HanTing Cuisine in Den Haag

za vanaf 17:30
zo vanaf 17:30

1252199980 92
1357720349 89

1. Great food: wonderfull combination of tastes. Well matched wines with every course. Fantastic evening.

2. Das Restaurant ist jeden Umweg wert!
    Die Preise für die Weine sind deutlich überhöht :-(

Vrije vertaling Eet.nu

Het restaurant is elke omweg waard!
    De prijs voor de wijnen is erg hoog :-(

3. Geweldige ervaring! Een geweldig restaurant, goede service en nog beter eten. Wanneer in Den Haag, is dit een must go!

4. Veel verhalen gehoord, eindelijk zelf een keer gaan eten, echt een aanrader! 5 gangen menu genomen. De amuses waren al prachtig en heerlijk. Zoveel smaken echt genoten. Prijs kwaliteit klopt helemaal.

5. Wat een smaken! Dit is geen standaard Aziatisch restaurant! Alles wat op het bord wordt gepresenteerd is geprepareerd en hoog op smaak. Begrijpelijk dat dit restaurant een ster heeft en overal hoog wordt gewaardeerd. De rode huiswijn is zeer toegankelijk en gaat goed samen met de diversiteit van smaken in de gerechten. De bediening is vriendelijk en de inrichting is zeer smaakvol.

6. Wat een heerlijke eten en wat een prachtige opgemaakte borden en wat een smaak sensatie! Een aanrader in Den Haag waar je zeker naar toe moet. Geen enkel negatief punt. Ook de bediening vlekkeloos, prima uitleg over de gerechten. Op naar de tweede ster In 1 woord perfect

7. Het restaurant blijft uitzonderlijk. Het eten is onveranderd van topkwaliteit, net als de wijnen. De fusion-kwaliteiten zijn in alles te ervaren. En het personeel past er ook goed bij; internationaal, voorkomend, enthousiast. Een feest om naar toe te gaan.

8. Dr. Ann Dunne

A strange journey into Chinese favors but without the delicious depth and exuberance of Chinese cuisine. The stiff napkin is just the beginning. Portions Meant to entice are just fractals of tastiness without delivery. No Chinese in sight- perhaps that is the problem. Luckily evening was saved by a good bottle of French wine and company with a sense of humor. Our hostess was sporting a cold, but that didn't stop her from serving our wine, with a dripping nose and unsmiling face.

9. Rob 2499 punten

Onlangs gegeten bij Han Ting cuisine. En dit is enorm goed bevallen. Tussen kerst en oud op nieuw zijn ze extra open op maandag en serveren ze naast de a la carte ook nog het kerstmenu. En daar gaan we dan ook voor en wel in 6 gangen. De amuses zijn lekker, maar doen ons nog niet echt verrassen en dat doet het eerste gerecht van het menu ook nog niet volledig. Een heerlijke gerecht van tonijn en heilbot, fris, maar ook wat vlak van smaak. Daarna wordt het alleen maar beter en worden we juist verrast door de intense smaken, goede combinaties en perfecte bereide gerechten. In een glas langoustine, geplet met rendang vlees en verscheidene garnituren. De langoustine sneeuwt weliswaar wat onder in dit smaakintensieve gerecht, maar toch is dit de opmaat voor verdere prachtige gerechten met ultieme fusion.

De zeebaars is voortreffelijk en de garnituren minutieus en perfect bereid. Er zijn zeker veel smaken op het bord, maar de harmonie blijft altijd aanwezig. Daarna de lam is een werkelijk fenomenaal gerecht, perfecte cuisson, zalige curry saus en perfect in balans.
    Hetzelfde geldt ook voor het hert dat daarna volgt, absolute topklasse. Klassieke topproducten met dito bereiding en daarbij aangevuld met prachtige Aziatische toetsen. Tot slot is het dessert "black forest" nog een staaltje van culinair vakmanschap. Origineel, goede smaken en perfect uitgevoerd.

Over het eten dus niet of nauwelijks klagen. We zitten deze avond echter niet overeenkomstig met het eten. We zitten nogal krap in een nis wat het meest doet denken aan een Amerikaans fast food restaurant. De service is daarbij zorgvuldig, maar maakt soms ook (waarschijnlijk na de drukke kerstdagen) een wat uitgebluste indruk, waarbij de sommelier (sommelier van het jaar volgens Gaultmillau) nog de slechtste indruk maakt. Bestelde wijn van de kaart laat ze niet voorproeven en er volgen naderhand weliswaar excuses, maar dit kan echt niet op dit niveau. Daarnaast geeft ze zeker af en toe blijk van veel kennis, maar wordt dit niet heel liefdevol of met flair gebracht.

Het eten is absoluut op minimaal 1 ster niveau, service en ook restaurant qua comfort blijft hierbij achter.

10. Het 5 gangen menu inclusief wijn arrangement is een aanrader. De amuses en elke gang zagen er prachtig uit en de smaken combineerden erg goed bij elkaar. Bij elke gang een heerlijk glas wijn, 3 maal wit bij de vis, eemaal rood bij de eend, en een glas rosé. De sherry bij het dessert was ook een aangename verrassing.

Het decor is niet echt speciaal te noemen, het eten zeker wel!

11. Yvonne

Ik heb mede door een aanbeveling en recensies met goede verwachting hier gaan eten. Echter viel het erg tegen, helaas.
    Porties waren (voor mij en ik ben geen grote eter) aan de kleine kant. De gerechten zagen er zeker wel schitterend uit. Mooi opgemaakt, alleen miste ik bij een aantal gangen de smaak explosie die je hierbij zou verwachten.
    Waarbij de bediening ook nog naar mijn mening ronduit slecht was. Geen "fatsoenlijk" ontvangst, een van de dames aan tafel met onverzorgd haar (zag er wat vies uit), zonder glimlach en geregeld legen glazen.
    Kortom, miste de aandacht die je mag verwachten en ben echt wat teleurgesteld huiswaards gekeerd. Naar mijn mening dan ook echt geen ster waardig. Hopelijk treffen anderen het beter.

12. Het eten was echt lekker maar het tempo lag zo hoog dat we niet meer kunnen na vertellen wat we nu eigenlijk gegeten hebben. We hadden ook een wijnarrangement. Heerlijke wijnen, kan niet anders zeggen. Helaas kreeg je niet de tijd om ervan te genieten. Op een gegeven moment zat ik met 2 half leeggedronken glazen en werd het derde glas alweer ingeschonken. Het 4e gerecht kreeg ik door het rappe tempo niet eens op. Het nagerecht hebben we maar niet meer genomen. In anderhalf uur hadden we 2 amuses en 4 gangen naar binnen gewerkt. In principe was de service goed, vriendelijke bediening maar door de snelheid kan ik het niet meer beoordelen dan met een 5. De kwaliteit vind ik hierom ook minder. Jammer!

13. Op een regenachtige Prinsjesdag, is het bij binnenkomst heel kort wachten op een verwelkoming bij het enige 'chinese' restaurant in ons land met een Michelin-ster, maar daarna kan snel aan tafel worden gegaan.

De keuze valt op een 4-gangen menu, met maar 2 glazen begeleidende wijn, ivm de autorit naar het hotel later die avond.

Het aperitief bestaat uit een lekker glaasje alcoholvrije bubbels van lindebloesem, vergezeld van een warm verfrissend doekje voor de handen en 3 amuses die aardig zijn, maar niet in het geheugen achterblijven.

Vervolgens komt er een mandje net gestoomd brood op tafel . Een leuk idee, maar een beetje flauw van smaak. Zeker omdat peper, zout, boter of olie niet op tafel komt vanavond.

Het eerste gerecht is tonijn, met zoetwatergarnaal, appel, knolselderij en sinaasappel. Een gerecht met pit op het eind maar het is niet erg spannend. Ik mis een crunch, koud/warm effect of iets dergelijks.

Het bolletje kleefrijst dat volgt dient voor de smaakneutralisatie en is aangemaakt met o. a. azijn. Leuk en apart.

Daarna gebakken zeebaars met krabsalade, komkommer, koekje van parmezaan en lichte Chezuan saus en dit gerecht is heerlijk. Oké de vis heeft geen lekker krakend velletje, maar de zoete en zure smaken wisselen elkaar af en op het eind blijft een pittige smaak in de mond achter. Daarbij een heerlijke Grüner Veltliner en dat gaat prima samen.

Wat volgt is een tussengerecht dat bestaat uit coquille, quinoa, aubergine, paprika, avocado en barbecuesaus. Geserveerd op een gloeiend heet bord, maar omdat voor het merendeel de ingrediënten op het bord koud zijn is dit verwarrend. Hoort dit nu zo of niet? Alle componenten goed warm met een mooie quenelles van een koude crème of sorbetijs zou volgens mij beter zijn. Nu blijft die twijfel.

De pièce van ossenhaas, pompoenpuree, spelt, mirabel en zwarte bonensaus is top. Prima kwaliteit rundvlees, het bord mooi van opmaak. Het gerecht is lekker in de combinatie met mooie zachte en subtiele smaken.

Het tempo deze avond is hoog, zeer hoog en wat mij betreft te hoog.
    Na anderhalf uur zitten de 3 amuses en 4 gangen er al op, waardoor de interesse in een dessert of koffie niet meer aanwezig is en dat is jammer. Scheelt ook in de omzet trouwens.

Tot slot, Han Ting is een redelijk groot restaurant waar het personeel zeer druk in de weer is. Het heeft een mooie 'Chinese' inrichting en voor de liefhebber eetstokjes op tafel. Aparte oosterse smaken en mooi opgemaakte borden vallen je ten deel Kwalitatief zeker op 1* Michelin niveau en dat is knap, maar het ontbreekt wat mij betreft aan echt spannende en verrassende gerechten. Of ben ik te veeleisend geworden?

Trouwens, dat een kok die avond met een joekel van een armband door het restaurant terug naar de keuken loopt is niet voldoen aan wetgeving op het gebied van hygiëne.....

14. Jaco

15. Carmel

16. Geweldig! Heerlijke combinatie tussen verfijnde Franse keuken met aziatische invloeden. Wijnarrangement was uitstekend.

17. Gisteren gegeten.
    Viel ons heel erg tegen. Allemaal rommelige gerechten, geen smaak sensatie. Ook de service was niet echt van het niveau van een sterren restaurant.
    Ik begrijp niet dat ze een ster hebben gekregen, het was echt niet goed.

18. Ik ben geen fan van fusion koken omdat maar weinig koks deze kunst beheersen. Maar deze kok maakt het boeiend en ERG lekker. Twee aandachtspunten: De wijn niet te koud serveren (ook al hebben ze er een mooi verhaal bij… ) en belangrijker, als je een sterretje wilt (en in die categorie zit dit restaurant), doe dan iets aan de toiletten. Deze moeten zeker zoveel aandacht krijgen als het eten. Dan komt het allemaal goed.

19. jan

20. Hier gegeten toen HanTing net 2 weken open was, we waren enorm enthousiast. Wat een goed restaurant. Hebben er 2 weken geleden weer gegeten en 1 van ons had gekozen voor het verrassingsmenu van 3 gerechten, deze waren allen erg smaakvol en zagen er mooi uit. Ook de gerechten a la carte zijn nog steeds enorm lekker. De bediening is wat formeel, maar dat kan ik altijd erg waarderen, past prima bij de ambiance en bij de keuken. Dit restaurant is een aanrader voor zowel zakelijke als intieme diners. Advies om te reserveren.

21. Geweldig gegeten, mooie kaart, goede en zeer verrassende gerechten met mooie wijnadviezen. We komen zeker terug, alleen al voor de coquilles.

22. In mei daar eens gegeten. Dit bleef mij bij en adviseer vele mensen in Den Haag daar te gaan eten als je goed, lekker en betaalbaar op goed niveau wilt eten en klantgerichte bediening op prijs stelt. Mijn man is daar vervolgens met collega's heen gegaan. Ook deze mensen waren allen erg enthousiast. Deze kok verdient meer aandacht! De bediening is ook zeer vriendelijk.

23. vermeer

Een 5-gangen verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement besteld. Wat een topklasse. Alles met liefde bereid. Je proef de versheid er vanaf. In een woord geweldig. Bediening top.

24. Heerlijk gegeten, prachtige gerechten met veel smaak. Bediening is gezellig, goed en professioneel. Interieur is absolute top. Erg fijne avond gehad.