Tante Pietje in Den Bosch

1413241963 74
1420191173 70

1. Martine Keur

2. D v Acquoy

Wat een gezellige tent, heerlijk sfeer en super lekker gegeten. Echte aanrader.
    We gaan hier zeker nog vaak terug komen.

3. Super goede T-bone gegeten met een carpaccio vooraf en chocolade parfait na. Het was perfect!

4. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is hier volledig zoek, veel te duur. Ik had de pata negra als voorgerecht en kreeft als hoofdgerecht. De pata negra kwam zonder enige garnituur, kaal neergesmeten op het bord, de hele kreeft op spaghetti(?). Ik vroeg of de mayonaise uit eigen keuken kwam, maar helaas. Als garnituur een bakje verlepte rauwkost en frietjes van de groothandel. Het was een bedroevende vertoning. Veel teveel couverts in een te kleine ruimte. In dezelfde straat zitten aanzienlijk betere restaurants voor veel minder geld.

5. Prima zaak. Mooie gerechten, royale porties, ook halve porties te bestellen. Gezellige sfeer en hartelijke ontvangst. Bediening uitstekend! Ga hier gerust uit eten.

6. pim 44 punten

Tijdens een weekendje Den Bosch hier gegeten. Het was verrukkelijk! Waanden ons zelf Bourgondische gasten. Leuke sfeer, goed eten en top personeel. Als we weer in Den Bosch zijn, zeker weer een bezoekje.

7. Kwaliteit eten matig, slechte onvriendelijke, gestresste bediening. Kleine porties. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Er zijn voor dat geld vele betere restaurants in de Korte Putstraat!

8. Het was een top avond. Heerlijk eten en heel gezellig.

9. Ronnie vd Zande

10. Afgelopen zomer hebben we gegeten bij Tante Pietje – Den Bosch. Dat ik nu pas mijn beoordeling opgeef heeft te maken met de recente en eveneens slechte ervaringen van een relatie.

Aangesproken op straat door iemand met de menukaart in handen. Eerste indruk zag het restaurant er niet slecht uit (aan de buitenkant). Na het teleurstellende voorgerecht (zelden zo iets simpels gezien) hoopten we dat het hoofdgerecht wat meer fantasie had. Helaas, dat was nog erger. Bakje met gemalen rauwkost met sla, bak met friet en vervolgens werden onze steaks zonder enige aankleding op het bord geserveerd. Na een eerste hap van de steak was het al duidelijk dat dit niet goed zat. Niet alleen de smaak maar de geur alleen al. Personeel erbij geroepen en mijn bord mee naar de keuken genomen. Na 15 minuten komen ze vertellen dat de steak goed was (dus ik zit kennelijk te liegen). Deze onzinnige discussie wilde ik niet aangaan en laat de kok of de bedrijfsleider maar naar mijn tafel komen om dit verhaal uit de wereld te helpen. Ze lieten zich niet meer zien of horen; uiteindelijk kwam er een nieuwe steak. Vanzelfsprekend was de friet na ruim een ½ uur al koud, de rauwkost al opgewarmd en men had ook niet het fatsoen het eten van mijn partner mee te nemen zodat we gelijktijdig konden eten. Bij het afrekenen komt nog iemand vragen op alles naar wens was, uiteraard heb ik hem het e.e.a. toegelicht waarop ik wederom gevraagd heb of hij bedrijfsleider wilde roepen. Wederom uitblinken in afwezigheid. Geen enkele excuus of wat dan ook. Ik kom in vele restaurants maar dit restaurant slaat alles voor wat betreft:
    1. Fantasieloos eten
    2. Zeer slechte kwaliteit
    3. Slechte service
    Kortom, ik snap niet dat Restaurant Tante Pietje in Den Bosch enig bestaansrecht heeft.

11. Super. Heerlijk gegeten, zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar!

12. Super gegeten bij Tante Pietje, leuke gerechten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

13. van Tichel

Ik heb in deze mooie ambiance super lekker gegeten, deze mensen weten wat gastvrijheid is, chapeau! Geweldig, vlotte, nette en vriendelijke bediening, ga zo verder!

14. Met zijn drieën hier wezen eten bediening is erg vlot jassen werden aangenomen en al vrij snel stond er brood met smeersels op tafel. Vooraf drie bereidingen ossenhaas, coquilles met patta negra en scampi's in tempura besteld. Alle drie geproefd en om te smullen. Op aanraden van de ober cote de boeuf besteld, nog nooit zo iets lekkers gegeten. Voor toetjes was geen plek meer door de riante porties, dit is een restaurant waar ik zeker naar terug wil gaan. Groet

15. Aniek

16. We hebben hier met een groep van 15 personen gegeten.
    We hadden om 20.30 gereserveerd maar er werd ons verteld dat het gezelschap vóór ons had begrepen dat ze tot 21.00 mochten zitten. Er werd hun vriendelijk verzocht om te gaan (waar ze uiteraard niet blij mee waren) en ons werd een rondje van het huis gegeven ter verontschuldiging. Wat ik erg netjes vond.
    Om 20.50 zaten we dan toch aan tafel en er werd vrijwel meteen brood met lekkernijen op tafel gezet zodat we vast wat konden eten. Al snel genoeg had iedereen wat te drinken. De rosé was heel erg lekker.
    We hadden een keuze menu. De carpaccio was prima. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauwfilet. Deze was een beetje smakeloos en wat droog maar door er wat zout op te doen was het al beter. Als nagerecht had ik de appel kaneel hangop. Super lekker.
    Wel een minpunt was dat we rond 22.45 pas aan het hoofdgerecht zaten. De tijd tussen het voor en hoofdgerecht was echt te lang.
    Er is deze avond erg goed voor ons gezorgd. We hebben lekker gegeten.
    De prijs voor de kwaliteit is misschien net wat te hoog. Maar ik zou hier wel terug komen.

17. Met z'n vieren hier gisteren heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, heerlijk wild: hazenpeper, hertenbiefstuk met rodekool, prijs gemiddeld. Een aanrader in het gezelligste straatje van Den Bosch!!!

18. Eline en Erik

19. Met z'n vieren gegeten, allemaal heerlijk gegeten zowel vis als vlees. Druk dat wel, maar gezellig !

20. Nikki 53 punten

Lekker maar de prijs kwaliteit verhouding is slecht.

21. willemien

Vriendelijke bediening, sfeervolle ambiance.
    Eten viel tegen, ik koos voor de huisspecialiteit het vispannetje. Ik kreeg inderdaad een pannetje, bijna geheelgevuld met mie, of was het tagliatellie ? met daarop 2 Stukjes vis, een grote garnaal en een coquille . Ik voelde me een beetje bekocht voor 25 euro.
    De schamele aardappeltjes en slappe salade als bijgerecht konden dit niet compenseren.

22. W. de Bruijn

Ruime hoeveelheid lekker brood vooraf! Vegetarisch voorgerecht was erg lekker. Helaas was het vegetarische hoofdgerecht -aardappelpannetje- een tegenvaller. Het was bijna alleen maar aardappel met ei. Niet alle groente die op de kaart stonden zaten er in -> welgeteld 5 stukjes tomaat en wat stukjes olijf. Nadat ik aan had gegeven dat ik daar teleurgesteld over was, kreeg ik netjes wat extra groente die helaas tot snot was gebakken.
    Gezellige sfeer op terras, totdat straatmuzikanten kwamen en we elkaar niet meer konden verstaan. De bediening aan tafel zelf was prima, maar ze liepen erg gehaast en onzeker rond waardoor voor mij de sfeer wegvalt. Vond gezien mijn ervaring prijs kwaliteit niet super.

23. Je kunt hier lekker eten, de wijnen zijn hier ook erg goed. Het is wel aan de dure kant voor wat je krijgt.

24. Marloes 1424 punten

Hier wezen eten met een grote groep.

Een korte samenvatting:

Lekker brood, lekkere smeerseltjes.

Goede carpaccio op kamertemperatuur, ik had alleen graag een zongedroogd tomaatje en/of een rood uitje er bij gehad, nu was de smaak vrij vlak en het mag wat mij betreft wel iets meer knallen.

Hoofdgerecht prima, zag er smakelijk uit en dat was het ook.

Voldoende frietjes (al meteen met mayo, altijd fijn), voldoende gebakken aardappeltjes die helaas de pan maar nauwelijks gezien hebben en een klein schaaltje rauwkost waar per persoon maar net een eetlepel uit konden scheppen. Dit had wel iets royaler gemogen.

Dessert heb ik niet op maar wat de anderen hadden zag er lekker uit.

Er werd goed in de gaten gehouden of iedereen nog voldoende te drinken had (ja, daar verdienen ze het dan ook op hè).

Correcte bediening met oog voor de klant, dat wel, smaakvol eten maar in zijn totaliteit toch behoorlijk aan de prijs (voor 2 gangen en de drankjes p.p. 50 euro).

Ik heb zeker wel eens slechter gegeten maar om nu te zeggen: 'Toptent!'..Nee, dat dan ook weer niet.

25. Els uit Hedel

Gezellig restaurant! Super bediening, daar ben je nog echt een gast. Ik kon niet kiezen zoveel lekkere gerechten op de kaart, mooie porties. Echt een aanrader!

26. Ed 351 punten

Goed gegeten, niet al te grote hoeveelheden.

27. Na lange tijd, weer terug geweest naar Tante Pietje, viel echter tegen. Als je 60eu pp betaald voor drie gangen, wil je niet met honger van tafel gaan.

De voorgerechtjes waren klein maar fijn. De hoofdgerechten echter erg karig. Alleen een bord met het vlees dat je besteld had, en vier kleine bakjes met sla, rauwkost, frietjes en aardappeltjes, zijn niet meer van deze tijd. Voor de lamsracks van 28euro verwacht je een leuk aangekleed bord.

Jammer!

28. Tama 15 punten

Eten is altijd uit de kunst en super gezellig!

Je hebt er echt een vakantie gevoel en de service is top!

29. Heerlijk gegeten! Helaas geen plek binnen dan maar buiten in de kou onder de verwarming.. het eten was er vlug en het was lekker, vooral dat oranje sausje bij het brood, alleen daarvoor zou ik al terug gaan!

30. We hebben hier heerlijk gegeten... Gezellige mooie zaak!

Vooraf een heerlijke hertenham op met ganzelever en hoofdgerecht een verzoening uit de zee... Zeebaars met coquilles!

Super vriendelijke bediening! Een goede gastvrouw die alles netjes in de gaten houdt! Kortom, kom hier zeker terug.

31. Kan iemand mij zeggen waarom het daar zo druk is?

Prijs / Q volledig zoek, men heeft het gewoon niet.

Kwaliteit onvoldoende, porties vlees erg, erg karig, slechte pepersaus (grond smaak).

Wijn niet van constante kwaliteit, vlees niet vers, veel te zout en verkeerde smaak.

Besteld: surf en turf “het liefdevolle echtpaar”. een tournedos met gambas voor 25,75, zeker niet goedkoop, het op twee na duurste gerecht.

Gekregen: een stuk vlees van niet meer dan 80 gram! Leek wel doormidden gesneden, nog nooit zo’n kleine tournedos gezien, niet vers en erg droog. Kortom het geld niet waard.

Besteld: sate met pindasaus: veel en veel te zout, ook zonder de pindasaus bijna niet te eten.

Bestelde wijn cabernet sauvignon; eerste glas was goed, het tweede was niet te pruimen. Na een klacht kregen we een nieuw glas uit dezelfde fles, dus weer niks (ze hebben het niet op de rekening durven zetten).

Bediening: erg amateuristisch.
    Bij het bedienen en afruimen tot tweemaal toe net niet het wijnglas omgestoten.

Erg veel lawaai, weinig ruimte, volgepropt!

Ook al is het druk, dit is hier geen garantie voor kwaliteit.

Ik heb hen kenbaar dat ik er niet meer kom.

Het was een van de slechtste eetgelegenheden die ik ooit bezocht heb.

Het enige professionele was dat men hierover niet in discussie ging.

32. Vriendelijke bediening, goede wijn en heerlijk eten. Aanrader dus!

33. Jo 273 punten

Prijs/kwaliteit verhouding is hier niet in balans. Eten is heerlijk maar hoge prijs. Personeel is niet echt vriendelijk, allemaal studenten met geen kennis van zaken. Eten was wel heel lekker en de wijn ook maar het is allemaal vrij standaard. Wel gezellige sfeer en leuke locatie.

34. Wel reserveren van te voren als je zeker wilt zijn van een tafel. Dit restaurant heeft een erg goede prijs/kwaliteit verhouding en die weten meer mensen te waarderen. Eten was erg goed. Er waren nog meer plaatsen vrij voor twee personen toen we binnen kwamen, maar we konden niet kiezen. Ik keek uiteindelijk recht de keuken in, dat was jammer. Deed af aan de sfeer van dit verder gezellige restaurant.

35. Prima restaurant met prima eten. Aanrader. Wel even reserveren van te voren.

36. Afgelopen woensdag hier geweest met z'n vieren.
    Gezellige ambiance en héérlijk gegeten! Echt een aanrader.
    Ondanks dat het restaurant zowat vol zat, kregen we ons eten verbazend snel. Driegangen gehad en iedere gang was heerlijk!

37. Mariska

38. Erg lekker eten in het gezelligste straatje van Den Bosch, goede sfeer.

39. C.V. schik um niks

Supergezellig en erg gastvrij. Toen we klaar waren met ons eten en nog geen zin hadden om te vertrekken was het geen probleem dat we bleven zitten. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Leuke zaak, wel zeer honkvast publiek. Maar ja, dat is een gevolg van een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alleen, en ik hoor er steeds vaker andere mensen over: er wordt strak gedirigeerd waardoor geen tijd is voor een 'echt' praatje met de gasten. Het is meer een plichtpleging. Zodra een bekend gezicht binnenkomt is men ineens bij jouw tafel weg. Einde gesprek. Toppunt is het gekwijl rond Hans Kraaij jr.

Daarnaast af en toe de veelzeggende blikken tussen de eigenaren. Laat die achterwege of praat het direct elders uit. We zitten niet te wachten op kille sfeer.

Gerechten blijven top; met zorg bereid en iedere aanpassing is mogelijk. Bediening zonder veel verloop, dus goede krachten die veel kennis bezitten.

41. Lekker hoor! En Kees, nog bedankt voor 't rondje he!

42. leuke bistro, alles top! heb heerlijke groentestrudel gegeten, Top!

43. Roel & Sidika

Komen hier al jaren.
    Toppertje in de korte putstraat.
    Aanrader

44. Het hoofdgerecht (zeeting) was niet om over naar huis te schrijven.
    De gebakken aardappelschijfjes en patat frites die er bij werden geserveerd had men beter weg kunnen laten ...
    Het eten was geen "feest".

45. Slechte kwaliteit eten en als je er iets van zegt wordt er niets mee gedaan.

46. Henri van den Hoof

Door puur toeval hier terechtgekomen en een werkelijk sublieme avond gehad met overheerlijk 5-gangen diner! Absolute aanrader en wij gaan zeker weer terug.

47. Ton van Oorschot

Super ontvangst, echte Brabantse gezelligheid. Heel goed eten. Uitgebreid bieraanbod, goede wijnen. Praatje met Kim, kortom... een super lekkere avond. Aanrader. We komen zeker terug.

48. bakkertje

Gezellige, warme lokatie waar je heerlijk kunt eten en genieten van de Bossche gezelligheid. Zowel binnen als terras.
    Je zult enkel tijdig moeten reserveren, want mede doordat het zo lekker en gezellig is zit het bijtijds volgeboekt.