Frites Atelier in Den Haag

1519679669 50
1520853267 49
1522026866 50
1523200464 50

1. Wat een tegenvaller was deze ervaring. Patat was te zout en veel kleine stukjes. De pindasaus was een klap in mijn gezicht...Heel flauw, geen smaak aan en heel weinig saus. Toen de (arrogante) medewerker achter de toonbank limoen over mijn pindasaus wilde raspen en ik zei dat ik dit niet wilde vanwege allergie hiervoor zei ze tegen mij dat MOET je voortaan eerder zeggen! Pardon? Ik kom hier voor de eerste (en tevens laatste) keer en ik wist niet dat er limoen over de pindasaus geraspt zou worden. Al met al een negatieve ervaring en kom hier zeker niet meer terug.

2. g. r.

3. Geen sterren friet, veel kleine stukjes ik zou mij schamen als chefkok met zoveel allure om zo een frietje te serveren.
    Sausjes waren prima, presentatie prima bediening goed.
    Maar geen Michelin ster voor mij.

4. Chris

1940 punten
  5. Vrijdagmiddag 18 januari, 12:30 uur, fritesatelier Venestraat Den Haag. Een friet met twee sauzen besteld. De “gastheer” loopt naar het meisje bij de frituur. Kijkt hem vragend aan. De jongen legt z’n hand op de klaarstaande friet in de opschepbak en zegt: “kan nog wel”. Ik krijg geen versgebakken hete friet, maar een overblijfseltje. Veel harde kleine stukjes. Na vijf minuten vraagt hij: “ smaakt het, meneer?” Ik antwoord: “best wel, maar ze hadden wat warmer mogen zijn”. De jongeman doet of hij me niet hoort en zegt niets. Natuurlijk had ik die friet direct terug moeten geven. Misschien geïmponeerd door de foto van Sergio Hermans. Als je bij hem ouwe friet krijgt, dan zal het wel zo horen.....

6. Edo Albers

7. Altijd lekker en een goede service!

8. Margot Jellema

Heel mooi en chique ingericht. Modern

9. Unieke ervaring, verrassende plek, heerlijke friet, maar ja, dat 020-wapenschild hè… De prijs voor friet met warm draadjesvlees vond ik aan de hoge kant (€8).

10. €5 Voor een bakje friet met 2 sausjes, dat is best veel dus dan verwacht je ook wat. Dat viel dus behoorlijk tegen. Frites erg vet (bah) en de helft van bakje bestond uit kleine stukjes. Dit was dus eens maar nooit weer.

11. Vol verwachting naar het Frites Atelier in Den Haag... maar wat een deceptie. Arrogante bediening, dat begon al slecht. En toen de frites... ruime portie, dat wel. Héél veel kleine stukjes en kruim. Te weinig zout. Te vettig en te melig. Als je blind zou proeven is het dezelfde frites als bij andere frituurs. Vreselijk. En dan 2x zo duur! Jammer, Sergio.

12. fites met pindasaus gegeten, veel geld voor weing smaak. Ik had het natuurlijk kunnen weten, Belgen en pindasaus, dat gaat niet samen.

13. Friet zou ik niet voor de tweede maal eten, waren allemaal kleine stukje melig en flauw van smaak, prijs is te hoog.

14. Veel te duur !!!!

15. Ina 9 punten

Super lekker met als topper de Flemisch beef stew. Het is maar goed dat het niet in de buurt zit want ik zou tonnetje rond worden

16. Inge Dalm

Super service! Kwam exact bij sluit aanlopen en werd even vriendelijk en geduldig geholpen. De frites is ECHT veel lekkerder dan alle frites die ik tot nu toe gegeten heb. Als ik dan al een keer een frietje bestel, dan wil ik gewoon ook dat hij echt goed is. Ik kom terug.

17. Zeer slechte ervaring met dat z.g.n. patat atelier.. en ik maar wachten voor die toonbank en niemand vertelde mij dat ik de patatjes eerst moest afrekenen!! Wel dik 5 minuten staan wachten eer die patatbakkers mij erop wezen dat ik de patatjes eerst moest afrekenen. Wordt nergens maar dan ook nergens aangegeven dat je eerst moet afrekenen en daarna je bakje patat mag afhalen. Ik ben direct weggelopen, had er direct al schoon genoeg van en als ik zo alle andere recensies lees dan ben ik zo blij dat ik daar mijn geld niet besteed heb. En dan die muziek op de achtergrond die je tijdens het lange wachten moet aanhoren.. Als ik behoefte heb aan harde discomuziek dan ga ik wel naar een discotheek!! Winkel ziet er mooi uit maar daar is dan ook direct ALLES mee gezegd. Mij zien ze daar NOOIT meer.

18. Anoniem

Lekker friet maar belachelijke prijzen en saus naar keuze tappen is net afgepast en dat voor €5,. Jammer.

19. Poortmans Mieke

Te prijzig voor de kwaliteit

20. Friet was normaal, niks speciaals.
    Satésaus niet te eten met die limoen of wat voor zuurs er ook doorheen zat.
    En voor bijna 6 euro mag je wel wat meer frites verwachten, eens en nooit meer!

1,7
  21. Frederik

Friet, zelf zeg ik liever patat was erg lekker. Echter veel te duur en ze gaan ermee om alsof het goud is.
    Het bakje is klein en je krijgt veel te weinig friet voor je geld.
    Iedereen wilt het natuurlijk proberen, maar er zal toch echt iets aan de prijs en de hoeveelheid moeten veranderen wil het friet-atelier bestaansrecht behouden.

22. De patat was echt niet lekker, te zout en melig. Er zat zoveel pindasaus op dat de friet er niet onder vandaan te halen was. De geraspte limoen op de satésaus maakte het geheel niet smakelijker. Nog nooit zulke vieze mayo geproefd. Weggegooid...... de patat én € 6,50

23. Hier een frietje met gehaald. Geen klein prijsje 5 euro tel je daar voor neer. Dan verwacht je ook wel iets. Friet was goed gebakken. Knapperig van buiten en zacht van binnen. Helaas bestaat 1/3 van de friet uit kleine stukjes en voor die prijs moet dat niet kunnen. De saus maken ze zelf. De Classic mayonaise zag er een beetje vies uit. Grijzig. De smaak was niet goed. Heel zuur en dat voor 1,50. Nee, dit is zeker niet voor herhaling vatbaar. Veel te duur en zeker niet goed genoeg van kwaliteit.

24. Getverderrie, te ranzig voor woorden en vreselijk duur.
    Ook de pindasaus was niet lekker, smaakte naar citroen!?

Bah bah, gewoon heel hard voorbij deze tent lopen

25. Aller lekkerste patat ooit. Niet goedkoop, maar het zeker waard. Ook de sauzen zijn heerlijk!

26. Nooit en nooit meer. Ruim 5 euro betaald voor een erg klein bakje. De frietjes waren te hard gebakken in te bruine olie. En hadden ook echt zo'n verbrande olie smaak. Patatjes waren ook erg vettig. Ik hoopte het desondanks wel te kunnen eten door flink in de pindasaus te deppen. Maar daar zat weer een citroen smaak in?? Nooit meer.

27. Edwin Koene

Patatje veel te duur, kun je 't beter noemen. Ik maak lekkerdere. In principe is dit oplichting! Patat te hard, te heet gebakken in te bruine olie. Krokant is dus hard, vulling is leeg!
    Te vet, te vies niet eens opgegeten.
    Nooit naar toe gaan. Wat een poeha, hoe komen ze aan die lovende woorden.

28. Lekker zelfgemaakte patat. Mayo weinig smaak, pindasaus met lemon erdoor... vind ik persoon niet lekker! Voor mij nooit meer, veel te duur, redelijk kleine bakjes en zeker niet de smaak die je verwacht.

Ik ben een echte patat fan maar voor mij geen tweede keer.

29. Hype, done it, tasted it...never again.
    "Te " is een toevoeging die hier op alles van toepassing is.

En mijn oma zei altijd al, als er te...

Geen blijver

30. Als fan van de restaurants van Sergio Herman én van friet was ik ontzettend benieuwd naar het Frites Atelier. De bediening was echt top! Het menu werd uitgebreid uitgelegd door het meisje bij de kassa en ik mocht zelfs de sausjes op voorhand proeven. Ik ben uiteindelijk gegaan voor de Stoverij en wat was die lekker! Enige wat miste was een klein zitje, maar ach ik heb genoten :)

31. Knap dat de mensen in de rij staan voor een frietje , voor die prijs.
    Knap om die prijs er voor te vragen.
    Blijkbaar een beleving.
    Maar er zijn heel wat patat zaken in
    Nederland die een beter frietje neer zetten voor een redelijke prijs.

32. Had me er op verheugd, eerste keer was het zo druk dus voorbij laten gaan. Gister nog eens geprobeerd en was het goed te doen. Vriendelijke ontvangst, netjes klaar gemaakt. Maar het was de 1e en laatste keer. Wat een afknapper, en ik heb écht verstand van goed eten! Frites smaakte veel te veel naar vet, Belgische mayo zat geen smaak aan en dat voor 5 euro!! Wat een enorme afknapper 😞

33. Kansloos.... Vreselijk personeel... Vies voer... Vreemde sausjes... Nooit meer heen!

34. Rik Kwakkelstein

Heerlijk patatje!! In de middag is het wel erg druk dus besloten we wat later te gaan. Toen werden we erg snel geholpen. Je betaald er iets meer voor dan een normaal patatje maar dit is geen vette hap, dit is beter dan de frituur zoals je gewent bent. Met een lekker truffelsausje waarvoor je betaald maar ook wel een liter op je patat kan spuiten! Ook praten we met iemand van het bedrijf die wat meer over de afgelopen dagen in Den Haag wordt ontvangen hij zei kijk om je heen!!! Ook hebben ze het knus en echt mooi geklede winkel, echt leuke oude sfeer. ik vond het een leuke tent die zeker de moeite waard is om even een kijkje te nemen.

35. Patat met pindasaus en mayonaise genomen. Het was zoveel pindasaus dat ik bijna vergat dat er frites onder zaten.

36. Echt slechtste ervaring ooit. Trekt op niets. Wie doet er nu kaas op frieten en vraagt er dan nog zo veel geld voor Veel te veel show!

37. Friet smaakt naar visolie. Met de sausen worden ze er niet beter op. Blijkbaar denken mensen dat dit enorm goede patatjes zijn omdat ze enorm duur zijn. Jammer dat zoiets aangeboden wordt.

38. Had gehoopt op een heerlijke friet smaakervaring maar dit was echt heel slecht. De winkel ziet er mooi uit maar de friet was droog en de variant met kip daar zat geen kip in😏 De mayo was prima en de pindasaus te dik. Na een paar happen heb ik de maaltijd weggegooid en dit was ook nog eens €12,00 bijelkaar. (Had het meegenomen anders had ik het gelijk teruggegeven) Gelukkig heeft Den Haag genoeg echt lekkere patatzaken!

39. Y. van der Linden

Verhouding prijs kwaliteit is ver te zoeken. Vind het allemaal nogal opgeklopt omdat het van Sergio is. Je moet te lang wachten, personeel is niet echt ervaren en nogal traag.

40. Mooie hippe zaak en schoon. Personeel doet z'n best om service gericht te zijn. Toch duurt het wel een tijdje voordat je je bakje frites hebt.

Doordat zij verschillende smaken mayonaise hebben, maken zij zich wat exclusiever. Het is helaas niet mijn smaak en kies ik liever voor de klassieke mayonaise.

De frites vind ik niet 3,50e waard als je bedenkt dat je nog eens 1,25e extra moet betalen voor de saus. Het is na een paar happen erg droog en de smaak is niet heel bijzonder.

41. Op een behoorlijk drukke zaterdag rond lunchtijd in de rij gaan staan. Na 10 minuutjes een sjiek bakje frites in de handen. Vervolgens zelf je saus mogen tappen zorgt er helaas wel voor dat iedereen zijn frites verzuipt in zoveel mogelijk verschillende smaken mayonaise.

Friet was heerlijk gebakken, eerste reactie; beste frites ever!
    Na een half bakje begint de truffelmayo te vervelen, gelukkig had ik toevallig ook wat normale mayo ;)
    Bijna bij het einde valt op dat de frites misschien toch iets te zout is en heb ik het niet opgekregen.

Een beetje finetunen nog en hij is werkelijk perfect!

42. GerBNL 953 punten

De patattenten schieten als paddenstoelen uit de grond, maar de verschillen zijn best groot. Het is tegen de regels om rechtstreekse vergelijkingen te maken, het is ook niet echt nodig: het Frites Atelier in Den Haag heeft voldoende 'eigens'.
    Waarschijnlijk wegens de drukte ook nog wat aanloopprobleempjes. Het personeel doet z'n best, maar de special is toch wat bewerkelijk en daardoor gaat het nog niet erg vlot. Wat minstens zo erg is, is dat ik de special nog zo speciaal niet vind. Misschien toch wat meer focussen op goeie sauzen? De frites zelf is helemaal okay. Zelf ben ik niet kapot van de basilicummayo, maar dat is natuurlijk wel een smaakkwestie.

43. Heerlijke patat! Lekker krokant en het vult prima. Na één bakje patat voel je dat behoorlijk wat gegeten hebt.
    Máár de prijs is er ook naar: de meest dure patat die ik ooit gegeten heb... maar het vreemde is: het is de prijs ook waard!
    Daarentegen wel problemen met de service: je staat gerust een minuut of 5 tot 10 te wachten voor je je bestelling kan doorgeven, ondanks dat er slechts 2 klanten voor je neus staan. Ze nemen dermate veel tijd voor de klanten dat het irritant wordt.
    Verder ziet de zaak er leuk uit, maar ook niet meer dan dat.

44. philips

Niet speciaal, patat was droog, te heet gebakken waardoor de meeste patatjes leeg van binnen waren. Ze gebruiken veel te veel zout. Bediening was zeer vriendelijk. Sausjes waren wel lekker. Bijna geen zit ruimte.

45. stucker

Frites te hard gebakken, wel luchtig aan de binnenkant. Weinig smaak. Jammer niet echt bijzonder, misschien nog eens proberen.