Tina Pica in Den Bosch

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Tina Pica!

• ma Gesloten
  • di lunch 17:00 - 22:30
  • wo lunch 17:00 - 22:30
  • do lunch 17:00 - 22:30
  • vr lunch 17:00 - 22:30
  • za lunch 17:00 - 22:30
  • zo lunch 13:00 - 21:00

Na tien jaar met veel plezier een Italiaanse trattoria te hebben gerund in de Amsterdamse Jordaan, wil ik mij nu toeleggen op het bereiden van authentieke Italiaanse streekgerechten voor het Bossche publiek.

Vijftien jaar geleden kwam ik naar Nederland en hielp ik mijn oom en tante in hun restaurant in Amsterdam. Koken heb ik geleerd van mijn beide oma’s in Napels, mijn geboorteplaats. Zij kookten de sterren van de hemel met eenvoudige, dagverse maar eerlijke ingrediënten. Vaak met zongerijpte groenten en lekkers uit de zee. Van pasta met stoofvlees of met pompoen en truffel, zeebaars uit de oven of verse kokkels tot inktvis met spinazie en verse buffalomozzarella. Wilt u ook eens proeven wat de heerlijke keuken uit Campania, de streek rondom Napels, te bieden heeft of gewoon eens een lekker glas wijn komen drinken vergezeld van wat kleine hapjes? Wij verwelkomen u graag bij Tina Pica.

Foto van Tina Pica in Den BoschFoto van Tina Pica in Den BoschFoto van Tina Pica in Den BoschFoto van Tina Pica in Den Bosch

Overnachten
Hotels in de buurt »