Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Burg verdeeld zijn.

1. Internationaal Den Burg

Dianne Witvluet

We hebben lekker gegeten. De bediening is vlot en de sfeer is gezellig.

2. Internationaal Den Burg

Miranda en Ger

Wederom heerlijk gegeten! Onze favoriete stek als we op Texel zijn.

3. Internationaal Den Burg

Albert Hofstede

Fijne bediening.
    Heerlijk eten en drinken.
    Gezellige sfeer.

4. 2 Jaar geleden hier al eens heerlijk gegeten, gisteren weer teruggekomen. Het eten is er nog steeds erg lekker. Vriendelijk personeel en prima prijs kwaliteit verhouding. Royale porties, zeker voor de vlees- en vis liefhebbers is dit een aanrader.

5. Prima! Ontvangst, bediening én het eten (kwaliteit) was prima! Vier verschillende pizza's en tiramisu als toetje! Super! Heerlijk avondje lekker uit eten! Aanrader!

6. Internationaal Den Burg

Wat moet ik zeggen… crew: superb! Eten: superb! Altijd leuk om terug te komen. Een van onze vaste restaurants op het eiland. Verblijven we op Texel, komen we zeker ook naar de Smulpot.

7. Internationaal Den Burg
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir haben den Burger und die Spareribbs gegessen. Beides war sehr gut und die Wartezeit war auch nicht zu lang. Das Einzige was etwas störend wirkte war die Geräuschkulisse. Es war doch etwas laut. Ansonsten alles OK und wir werden bestimmt noch mal wieder kommen.

8. Internationaal Den Burg

Het eten was goed te doen, er werd goed rekening gehouden met mijn eigen wens.
    De maaltijd werd er op aangepast en er werden geen extra kosten berekend.

9. Internationaal Den Burg

Dirk Schönrock

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wieder sehr gut gegessen.
    Tolle Atmosphäre und Ausstattung des Restaurant.

Wir kommen sicherlich wieder.

10. Internationaal Den Burg

Hafkamp

We hebben 2x van de week enorm genoten van het heerlijke eten, de fijne bediening en ambiance. Een echte aanrader!

11. Internationaal Den Burg

Bovenkamp

Heerlijk gegeten, gezellige omgeving en prettige bediening.

12. Internationaal Den Burg

Jolanda

Héérlijk gegeten, flinke porties. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Gezellig personeel. Gangen wel een beetje snel op elkaar. Daar mag wat meer tijd tussen.

13. Internationaal Den Burg

Hele leuke bediening en heerlijk gegeten. 1 X vlees en 1 x vegetarisch.
    We hadden 1 rolstoel en het was heel goed toegangkeijk. En we kregen ook nog alle hulp.
    Ik was aanegenaam verrast!

14. Internationaal Den Burg

We hebben op de gok bij de Smulpot gereserveerd aan de hand van de indrukken vanaf internet.
    Zeker geen spijt gehad. Ontzettend vriendelijk personeel.
    We hebben heerlijk gegeten. Niet alleen de smaak maar de presentatie van het eten verdienen ook een pluim. Restaurant in een mooie sfeervolle stijl.
    Kortom een aanrader. Volgende keer wanneer we weer op Texel gaan eten gaan we zeker weer.

15. Salade met zalm en garnaaltjes is heerlijk. Zo ook brood met tonijnsalade. Lekker fris met dat appeltje er in.
    Personeel vond ik minder vriendelijk. Nieuwe stoeltjes op het terras zitten goed. Ook de plantenbakken op het terras waren smaakvol gevuld! Ja, ja, daar let ik ook op!

16. Internationaal Den Burg

Patrick Redmeijer

Heerlijke gegeten, goeie service. Met hele mooie sfeer en inrichting prachtig.

17. Internationaal Den Burg

Chantal

Erg lekker gegeten! Vlotte en leuke bediening. Zeker een aanrader.

18. Internationaal Den Burg

Jitz de Ridder

Het was in één woord geweldig.
    De spareribs waren zo goed dat wij het niet op konden alles vlees het rolde van het bot af heerlijk, veel spareribs gegeten maar dit in de smulpot overtrof alles!
    We gaan er zeker weer terug.

19. Kees Koeleman

Reserveren is aan te raden, want kan erg druk zijn, vooral in de hoogtij dagen (wij waren er in het Pinksterweekend).
    En als je dan reserveert, verwacht je een betere plek dan wij kregen: vlakbij de deur (het was koud en waaide hard).
    Een tip voor de eigenaar: Hang een gordijn op tussen het halletje en het restaurant. Bij wind heb je last van de kou als je dichtbij de deur wordt neergezet.
    Het eten was prima, de prijs/kwaliteit verhouding, de bediening vriendelijk en de keuze best uitgebreid.

20. Internationaal Den Burg

Linda den Hollander

We hebben heerlijk gegeten! De bediening zorgde voor een ongedwongen en gezellige sfeer. Bedankt en tot een volgende keer!

21. Internationaal Den Burg

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. De geserveerde gerechten worden mooi opgediend en zijn uitstekend van smaak. Het was ook geen probleem dat onze hond er bij was, ze mocht gewoon mee naar binnen en kreeg zelfs een hondenkoekje.

22. Internationaal Den Burg

Royers Chantal

Aan iedereen een echte aanrader.
    Ben zeer goed ontvangen geweest samen met onze twee Spaanse windhonden, Rubia Dulce en Amada.
    Had om een rustige plaats gevraagd en of de honden wel welkom waren. Ook om wat ruimte zodat ze mooi naast mij konden liggen en dat heeft Smulpot allemaal goed geregeld.
    En omdat de lady's zo flink geweest waren en heel braaf op de plaid zijn blijven liggen, kwam de ober achteraf vragen of ze een hondenkoekje mochten krijgen.
    Natuurlijk en ze hadden succes bij de gasten....
    Het eten was supperlekker en vooral grote portie.
    Als ik in augustus of december terugga naar Texel zal ik ook terug bij de Smulpot reserveren.

23. Internationaal Den Burg

Altijd weer een feest als je op Texel komt om bij de smulpot te gaan eten. Goed en vriendelijk personeel. Eten altijd goed.

24. Internationaal Den Burg

Helma Zoontjens

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Eten en bijpassende wijnen waren goed.
    Fijne bediening.

25. Carolin

Het was gisteren, zondag 26 mei, echt super leuk en gezellig in De Stal!
    Waren n weekend Texel met de meiden en hebben genoten van het eten in De Stal.
    Grote aanrader!!

26. Internationaal Den Burg

Echt heel lekker eten, de sfeer is erg gezellig en goed onderling.

27. Gisteren een dagje Texel afgesloten met een etentje in dit restaurant. Van buiten zag het er leuk uit, wij waren met twee kleine kinderen. Speeltuin buiten, leek ideaal. Wij waren er om 17:00, mooi op tijd want we wilden met de 19:00 boot terug naar den Helder. Helaas liep alles verkeerd. Drankjes en voorgerecht kwamen best snel, daarna....niets meer. De lege borden van het voorgerecht werden niet opgehaald, na twintig minuten uitgegeten te zijn ook niet. Naar de zeer ongeinteresseerde jonge serveerster gelopen om er iets van te zeggen, en daarbij of het hoofdgerecht al klaar was. Nee zei zei, maar het zou wel komen, het was doorgestuurd naar de keuken. Toen...niks. Half uur later, inmiddels 18:20, nog niets. Toen kwam er een andere serveerster zeggen,dat het verkeerd was gegaan en het nog minimaal een kwartier zou duren voor het klaar was. Daar hadden we echt geen tijd meer voor. Dus we zijn vertrokken zonder normaal te eten, het enige positieve was dat we geen rekening meer kregen. Maar dat leek me vrij normaal in deze situatie. Kijk, een foutje kan gebeuren maar helemaal niemand kwam bij ons, ook niet na vragen bij de serveerster. Ze lieten ons gewoon zitten, terwijl iedereen om ons heen eten kreeg. Het personeel is ook vrij jong en naar mijn mening ongeinteresseerd (niet allemaal) in de keuken stonden bovendien een aantal jongetjes te werken, afwassen o.i.d. Volgens mij waren die amper twaalf jaar oud. Al met al een vervelende ervaring, dus dit was een keer en nooit weer.

2,5
  28. L.bouthoorn

Totaal geen sfeer, onpersoonlijke bediening.
    Vlees niet warm, salade niet lekker, tafel niet ingedekt en nat en resten van eten.
    Toetje had het voordeel dat het ijs was dus koud maar ik had ijs met advocaat en boerenjongens besteld maar de advocaat moest denk ik nog bij de slijter gehaald worden.
    Wij vonden het een grote afknapper.
    Gr l. Bouthoorn.

1,4
  29. Internationaal Den Burg

Heerlijk gegeten, aardige attente bediening. Goed georganiseerd. Je werd gezien en alles liep goed.
    Bediening had plezier in het werk en dat gaf een welkom gevoel.

30. Internationaal Den Burg

Lous Bleeker

Bij binnenkomst mèt hond werd ze meteen verwend met een koekje! De bediening was goed, vriendelijke medewerker. Bij ons glas wijn werd meteen een glas water geserveerd 👍🏼. Het eten was erg goed! En mèt lekkere groenten ipv alleen salade! Een aanrader voor iedereen! Top.