El Niño in Den Haag

uitgeroepen tot leukste strandtent van Den Haag!

nog geen rating

• do lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 01:00
  • vr lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 01:30
  • za lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 01:30
  • zo lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 01:00

Tapas eten bij een knetterend haardvuur, even ontspannen bijpraten terwijl de kinderen zich amuseren op het speeltoestel, ontbijten met je lief in de ochtendzon of juist bij zonsondergang genieten van je favoriete cocktail: al jaren staat El Niño Beach Club voor het ultieme strandgevoel. Op de menukaart vind je smaken van heinde en verre, van mediterraans tot Indisch, van clubsandwiches tot frisse salades, die onze kundige koks met plezier voor je bereiden. Daarbij serveren we alleen de lekkerste wijnen uit de beste gebieden of, voor wie geen alcohol drinkt, een ijskoude smoothie of alcoholvrije cocktail.

Een feestje organiseren kun je gerust aan ons enthousiaste team overlaten. We hebben jarenlang ervaring met borrels, bedrijfs- en trouwfeesten en bieden tal van mogelijkheden op het gebied van catering, muziek, workshops en sport- en spelactiviteiten op het strand. Omdat het ene feestje het andere niet is, leveren we graag maatwerk.
Alles om ieder evenement tot een succes te maken!

Diëten Halal, biologisch, glutenvrij en vegetarisch
Foto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den HaagFoto van El Niño in Den Haag

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand en aan het water
Ambiance
Gezellig, kindvriendelijk, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
All you can eat, Wi-Fi, catering, high-tea, honden toegestaan en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding), vermaak en verschoontafel
400 zitplaatsen en maximaal 600 personen in één groep
Betalen