mij want het brande aan de vingers van de kinderen.
    De zalm smaakte nergens naar. Er moest telkens zout en peper op gooid worden.
    Het was een warme dag, maar betekent dit ook dat al inze drinken warm moesten zijn? Ze hadden geen ijsklontjes meer. Dus dan maar warme cola naar binnen douwe.
    Ok nu komt het puntje bij paaltje.
    De rekening… 15 euro onbeperkt spareribs p.p terwijl er wat anders van tevoren werd gezegd aan de tel. (€12,50).
    De ober heeft de eigenaar erbij gehaald want hij neemt de telefoontjes aan.
    Meneer de eigenaar geeft aan dat hij dat nooit hebt gezegd. En begon te praten over groupon bon terwijl dat nooit werd besproken.
    Uiteindelijk heeft hij ons 4 euro korting gegeven op de rekening. Wat nergens op slaat.
    Ik vind het heel jammer dat er zo gehandeld wordt met klanten. Want we hebben zelfs maar 1× spareribs gegeten.
    En niet eens gebruik gemaakt van onbeperkt.
    Nogmaals wij gaan er nooit meer heen… ze hebben zwz 10 klanten minder nu door hun gierigheid… bye feliciaaaa ✌🏻

10. Misha seijdel

Vandaag heerlijk gegeten bij Kings sparibs. Ik had een over heerlijke pasta carbonara en mijn vriend de kebab schotel. Ze hebben een heerlijke droge witte wijn en bier van Jupiler waar hij erg van houd. Prijs kwalietijd is een dikke 10. En als klap op de vuurpijl was ik mijn nieuwe telefoon vergeten en lag nog op tafel. We zijn een uur later terug gegaan en de ober met de krullen heeft hem netjes bij zich gehouden en netjes terug gegeven. Wereld man goed in zijn werk goede service. Ik blijf hier zeker terug komen. King sparibs bedankt. Mvg.

11. Voor de tweede keer tijd bestelling geplaatst om gezamenlijk met mijn vriendin te eten, half uur te vroeg en eten koud. Als je er over belt beweert men dar de bezorger weg ging op het moment dat het hier bezorgt werd en koud. Kort om ze maken je voor leugenaar uit, of veel te laat of te vroeg. Nee klant vriendelijk hebben ze nooit van gehoord, jammer eten best oké maar laatste keer geweest!

12. Hadden daar al vaker gegeten. Nu weer Groupon gekocht. Mijn vrouw en ik kort achter elkaar in ziekenhuis gelegen. Waren net te laat. Direct gebeld. Allerlei smoesjes en zou terugbellen. Wij zelf 2 keer nog gebeld en daarna onze dochter nog. Werd toen gezegd te laat is te laat. Slechte service. Zien ons nooit meer terug.

13. 2 uur gewacht. Na 4x bellen en 4x opgehangen waardeloos eten. Klacht wordt niet in behandeling genomen

14. Weer heerlijk gegeten. De spareribs waren nog lekkerder dan de vorige keer !!

2 vorige recensies
  15. Er stonden mensen die niet echt Nederlands konden. De borden met spareribs waren kapot (hoekje) eruit. Je krijgt een plankje met 4 sauzen waarbij het sausje bakje een barst in zat. De knoflook was heel erg dun waarschijnlijk aangelengd met water en de whisky saus hetzelfde. Er was een salade bar waarbij je kon kiezen uit waterige augurk en uitgedroogde komkommer en tomaat en waterige ananas stukken en je had een soort Mexicaanse salade. Je krijgt frisdrank in eens een glas geen flesje. En het beetje rauwkost wat op je bord lag was verlept. Ze komen helemaal niet aan je tafe,l helemaal niks.

16. Ribs zijn een regel rechte topper! Goede kruidige marinades, ribs niet te vet! De rest is om te janken, maar ach het gaat om de ribs.

17. Beste bezorgribs vh land!!

18. Begon al slecht..

Had door gegeven met 50 euro te betalen, stond de bezorger met een 20 euro briefje en 2,50 los.. tja.. nogal vervelend als de bestelling 12,50 kost..

Ik had falafel schotel en een pita kaas sla besteld.

Ben snel naar de winkel gefietst om het te wisselen. Kreeg helaas 10 + 2x 20 waardoor ik die jongen 5 euro fooi moest geven. Heb genoeg geld, dus daar lig ik niet van wakker. Alleen is het een beetje veel voor een kleine bestelling die uiteindelijk niet de moeite waard was.

Pita kaas sla = nooit meer doen.. natte flap kaas met tomaat ertussen terwijl de sla meestal apart wordt geleverd, zodat je het ertussen kan doen. Weggooien dus die hap..

Falafal.. belachelijk weinig.. de balletjes waren in stukjes gesneden (bij elkaar hooguit 3 balletjes) 8 plakjes..

Ook krijg je er geen doner broodje bij hoor.. nee een zielig klein pita broodje waar je 2 plakjes en wat sla in kan doen..

1 bakje knoflooksaus en 1 bakje ui/tomaatachtige saus (die tevens wel erg lekker waren) nog niet eens voor de helft gevuld met saus..

Verder was de falafel lekker, alleen jammer van al die andere troep..

Ik weet niet hoe de rest van de gerechten zijn daar oordeel ik dus niet over...

En een tip.. zorg voor losgeld want de bezorger gaf zelf aan dat er nooit wordt doorgegeven als er met groot geld betaald wordt.

19. Geweldige spareribs! Ik kom speciaal uit Amsterdam naar Den Haag voor de lekkerste spareribs uit Nederland. Ga zo door, en open snel een zaak in Amsterdam! Durf te wedden dat die goed gaat lopen! Groetjes.

20. Super lekker, de friet wat slapjes, maar ik bestel toch alleen voor de spare-ribs.

21. salam ale ku

hmmm yammie lekkerrrrrr

22. hallo
    ik vind de spare ribs af en toe en beetje verschillen de eene keer zijn ze lekker en vers de andere keer zijn ze niet lekker en is de smaak ook heel anders vandaar een 7

23. Valerie K.

Het is HEERLIJK...
    Ik ben dol op spareribs en ik heb dan ook bijna elke spareribs gehad in den haag, maar dit is toch echt wel de lekkerste. Ik was eerste grote fan van de drie konijntjes, maar sinds die is overgenomen is het echt slecht achteruit gegaan. Na een lange tijd weer zoeken naar een heerlijke spareribs kom ik uit bij king spareribs.

24. Simply the best!NERGENS smaken de spareribs zo lekker, echt niet.Proef het en je geeft me gelijk.Patat: soms goed, soms minder goed.Kan in ieder geval wel beter.De wachttijd: altijd sneller dan ik verwacht.Dan nog: het wachten waard.Top!

25. Disastro

Heerlijke Ribs
    Aanrader voor Bientje

26. Beste ribs van Den Haag, niet zeuren over de frieten. Ribs is all you want here.

27. ik laat altijd bezorgen, erg lekkere spareribs lekker mals en goed gekruid, patat een beetje slap en koud maar je besteld spareribs en die zijn prima!!!! kan het iedereen aanraden

28. Ruime portie, vlees was heel erg lekker, patat slap en ERG lange bezorgtijd

29. leon, den haag

Eten laten bezorgen, goed warm en smakelijk. Iets lange wachttijd, maar als excuus een gratis blikje fris.
    Prima. Aanrader.

30. Spareribs waren goed te doen en zéker niet te weinig. En vooral héél goedkoop! (€10,- voor een portie waar twee buiken mee te vullen zijn)

31. N. Andriesse

oke, het was maar een patatje maar die smaakte naar frituurvet en verder niks. buiten dat was het slap van het vet. De jongeman achter de toonbank was allervriendelijkst.

32. te duur veels te de duur