Op dit adres zit nu: Scallywags

Kensington in Den Haag

1. Nog nooit zo onbeschoft behandeld!! Krappe zaak met kleine tafels. Eigenaar super arrogant en ronduit onbeschoft! Nooit meer! Werden gewoon gediscrimineerd en weigerde ons te helpen! Onbeschofte vent.

2. GerBNL 987 punten

Jammer! Ik had hier al een paar maal koffie gedronken en die gaf (samen met de jonge man die de zaak bestierde) een prima indruk. Terug dus, nu voor een broodje.

Helaas, een broodje mocht het niet heten, ze verkochten hier sandwiches. De eigenaar? wist nog wel een redelijke koffie te schenken, maar had toch vooral aandacht voor een stel vrienden/vaste klanten. Die ene meneer op het terras kon wel wachten. De 'sandwich', toen die uiteindelijk nog arriveerde, bleek toch vooral een redelijk saai broodje. Hooghartigheid kan - wat mij aangaat - best, maar zorg dan wel voor de bijbehorende prestatie. Een extra bonus "Eten & Drinken" punt, maar vooral voor die eerdere jongeman en z'n voortreffelijke koffie.