Cafetaria Mozaïek in Den Haag

Bezorgrestaurants in de buurt van Cafetaria Mozaïek

1. Supervriendelijke familiezaak! Snackbar ambience is te verwachten, maar het is schoon en netjes. Het snack gedeelte van de kaart is prima, verse olie, degelijk gebakken friet, goede porties saus. Het chinese gedeelte van de keuken blinkt uit en verdient veel meer respect dan dat een snackbar zou moeten krijgen. De door de Chinese familie vers gekookte gerechten zijn vriendelijk geprijsd, en veel authentieker dan wat je bij de 'chinees op de hoek' haalt. Echt een aanrader!

Service is altijd vriendelijk en als vaste klant krijg je altijd wel een extratje mee (kroepoek, loemiatjes o.i.d). Kortom.. woon je in de buurt, geef ze een kans!!

2. Dit was de derde keer dat ik bestelde en heb de laatste keer grotendeels mijn eten moeten weggooien. Het was niet lekker niet zoals de voorgaande keren. Bij de kassa werd een hogere prijs berekend dan normaal. En toen ik er wat van zei waren ze in een klap beledigd.