Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Dolder verdeeld zijn.

Riadeurloo

We waten met 9 mensen, voorgerecht wat aanbevolen werd kreeft met pittige pasta viel erg tegen, kreeft taai. geen lepel voor de pasta, 8 mensen kregen hun hooggerecht, 1 van de negen kwartier later zo det uitleg toen werd er gezegd er was iets mis gegaan in de keuken, de keus was alle gerechten over te maken of 1 te laten wachten, in dit geval schrijfster van dit verhaal, erg donker op tafel, kortom ik zou dit noet aanbevelen, prijs, kwaliteit, service is niet in overeenstemming erg jammer!!!
    Geen reden om ooit terug te gaan!!!!!

Recentelijk hier gegeten. Carparcio was lekker, maar niet bijzonder verfijnd van smaak. Hoofdgerecht Pasta alla parmegiani, te weinig en smakeloos. Grote truffels die nergens naar smaken. Hoofdgerecht Ribeye(dry-aged) met jalapeños salsa was veel te duur voor wat je krijgt. Entourage en sfeer zijn goed. Eigenaar is vrij dominant en directief. Kortom hier komen we niet meer terug.

We hebben een mooie tijd met jullie gehad Esther! Bedankt voor jullie gezelligheid hier op Corfu!! We missen jullie nu al. Groetjes en wie weet tot ooit in Den Dolder!! Groetjes Reitse en Anneke!

Patat smaakt niet lekker, snacks evenmin. Prima hamburgers enzo, maar wat uit de frituur komt is gewoon niet lekker. Misschien eens ander vet proberen of betere kwaliteit patat en snacks.

Bolland

Hier heb je altijd het gevoel welkom te zijn. Het eten helemaal in orde. Simpel maar lekker. Ik kom hier regelmatig en telkens met plezier terug.

Het eten was prima.

Ben zeer tevreden over Dolle Dries. Een mooi compliment.

Martin smit.

martin smit

Dennis van Spanje

Altijd heel smakelijk eten, goede prijs-kwaliteitverhouding en informele gezellige bediening.

Dolle Dries kan voor ons niet meer stuk. Indisch buffet laten regelen en dat was helemaal fantastisch. Onze gasten hebben er van gesmuld. Nee, geen slecht woord over Dolle Dries.

12. Indonesisch Den Dolder

Hoewel wij lange tijd niet bij Depok geweest zijn, aarzelen wij, gezien de recensies, om daar weer eens te "depokken". Wij vinden het heel erg jammer want wij hebben Depok vanaf 1992 regelmatig bezocht. De sfeer, de bediening, het eten, waren uitstekend. Als wij naar de kaart kijken naar de zeer uitgebreide rijsttafel, zoals wij dat gewend zijn, is deze toch uitgedund. De allerlaatste keer dat wij er waren, dat was ongeveer een jaar geleden, was dat ook al het geval. Jammer, jammer, kunnen wij alleen maar zeggen.
    S. Wekking

Vrij simpel eten, niet bijzonder, soms wat koud en weinig. Van alles druipt de smaak af om er goedkoop en snel vanaf te zijn.

En dan ruim €18 per gerecht. Een samengesteld menu met een kleine wijziging wordt gelijk alles apart afgerekend. En als je de eigenaar hierop aanspreekt, krijg je een brutaal verhaal.

'De meeste mensen komen hier uit de buurt en kunnen het makkelijk missen, dus niet zeuren.'

3 gangen menu gegeten.

Het voorgerecht was carpaccio, dit was echt geen ossehaas maar leek meer op rosbief.

Bij het hoofdgerecht zeebaars werden asperges geserveerd: 1 groene en 2 witte, de laatste waren niet gaar zelfs niet beetgaar.

Het toetje was tiramisu, de smaak was redelijk, begreep de combinatie met de chocolade saus niet.

Voor mij geen cantina meer.

15. Indonesisch Den Dolder

Slechte bediening, 5 kwartier wachten op het eten. Eten is prima geen hoogstandje. Erg weinig, voor normale eters zijn de hoeveelheden misschien net genoeg. De borden werden niet schoon opgediend en op de vraag of iets kon worden aangevuld werd ja gezegd maar nooit meer wat gezien. Bij teleurstelling over service uitspreken, wordt gezegd, ik kan er niets aan doen. Dit was geen uitje maar ergernis.

16. Indonesisch Den Dolder

Service is erg traag. Vergeten de bestelling op te nemen van een tafelgenoot. Bij het attenderen hierop wordt dit ontkend.

Het eten is lekker, goede afstemming maar niet heel bijzonder. Een spaghetti met 'fruit di mare' met precies 1 gamba voor 15€. De bekende buratta is gewoon jammer, tomaten erg waterig. De tonijn was wel weer goed. Maar dan de afrekening, 150€ voor 2 personen?! Minus 40€ wijn nog steeds ruim over de 100€ voor eten wat niet heel bijzonder is...

Regi Melcherts

Ik ben kort: ik kom graag bij Cantina. Of ik nu vrienden meeneem of zakelijke relaties, ze bedanken me altijd voor een voortreffelijke lunch of diner. Bij Cantina snappen ze wat kwaliteit, authentiek en beleving is. Prima!

Gewoon goed, niks over te klagen na een ruwe start hebben zij nu een vast personeel lopen wat gewoon goede kwaliteit levert. Frietjes zijn heerlijk, en het brede assortiment bied je genoeg keuze!

S. van Essen

Gezellig eetcafé, vriendelijke bediening maar helaas geen keus voor vegetariërs. De maaltijdsalade met geitenkaas vond ik te duur voor wat er op het bord lag.

We komen regelmatig in dit eetcafe en elke keer is het weer fantastisch. Heerlijk eten, vooral de sate hebben we nog nergens anders zo lekker gegeten! Prima wijn en ontzettend aardige bediening. Altijd weer een feestje om hier te eten, een echte aanrader, prijs/kwaliteit is prima.

Vertaal van English naar Nederlands

Alleen ervaring met afhalen. Meerdere keren geweest met steeds hetzelfde resultaat: smakeloze friet, gebarsten kroketten, zeer lange wachttijden. Na ruim 2 jaar snappen ze er nog niet veel van. Kwaliteit en service kan beter. Tijd voor concurrentie in Den Dolder of een aanpassing van de bedrijfsvoering. Voor mij niet meer.

23. Indonesisch Den Dolder

Gisteren bij Anak Depok gegeten. Naar aanleiding van positieve verhalen en een goed verslag uit de GaultMillau 2013. Wát een teleurstelling!! Moesten zelf om 2e ronde drankjes vragen, gerecht vergeten en trage bediening. Ook niet tussendoor gevraagd of alles naar wens was. Het toppunt was dat om 22.30u. de lichten werden gedimd als duidelijk 'oprotsignaal'. Terwijl het restaurant tot 00u. geopend is. Allemaal zeer ongeïnteresseerd. Ik zou het kunnen hebben als er Mc Donalds prijzen werden gerekend, maar dat is zeker niet het geval.
    Nee, voor ons geldt: eens maar niet meer!!

24. Indonesisch Den Dolder

Eten ok, niet bijzonder. Soto Ajam wel goed. Prijs-kwaliteitverhouding is zoek. Veel te duur voor het gebodene.

25. Indonesisch Den Dolder

Gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij Anak Depok. Ik ben zelf een hobby kok met een indische achtergrond en maak regelmatig rijsttafels. Het eten op zich was wel erg smakelijk, de porties echter te klein, vooral de bijgerechtjes en die waren er ook echt onvoldoende. De bediening was vriendelijk, maar wij moesten te lang wachten op het eten, wat voor de kinderen niet prettig was. Ook werd niet gevraagd of er voldoende rijst was en de emping was jammer genoeg niet vers genoeg. Al met al zeker voor mij geen aanrader, ook al omdat ik - naast de te kleine porties - de prijzen voor de gerechten veel te duur vond en te kaal.

De patat vind ik er niet zo geweldig raar smaakje aan (mischien door het vet), voor broodjes kan je er wel goed terecht die zijn prima!

Goed eten, leuke sfeer goede bediening. Slim om ook voldoende eten te serveren.

28. Indonesisch Den Dolder

De vegetarische rijsttafel stelde erg teleur. De gago gado was erg waterig, hele kleine porties. Weinig smaak aan de gerechten. Tempeh en tahougerecht gewoon smakeloos. Niet voor herhaling vatbaar!

29. Indonesisch Den Dolder

Rijsttafel Anak Depok was weer erg lekker. Alleen de winterpeen en de blikmandarijn in de roedjak vonden wij erg jammer en niet echt authentiek. We gaan hier zeker weer een keer eten en hopen dan op een authentieke roedjak.

30. Indonesisch Den Dolder

Na reservering op doordeweekse dag met 4 personen, waarvan 2 met Indische wortels, allen heerlijk genoten van een complete rijsttafel.

Ook ontvangst en bediening waren prima. Interieur, sfeer en ambiance waren zeer aangenaam en hoewel het restaurant aardig vol zat toch rustig kunnen genieten van de heerlijke gerechten. Vooral de beetje hete nasi goreng was verrukkelijk! Enig minpuntje de prijs van de koffie na afloop. Kan het restaurant zeker aanbevelen aan liefhebbers van de echte Indische keuken!