Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Burg verdeeld zijn.

1. Super goed gegeten: perfecte pizza voor een mooie prijs.
    Ook de spareribs smaakten voortreffelijk!
    Aanrader voor een bezoek....

2. Internationaal Den Burg

Hanny Post

We zijn hier in mei voor het eerst geweest en raakten er niet over uitgesproken. Dus nu terug op Texel en gelijk een tafel gereserveerd. Het was weer zeer goed heerlijk gegeten, leuke en kundige bediening en een hele goede sfeer. Volgende keer dat we naar Texel komen gaan we zeker weer.

3. Eten was prima en de service ook. Duurde wel wat lang voordat de pizza’s kwamen terwijl het heel rustig was.

4. Internationaal Den Burg

Heerlijk en gezellig gegeten. Veel personeel in de zaak dus je wordt altijd snel geholpen. Ook hebben ze respect als je niet zo snel eet en ze zijn in voor een praatje en een grapje.

5. Internationaal Den Burg

Anne-Marie Boon

Net als alle voorgaande keren heerlijk gegeten, gezellige en ongedwongen sfeer, prima bediening, dus team Smulpot bedankt voor weer een gezellig avondje!

6. Goed eten, gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel.

7. Vandaag hier heerlijk gegeten. Uiensoep was heerlijk, net zoals het hoofdgerecht en nagerecht. Vriendelijk personeel. We hebben genoten.

8. Internationaal Den Burg

Van Breemen Wols

Goed stuk ladyvlees en lekkere vis goede bediening in voor een grapje en weet zelfs welke whiskey singlemalt het lekkerste is wij hebben het goed naar ons zin en komen zeker iedere vakantie bij jullie eten bedankt Leo

9. Chinees-Indisch Den Burg

e. poelman

Heerlijk eten!! Een aanrader. Prima bediening. Mag ietsje 'losser'.
    Wij komen zeker terug.

10. Internationaal Den Burg

Wolfgang Ludewig

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Lecker gegessen und getrunken. Jederzeit wieder.

Vrije vertaling door Eet.nu: Lekker gegeten en gedronken. Graag nog eens.

11. Internationaal Den Burg

Weer lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Super vriendelijk bediening en gezellige sfeer in de zaak.

12. Internationaal Den Burg

Het restaurant is zeer gezellig ingericht en het personeel is klantgericht en attent. Eten en drinken was prima. Voor herhaling vatbaar.

13. Internationaal Den Burg

Noa Glebbeek

Was een top avond plus overnachting! Ontbijt was top en de bediening was geweldig. Als we de volgende keer op texel komen gaan we 100% weer terug naar de smulpot.

14. Een mooi, gezellig en smaakvol ingericht Italiaans restaurant.
    Zeer prettige ontvangst en bediening was uitstekend en zeer gastvriendelijk.
    Besteld: Salamone alla pescatore (Zalm met garnalen in een mooie tomaten roomwijnsaus). Groenten, frietjes en salade erbij. Heel lekker bereid en alles goed op smaak. Tiramisu na. (Huisgemaakt maar stond blijkbaar al klaar want ik kreeg deze heel snel na bestellen).
    Prima in orde ook.
    Was een zeer prettige ervaring!

15. Internationaal Den Burg

Willem van Hassel

16. Bediening: matig en niet beslist vriendelijk. Had niet het gevoel dat wij welkom waren.
    Eten: OK maar niet het geld waard.
    Sfeer: niet echt gezellig; tent uit Amsterdam op Texel gezet.

1,8
  17. Internationaal Den Burg

H Bloemendal

Super restaurant heerlijk gegeten en een super gezellig sfeertje.

18. Internationaal Den Burg

Wij hebben heerlijk gegeten! De smulpot is zoals een restaurant hoort te zijn. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een fijne sfeer.

19. Internationaal Den Burg

Irene Nederpel

Wij hadden besproken en dat was maar goed ook. Mensen staan in de rij om binnen te komen.
    Een super leuke bediening onze kleinzoon kreeg zijn eigen menukaart met op de achterkant een kleurplaat en potloden.

Het restaurant is heel gezellig, mij deed het denken aan een oud bruin café. (En daar bedoel ik de sfeer en de gezelligheid mee)?

Het eten was zeer goed en smaakvol, om over de desserts maar te zwijgen. (Verrukkelijk) de bediening was vriendelijk en attent. Wij hadden echt het gevoel dat we welkom waren.

Wij vinden de Smulpot in een woord geweldig en wanneer wij weer op Texel zijn, weten wie de Smulpot te vinden.

Van ons een dikke 10.

20. Internationaal Den Burg

Net als altijd. Vriendelijke bediening en lekker eten.

21. Internationaal Den Burg

Zoals gebruikelijk heel smakelijk. Telkens wanneer wij op Texel zijn altijd langs de Smulpot om een hapje te eten. Nog nooit teleurgesteld. Heerlijk gezeten op de rondzit bij de open haard (was nu niet aan, maar blijft een super gave plek).
    Wij kunnen met een hoofdgerecht, ieder 2 drankjes en een koffie prima uit de voeten qua kosten. We kunnen ons voorstellen, dat je met een gezin dit niet of niet vaak kunt doen.

22. Internationaal Den Burg

Gert van Wolde

Alles perfect net als de vorige keren. Bij bezoek aan Texel een must om hier te eten en te genieten.

23. Internationaal Den Burg

Groenhuijzen

Wat een leuk en lekker restaurant. We hebben er echt heerlijke gegeten! De texels lam was echt super lekker evenals de kipspies en de meatlovers menu die waren ook heerlijk!

24. Het was echt lekker, hoewel we de laatste gerechten wel lang vonden duren.
    Maar waar ik zelf van baalde was dat ik vandaag, zag dat ik met mijn Texel paspoort 15% korting had kunnen krijgen.
    Ik had het paspoort ook nog bij mij!!!!
    Ik heb jullie adres via een vriendin.
    Die had het rijk gegeten bij jullie.
    Echt balen dus, en achteraf kan dat natuurlijk niet meer, of toch?
    Met dank en vriendelijke groet

25. Lekker gegeten in een gezellige atmosfeer. Ruime keuze, vriendelijke bedlening en betaalbare prijzen. Zeker een aanrader.

26. Internationaal Den Burg

De Smulpot is sinds jaren onze favoriete eetcafé. Wij komen jaarlijks 3-4 keer op het eiland, De een komt voor het werk. De ander maakt het geld op. Ooit maakten wij ook gebruik van de hotelkamers voor een overnachting. Maar voor half acht 's ochtends ontbijten kan daar helaas niet. Mijn opdrachtgever wil echter dat ik om 8 uur begin... Fijn is dat er zonder zeggen water en chips bij de drankjes wordt gegeven. Zie je ook niet terug op de rekening. Deze keer namen wij alle twee de spareribs. Eigenlijk tegen beter weten in. Want de porties zijn hier altijd ruim voldoende. Deze keer realiseerden wij ons achteraf dat wij met een portie ruim genoeg hadden gehad. De frietjes en de salade raakten wij amper aan. De rosé en de chardonnay waren als vanouds heerlijk. De thee en koffie maakten de maaltijd compleet. De rekening van EUR 60,- was behoorlijk. We'll meet again!

27. Internationaal Den Burg

Heerlijk gegeten weer!
    De bediening attent en aardig.
    Gezellig restaurant.

28. Over het geheel genomen niet uitmuntend terwijl het met z'n open keuken en alles wel meer doet verwachten.
    In de menu kaart stond iets dergelijks als dat al het vlees op houtskool bereid werd.
    Toen ik aangaf m'n vlees wat minder doorbakken te willen hebben kwam de bediende terug met een of ander onzin verhaal dat de oven tot over de 300 gr werd gestook en daar dus geen gehoor aan kon worden gegeven… (ik dacht bij me zelf nou dan word het toch tijd voor een kok die z'n vak wel verstaat)
    dit en de zeer rommelige bediening het ongezellige achteraf lokaaltje.
    Resulteer in dit cijfer (wat jammer is want het was ooit wel heel goed)

29. Internationaal Den Burg

Paul van der Spek

Wij hebben hier 25 jr lang wanneer wij op Texel waren (zo’n 2 x per jaar) altijd heel erg lekker gegeten. De bediening is nog altijd vriendelijk en attent. De gerechten zijn echter matig tot gemiddeld. Een Thaise soep die tamelijk zout was; en waarom de limoenpartjes erin in plaats van erbij? Een Thaise curry die weinig met de Thaise keuken te maken heeft: veel wortelen, (niet afgehaalde) sugarsnaps en een timbaaltje rijst dat één klont vormde. Lauwe frites bij de -overigens wel smakelijke- ribeye. Nieuwe kok? En dan nog een keukenhulp die de borden met zijn blote handen opmaakt en daarbij regelmatig zijn vingers aflikt en ingrediënten zelf opeet in plaats van alles op de borden te leggen. Niet netjes en niet hygiënisch. Heel jammer allemaal. Teleurstellend, want het was zo goed.

3,9
  30. Internationaal Den Burg

Top zaak. Vlotte bediening heerlijke gerechten.