Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Burg verdeeld zijn.

1. Nederlands Den Burg

Heerlijk gegeten, klein maar fijn restaurant!

2. Internationaal Den Burg

Tafel was netjes gereserveerd. Eindelijk eens zelf geprobeerd of het de lekkerste burger van Texel was en dat was hij. Helaas was dit de laatste keer genieten van het gastheerschap van Dave en Anne, veel succes met jullie nieuwe uitdaging op Madeira. Bedankt voor de afgelopen jaren en hopelijk overwin ik mijn vliegangst om eens een bezoek aan Madeira te brengen. Het ga jullie goed. Groeten Maureen, Robin en Albert

Ps we blijven wel gewoon in de Smulpot komen bij Anton, Nancy en het smulteam

3. Internationaal Den Burg

Trudy Wuis

We wisten al dat het bij jullie top is en gister weer heerlijk gegeten. Hoop snel weer aan te kunnen schuiven bij jullie.

4. Internationaal Den Burg

M. Lugtenburg

1E kerstdag gegeten. Ontvangst zeer goed. Voor en hoofdgerecht super. IJs na. Goed maar kan beter.

5. Internationaal Den Burg

Heerlijk gegeten, superlekker, vers, en zeer attente bediening, echte aanrader zijn de spareribs als je daarvan houd, ook de voorgerechtjes zijn erg lekker!

6. Internationaal Den Burg

Wij hebben 4 heerlijke dgn gehad in de Smulpot fantastische sfeer goeie kaart heerlijk eten goeie bediening altijd even tijd voor een praatje of een grapje en de kamer perfect vanuit hier een ideale uitvalsbasis om het prachtige eiland te verkennen en als we terug kwamen voelde het als thuiskomen een echte aanrader
    Groetjes Rene en Gerrie.

7. Pizzeria Den Burg

Rick hoenderdos

Het was een hele fijne avond met lekker eten en drinken en vriendelijk personeel die je snel helpen.

8. Internationaal Den Burg

De eerdere ervaringen dwongen ons er gewoon toe om tijdens ons verblijf van 3 weken dit restaurant weer aan te doen. Samen met mijn vrouw en schoonzus lekker kunnen genieten van een ongedwongen en gezellige sfeer. Als dan het etentje met de daarbij geserveerde drankjes ook nog top zijn kun je altijd zeggen dat een avond in de Smulpot altijd slaagt. Voor ons was het weer 3 keer feest in de afgelopen weken en we verheugen ons alweer op ons volgende verblijf en bezoek aan dit authentieke restaurant.

9. Nederlands Den Burg

Een echte aanrader: knus en gezellig… lekker en goed eten… mooie combinaties en heerlijke ingrediënten.
    Doen dus!

10. Nederlands Den Burg

Denise van Leeuwen

Het was geweldig. Wat een gezellige sfeer. Wat een lief stel dat onze avond zo fantastisch maakte. Lekker eten, lieve gastvrouw en goede kok. Echt een aanrader.

11. Nederlands Den Burg

Kleine, sfeervolle setting met puur, eerlijk en kwalitatief goed eten. Zeer gastvrije en persoonlijke bediening, eigenaren vervullen met passie hun rol en dat geeft bezoekers een heel welkom gevoel.

Een kleinschalig restaurant.
    Toen wij er waren zaten we er praktisch alleen, wat meer te maken heeft met de tijd van het jaar.

Goede bediening, lekker eten, goed gezelschap en een betaalbare prijs.

Een aanrader.

13. Internationaal Den Burg

Het eten was heerlijk maar we voelde ons erg opgejaagd omdat er mensen aan de bar zaten te wachten op een tafeltje. Er werd ons zeker 9 keer gevraagd of we klaar waren met eten. Erg jammer!

14. Internationaal Den Burg

Heerlijk gegeten, super bediening, aanwinst voor Texel!

15. Nederlands Den Burg

Erg gastvrije en persoonlijke bediening en heerlijk eten. Sfeervolle 'huiskamer' ambiance.

16. Nederlands Den Burg

Een ontdekking die je eigenlijk voor jezelf wilt houden. Gezellig. Goed eten. Waanzinnige prijs kwaliteit. We komen er graag terug.

17. Internationaal Den Burg

Vronie van Manen

Warme sfeer, lekker eten (ook grote porties), en drinken, goede bediening, kortom echt een aanrader. Anne, Dave en het hele team, super dank. Het was voor ons een grote verrassing!

18. Internationaal Den Burg

Elk jaar met vakantie "moeten" we hier eten. Super vriendelijke bediening, gezellige zaak en lekker eten.
    Het was weer top!!

19. Nederlands Den Burg

Heerlijk gegeten met fijne service (heel prettig dat water steeds meteen werd bijgevuld zodra dit op was, zonder hierom te moeten vragen) en dat voor een uitstekende prijs (waren 90 euro kwijt voor twee 3-gangen menu's, plus goede fles wijn, twee prosecco's, en twee koffie met wat lekkers)! Ik zou het iedereen die naar Texel gaat aanraden. Wel even reserveren van te voren.

Greetje Krist

Gezellig restaurant, heerlijk eten en zeer aardige bediening. Ondanks de drukte alles op tijd en het personeel blijft correct en vriendelijk.

21. Internationaal Den Burg

Greetje Krist

Heerlijk gegeten en super aardige bediening.

22. Nederlands Den Burg

So ein schönes kleines Restaurant. Wir haben uns rundum wohl gefühlt und einen herrlichen Abend mit leckerem Essen und sehr zuvorkommender Bedingung genossen.

Vrije vertaling Eet.nu

Een mooi en klein restaurant. Wij hebben ons welkom gevoeld en hebben genoten van een heerlijke avond met lekker eten en zeer goede bediening.

23. Nederlands Den Burg

Marleen van Mil

Wat een fantastische ervaring. Heerlijk eten, fijne wijnen, een persoonlijke en professionele bediening tegen een zeer redelijke prijs.
    Een volgende keer op Texel komen we hier zeker terug.

24. Internationaal Den Burg

Afgelopen zaterdag gegeten bij Brasserie Beers, mooi restaurant, sfeervol ingericht en vriendelijk ontvangst. Kleine maar verfijnde kaart, mooi opgemaakte borden, apart maar heerlijke combinaties en met een voldaan gevoel na een lekkere koffie met friandises weer naar huis!

Peter Nagtegaal

We waren niet in het restaurant maar bestelden vanuit Landal Sluftervalei 8 pizza's. Vanaf bestelling tot levering was het prima in orde. Heerlijke pizza's en op tijd bezorgd vanuit den Burg.

26. Internationaal Den Burg

Petra de Vries

Heerlijk eten in een gezellige sfeer.

27. Internationaal Den Burg

Wederom een heerlijke ervaring en zelfs twee avonden achter elkaar.

Dave, Anne en Smulpot team bedankt voor het heerlijke eten en de super service en heel veel succes gewenst met jullie nieuwe uitdaging op Madeira.

Mvg Maureen Robin en ik

Ps die nieuwjaarsduik slaan we over 😂😂😂 en dat lamsstoofpotje is een aanrader voor op de kaart !

28. Pizzeria Den Burg

Erg leuk klein restaurantje. Zeer vriendelijk personeel. En bovenal heerlijk eten!

29. Internationaal Den Burg

Hillegonda

Heerlijk gegeten! Goede droge witte wijn. Bediening was zeer attent en vriendelijk!
    Dit was een geweldige start zaterdagavond, om daarna een fantastische 'Blues' avond te beleven.
    Top!
    Hillegonda.

30. Nederlands Den Burg

Annelies van Nieuwmegen

Zeer sfeervol en heerlijk gegeten.