Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Burg verdeeld zijn.

1. Nederlands Den Burg

Erg gastvrije en persoonlijke bediening en heerlijk eten. Sfeervolle 'huiskamer' ambiance.

2. Nederlands Den Burg

Een ontdekking die je eigenlijk voor jezelf wilt houden. Gezellig. Goed eten. Waanzinnige prijs kwaliteit. We komen er graag terug.

3. Internationaal Den Burg

Vronie van Manen

Warme sfeer, lekker eten (ook grote porties), en drinken, goede bediening, kortom echt een aanrader. Anne, Dave en het hele team, super dank. Het was voor ons een grote verrassing!

4. Internationaal Den Burg

Elk jaar met vakantie "moeten" we hier eten. Super vriendelijke bediening, gezellige zaak en lekker eten.
    Het was weer top!!

5. Nederlands Den Burg

Heerlijk gegeten met fijne service (heel prettig dat water steeds meteen werd bijgevuld zodra dit op was, zonder hierom te moeten vragen) en dat voor een uitstekende prijs (waren 90 euro kwijt voor twee 3-gangen menu's, plus goede fles wijn, twee prosecco's, en twee koffie met wat lekkers)! Ik zou het iedereen die naar Texel gaat aanraden. Wel even reserveren van te voren.

Greetje Krist

Gezellig restaurant, heerlijk eten en zeer aardige bediening. Ondanks de drukte alles op tijd en het personeel blijft correct en vriendelijk.

Zeer slechte lamsbout gekregen op 4-11-2017. Waren 2 plakjes vlees (lamsbout?) die voor ruim 1/3 bestond uit vet en zenen. Niet te eten dus. Kregen wel een drankje als goedmaker maar dat was wel het laatste wat we daar genoten hebben. Ons zien ze hier niet meer terug om te dineren.

1,7
  8. Internationaal Den Burg

Greetje Krist

Heerlijk gegeten en super aardige bediening.

9. Nederlands Den Burg

So ein schönes kleines Restaurant. Wir haben uns rundum wohl gefühlt und einen herrlichen Abend mit leckerem Essen und sehr zuvorkommender Bedingung genossen.

Vrije vertaling Eet.nu

Een mooi en klein restaurant. Wij hebben ons welkom gevoeld en hebben genoten van een heerlijke avond met lekker eten en zeer goede bediening.

10. Nederlands Den Burg

Marleen van Mil

Wat een fantastische ervaring. Heerlijk eten, fijne wijnen, een persoonlijke en professionele bediening tegen een zeer redelijke prijs.
    Een volgende keer op Texel komen we hier zeker terug.

11. Internationaal Den Burg

Afgelopen zaterdag gegeten bij Brasserie Beers, mooi restaurant, sfeervol ingericht en vriendelijk ontvangst. Kleine maar verfijnde kaart, mooi opgemaakte borden, apart maar heerlijke combinaties en met een voldaan gevoel na een lekkere koffie met friandises weer naar huis!

Peter Nagtegaal

We waren niet in het restaurant maar bestelden vanuit Landal Sluftervalei 8 pizza's. Vanaf bestelling tot levering was het prima in orde. Heerlijke pizza's en op tijd bezorgd vanuit den Burg.

13. Internationaal Den Burg

Petra de Vries

Heerlijk eten in een gezellige sfeer.

14. Internationaal Den Burg

Wederom een heerlijke ervaring en zelfs twee avonden achter elkaar.

Dave, Anne en Smulpot team bedankt voor het heerlijke eten en de super service en heel veel succes gewenst met jullie nieuwe uitdaging op Madeira.

Mvg Maureen Robin en ik

Ps die nieuwjaarsduik slaan we over 😂😂😂 en dat lamsstoofpotje is een aanrader voor op de kaart !

15. Pizzeria Den Burg

Erg leuk klein restaurantje. Zeer vriendelijk personeel. En bovenal heerlijk eten!

16. Internationaal Den Burg

Hillegonda

Heerlijk gegeten! Goede droge witte wijn. Bediening was zeer attent en vriendelijk!
    Dit was een geweldige start zaterdagavond, om daarna een fantastische 'Blues' avond te beleven.
    Top!
    Hillegonda.

17. Nederlands Den Burg

Annelies van Nieuwmegen

Zeer sfeervol en heerlijk gegeten.

18. Nederlands Den Burg

Voor herhaling vatbaar. Een heerlijke avond gehad. In tijden niet zo smaakvol gegeten

19. Pizzeria Den Burg

Ga er niet eten, grapje! Je blijft namelijk terug komen. Heerlijk voor gerecht en hoofd gerecht. Relaxte sfeer, je bent gewaarschuwd. Aanrader!

Erg gezellig restaurant heerlijke pannekoeken, de rest is van matige kwaliteit, dat het personeel zo vriendelijk is heb ik niks van gemerkt ze zijn ook niet gesteld op een kritische noot want daarna wordt je met de nek aangekeken!

21. Internationaal Den Burg

R Greyvensteyn

Had heerlijk gegeten. Bedankt!

22. Internationaal Den Burg

Wim van Damme

In een gezellige ambiance heerlijk gegeten.

23. Internationaal Den Burg

W.Bankras-Jager

Wat een super eetgelegenheid. Wij hadden afwijkende wensen en hier wist het personeel perfect op in te springen. Een aanrader voor iedereen die Texel bezoekt. Het eten was heerlijk.
    Smulpot nog hartelijk dank.

24. Nederlands Den Burg

Werkelijk heerlijk gegeten met z'n tweeën in een bijzonder aangename setting. Service is fantastisch, menu is goed samengesteld en de smaken kloppen helemaal. Heerlijkheid alom. Hier komen wij heel graag nog eens terug!

25. Nederlands Den Burg

Paul Hunter

Super place, not a large restaurant so nice atmosphere and you need to make a reservation.
    Couple who run it are delightful as is the food.
    It's a fixed menu with 3 choices for each course and everything we chose was delicious and beautifully presented and cooked, and for just €26.5.
    We were lucky to get a table on Friday evening and were not disappointed.

26. Internationaal Den Burg

Heerlijk eten vriendelijk personeel.

27. Internationaal Den Burg

Wir haben wieder einen schönen Abend genossen und lecker gegessen. Hier steht der Gast im Mittelpunkt. Der Service ist proffesionell, aufmerksam und herzlich. Auch deshalb eines unserer Lieblingsrestaurants auf der Insel.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

We hebben weer genoten van een mooie avond en lekker gegeten. Hier is de gast het middelpunt. De service is professioneel, alert en hartelijk. Ook daarom is het één van onze lievelings restaurants op het eiland.

Tijdens ons jaarlijkse bezoek aan Texel komen we hier meerdere malen terecht voor een drankje, lunch of diner. Vandaag echter voor het laatst. Bij binnenkomst in het bijna lege café een tafel uitgezocht om eens lekker te gaan lunchen. Als we uitgebreid de menukaart hebben bestudeerd wenken we die bediening. Die hebben echter geen tijd. Ze staan allemaal aan de bar te kletsen op vrij luide toon en zien ons zitten en wenken, maar negeren dat volkomen. Pas als ze klaar zijn met hun social talk komt er iemand naar ons tafeltje toe. Net te laat… wij gaan weer en komen in Den Burg gelukkig ook nog gastvrije tentjes tegen waar het zeker zo goed toeven is.

29. Pizzeria Den Burg

Erg lekker gegeten! Sfeervol restaurant met prima service, zelfs tijdens de drukke uurtjes. Een echte aanrader als je in Den Burg Italiaans wilt eten.

30. Internationaal Den Burg

Henny Goris

Ik kom er al jaren, elke keer als ik op Texel ben, en het wordt steeds beter. Voor mij het beste restaurant van Texel👍👍👍🥇