Bezorgrestaurants in de buurt van Cadir

Online eten bestellen

1477209518 69
1590195777 39
1662096123 22
1703182035 29

1. Het begon leuk met het uitkiezen van het gerecht, totdat ze na een half uur al kwamen vragen of we klaar waren, in het gebroken engels? Het restaurant was voor een kwart gevuld, dus vanwaar de haast? Weer 5 minuten later kwam er eentje afruimen, terwijl we nog aan het eten waren. Toen het de 3e keer gebeurde besloten we maar weg te gaan en af te rekenen. De ergernis was groot, om zo weggekeken te worden..want ja hoor, 1 van ons stond op. En meteen was het laatste bord opgehaald, ikzelf had mijn bil nog niet eens gelift. Een vette verbeterpunt voor de eigenaar!

2. VRESELIJKKK, restjes eten werden van de tafels verzameld en waar je bijstond weer terug gelegd bij het lopend buffet(ontbijt). Rauw vlees werd klaargemaakt naast het fruit die Gesneden werd. NOOOIT MEER! Broodjes die op de grond waren gevallen werden ook even goed weer terug geplaatst! Slechte hygiëne en onacceptabel! Dit kan echt niet!

1,7
  3. Borden vies. Personeel onbeschoft. Eten koud.
    Prijs duur. Nooit meer.

4. Kleine gerechten voor grote prijzen!
    Ook nog minder smakelijk!
    Prijs en kwaliteit zijn scheef!
    Service is slecht, moet iets 2 x bij verschillende obers vragen en nog krijg je niet wat je wenst!
    Nooit meer. Graag personeel goed opleiden en prijs gerechten redelijk houden. Te duur! Niet normaal.

5. Afgelopen zondag hier geweest, ik raad aan niemand aan heel erg slecht service, bediening en hele koude gerechten, voor de prijs is de eten niet waard.

6. Vertaal van English naar Nederlands

Be very careful when ordering from this restaurant online. I ordered food from their website for delivery and paid the required amount. I then get a call after two minutes saying they cannot deliver and if I want my money back, I have to send an email. Unfortunately, they don't respond back to my emails and refund hasn't been issued despite multiple calls and emails.

7. Samen met mijn man zijn we gaan eten in het restaurant. Het eten was goed en de service was redelijk.

Tot mijn grote verbazing zag ik dat het restaurant zich niet aan de Covid maatregelen houd. Er was geen desinfectiemiddel aanwezig, er waren een looproutes en we konden ons nergens registreren.

3,1
  8. Fatima Zahra B

Ik eet al jaren bij Cadir hij heeft een gigantische steenoven en open keuken met super snelle koks. Het is maar wie je treft bij de bediening, meestal zijn ze vriendelijk maar ja het blijven mensen die kunnen ook geïrriteerd zijn door lastige klanten. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik mijn eten koud heb gekregen nooit. Gratis parkeer gelegenheid en beschikbare gebedsruimte. Cadir blijf zo door gaan!!! you are the best Ik kom weer zo snel mogelijk kippenvleugels schotel bestellen. Eten 10 Sfeer 10 Service 10 Prijs kwaliteit 10.

9. Wat een slecht service! We zaten daar al een half uur, daarna kwamen ze met salade van een dag geleden. Eten van de kinderen was zo pittig 🌶. Nadat we hadden geklaagd over de service en het eten namen ze het niet eens serieus en erg brutaal. Bah nooit meer zo iets vies eten!!!!

1,5
  10. Mehmet yildirim

We zijn met zn 4 gaan eten bij deze restaurant op 18 juli 2020. De tent en de sfeer zag er prachtig uit, maar achteraf bleek het een hele slechte keus te zijn!

Na lang wachten werden we pas geholpen, na weer lang wachten eindelijk besteld en veel later eten gekregen. We heben 3 schotels besteld, vlees was gedeeltelijk koud(dus denk later opgewarmd), rijst was brokkelig en leek van gisteren. We hadden ook een voorgerecht besteld(kisir), was alles behalve kisir. Service was zeer slecht, obers waren totaal niet vriendelijk, de ober die ons geholpen heeft had kauwgom in z'n mond en zat lekker te kauwen.

Oja, coronatijden… daar is dus geen sprake van, jammer want wij letten daar wel op!

Uiteindelijk doorgegeven aan de kassa wat de klachten waren, werd niet gewaardeerd en niets op gezegd.

Ik heb alles lang getypt, sorry voor het lange verhaal, maar mensen brandt u vingers niet aan deze tent! Ps; rekening was 67,50 euro.

1,4
  11. Slechtste zaak waar ik ooit heb gegeten. Gisteren wezen eten met mijn gezin, 2 kindermenus en 2maal adana besteld. Mijn man en ik kregen ons bord: letterlijk er lag een kwart tortillatje niet eens lavas, leek erop alsof het van andermans bord was. Twee slingers uitjes, wat ook als restjes leek. Drie soorten kleuren patat op ons bord, waarvan de helft koud en helft halfwarm. Salade leek van eergisteren, de sla was helemaal uitgestorven. We kregen tapas zogenaamd maar geen brood... dus we staarden de tapas aan en eij de tapas. We hebben twee adanas gegeten zonder salade, zonder lavas en zonder patat...

Onze kinderen hadden nog steeds niks, iedereen kreeg hun eten maar een simpele kindermenu was nergens te bekennen. Kregen ze half uur later (nadat we onze uitgestorven adanas hadden gegeten) hun halfwarme halfkoude patat... En nuggets waren net uit de vriezer... en dat voor 8,95. Nadat de kinderen hun slappe patat maar hadden gekregen, kregen we brood... tja het was echt verschrikkelijk...

Ohja en dan ook nog 63 euro betalen terwijl ik thuis weer moest koken. De bediening zag er ook niet fris uit, hij zat lekker aan zijn sokken en schoenen...

Al met al ga hier niet eten!!

12. michelle tedde

13. Gisteren wezen eten met de collega's we waren un totaal met 16man. Nou we zaten aan de tafel kwam er een vrouw die daar ging bedienen. Niet eens klantvriendelijk niet eens welkom geheten en als eerst wat ze vroeg was wat willen jullie drinken? Nou doe mij maar gwn een schotel we hadden zo erg honger de ene kwam vanuit werk de andere vanuit school eindstand daar kwamen onze schotels. Het zag er mooi uit maar het eten was zo koud zo vies witte rijst smaakte naar plastic patat was koud. Ik moest elke x zelf de bedieners roepen wat ik erg iritant vond we zijn met zo veel personen niet eens aan tafel gekomen om te vragen of het eten lekker was wat vinden jullie van ons service helemaal niks. Bij het afrekenen moesten we €450 betalen ik vraag aan die cassiere van jullie hebben die extra 2 schotels niet erbij geteld he? Nou hij was echt de biel hie hij ging reageren kon echt niet. Cadir de eerste en de laatste keer!!! Wat een rot zaak zeg.

14. Zehralina1

15. Tijdens de ramadan wezen eten bij Cadir. Weinig keus, mix grill of dagelijks variërend gerecht. Ik heb maar voor de mix grill gekozen.

Wat mij als eerst opviel is hoe weinig ik op mijn bord kreeg. Het eten was ook koud. Gehakt rook sterk, maar laten liggen. Kippenvleugels zaten vol olie, ook maar laten liggen. De rest van het gerecht was niet veel beter.

Voor 25 euro(exclusief drinken) was dit het echt niet waar. Liever had ik thuis gegeten.

1,8
  16. anoniem

Eerste en laatste keer dat ik een voetstap treed in restaurant Cadir. Slechte service + totaal geen lekkere eten. Het werd koud geseveerd en buiten dat moesten we veelste lang wachten! Geef mij maar liever de mac!

1,2
  17. Ik vind de prijs is echt hoog. En eten was niet lekker en salade niet vers. Maar service was hartelijk goed.

18. Bezoeker

Had gebeld om te vragen of je het eten mocht ophalen. Dat kon dus twee keer een lamskotelet menu besteld. Heb 40 euro afgerekend maar het eten was echt een teleurstelling en ook heel weinig. De lamskoteletten hadden meer bot dan vlees eraan bovendien had ik doorgegeven bij de bestelling dat ik alleen witte rijst bij de menu’s wilde, zat er oranje rijst bij. Ook waren ze de saus vergeten erbij te doen. Daarbij had ik extra rijst besteld waarvoor ik 4 euro had betaald wat helemaal niet erg is maar als je zag wat de hoeveelheid was aan rijst dat in het bakje zat zou ik zeggen dat je daar 1 euro voor moest vragen. Al met al een teleurstelling. Het eten bestellen was als proef omdat ik met mijn verjaardag daar zou gaan eten met mijn familie maar dit gaat het dus niet worden. Mij zullen ze iig niet meer zien als klant daar.

1,9
  19. Super mooi, schoon En heerlijk eten!

20. Goed restaurant, zeer lang open, goede verhouding prijs en aanbod, vriendelijk en zeer hard werkend personeel.

21. Wala Alkhateeb

Was verschrikkelijk, wij zijn daar gegaan om van onze suikerfeest eten te genieten. Hadden om 19:00 geen plek maar om 20:00 wel, prima alleen wat ze niet erbij hebben gezegd is dat ze dan geen eten meer hebben!
    We konden alleen kip bestellen omdat vlees op is, hebben we allemaal kip besteld met champion, krijgen we schandalige borden met 2 stukjes kip en letterlijk 4 stukjes patat op een groot wit bord. En thats it, waar blijft de championsaus? wij hadden ook een mix grill besteld, kregen alleen ook weer kip en alleen 5 stukken en dat voor 2 personen!! Daarnaast was al het eten koud!! Schandalig, wij zijn hier al eerder geweest om te eten en waren echt onder de indruk maar jullie heben het echt verpest. We hebben onze familie helemaal uit eindhoven laten komen om bij jullie te eten maar jullie hebben ons lekker laten stikken! we waren zo boos weggegaan dat onze hele dag verpest was en onze familie letterlijk tegen ons zei "hier komen we dus nooit meer, het ziet mooi uit van buiten maar het eten is troep" echt jammer!! Zwaar teleurgesteld!!

1,6
  22. Weer zo jammer dit... mijn eerste x in Cadir tijdens de ramadan en zeker de laatsts x... na het openen van mijn iftar moest men zeker nog een half uur wachten voor het eten... de soep was wel ruim op tijd! Vervolgens werd het menu zo mooi uitgelegd dat we dachten dat we goed zouden eten, niet dus.. de witheid van t bord kon je gewoon zien.. eten was helaas magertjes, wel lekker. Bij een van ons brak zelfs de lamskotellet, vroegen we erom, en kregen we net 2 kleine honden snoepjes. we hadden nog honger na afloop.. drinken konden we moeilijk bestellen , omdat het gewoon te druk was... en t nagrecht was gewoon een afgebrande houten blok op t bord ( niet gegeten ook ) .. thee service was van hen... we waren met zn 5e alleen kregen er maar een thee... mooie zaak zonder inhoud helaas

3,4
  23. Druk en veel lawaai. Kan elkaar aan de tafel hierdoor slecht verstaan. 1 voorgerecht niet gekregen, ook bij navraag ober.

24. Heerlijk turks gegeten voor ontbijt! Onbeperkt buffet voor maar 8,50 niet normaal! Heerlijk eten, gastvrij personeel en leuke sfeer. Het Restaurant zelf is een heel leuk gebouw.

25. Zeer slechte bediening. Niet servicegericht en komen ook niet zelf langs. De hele tijd zelf bediening aanhouden om maar te kunnen bestellen en om te vragen waar het eten blijft. Het eten duurde een eeuwigheid en toen het eindelijk arriveerde na 1,5 uur, kregen we ook nog de verkeerde dingen. Het eten was ook erg zout en koud. We komen er nooit weer, erg slecht zeg.

3,2