Amier Restaurant in Den Haag

Discover the taste of Libanon

Online bestellen bij Amier Restaurant

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestelmenu

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 00:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 00:00

Amier Restaurant is gevestigd in het centrum van Den Haag. Ons pand bevindt zich in de Oude Centrum, nabij het

beroemde De Ridderzaal (Binnenhof), het kunst Academie gebouw en Stadhuis gebouw. De prachtige historie van het eeuwenoude centrum van Den Haag zult u ervaren met een bezoekje aan ons restaurant.
Wanneer u aankomt bij Amier Restaurant dan ziet u het prachtige pand met terras dat fraai is gedecoreerd met planten en bloemen. Bij binnenkomst zult u ervaren dat wij er alles aan hebben gedaan om u zich thuis te laten voelen. Het mooie interieur en de inrichting geven een ontspannen ambiance en er is alles aan gedaan om het authentieke karakter van het pand bewaard te laten.
Onze gerechten zijn gevarieerd en fijn van smaak. Het menu bestaat uit traditionele Libanese gerechten. De befaamde mezzes en de grill specialiteiten zijn hierbij natuurlijk ook aanwezig. Onze koks zijn altijd bezig met het uitproberen van nieuwe gerechten om keer op keer culinaire hoogstandjes te bereiden. Bent u benieuwd naar onze gerechten? Hebben wij uw interesse al gewekt?

Zoals u van een goed restaurant mag verwachten, wordt u door onze medewerkers op een uiterst plezierige wijze ontvangen.
Loopt u gerust even rond om te zien welke ruimte u het meest aanspreekt: de gezellige ruimte – ook zeer geschikt voor kleine gezelschappen – of de uiterst sfeervolle salle au premier étage.

Eenmaal aan tafel presenteren wij u culinaire hoogstandjes die stuk voor stuk met grote zorg en liefde zijn bereid om u een heerlijke avond te bezorgen.

• Veganistisch

1539194257 75
1561923692 78
1630111999 91

1. Birgul Samburkan

Het eten was lekker. Vriendelijke mensen en goede service.
    Een aanrader.

2. Wim Meewis

3. jasmin eleskafi

Eten was super lekker! En Service was top!!

4. john van oosten

De avond voor ons, (was de eerste keer) was een top ervaring.
    Heerlijk smakelijk eten genoeg variatie en veel lekkere smaken.
    De bediening was prima en gezellig en wist alles over het eten.
    We vonden wel het water en de wijn behoorlijk aan de prijs.
    Maar was zeker waard.

5. Heerlijk gegeten, alleen jammer dat ze personeels te kort hadden voor bediening, waardoor de dame niet spontaan was. Vriendelijke bediening met een lach is belangrijk. Dat is een tip.

6. Het eten was super! De bediening en sfeer zijn ook prima!

7. Herman

Het was voor mij en mijn vrouw deze eerste keer dat wij bij jullie hebben gegeten dus we wisten niet wat we konden verwachten maar we waren aangenaam verrast. Het eten en drinken was top de service was super hele aardige mensen die daar werken dus kort samengevat was het een top ervaring.
    Bedankt voor de service.

8. Bediening matig; voorgerecht stond nog op tafel terwijl het hoofdgerecht al werd gebracht (onhandig gemanoeuvreer met borden en schaaltjes)
    eten redelijk.
    Slechte zaak; we hadden een goede wijn besteld en wilden daar een karafje kraanwater bij. Dit werd geweigerd; wij moesten, als wij water wilden drinken, een fles spa van 750 ml voor €6, - nemen.

9. Het was druk. Op zich een goed teken maar voor het personeel was het hard doorwerken. Ik zat boven en vond het lawaaiig. Eten werd snel gebracht. Voorgerecht prima. Iets aan de ruime kant. Hoofdgerecht rijst proefde verbrand. Vlees net aan gaar. Weinig groenten en het restaurant kon me niet verrassen met de Libanese smaak waar ik naar op zoek was.

10. Patricia

Gezellig restaurant met prima bediening en service en lekker eten. Aan te bevelen!

11. Gezellig stel uit Voorburg

Ontzettend lekker gegeten. We lieten ons verrassen door de Libanese keuken. We kregen verschillende gerechten en de grill was om te smullen!
    Een heerlijke ervaring en hele vriendelijke bediening.

12. Uitstekend service, heerlijk eten en prachtig sfeer! Een echte aanrader!

13. Fam. Meijer

Pluspunten:
    Uitstekend eten;
    Zeer plezierige bediening.

Minpunten:
    Iets teveel tafels beneden, waardoor iedereen dicht op elkaar zit (Tip: haal in iedere rij beneden een tafel weg. Hierdoor ontstaat meer ruimte);
    Kennelijk is er een tweede zitting. Ons werd ongevraagd de rekening gepresenteerd, en wat later werd vriendelijk doch duidelijk gemaakt of wij eigenlijk wilden vertrekken. Is op zich niet erg, maar geef dan aan, dat er twee zittingen zijn.

14. Het eten was heer erg lekker! Daarbij is de bediening ook super vriendelijk.

15. C. Fisser

De sfeer was prima. Een beetje volle tent met tafeltjes dicht op elkaar, maar dat maakte het ook wel weer gezellig. Ik heb ook nog kort met beide buren gekletst. De bediening is heel correct, snel en accuraat, maar het eten is ronduit voortreffelijk! Alles smaakte goed. Ik had graag meer besteld en geproefd, maar helaas kan mijn maag dat niet aan. Ik moet dus terug om weer andere gerechten te proberen. Voor een vegetariër is er ontzettend veel keus en dat stemt mij heel gelukkig.

16. Geweldig lekker eten. Maar vooral de bediening is top. Zulke lieve en leuke meiden!

17. Liesbeth

Heerlijk de mixed maza vega besteld. Erg vriendelijke bediening! Zal er zeker nog een keer bestellen/gaan eten!

18. Voor het eerst hier gegeten, was erg lekker. Bediening goed. Enige nadeel is misschien de krappe ruimte tussen de tafels, maar begrijpelijk

19. Op vrijdag gereserveerd bij Amier; tent zat vol en een aantal keer namen mensen de moeite om te wachten en als je klaar bent met eten weet je waarom. We namen het viergangen menu van de chef "Amier" en er is niets blijven staan. Rollend naar buiten. Ondanks de drukte kwam het eten razendsnel. Dat gaf een ietwat gehaast gevoel; alsof je snel weer weg moest gaan. Echter werd wel gevraagd of we na de drie gangen even wilde wachten met het dessert, dus we werden zeker niet de tent uitgekeken. De eerste gang was de koude maza en tweede gang warme, dus was op zich geen probleem dat beiden op tafel stonden, maar als er dan 1 opmerking zou zijn aan deze avond is dat het: wacht heel even met het serveren van de volgende.

Bediening was snel, zeer netjes en beleefd, alles verder prima. Zeer genoten!

10 sterren zou hier weer propvol wegrollen naar het hotel!

20. Het eten was heerlijk, de sfeer gezellig en de bediening ontzettend aardig! 🥰🥰🥰

21. Zeer aardige dame waar wij door werden bediend. Eten was echt lekker.

22. Vertaal van English naar Nederlands

Amaaazing food and great service, will definetely be back :))

23. Ik vond het enorm gezellig, leuke sfeer, leuke muziek! Echter was ik uit eten met mijn ouders, die niet veel weten van de Libanese keuken, dus misschien had een pagina aan het begin van het menu met wat mezze’s zijn, en hoeveel per persoon normaal is, handig geweest. Ook duurde het soms wat lang voordat we ons eten kregen, maar aangezien het druk was en de bediening bestond uit 2 personen was dit wel te begrijpen. Alsnog kom ik hier graag nog een keertje terug!

24. Super gezellig restaurant, druk en warm (dus trek iets luchtigs aan) en enthousiaste, vrolijke bediening. Alle gerechten smaakten heerlijk. Aanrader als je van de keuken uit het midden oosten houdt.

25. Wat een geweldige ervaring was dit! Een leuk restaurant met heerlijk eten (probeer de mixed maza!). Ook de kinderen vonden het fijn: de maza zijn ideaal voor hen om mee te eten en het waren hele lieve mevrouwen (de bediening). Het was erg druk en toch het overzicht qua uitgaan van de gangen en bijhouden van het drinken. Super!

26. Super eten en top bediening. Daarbij prachtige Musar wijn. En alle ingrediënten dus aanwezig voor een heerlijke avond uit eten.

27. Het was erg gezellig. We hebben heerlijk gegeten en het was heel fijn om er na lange tijd weer binnen te stappen. De bediening was top, je kon merken dat ze het fijn vonden om de klanten weer te zien en te spreken.

28. Ansvan den Meijdenberg

Gemoedelijke sfeer, goede service en erg lekker eten. Wat wil een mens nog meer!

29. We hebben met ons vijven een verjaardag gevierd, boven in het restaurant, in een gezellig en intiem hoekje. De sfeer in het restaurant was goed, het was vol, lekker druk en lawaaierig, heel gezellig. Ondanks de drukte was de bediening snel en attent.

Het eten was opnieuw overheerlijk: een grote variëteit aan (op onze wens: vegetarische) hapjes, lekkere wijn en heerlijke baklava toe.

Mijn favoriete restaurant in Den Haag! Een absolute aanrader.

30. Heerlijk gegeten met bijzondere smaken en vriendelijke bediening! Gangen kwamen wel wat snel na elkaar maar wellicht kwam dit doordat het Valentijnsdag was.

31. Het was n drukke avond dus moesten we even wachten op een tafel. Dit werd erg goed opgepakt door een medewerker. De gerechten waren heel puur en smaakten goed. Mooie sfeer en bediening!

32. Het hoofdgerecht de Kip Shoarma schotel was zalig! Heerlijke saus erbij, lekkere gegrilde groente en rauwkost. Als voorgerecht een salade met heel veel peterselie en mint, deze smaakte erg zuur. Doordat het enorm druk was (te druk) kregen mijn zus en ik pas na 1 uur het voor-en hoofdgerecht tegelijkertijd. Excuses werden meteen aangeboden, zeer vriendelijk personeel. We moesten daarna weer een half uur wachten op koffie en het nagerecht. We wilden het eigenlijk niet meer en wilden afrekenen toen het dan eindelijk kwam. Nogmaals excuses en we hoefden het nagerecht en de koffie niet te betalen.
    Heb toch een goede fooi gegeven want het voorgerecht konden wij hun niet aanrekenen, dat vonden wij gewoon niet lekker. Volgende keer dus iets anders proberen en hopelijk is het dan ook niet meer zo abnormaal druk! Protest van de truckers op het Malieveld richting de binnenstad, waarschijnlijk kwam de drukte daardoor??? De klanten kwamen door het oponthoud ineens allemaal tegelijk dus geen verspreiding qua tijd.

33. Ontzettend gezellig en personeel heeft hart voor de zaak. Porties zijn van ruim formaat en het eten smaakt heerlijk.

34. Ontzettend lekker gegeten, hele fijne smaken! Ontvangst en service super vriendelijk snel en gezellig. GENIETEN DUS!

35. Heerlijk gegeten!
    En erg vriendelijke bediening.

36. Eric Gerritsen

Heerlijk gegeten! Perfecte service door een heel lieve jonge gezellige gastvrouw. Gezellig! Bijzonder gastvrij en dat in deze coronatijd! 😉

37. Een sfeer volle restaurant, heerlijk gegeten en hoefde ook niet lang te wachten erop.
    Bediening was ook prima.
    Hier ga ik zeker nog een keer heen.

38. Geer Sala

Zaterdag avond met een vriendin heerlijk gegeten.
    De bediening was super gezellig en vriendelijk ondanks de drukte namen ze tijd voor een uitleg over de Libaneese keuken en een vrolijke babbel.
    Wij komen nog een keer terug!

39. Bij dit restaurant gekomen via de wonderbox. In één woord geweldig. Gewoon zoals het hoort.
    De bediening had het heel erg druk maar ondertussen oog voor elk detail. Het is een warm, sfeervol restarant met een leuke liefdevolle familie en personeel. Het eten was overtreffelijk en dat zag je aan het volle restaurant en wat je proefde en de warme aandacht van de bediening.
    Het was echt de moeite waard om daarvoor 30 minuten te rijden.

40. Het eten, drinken en de sfeer waren prima.
    Vriendelijke staff, lekker lebanese eten en toppie lebanese sfeer.

41. Warme voorgerechten waren niet zo warm. Vlees uit de grill was meer zwart dan bruin en kwaliteit van vlees en kip is helaas niet zoals verwacht (matig/slecht).
    Amier heeft wel hoge recensies. Ik had iets anders verwacht. Ik hoop dat dit een moment opname was. Dit was onze eerste keer daar (gelijk de laatste ook helaas)

42. Gisteren bij restaurant Amier gegeten. Had nog nooit Libanees geproefd. Het was een fantastische ervaring en wat een vriendelijke bediening. In één woord geweldig. Wat het meest opvallend was dat iedereen hier welkom is zonder verplichtingen en men respectvol omgaat met andersdenkenden.

43. Tommasini Madeleine
    Vertaal van English naar Nederlands

The service in Amier restaurant is excellent, the lady very friendly and outgoing. The male waiters are not very outgoing. They wore no face masks. There were no napkins on the tables. It was a little underheated. The QR was not scanned. The Arabic music gives an excellent atmosphere! The food is very nice, not always are the portions very generous and matching the price. One dish was heated in the microwave and inside still cold. The tabouli was much too sour with too much lemon and not enough olive oil and burghul. The baba ganouch was not made like in the Middle East, did not have the same taste. The meat was too well done and therefore dry. The sausages were very good, some other small dishes with lamb meat were very tasty and so were the soups. In the Middle East this type of food has another taste also because the ingredients used are tastier there than in cold Holland.

44. Zomer 2020 wel eens heerlijk gegeten, maar ook toen al erg veel tafels in een te kleine ruimte gepropt en chaotische bediening. Vanwege het lekkere eten destijds nu nog een poging gedaan. Vier dagen vantevoren gereserveerd, bij iets te vroege aankomst zat het weer bomvol en werden ook mensen zonder reservering toegelaten. Of we iets later wilden terugkomen. Bij terugkomst was onze tafel er nog niet en was het bovendien zo vol met niemand die mondkapjes droeg en zijn we teleurgesteld afgedropen. Ik snap dat er weer geld verdiend moet worden, maar over de rug en gezondheid van je klanten kan echt niet. Wij komen hier nooit meer.

45. Loes Smid-Usmanij

Het was de 1e zaterdag na de versoepelingen. Begrijpelijk dat het druk was en we moesten wachten voordat we konden plaatsnemen aan ons gereserveerde tafel. Bediening was, gastvrij, super aardig en verontschuldigden zich steeds voor het feit dat het druk was. 1e ronde drinken was van het huis. Het eten was heerlijk en genoeg. Jammer dat onze vrienden hun eten kregen nadat wij ons eten op hadden. Het duurde ook even voordat we ons drinken kregen.

46. Er zijn niet veel Libanese restaurants in Nederland. De eenvoudige en uiterst smaakvolle gerechten zonder (kapsones)maken dit onze favoriet in Den Haag. De intieme sfeer en de vriendelijke eigenaren en personeel maken Amier voor ons een topper waar we graag 150 km voor rijden. Gister na twee maanden lockdown hadden we een plekje, de sfeer was top en met de steun van de hele familie werd de avond gedraaid. Het geroezemoes aan de tafels en de intieme sfeer was een geweldige ervaring na twee maanden lockdown. Hartelijk dank. Het eten was heerlijk. Fijn dat jullie er zijn!

47. G..J. Krook

Zeer lekker Libanees/Egyptisch eten, gezellige persoonlijke bediening. Goed om kennis te maken met de Arabische keuken

48. Super lekker gegeten, en super aardig personeel, als kers op de taart krijgen wij ook nog wat extra’s van het huis.

Heel erg bedankt, voor iedereen een aanrader!

49. Goed eten (lekkere vegetarische gerechten), vriendelijke bediening.

50. Zeer slechte bediening, die steeds excuses aanbiedt en vervolgens weer steken laat vallen.

51. Nisha Sardjoe

Waren hele leuke gezellige aardige dames.
    Vlees was heerlijk.
    Salades aan de zure kant. Niet lekker.
    We waren met z'n 6en.
    Waren vergeten hoofdgerecht voor mijn nichtje te brengen.
    Daarna wel met extra patat goed gemaakt.
    Is wel wat prijzig.
    Lams kotelet was heerlijk wel weinig.

52. Verfijnd en zeer smaakvol eten en super gastvrij en fijne sfeer! Veel keus ook voor vegetariërs. Absolute aanrader!

53. Onwijs lekker eten en heel aardig personeel! Het eten stond snel op tafel wat erg fijn was.

54. Sander Brinkman

Heel goed eten, gevarieerde kaart.
    Zeer geschikt voor vegetariers.

55. De bediening was erg goed en attent. Het eten en de smaak waren geheel volgens verwachting of zelfs nog beter. En de sfeer past bij het geheel. Dus zeker een aanrader.

56. Elvira Brock
    Vertaal van English naar Nederlands

Perfect Lebanese restaurant. Food is simply amazing and the staff is very friendly. Location is perfect.

57. Heerlijk gegeten, goede service, gezellige sfeer.

58. Ann Roose

Wat een vriendelijk personeel en heerlijk eten het was wel erg druk maar dit was gezien de coronatijd erg fijn voor de eigenaar en personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug!

59. Guus Vogelpoel

We hebben een proeverij van de meeste gerechten genomen en smaakte fantastisch. Prima bediening.
    Een adviesje, op de deur zit geen deurdranger. Als je daar vlak bij zit merk je dat veel mensen de deur niet achter zich sluiten.

60. Heerlijk gegeten, enorm gastvrij en gezellige sfeer. Ik kom zeker vaker hier eten.

61. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten en sfeervol gezeten.

62. Bas Kuitert

Heerlijk eten, goede en vriendelijk personeel!

63. Eigenlijk was het meeste wel goed, ik vond alleen het hoofdgerecht (rijst met kip) wat simpel, wat afstak tegen het lekkere voor- en nagerecht (baklava). We bestelden het standaard 4 gangen menu, dat ze zo te horen iedere gast aanbieden. De wijn was goed. Het was wat druk met een groot gezelschap aan andere tafels. Desondanks wel een fijne maaltijd gehad met zeer vriendelijke service. Kosten 110 euro incl wijn en koffie. Nog wel een tip: warm brood is lekkerder.

64. We hebben een heerlijke avond gehad bij Amier. We zaten wel een beetje krap op de stoel (rugleuning tegen rugleuning). Maar dat snappen we helemaal; want het eten was echt super lekker, erg goed verzorgd en de ambiance goed.
    Echt een aanrader!

65. Vriendelijke ontvangst en eten met een smaakexplosie. Dadel siroop en engelenhaar toetje was mn topper!

66. Great quality, service and location. Definitely a very good place!

67. Heerlijk eten en fantastische service!!

68. Het eten was zeer goed! Erg smaakvol en met veel aandacht bereid. Het personeel was erg vriendelijk. De sfeer kan beter; passende muziek maar een beetje kille ruimte. Het is niet goedkoop maar uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Je krijgt er waar voor je geld!

69. Een reis door de keuken met allerlei kleine hapjes. Zo krijg je een heel goede indruk.

70. Het eten was super lekker, goede porties en echt meer dan genoeg. Ik heb een hoop nieuwe en heerlijke gerechten gegeten, de mixed mezze is een aanrader! Het is een klein restaurantje en het wordt daarom snel behoorlijk druk en warm. Maar de uiterst vriendelijke bediening en het lekkere eten, maakte dat kleine minpuntje helemaal goed! Zeker bezoeken als je nieuwsgierig bent of houdt van Libanees eten!

71. Serveerster was een lieve meid, zeer klantgericht. Eten was heerlijk. We hadden de mixed grill voor twee personen, het was meer dan genoeg en het geld meer dan waard!

72. Angelique de Graav

Zalig zalig zalig! Feestje voor je tong. Aanrader: neem de grande meze. Dan hèb je een soort tapas.

73. Bijzonder vriendelijke bediening, echt heel zorgzaam. Restaurant was gezellig druk, eten heerlijk.

74. Heerlijk gegeten met een groep, prima geregeld allemaal. Grote schalen met koude en warme mezzes en gril specialiteiten, allemaal van goede kwaliteit en ruim voldoende. En bij dessert sterretjes en muziek voor de jarige. We zaten boven in een aparte ruimte wat ook prima was. Kortom geslaagde avond.

75. Martin de Ridder

Gezellig restaurant met heerlijk eten en een gastvrije ontvangst en bediening.

76. Mw. Nagel

Afgelopen week hebben we voor het eerst bij Amier gegeten. Ze waren bijzonder gastvrij en we voelden ons heel welkom. Het eten was heel smakelijk en verfijnd en was allemaal prachtig en aantrekkelijk opgediend. Als we om iets vroegen was het geen enkel probleem en brachten ze dat aan onze tafel. We hebben we ook lang getafeld en de bediening was buitengewoon vriendelijk.
    Een aanrader! We komen er vast en zeker nog eens terug!

77. Erg lekker eten, aardig personeel en een goede sfeer. Dikke aanrader!

78. Uit eten is minstens 20% duurder geworden. En zo is ook bij dit restaurant. Echter, het goede nieuws is dat de porties hier nog redelijk qua grootte zijn. Dit in strak contrast met al de restaurants op het Plein waar afzetterij aan de orde van de dag is. Wij vonden ook dat het eten goed smaakte. Service was snel en zakelijk.

79. Eten is prima op 2 dingen na, we hadden het voorgerecht nog niet eens op of het hoofdgerecht stond ook al op tafel! Het nagerecht vond ik echt te schandalig, een Dame Blanche voor een behoorlijke prijs, echter deze bestond uit grootte hoeveelheid slagroom, 2 piepkleine bolltjes ijs, en met de chocoladesaus waar ze ook ontzettend zuinig mee waren geweest. Jammer van dat voortreffelijke hoofdgerecht, was wel even een domper daarna!!!

80. Maria cucinotta

Heerlijk gegeten en perfect bediening.

81. Voor de eerste keer Libanees gegeten, voortreffelijk! Ook de aandacht en service was top.

82. Wij hebben hier met vrienden heerlijk gegeten. Hiervoor nog nooit Libanees gegeten en daarom gekozen voor het menu incl voor-, hoofd- en nagerecht. We waren vergeten door te geven dat 1 persoon glutenvrij wilde eten en kwamen daar bij het opdienen van de voorgerechten pas achter, maar dat was geen enkel probleem en werd direct opgelost. We werden super vriendelijk geholpen, alle gerechten werden goed uitgelegd. En ook als je glutenallergie hebt, is het voortreffelijk eten hier.

83. Wat een geweldige avond hebben wij gehad bij Amier. Het eten was echt ongelofelijk lekker, vers en verfijnd. Ook enorm genoten van de Libanese wijn. De bediening was plezierig en goed. Je merkt dat het team goed op elkaar is ingespeeld. Wat een topper is dit restaurant. Gaan heel snel weer eens terug komen, want heel nieuwsgierig geworden naar alle andere lekker gerechten op de kaart.

84. Amier kan ik iedereen aanbevelen. De meze gerechten zijn ronduit heerlijk, een ware smaaksensatie. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken verrukkelijk. De bediening is super, erg vriendelijke mensen met veel aandacht voor de gasten en een verhaal. Probeer een gaatje over te houden voor de Libanese baklava 😋

85. Wel heerlijk gegeten. Maar wel wat slordig met de gerechten en met de rekening. Er werd zeker aangeboden voor een ander gerecht maar hier maakte we geen gebruik van. Er werd wel een kopje Arabische thee gebracht voor het ongemak. Interieur sfeervol en bediening vriendelijk.

86. Brian van der Kloet

Wij komen graag bij Amier. Als je daar gaat eten, moet je beslist de Mixed Maza Amier nemen. Dan krijg je van alles wat en alles is heerlijk. Amier is een familiebedrijf en werkelijk de hele familie is oprecht vriendelijk. Daarbij leggen ze ook netjes uit wat je precies allemaal te eten krijgt. Eten bij Amier is een echt avondje uit.

87. Vertaal van English naar Nederlands

Lovely staff, excellent food!

88. van Deinse

Goed gedineerd, correcte bediening zonder dat je te lang behoefde te wachten op de bestellingen.

89. Lekker eten, fijne en mooie entourage en zeer vriendelijke service!

90. Hilde lannoey

Superlekker gegeten, superverse produkten, vriendelijke bediening.
    We komen zeker terug.

91. Asli Klaver

Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Fijne bediening.

92. Eveline Van Den Bosch

Lekker zitten smikkelen en super bediening, echt genoten! Muziek staat net iets te hard en de munt-citroensap verrukkelijk maar wel vrij prijzig. Absoluut de moeite waard om terug te komen!

93. Hele leuke sfeer, team en super lekker eten! Er werd regelmatig gecheckt of we al werden geholpen en na afloop werd er vrijwel bij iedere gast gevraagd hoe het smaakte. De porties zijn ook goed! Kortom, kom hier langs!

94. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Nettes Personal und leckeres Essen. Wir kommen gerne wieder.

95. We hebben er heerlijk gegeten en voelden ons welkom. Restaurant was goed volgeboekt, een goed teken! We hadden nog nooit eerder Libanees gegeten, maar vinden het zeker voor herhaling vatbaar! Lekkere gerechtjes, heerlijk gekruid en mooi opgediend. Ook de Libanese wijn was heerlijk. De bediening en service waren ook erg goed.

96. Erg vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zeker een aanrader.

97. Willeke Buma

We waren hier voor de tweede keer, dus eigenlijk zegt dat al genoeg.
    Als je hier voor het eerst eet, of moeilijk een keuze kunt maken, zijn de Mixed Maza menu's een prima keuze. Je krijgt dan allerlei koude en warme maza's die allemaal even lekker zijn. De porties zijn meer dan voldoende, wij zijn flinke eters, maar kregen het niet op.

Het restaurant zelf is niet te groot, wat ik wel prettig vond. Akoestiek is wat minder, maar niet onoverkomelijk. Personeel is erg vriendelijk.

98. Het eten was als vanouds top heerlijk gekruid super vriendelijk personeel, er was echter n serieis minpuntje wat zeker niet ok was en een behoorlijke domper op de sfeer. Gezien de versoepelingen begrijp ik echt wel dat de uitbater weer zo snel mogelijk wil beuren.

Dat de coronamaatregelen niet werden nageleefd terwijl er geen deurcontrole was. Dan is de regel 1 bezoeker per 5m2. We werden hutje mudje op elkaar geplaatst tussen eettafel naast mij zat geen adequate afstand dit.

Nogmaals ik begrijp echt wel dat er weer verdiend moet worden maar gezien de bezetting mag deze uitbater van geluk spreken dat er niet gecontroleerd wordt hierop wegens capaciteiten gebrek hiertoe.
    Maar dat is mijn mening.

99. Fantastische plek! Heerlijk gegeten, we hebben de uitgebreide mix genomen zo hebben we alles kunnen proeven. De bediening deed de hele tent met z’n tweeën, dat was wat veel maar ze waren heel vriendelijke en namen wel echt de tijd voor een praatje!

100. Heerlijk eten, uitgebreid menu.

Volgende pagina