De Mollige Haan in Den Haag

1208798215 22
1320007902 60
1391967112 46
1522802038 41

1. Het restaurant ziet er aan de buitenkant redelijk uit. We kregen een menukaart aangereikt door een medewerkster met een vieze schort. Er zaten allerlei vetvlekken op . Enfin, niet verder op letten denk ik dan nog hoopvol. We hebben als voorgerecht capaccio besteld. Dit werd opgediend op een bedje van smaakloze sla en als garnering was er aardbeien siroop gedaan. Ik heb geen enkele smaak of dressing geproefd. In een woord smakeloos. Ok verder naar het hoofdgerecht. Pepersteak met sla, gewoktegroenten (volgens mij gebakken atjar). Dit alles was helaas ook niet te eten. Twee andere gasten hebben voor de kip gekozen. Deze was veel te droog. Als dessert dan maar het ijsje als goedmaker, maar ook dat was niet te plaatsen. In een woord vies te noemen. Ik heb nog nooit zulk vies eten gehad. De kok stond er ook al niet vrolijk bij. Ik ben niet een vlotte om een recensie te schrijven, met name omdat ik niet echt zo'n verfijnde smaak heb en snel tevreden ben, maar dit eten wil ik niemand aandoen.

2. Wij vonden de bediening top! Oké, je wordt begroet met een "hoi" in plaats van "goedenavond" en moest ze lachen toen ik om een cassis met citroen vroeg, ik hou wel van zulke losse bediening. Ze was vrolijk, vriendelijk en snel! Wij hebben mede dankzij haar een top avond gehad. En eten duur? €17,50 voor een driegangenmenu! Ja, inderdaad een rib uit je lijf... En het was nog lekker ook! Toegegeven, de carpaccio was niet van hoogstaande kwaliteit, maar de varkenshaas met lekkere patat en het heerlijke toetje van ijs met warme kersen maakten alles goed! Maar mensen, het is een kippenrestaurant genaamd" De Mollige Haan", dan moet je geen topklasse verwachten. Ga je voor een gezellige avond, en goed en betaalbaar eten ga dan hierheen en hoop dat bediend wordt door een donker meisje met kroeshaar en een lach van oor tot oor!

3. Willem de Graaf

Een goede haan is niet vet, maar in de mollige haan kun je 'vet' eten. Een overheerlijk menu voor een zeer schappelijke prijs. Uitbaatster zeer vriendelijk. Voorgerechten zo fors dat de helft moest blijven staan om nog aan het hoofdgerecht te kunnen beginnen. Een bord met een kop erop. Na afloop mocht ik zelf het dessertbordje aflikken. Een aanrader! Kom zeker terug.

4. Veel te duur en de soep is niet te eten, geen kip, wel heel erg zout 4,50 is 4,00 te duur, personeel zeer chagerijnig en tent is zeker niet hip. Ja, in 1960 misschien..

1,1
  5. Karel Peeters

Sorry, ik wil hier niet al teveel woorden aan vuil maken, maar het is zeker de laatste keer dat ik hier ben geweest.
    Het interesseert de medewerkers in ieder geval helemaal niets of de klanten tevreden zijn, en of er iets met eventuele klachten gedaan wordt.
    De prijzen doen je vermoeden dat je kwaliteit op je bord krijgt, maar ik heb het helaas niet kunnen vinden.
    Denk niet dat het in de huidige construktie nog lang open zal blijven.

6. Wat een slechte zaak. Er loopt brutaal personeel rond, ze staan je niet vriendelijk te woord en de klanten worden echt als kippen behandeld. We wilden hier gaan eten met 4 personen. We hadden eten besteld, alleen duurde dat vreselijk lang. We zagen het eten op de muur van de open keuken staan en de kok drukte als maar op het belletje, geen personeel te zien die even het eten naar onze tafel bracht. Het eten heeft daar al wel meer dan 15 minuten gestaan en pas toen de kok maarliefst 10 keer achter elkaar op het belletje had gedrukt, kwam er een personeelslid aan, die toen het eten al klaar was, voor durend heen en weer aan het lopen was, bij de kassa aan het klooien met andere personeelsleden. Toen het eten op onze tafel werd gezet, hadden we er wat van gezegd dat het eten daar al meer dan 15 minuten had gestaan en dat het dus al wel afgekoeld moest zijn. De patat was koud en slof en de saté was erg ingedroogd. Het personeelslid vroeg of we het eten opgewarmd in de oven hadden willen krijgen (in de oven wel te verstaan), dat weigerden we en we gaven op een nette manier commentaar over het feit dat het eten daar meer dan 15 minuten op de bar heeft gestaan, en er gewoon niemand het eten had gepakt en naar ons tafel had geserveerd. De serveerster negeerde ons compleet, en we dronken onze drankjes op, waarna we waren opgestaan en weggelopen. Niet betaald uiteraard, maar zo'n slechte service en het serveren van koud voedsel, verdiend ook geen 80 euro.

7. A Hoekzema

Het enige wat hier een voldoende krijgt is de chocolademelk en koffie. Friet was niet gaar, kroketten droog gebakken, de beenham is geen beenham en het broodje niet gaar.

8. Slecht eten, slappe patat, lang wachten op bestelling en onvriendelijke bediening. Absoluut geen aanrader.

9. Wij zijn afgelopen zaterdag met 9 personen bij de mollige haan geweest. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed, konden het goed met onze 'tafeldame' vinden. Ze was vriendelijk en beleefd en hebben veel gelachen. De kipsaté schotel was heerlijk en daarna het ijs, zoals sorbet, banasplit en dame blanche. Puur genieten. Voor ons is het voor herhaling vatbaar!

10. Wij hebben hier 2 weken geleden gegeten. Na eerst onze drankjes besteld te hebben hadden we erge trek in een carpaccio. Toen de bestelling opgenomen was stond de carpaccio al binnen 5 minuten op tafel. De carpaccio was werkelijkwaar niet te eten er zat aardbeien saus op en de smaak sloeg echt alles. Na er melding van gedaan te hebben bij de bediening wisten ze precies te vertellen wat er wel op hoorde maar ze deden er verder helemaal niks aan! We hebben nog een kwartier gewacht totdat we uiteindelijk zelf maar op de rekening gevraagd hebben. Voor een carpaccio van €11,- vind ik dit echt niet kunnen.

Dit restaurant is echt geen aanrader!

2,1
  11. Lisanne

We hebben hier nu al een aantal keer de kipsatéschotel gegeten, heerlijk! De laatste keer appelmoes gevraagd in plaats van salade, dat kon meteen geregeld worden.

Alleen jammer dat je voor de fritessaus weer apart moet betalen en dat het drinken zo duur is (net als overal in Scheveningen overigens). Eten is altijd goed warm en een goede portie! Bediening is soms wat traag, ook vanwege de warmte en drukte.

Al met al goeie ervaringen, we komen hier vaker.

12. Super goed gegeten, voor een goede prijs en super bediening. Wat een verademing toen we hier zo goed bediend werden na weggelopen te zijn bij de een concurrent vanwege het niet bediend worden.

13. Het eten was heerlijk, en het was lekker en snel. Echt een aanrader.

14. Absoluut geen aanrader!
    Wij hebben hier 2 weken geleden gegeten: bestelde een koffie macchiatto en kregen een espresso macchiatto. Kan gebeuren, denk je dan en kregen opnieuw de juiste bestelling.
    We bestelden een gegrilde halve kip piri piri en een gegrilde halve cajun kip. Vlak daarna een cola en 7-up besteld. Na lang wachten ( je denkt mischien is het wel vers) kwam het eten. We moesten nog zelf om bestek vragen. Van beide schotels was de kip lauw tot koud. Niets gegrilde kip, want die hoort dan gloeiende heet te zijn. De kip piri piri was gewoon overgoten met een halve fles zoetzure saus: belachelijk! Zelfs de appelmoes smaakte niet.
    Vervolgens gevraagd waar de cola en 7-up bleef en kreeg die uiteindelijk. Ze hadden geen 7-up, dus kreeg ik een sprite, omdat die toch hetzelfde smaakt: Dat maakt de klant wel zelf uit!.
    Na het eten ons beklaagd bij de bediening, die er natuurlijk niets aan kan doen. Dus naar binnen gelopen om te betalen en meteen de kok hierop aangesproken. Ze was het absoluut niet met mij als klant eens en vond de klacht niet terecht omdat ze het tenslotte zelf had klaargemaakt. Met 2 personenen gegeten: 2 kipschotels, 2 koffie en 2 frisdrank en waren 40 euro armer. Er kon niet eens wat van dit bedrag af van dit waardeloos vies en koud eten!

Heel erg klantonvriendelijk en koude kip is volgens mij nog slecht voor de gezondheid. Nogmaals geen aanrader!

15. We gingen hier eten voor het een zacht prijsje, wat we dus gelijk afgeleerd hebben.

De capaccio smaakte waterig evenals de kip. De groente kwam volgens ons gewoon uit een diepvrieszakje.

Het personeel was heel onvriendelijk. 100% een afrader om hier te gaan eten.

16. Zoals eerder is beschreven is het eten heel slecht. Je krijgt diepvriesgroente geserveerd, de zalm is te waterig en de prijs-kwaliteit verhouding is heel slecht.

17. Na een heerlijke dag Scheveningen is dit zeker een afrader.
    Het eten is beroerd en vet, het personeel dramatisch...kortom eten bij de grote gele M is nog gezelliger

18. tarzan-bezoekers

Als je de voorstelling van Tarzan wilt bezoeken ga dan niet eten bij de mollige haan want je mist geheid de musical.Na ruim 1,5 uur wachten hadden we nog steeds geen eten.Zijn uiteindelijk weggegaan zonder te hebben gegeten en hebben de drankjes ook maar niet betaald.EEN ZOOITJE ONGEREGELD!!!!

19. familie vis

vroeger kwamen we er graag nu nooit meer wat slecht is het eten nu,en je moet veel geduld hebben voor je klaar bent alles gaat erg langzaam en de bediening is slecht ,niemand weet iets , je wordt zelf afgesnouwt als je om je eten vraagt na anderhalf uur.De filet was erg droog kon je geen een snijden.