Restaurant verhuisd

Dit restaurant is verhuisd naar Gravenstraat 7, 1791 CJ, Den Burg

Op dit adres zit nu: Brasserie Beers

Vincent Eilandkeuken in Den Burg

Bezorgrestaurants in de buurt van Vincent Eilandkeuken

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195660768 100
1202258125 92
1208855483 94
1222050199 86
1334205281 72
1367192070 82
1419970933 85

1. Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Een heerlijk 5-gangenmenu gegeten waarbij er rekening werd gehouden dat we om een bepaalde tijd weer buiten moesten staan. Enige puntje van kritiek het hoofdgerecht was veel te groot. Hierdoor hebben we helaas de lekkerste patat die we ooit geproefd hadden, moeten laten staan. Een echt luxeprobleem dus. Kortom: hier komen we zeker nog een keer terug.

2. ineke van de leemput

Fantastische kok. Bediening veel minder. Heel lang wachten, houden niet van kinderen. Het lijkt alsof alles om het afrekenen gaat...

3. Meinard Bos

Heerlijk gegeten bij Vincent Eilandkeuken. Veel aandacht voor details bij het koken. Echt een aanrader.

4. Fam. van Dooren

Op 30 april bij het restaurant gegeten. We werden zeer vriendelijk ontvangen door een aardige, charmante dame. De aspergesoep en de vleesgerechten waren voortreffelijk.

Wij waren zeer tevreden en geven dit restaurant een 9!

5. Na een prima Lunch bij Vincent in Den Burg hebben wij in de avonduren wederom overheerlijk gegeten. Maar nu op dit adres en opnieuw werd het geheel creatief opgediend en onze smaakpapillen vele malen op de proef gesteld en beloond met diverse hoogstandjes. De bediening was ook hier goed en men was zeer alert.

Een adres dat wij graag aanbevelen.

6. Super gegeten!! Puur, lekker en verrassend! Vriendelijke bediening/gastvrouw! Een handdruk na afloop. Komen zeker terug!

7. De Eilandkeuken is een echte aanrader. De gastheer werkt met een passie en dat zie je terug in alles. Goede uitleg bij het eten, mooie opmaak van de borden en vooral perfecte kwaliteit van het eten. Voor iedereen die echt wil genieten en daarvoor ook tijd heeft is dit echt the place to be!

8. Heerlijk gesmikkeld van het verrassingsmenu bij 'vincent, eilandkeuken' in een rustige, romantische ambiance met zeer vriendelijke bediening en een warmte van vincent die geweldig is. Persoonlijk, maar niet te opdringerig. Zoals ik al zei vincent: 'je bent een toppertje!' Eerst op woensdag, een rustige dag met alle tijd van het personeel, later terug op zaterdag vanwege ons geweldige ervaringen. En ook toen viel er niets tegen, ondanks de drukte. Daar pas je je als gast aan aan, maar ook het personeel weet hier goed mee om te gaan. Nog steeds persoonlijke aandacht, heeerlijk eten en een sfeervolle ambiance. Een aanrader voor iedere local, maar natuurlijk ook voor alle vakantiegangers, weer eens wat anders dan 'pannenkoeken' (grapje voor vincent).

9. Top restaurant met eiland producten en kennis van hoe de gast het wil. Echt een aanrader voor echte en pure smaken.

10. Eén van de leukste restaurants op Texel. Gelegen in de bossen bij Den Burg. Erg lekker gegeten! Goed en gastvrij personeel. Zoals al vaker vermeld, het wachten op het hoofdgerecht was aan de lange kant. Het eten maakte dit weer goed.

11. Marianne Seijts

Leuke entourage met vriendelijke mensen, die je goed adviseren. We hebben erg lekker gegeten, ook voor de kleinste werd een echt gerechtje (peuterprakje gemaakt), dat er leuk uit zag. Kortom een echte aanrader als je op Texel bent. Het restaurant ligt buiten het dorp, maar is per fiets of met de auto prima te bereiken.

12. Ik kom hier al jaren en het is nog steeds mijn favoriet op Texel! Ik raad het iedereen aan!! De sfeer is goed, gastheren/gastvrouwen erg vriendelijk en het eten is voortreffelijk! Voldoende keuze uit gerechten maakt dit bedrijf voor iedereen toegankelijk. De kinderen eten mee met de volwassenen maar dan een half portie voor de helft van de prijs.
    Kortom; als je op Texel bent, ga naar 'eilandkeuken Vincent'!!

13. Peter 27 punten

Komen al een paar jaar bij Vincent en tot begin dit jaar goed bevallen. Gezellig, snel en prima kwaliteit. Ook goede en vriendelijke bediening. Laatste keer (begin mei 2011) viel het tegen.

Kwaliteit nog steeds goed, maar veel minder kwantiteit! Gerecht met gepofte aardappelen kwam op tafel zonder gepofte aardappel. Na klacht kwam er een schaaltje aardappelsalade voor in de plaats.

Bediening nog wel redelijk, wel iets minder persoonlijk en ook niet zo snel meer als gewend. Ook waren de gerechten kleiner en minder.

Uitgebreid. Bij het verlaten van het restaurant aan het eind van de avond kon er nauwelijks een afscheidsgroet af. Komt voor verbetering in aanmerking, anders moeten we bij volgende bezoeken aan Texel, Vincent maar overslaan.

14. Een stuk minder vergeleken met voorafgaande jaren... zonde!

Erg lang wachten op het hoofdgerecht, waar vervolgens de gepofte aardappels niet bij zaten, na hierom gevraagd te hebben werd er i.p.v. Gepofte aardappels één klein schaaltje koude aardappelsalade voor drie personen geserveerd!

Het garnituur is echt minimaal wat betr. Groente e.d.

Bij het verlaten van het restaurant wilde de gastvrouw blijkbaar zelf erg graag naar huis, want de deur werd echt zo vlak achter ons dicht gedaan, waardoor je het idee had dat ze wel héél erg blij was dat we weg gingen, niet erg gastvrij in ieder geval!

Kwaliteit van het eten is gewoon goed, maar daar redt je het niet alleen mee, aan de recensies te zien is dit iets van de laatste tijd!

15. Kwaliteit hollend achteruit; zowel qua eten als service (nog harder). Discussie over lang wachten. Garniuur zeer mager en niet gevarieerd. Geen schone tafel en stoelen. Kok komt 'qualitate qua' even langs, maar meer als verplicht nummer.

Mis de bezieling zoals tijdens eerdere bezoeken ervaren.

16. Bea 21 punten

Voorgerechten super. Hoofdgerecht kwam pas een uur later, na vragen hoelang het nog zou duren. Mensen die na ons kwamen waren al klaar met eten. Dat gaf ons het gevoel dat de vaste klanten voor gingen. Hoofdgerecht lauw, maar als je al zolang zit te wachten dan eet je het wel op. Kon niet lauw zijn volgens de bediende en ik werd als klant ook niet erg serieus genomen.

17. Dennis & Sandra

Met enige regelmaat komen wij uitwaaien op Texel en daar hoort ook een avondje eten bij Vincent bij.

Een gezellige eetgelegenheid met een losse sfeer. Altijd weer een kaart met heerlijke gerechten en lekkere wijnen. Ook de aandacht voor de eilandproducten verdient een compliment. Hier wordt duidelijk gekookt met liefde voor het vak.

Een aanrader!

Let op: reserveren is wel verstandig, want er zijn meer mensen die Vincent weten te vinden.

18. Familie Bertens

Fantastische vriendelijke ambiance en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Van tevoren adres geselecteerd a.h.v. positieve reviews. Mijn oudste zoon (8jaar) en ik zijn glutenvrij. Vanwege de fantastische vissticks op het kindermenu (ik mocht gelukkig een stukje proeven) zijn we later in de week nog een keer teruggegaan en wilde mama ook de vissticks. Alles was een aangename verrassing (ook de koffie met extraatjes en de verrassing voor de kids). Bij de vraag aan het einde van de vakantie wat de kinderen het leukst van de vakantie vonden was het antwoord bij een van hen zelfs: 'eten bij Vincent'! Een echte aanrader dus! Reserveren is verstandig, velen weten Vincent al te vinden! De eerste keer hadden we niet gereserveerd maar ook daar werd een oplossing voor gevonden. Wanneer we weer een bezoek aan Texel brengen gaan we zeker weer eten bij Vincent!

19. Bij Vincent is het altijd weer heerlijk eten en gezellig vertoeven. De asperges waren weer heel lekker dit seizoen.

20. Heel gezellig en ontzettend lekker eten.
    Hebben echt genoten, ook leuk dat de kok nog even aan tafel kwam om te vragen of het smaakte.
    Prima sfeer, komen ook zeker nog een keer weer terug.

21. Harm 27 punten

Prima ervaring. Kom hier telkens graag.
    Plezierige bediening en heerlijk eten.
    Ontspannen sfeer en men is steeds bezig de keuken te vernieuwen en nog verder te verbeteren.
    Voel mij hier met mijn kinderen gewoon erg welkom.

22. Therese

Eten is lekker, maar bediening erg arrogant. Je hoeft niet op een excuus te wachten als je je eten een uur te laat krijgt. Verpest toch echt je eetlust...

23. Jan Nijstad

Wil je gezellig en heerlijk eten op Texel, this is the place to be!! Geweldige bediening, heerlijk eten, prettige muziek in een geweldige entourage!!

24. Mariska Boogaard

Het eten is er top, in een heerlijk rustige omgeving, mooi restaurant en vriendelijk personeel, die niet schrikken van een grote groep mensen. Wij kwamen met 14 mensen en kregen allen tegelijk het diner, heet op tafel. Helemaal goed.

25. A.Bijkerk

We hebben er prima gegeten.Alleen het flensje van het nagerecht was te hard gebakken.De gegratineerde mosselen zijn een aanrader!Kortom: een plek om terug te komen.Gezellig en uitermate vriendelijk bediend.

26. Met 1 woord gewoon super...
    Echt een aanrader voor ieder wat wils...

27. Roy en Mieke

Een warm welkom en een ongedwongen sfeer in een intiem restaurant midden in het bos. Mooie wijnen laten de vele Texelse- en pure gerechten nog beter smaken! Een aanrader is de Chocoladetaart, of probeer gewoon meerdere desserts.... Complimenten, wij komen terug!

28. Gezellig, verrassende kaart en heerlijk eten. Vooral de kaasfondue en de gamba's zijn een aanrader. Leuke bediening, ook aardig voor kinderen.

29. Suzanne van Gorkom

Het was werkelijk verrukkelijk. Ik heb zelden zo lekker gegeten!!!

30. ik kan het niet afwachten om er weer te gaan eten
    een regelrechte aanrader