Café George in Den Haag

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

1. Lunch bij Café George. Hoe is het mogelijk, nog maar net open en dat al net zo'n arrogante boel als bij de grote broer in Amsterdam. In eerste instantie opgetogen omdat je nu eindelijk weer Eggs Benedict kunt krijgen in Den Haag, is het toch wat jammer dat uitgerekend de slechtste eigenschap van George WPA is meegekomen naar Den Haag. De uiensoep is dik in orde, maar wel geserveerd in een wat ongelukkig bakkie. Eggs Norwegian uitstekend gepocheerd, maar toch, waarom zo'n minuscuul stukje uitgedroogd eronder? Eigenlijk zou je een pluim willen geven want identiek aan de ervaring in Amsterdam, maar van mij mag er best wat lichter geroosterd, vers brood onder. En een maatje groter mag ook, je heb immers een lekkere plas eigeel en hollandaise en dan een half beschuitje om het mee naar binnen te schuiven...

De koffie is op zich in orde, maar waarom zo'n Haags bakkie? Of het sjiek bedoeld is weet ik niet, op mij komt het vooral ongastvrij over.

Ik sluit niet uit dat ik nog eens terug kom, al is het maar omdat je nergens anders Eggs Benedict kunt eten, echt vrolijk wordt ik er niet van, laat staan voldaan.

Oh ja, doe iets aan de temperatuur, zelfs achterin is het berekoud, en het is nog niet eens winter!

2. Een mooi ingericht restaurant, waar je alles van de kaart kunt bestellen op elk moment van de dag. Een nieuw concept. Zin in vis in de ochtend, zin in een lunchgerechtje in de avond? Alles is mogelijk tegen een schappelijke prijs.
    Ik ga er gauw nog eens terug.