Beachclub Peukie in Den Haag

1202914681 82
1209213600 82
1272202800 53
1335192000 45

1. Ik zou graag een ster geven voor het eten/drinken, maar helaas is het er nooit van gekomen. Omdat dit tentje ons in eerste instantie wel aansprak, besloten we om hier neer te strijken. Het was totaal niet druk, maar er liep een ruim aantal obers rond. Dat moest wel goed komen zou je denken.

Helaas werkte dat in de praktijk eventjes anders. Na 20 minuten (!) kwam er dan eindelijk een ober ij onze tafel staan om onze bestelling op te nemen…

… althans, zo leek het. De ober pakte zijn draadloos bestelsysteem erbij en op het moment dat we onze mond open wilde doen om te vragen om twee glaasjes cola, draaide de ober om en liep weg naar een ander groepje mensen! Hij ging met die mensen gewoon gezellig staan kletsen (deze mensen hadden trouwens ook nog hele koeltassen met eigen gemaakt eten en drinken bij en dat kon schijnbaar allemaal op dit terras) en liet ons gewoon achter zonder een bestelling op te nemen!

Dit WTF-momentje deed ons ook besluiten om een strandtent een eindje verderop te gaan bezoeken.

De sfeer was relaxed…

… maar een beetje te relaxed naar ons idee.

2. K. Senden

Gisteren met een klein groepje van 8 bij Peukies aangeschoven voor het diner. We bestelden al snel wat een flesje wijn en wat andere drankjes en brood vooraf.
    De drankjes werden gebracht. Bij het flesje wijn zaten plasticen glazen, die overigens erg smerig waren!!! Vol vieze vingers, water druppels en krassen. Tevens het brood dat werd gebracht, zaten messen bij met vieze etensresten op, terwijl we hier zelf nog niet aangeweest waren. Personeel erbij geroepen; uitgelegd over de glazen en de reactie was; 'we serveren geen echte glazen wegens de veiligheid van onze gasten', de ander vermeldde 'we serveren alleen echte glazen bij groepen en duurdere wijnen, geen huiswijnen'. Bedrijfsleider erbij geroepen; maar ook hiermee werd onze klacht niet opgelost. Ze reageerden lachoniek en nonchalant op onze klacht.

Erg jammer. Je laat voor een paar drankjes en een flesje wijn toch wat geld daar achter...
    Voor ons nooit geen Peukies meer.

1,1
  3. Ricardo

Wat een ballentent. 1,5 uur wachten op eten, daarna vragen waar het blijft, daarna wordt er gezegd "het komt er nu aan" na 10 minuten nog, daarna maar weggelopen.

4. Cheesy beach club, lousy service, bad music -- which they play WAY too loud. If that is your sort of thing, go for it!

5. Gisteren hier gezeten en wat gegeten.

Het eten zelf was heerlijk, al duurde het wel redelijk lang voor we konden bestellen doordat de serveerster die onze drankjes bracht hiervoor eerst haar collega moest roepen.

Ook was het niet mogelijk om de aardappels zonder zout te krijgen (ivm ziekte). Toen we vroegen of deze dan konden worden omgewisseld in rijst meldde de ober dat het eten al klaar stond. Jammer.

Al met al was het eten en de sfeer super. Jammer dat er aan de bediening hier en daar wat te verbeteren valt, want het is nou niet bepaald goedkoop..

6. Vorige week wezen eten, uit de summiere kaart konden we niet echt kiezen en dus gingen we maar voor de mosselen. Hier kan normaal gesproken weinig fout aan, maar het broodje wat er bij geleverd werd had iets eerder de oven mogen verlaten. Hiermee zouden we een spijker in de loungemeubelen kunnen slaan, de sausjes worden aangeleverd in plastic bakjes! Kom op zeg, dit kan echt niet bij een tent die deze prijzen rekent.

Advies aan Peukie: Ga eens kijken bij andere strandtenten, er zijn er tegenwoordig die veel beter eten leveren voor dezelfde prijs of nog veel lager. We zullen regelmatig langslopen maar of we nog naar binnen gaan weten we nog niet.

7. Zeer onvriendelijke en ongastvrije bediening.

We gingen om half elf 's ochtends zitten om te ontbijten (wat volgens de kaart tot 11 uur kan), het duurde lang voor we geholpen werden, we waren vanwege een beginnende regenbui ondertussen naar binnen verhuisd, waar we weer weggestuurd werden omdat er een VIP party was, en we om kwart voor 12 daar niet meer mochten zitten en dan zouden we nog niet klaar zijn met ontbijten.

Vervolgens ons weer buiten geïnstalleerd, na meerdere malen vragen eindelijk een ober gestrikt, maar goed, ondertussen al na 11-en: mogen we geen ontbijt meer bestellen! En de manier waarop dit gezegd wordt is vooral erg vervelend, een arrogante serveerster zegt dat 't echt niet kan, haalt haar baas erbij (die vriendelijk uitlegt dat er een misverstand is), vervolgens wordt gevraagd of we een ander lunchbroodje willen eten. We besluiten dit niet te doen, en geven aan hier niet snel terug te komen. De reactie van de serveerster is dan heel pinnig; 'Dat hoeft ook niet hoor' met een boze blik in onze richting. Echt onfatsoenlijk, manager, let wat beter op je personeel!

8. Eerst lang wachten voor we iets konden bestellen. Op de vraag 'graag een witte wijn' was het antwoord 'we serveren geen witte wijn'. Toch duidelijk op de kaart te zien.
    Op de vraag 'Rosé' kregen we 2 minimaal gevulde glazen van de duurste soort.
    Bij het afrekenen kreeg men fooi, maar of ze er van gediend waren of niet; ik kreeg het geld in mijn hand terug gesmeten, zonder maar een 'fijne avond of doei'..

Uitermate slechte strandtent, al zaten de bankjes wel lekker...

9. kruikenzeiker

Gisteren 23 aug op het terras gezeten bij Peukie.
    Ik moet zeggen het ziet er verzorgd en netjes uit.
    Maar de bediening oh zo slecht, hier een paar voorbeelden die echt niet kunnen.
    Drinken besteld, toen het drinken bezorgd werd en we wat te eten gingen bestellen zei de serveerster dat dat niet op 1 rekening kon omdat haar dienst erop zat. Heb nog nooit zoiets vreemd gehoord, uiteindelijk mocht het toch op 1 rekening.
    Wat eten besteld, we waren met 10 personen.
    Op zich best snel geserveerd, maar geen bestek?
    We vroegen om bestek, er werd gereageerd "' kunnen jullie niet met je handen eten dan?'
    Uiteindelijk werd met veel moeite het bestek op tafel gesmeten.

We vroegen om de rekening, 10 min later nog niemand gekomen, er werd gezegd dat maar 1 persoon mocht afrekenen.
    Deze ober was alleen maar bezig met nieuwe bestellingen op te nemen, zelfs naast ons en negeerde ons echt ongeloofelijk.
    Een serveerster gevraagd waar de rekening bleef, ze vroeg het aan de desbetreffende ober. Deze haalde zijn schouders op, zo van ik kom wel als ik het nodig vind.
    Echt zwaar onbeschoft, tot onze grootste verbazing kwam de serveerster die zei dat haar dienst erop zat na 30 min met onze rekening.
    Nou ja rekening, ze zei wat het ging kosten ze had niet eens een bonnetje. Zij weer terug om een bonnetje te halen, wij betalen. Had ze niet eens wisselgeld bij zich. Echt te erg voor woorden.
    En dan ook nog durven te communiceren op je menukaarten : fooi niet inbegrepen.
    Al met al, hier komen we nooit meer terug, de groeten uit het zonnige zuiden!

10. Wat een geweldige zaak! DJ stond de gehele dag de lekkerste beach-house te draaien, de bediening was attent, het eten ruim voldoende en de prijs.... Je zit in de zon met uitzicht op zee in een prachtige zaak, wat mij betreft mag 't dan wel iets meer kosten.

Ik zit er aankomend weekend zeker weer!

11. Peukie ziet er tegenwoordig fantastisch uit, maar ga er alleen heen voor een drankje want het eten is relatief duur en de kwaliteit zwaar onder de maat.

12. Leuke tent goed gegeten en gezellig personeel weer eens waar voor ge geld en er staat er nog een leuke dj te draaien ook wat wil je nog meer!

13. De heer "Peukie" is een bekende verschijning op Scheveningen. Hij is o.a. sponsor van de voetbalclub uit het desbetreffende stadsdeel van Den Haag. Hij zou echter beter eens zelf op zijn zaak kunnen letten, want ondanks dat de ambiance natuurlijk TOP is (lekker op het strand op Scheveningen) is het eten niet best en de bediening een lachtertje. Hier valt echt zoveel meer van te maken.....Een gemiste kans, heer Peukie....

14. Ook ik heb hier met mijn vriendin een hapje gegeten. Jammer dat alles koud was. En voor een pasta van 18 euro verwacht je dat die vers is... ook niet dus. Volgens mij kan je in Scheveningen wel beter eten. Heel jammer

15. spareribs waren koud. Hadden er al een paar doorgesneden.
    Kregen het zelfde terug( aangesneden stuksje en de rest) opgewarmd in de magnetron of zo. hebben hier bezwaar op gemaakt maar zijn zowat van het terras af gescholden

16. Leuke Beachclub, goede aankleding, jammer dat de bediening prut is en het eten lauw. Afruimen is belangrijker dan serveren. Wegwezen hier en gauw wat anders opzoeken. Twee keer gevraagd om te mogen betalen, niemand gezien. Ik heb het geld zonder fooi maar op tafel achtergelaten.

17. Slecht gegeten , onvriendelijk personeel. Veel te duur voor zo'n slechte service. Snel voorbij lopen aan deze tent!

18. seizoensgroenten zijn sperzieboontjes uit diepvries, lauw geserveerd, de (niet aangekondigde) aardappelpuree zag er uit als... Er werd voor 1 persoon patatjes gebracht, ipv 4. Vier verschillende sausjes moet je met dezelfde lepel opscheppen. We moesten om het bestek vragen. We kregen geen bakje met citroem o.i.d om onze vingers mee schoon te maken bij de spare-ribs / pel garnalen. Het personeel reageerde hier allemaal heel lauw op. We konden koffie van het huis krijgen, maar er kon niets van de rekening afgehaald worden. (Omdat de bedrijfsleider dat niet wilde zoals hij zelf zei.) Uiteindelijk hebben we 120,- betaald voor enkel 4 hoofdgerechten en 8 drankjes. Geen broodje, voorafje, koffie of toetje! Voor dat bedrag verwacht je iets meer service!

19. Sheila Grootjans

Heerlijk gegeten met een ondergaande zon. De bediening was zeer vriendelijk en snel, al met al zeker een vervolg bezoek waard.