Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Burg verdeeld zijn.

1. Ziet er leuk uit met oude spullen, maar het ruikt vreemd.

De pannenkoek Skuum spektakel glom van de kaas: veel te vet en hard. De pannenkoek was niet meer te proeven en was niet gaar. Het speciale beslag proefde je niet en er zat amper appel in. Personeel nam het mee terug en reageerde verder niet. Leken ook niet verbaast.

2,1
  2. Internationaal Den Burg

Slechte ontvangst. Eigen keuze tafel kon niet, terwijl er veel niet bezet waren. Ook 2 uur later niet gebruikt. Zeer eigenwijze ober aan de deur. Vlees was taai en aangeboden als varkenshaas. Dat klopte dus niet. Mocht een kop koffie nemen wegens slecht vlees! Wat een waardeloos idee. Geen reden om ooit terug te gaan.

1,6
  3. Internationaal Den Burg

B Tijs

4. Petra Petra nely Ciska Miranda

Fan! Aanrader. Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor een shared dining waarbij we de keuze van de chef volgenden. Heerlijk verschillende gerechten, van alles wat! Ook nog eens gezellige en betrokken bediening. Top! Bedankt!
    Petra Petra Nely Ciska en Miranda.

5. Nederlands Den Burg

Paul van Dijk

In een woord: Geweldig!

• Eindcijfer 10
  6. Annelies Robertz

We hebben heerlijk gegeten en degene die ons de pizza heeft gebracht was heel aardig en attent. Hij sprak goed Nederlands! Heel leuk was het om met hem te praten! We komen zeker terug!
    Er mocht wel wat meer Spinazie op de pizza zitten, want het was spinazie speciaal!!!

7. Anja en Peter

Wij komen hier altijd graag eten. Heel vriendelijk personeel en een goede sfeer! Ook het eten is altijd top. Nu genoten van een heerlijke kaasfondue. Komen zeker weer terug.

8. Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was erg gezellig. De wijn smaakte goed, kortom, we hebben het gezellig gehad!
    Prijs/ kwaliteit echt in orde!

9. Suze van Veen

Altijd een gezellige sfeer.
    Vriendelijk personeel.
    Heerlijke cappuccino en ook heerlijk gegeten.
    Schone toiletten.

10. Je bent op Texel maar het voelt of je in Italië bent, lekker gegeten en door geweldige personeel een gezellige avond maar een ding is jammer ik woon in Noord Brabant in Best dus kan niet altijd bij hun eten maat ik kwam al graag naar Texel en dat is nu nog meer. Ik heb nog niet alles op de kaart gehad dus weer een reden om naar Texel te gaan.

11. Champignon omelet besteld. 2 boterhammen erbij met een omelet grootte van 3/4 boterham met flintertjes champignons. Broodkorsten knalhard, mes wilde er amper door en geen boter erbij. Met 4 personen lunchen waarvan er 1 eten kreeg toen de anderen het al bijna op hadden. Gereclameerd en geen reactie behalve kijken of ze doof is. En dat voor 12.50. Wij gaan hier niet weer naar toe en raden een omelet ten zeerste af.

1,4
  12. Ina

13. Internationaal Den Burg

Hilbrand de vries

Wij logeerden er vanaf maandag 11 september 2023 tot en met 14 september 2023.
    Het personeel zeer vriendelijk, het ontbijt heerlijk en afwisselend, genoeg om de lunch te kunnen over slaan. Ook iedere keer iets extra's gewoon genieten.
    Het diner, echt culinaire hoogstandjes om je vingers er bij af te likken.
    De Smulpot doet zijn naam eer aan, en zeker zowel voor het eten en logies een echte aanrader.

14. Gezien de positieve recensies en drukte op het terras hadden we beter verwacht. We hadden beiden een voorgerecht van Texelse ham met meloen. Eigenlijk was het een meloenschotel met een paar flubbertjes rauwe ham, verstopt tussen slablaadjes en erwtenspruiten.
    Het hoofdgerecht was 'vlees van de dag', ribeye. Helaas hadden we nog nooit zo'n slechte ribeye gehad. Meer dan de helft hebben we weggesneden aan vetknobbels, vliezen, aders en zenen.
    Onze klacht werd afgedaan met 'ja dat heb je zo met al die spiertjes en zo; ik zal het doorgeven'.
    Kortom, een erg teleurstellende ervaring.

3,3
  15. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Gekozen voor de kaasfondue die echt heerlijk was!
    Kom hier zeker terug!

16. Vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.
    Leuke speeltuin en restaurant.
    Tot een volgende keer.

17. Op 14 augustus 2 zeer matige pizza's (tonno en fruito del mare) afgehaald.

18. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

19. Heerlijk echt Italiaans gegeten, supervriendelijk personeel en gezellige sfeer! Voor herhaling vatbaar.

20. Wil vd berg

Ik ben me kapot geschrokken, menukaart was velletje printpapier, Geen drankenlijst.
    Eten is veel te duur voor wat je er voor krijgt 1 spies varkenssate26,50 daar moest je ook nog patat bij bestellen, 3 euro pp.
    Rekening daar kon ik niets op zien alleen totaalbedrag. Mij eten werd gebracht op een bord met een stuk er af. Ik heb dit gemeld, maar er werd niets mee gedaan.
    Mij zien jullie daar nooit meer. Ober had tshirt aan met vlekken, geen visitekaartje.

21. Farah tibbe

Top het eten was superlekker top bediening.
    Wij zijn 2 dagen achter elkaar geweest 20 juli en 21 juli 2023.
    Megalekker.
    Dat word een traditie in ons vakantie.

22. We hebben heerlijk gegeten, de pizza’s zijn een aanrader! Voor de rest was de service ook erg goed en vonden we het een hele mooie zaak.

23. Isabella

Leuke sfeer, aardige bediening

24. Michelle

Wat een super leuke en mooie moderne zaak, we hebben een heerlijke pasta gegeten en vonden het super, een aanrader!

25. Eten was super en fijne bediening met grapjes voor de kinderen. Absolute aanrader.

26. La Dolce Vita

27. R. Kamp

Mooie omgeving, maar niet voor een Italiaans restaurant. Dit past niet bij een oude texelse boerderij . Prijs en kwaliteit was niet echt oké. Bediening niet gastvrij en niet echt veel kennis van wat er geserveerd werd. Ben persoonlijk erg gek op de Italiaanse keuken, maar dat was bij de Worsteltent niet van toepassing . Niet voor herhaling vatbaar

28. Vlees slecht bereid, droog en leek opgewarmd. Patat was niet krokant maar slap.
    Kok wilde geen oplossing bieden, zeer onbevredigend, dus voor ons nooit meer!

29. Stefan Spahl

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Baguette mit Oliven als Vorspeise sehr lecker. Die Pasta hervorragend. Wir kommen wieder.

30. Internationaal Den Burg

Chris