't Bosch' Kwartiertje in Den Bosch

1422619460 61
1442007389 58
1474320603 54

1. Paul T. van Manen

Afgelopen maandagavond 15 mei bezocht ik met 3 vrienden t Bosch Kwartiertje. In goed overleg een gezamelijk tapas-menu besteld.
    De tapas waren allemaal overheerlijk, zowel vlees, vis als vegetarisch. Wat mij betreft mogen er nog wel wat meer vegetarische gerechtjes op de menukaart komen. Maar t mocht de pret niet drukken.
    Zelfs tapas-toetjes waren er te kiezen! Super!
    De bediening door de zeer enthousiaste jonge vrouw was geweldig. Vlot, vriendelijk, informatief en volledig afgestemd op de gonzende humor in ons groepje.
    Het gaf de avond een dikke extra plus!
    Dit restaurantje is een aanrader! Paul, uit Oisterwijk.

2. Karin van de Sanden

Zeer slecht gegeten. Wij hadden de tapas zilver en goud, vlees was vies en smakeloos, Spaanse frites verschrikkelijk zout.
    Eigenaar doet niets als hij ziet dat de gerechten terug gestuurd worden.
    Nooit meer.

3. Kun je zowel met vrienden als zakelijk bezoeken. Toffe bediening, to the point en vriendelijk. Pareltje in de korte putstraat. Vriendelijke en meewerkende eigenaar, schone keuken met lekkere producten.
    Drink wel liever hertog jan, dan heineken, maar dat mag de pret niet drukken.

4. 28 oktober lekker gegeten we werden leuk en spontaan ontvangen. Leuk gesprek gehad met de eigenaar en personeel. Volgende dag terug voor een overheerlijke boscher bol. Nou ik kan je zeggen die hebben ze. Daarna heerlijk op het verwarmde terras gezeten.

Top weekend gehad in een super leuke tent 👍👍 met leuke en spontane mensen 👌👌

5. Elvira Oskam

Gisteravond met mijn zus wezen eten in de gezellige Korte Putstraat, wat op zich al een heel gezellig sfeertje heeft. We zijn bij toeval neergestreken op het terras van 't Bosch Kwartiertje, mede door het zien van het heerlijke eten bij de gasten op tafel; allemaal tapas schaaltjes met gevarieerd eten. Onze voorkeur ging al uit naar tapas, dus de keuze om een tafeltje hier te kiezen was snel gemaakt. Het zat al aardig vol op het terras, maar gelukkig was er nog een hoge tafel vrij binnen wat grenst aan het terras. We werden hartelijk ontvangen en de eigenaar gaf gelijk al een goede indruk.

We besloten te kiezen voor het tweepersoons tapas arrangement waarbij je 7 gerechten kon kiezen voor 30 euro. Het kiezen van de 7 gerechten was vrij moeilijk, want alles leek ons lekker! Uiteindelijk gekozen voor pittige kipreepjes, ossenhaaspuntjes, mini quiche, spaanse friet, pittige gehaktballetjes, garnalenkroketjes en gegratineerde champignons. Alles was héér-lijk, alles even lekker en zeer smaakvol. Met een heerlijke rosé als aanvulling was het een perfecte combinatie. De hoeveelheid was precies goed. Mandje met stokbrood en kruidenboter en tomatentapenade was ook ruim voldoende en goed van smaak. Als toetje nog een dame blanche genomen, toen zaten we helemaal maar wel zeer voldaan.

De eigenaar heeft oog voor zijn gasten en stuurt het personeel goed aan. Misschien zijn niet alle personeelsleden even ervaren, maar dat mag de pret niet drukken. Een volgende keer zoek ik zeker 't Bosch Kwartiertje weer op! Top! Ik vind het een aanrader.

6. Misty Zonneveld

Op zaterdag 12 september heb ik samen met mijn vriend heerlijk gegeten bij 't Bosch' kwartiertje. We maakten samen gebruik van de '7 tapas voor 2 personen'. De keuze was ruim, het eten goed en de prijs prima. Er hing een gezellige sfeer door de fijne inrichting, de vriendelijke bediening en zeker ook de goedgehumeurde eigenaar, die toen ik ernaar vroeg vrolijk uitlegde waar de naam 't Bosch kwartiertje vandaan komt.

7. Eric en Vera Billens-Vandroogenbroeck

Voor ons als Belgen is een Boschkwartiertje een daguitstap naar 's Hertogenbosch geworden. Het was er gezellig kuieren en lekker smullen.

8. Vrijdag avond zouden de kinderen een optreden geven in het TAP, ik en mijn zoon wilde een hapje eten en liepen de korte put straat in. Bij het eerste het beste tentje stond een vriendelijk lachende dame de mensen welkom te heten. Na een vlugge blik op de kaart besloten we om hier te gaan zitten. We bestelde spare-ribs en een biefstuk met peppersaus. En met recht kan ik zeggen dat ik me niet kan herinneren ooit zo'n lekker stukje vlees te hebben gegeten.. Het was heerlijk! Mijn man schoof later aan en bestelde ook een biefstuk, ook hij was er meer dan tevreden. Ik hoorde dat de eigenaar er lang overgedaan had om vlees van deze kwaliteit te vinden... maar top gedaan hoor. Jullie gaan ons zeker terug zien voor zo'n smakelijke biefstuk.

9. Toen wij afgelopen maandag kwamen eten, werden wij leuk en fijn ontvangen door de dame uit de bediening. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken en kwamen voor het stadsblad menu.
    De gerechten zagen er netjes en mooi opgemaakt uit, daar was echt aandacht aan besteed. Het hoofdgerecht was buitengewoon lekker, ik had de zalm met een mooie ratatouille en een lekkere hollandaise saus. Mijn man had de hollandse biefstuk, ook deze was volgens hem erg lekker en mals. Als dessert hadden wij beiden een tiramisu, deze was zo lekker dat ik eigelijk nog wel een stukje wou hebben. Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en gastvrij en schonk ons een heerlijk glas wijn.
    Hier kom ik zeker binnekort terug.

10. Martijn

Eten smaakt matig. Saté gegeten maar weinig smaak en dressing smaakt waterig. 50 euro voor twee saté en 4 drankjes is wel wat veel voor iets dat naar karton smaakt. En eigenaar is een zeikerd. Als een oude bejaarde binnen komt naar het toilet gaat zonder te hebben geconsumeert gaat ie lopen zeuren of ze wel toestemming heeft gegeven.

11. vd Meerendonk

We zijn met 10 pers gaan brunchen bij 't Bosch Kwartiertje. We zaten boven waar het erg donker was. Op de tafel lag geen placemat, het bestek lag zo op tafel. De tomatensoep leek op opgewarmde tomatensap en had totaal geen smaak. Het brood was oud en taai, we kregen ook nog goedkope afbakbroodjes. De kuipjes roomboter waren hard, dus niet te smeren. De huzarensalade bestond uit aardappel, wortel en mayonaise. De kaas en vleeswaren( niets mis mee). De tweede gang liet lang op zich wachten terwijl het niet druk was.
    Pasteitjes met raar smaakje, gamba's ging wel, gehaktballetjes smaakte opgewarmd. Het dessert was wel lekker. Maar voor €22,50 hadden we wat meer verwacht. Voor herhaling vatbaar? Zeer zeker niet!!!!!

12. Pieter

Best goed te eten, je moet er alleen wel een avond voor uit trekken, gelukkig duurt het maar 3 kwartier voordat je een gangentje tapas krijgt... het eten smaakt wel goed. Maar schijnbaar hebben ze hier een kleine oven (excuus waarom het zo lang duurt). Volgende keer dus echt bij één drankje houden en dus niet eten!

13. Restaurant was leeg gedurende ons diner, zelfs de bediening was regelmatig weg waardoor we ons wel wat ongemakkelijk voelden. Restaurant stonk, terwijl de soep op tafel werd gezet werd ons even smakelijk verteld dat dit kwam door het verstopte toilet, "het komt regelmatig omhoog". Geen lekker begin van je soepje... Had mijn biefstuk medium verzocht, hij was nog veel te rood. Bij gebrek aan aanwezig personeel toch maar gaan eten. We mochten telkens bijna een kwartier naar de kaart staren, blijkbaar gaven we de indruk niet sneller een keuze te kunnen maken? Hier komen we niet terug, aanfluiting.

14. Eten was niet goed; ingredienten waren van matige kwaliteit. De garnering ontbrak waardoor er van een carpaccio weinig overblijft. Beneden kon je duidelijk de geur van het toilet ruiken. De aankleding van het restaurant was karig en niet erg sfeervol. De bediening was wel voldoende, vriendelijk en aanwezig wanneer nodig. Ik kreeg de indruk dat er teveel op de kosten Is gelet waardoor de kwaliteit laag is terwijl de prijzen dat niet zijn.

15. We werden vrolijk ontvangen door de eigenaar. Deze ondernemer heeft duidelijk plezier in zijn werk en dat straalt hij uit. 2 keer menu zilver gekozen en enkele losse gerechten en dat was gewoon lekker. Een leuke avond in een gezellig restaurant.

16. Zaterdag met 4 personen gegeten bij dit restaurant.
    Als voorgerecht een carpaccio, die lekker was, en als hoofdgerecht zalm.
    De anderen hadden een mixed grill. Het eten was best lekker, maar net te weinig en niet heel bijzonder.
    We kregen bijvoorbeeld voor 4 personen 1 schaaltje friet.
    De bediening is niet 1 keer komen vragen of we nog wat wilden drinken, dat vind ik niet zo goed.
    En ik vond het ook best prijzig allemaal, vooral als de kijkt naar de kwaliteit en hoeveelheid.

Al met al, wel oke, maar niet meer dan dat.

17. M. Verstappen

Heerlijk gegeten, het tapas menu is een aanrader! Leuke sfeer en goede bediening!

18. Ik was hier gisteravond met een vriendin. We werden gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk, we aten ons hele bord met smaak leeg, zelfs de bloemkool. De biefstuk was lekker mals. Na een tijdje paste er ook nog een toetje in, Death by Chocolate, verrukkelijk! Het personeel is erg vriendelijk en attent en maakt af en toe gezellig een leuke opmerking.

19. Door een tip van een kennis heb ik afgelopen zaterdag lekker gegeten bij ’t Bosch Kwartiertje met 3 ‘eet’ vriendinnen. We kletsen elke 3 maanden helemaal bij in een voor ons nog niet bekend restaurant. Buiten dat we het sowieso altijd gezellig met elkaar hebben, was hier eten nog een factor die welkom was! We zijn hartelijk ontvangen en hebben tappas gegeten op het terras. Ik zelf eet geen vlees en heb genoten van de vis en vooral van de groenten tappas. De rest was ook zeer te spreken over de spareribs en ossenhaaspuntjes. De witte huiswijn was ook erg lekker! Een heerlijk frisse Sauvignon Blanc. Als dessert, eigenlijk kon er niets meer bij… hebben we death by chocolat besteld. Heb ik iets van meegepikt; mjammie!
    Kortom: Een absolute aanrader als je lekker ongedwongen met een vlotte vrolijke service, voor een leuke prijs goed wilt eten!

20. Stanislaw Wasowicz

Gisteren zijn mijn vriendin Hester en ik gaan eten bij 't Bosch Kwartiertje.

Lang verhaal kort. Een flinke afrader!!

Hieronder het lange verhaal voor de liefhebber.

De ontvangst:
    Het was heerlijk lekker weer. Terrasje pakken dus? Niet dus… We mochten niet op het terras eten, terwijl daar wel plaats was. Waarom dan? Omdat we gebruik maakten van een Social Deal. Dit stond nergens in de voorwaarden van de deal beschreven. We gaven dat direct aan, waarop ons verteld werd dat dit wel in 'de voorwaarden van het restaurant' stond. (?) Deze konden we echter niet inzien. Lekker. Je voelt je meteen een ‘mindere gast’ en zeker niet welkom. De toon was gezet…

Het voorgerecht:
    We konden kiezen uit zalmsalade en carpaccio, maar wacht, helaaaas was er ‘een probleem met het snijmes ’, waardoor carpaccio niet mogelijk was. De zalm werd geserveerd op een onbewerkt bedje van supermarktsla, met vier grof gesneden stukken komkommer. Hester koos garnaaltjes. Die zagen er uit alsof ze uit de magnetron kwamen en werden geserveerd naast een halve kilo kleurloze, slappe taugé met knoflooksmaak. Trieste bedoeling, kansloze presentatie…

Het hoofdgerecht:
    We bestelden twee rauw gebakken kogelbiefstukken. Die van Hester was ok op het eerste gezicht, maar bleek zo slecht uitgebeend te zijn dat ze haar kaken kapot zat te kauwen op de pezen. Mijn biefstuk was medium doorbakken en kwam duidelijk van de gril. De strepen stonden er nog op. Zucht…

Het nagerecht:
    We kregen heerlijke crème brulee. Niets op aan te merken. Jammer alleen dat de ober de lepels vergeten was. Wel kwam een tweede ober al vrij gauw met de lepels aanzetten. Dit was het minst vervelende gedeelte van het bezoek aan ’t Bosch Voorschuttelingetje.

De bediening:
    Bij ons voorgerecht bestelde we sauvignon blanc. De ober riep "Twee witte wijn" naar de bar. Vervolgens werden deze achter de bar geschonken. Wat we proefden was zo ver weg van bijvoorbeeld een lekkere sancerre dat ik vroeg of het wel zeker weten een sauvignon blanc was. De ober bracht daarop de fles en legde hardop aan het barmeisje uit dat te doen "ondat meneer mij niet vertrouwd." De merlot die wij bij het hoofdgerecht bestelden werd bij de kelk vastgepakt bij het serveren, waarbij een vingerafdruk van mayonaise achterbleef op mijn glas. Er werd niet gevraagd of we nog wilden drinken wanneer onze glazen leeg waren. Lege borden stonden 5 minuten voor onze neus, terwijl de bediening strak voorbij liep. Bar slecht...

Na afloop opende een barmeisje pandora’s doos, door ons te vragen of alles naar wens was geweest bij het afrekenen. We hebben onze mening niet onder stoelen of banken gestoken. De eigenaar, die we ook aanspraken, legde ons uit dat hij geen mensen met social deals op het terras plaats kon laten nemen, omdat dit hem teveel zou kosten.

Ik vroeg het commerciële genie of het niet de bedoeling was van Social Deal om ons een uitstekende ervaring te bezorgen, tegen eventueel verlies, om vervolgens te gaan verdienen aan onze terugkomst en/of bezoeken van mensen aan wie wij zijn zaak aanbevelen. Daar had hij geen antwoord op.

Overigens was alleen het eten voor de helft van de prijs. Als Hester en ik goed behandeld waren bleven we, zoals we altijd doen wanneer we ergens in de stad gaan eten, lekker naborrelen. Dat zou hem drie keer meer opgeleverd hebben dan het eten.

Vermijd deze balletent. Dat ze de boel gauw opdoeken. Dit hoort niet in het bourgondische Den Bosch thuis.

21. Twee weken geleden gezellig met vriendinnen zitten eten. Ik samen met een andere vriendin namen samen de tapas, omdat we die al eens eerder hadden en de prijs-kwaliteit verhouding toen heel goed was.
    Daar was nu niets meer van over. Je kon aan alles merken dat deze zaak zoveel mogelijk wilde verdienen met de laagste inkoop. Alles riekte naar goedkoop; patatas bravas rauw, champignons uit blik, alleen de garnalen waren oké.

Vervolgens maakt een oudere man uit de bediening een fout en geeft daarvan een jongen de schuld, luid en duidelijk te horen in de Korte Putstraat, terwijl hij niets verkeerds deed. De man was gestresst en uiterst onvriendelijk.

Maar dan het eten van mijn andere twee vriendinnen... Kant-en-klare spareribs die ze niet lang daarvoor ZELF bij de sligro heeft gehaald (7,50 voor 2kg) en opwarmrisotto waar ze alleen nog wat bospaddestoelen, kaas en rucola overheen hoeven te doen!! Nou sorry, maar het duurt niet lang voordat gasten dat doorhebben. Dit is pure oplichting gewoon en als dit zo blijft, duurt het niet lang voordat deze tent zijn deuren gaat sluiten. Ik hoop dat er iets beters voor in de plaats komt.

Mvg Micha

22. Angèle

Sinds kort serveert dit restaurant gelegen in een van gezelligste straatjes van Den Bosch de Korte Putstraat buiten hun al heerlijke menukaart ook nog eens heerijke Tapas. Echt een aanrader het was allemaal erg lekker en zeer smaakvol.Voor een leuke betaalbare prijs heerlijk gegeten en gezeten. Wat ik ook erg aangenaam vond is dat we er om half 6 waren en om kwart over 9 pas weg gingen zonder weg gekeken te worden wat in sommige restaurants weleens anders is. En goede service van de bediening mijn vriendin had het koud en ondanks dat 22 juni is hadden ze gelijk een dekentje voor haar klaar. Kortom een heerlijke avond gehad heerlijk gegeten gezellige attente bediening daar ga ik zeker vaker terug komen.

23. Op een zaterdagavond in de korte putstraat was er hier nog plek. We hadden beter moeten weten..... Het eten is ronduit slecht. We begonnen met een mandje brood, wat op zich liet wachten. Na aankomst waren het 4 lullige stukjes bruin en wit afbakbrood wat de naam brood niet mag hebben. Het voorgerechtje is mager voor de prijs maar nog wel weg er krijgen. Mijn vriendin die de garnalen als hoofdgerecht had mocht ze zelf pellen zonder een bordje om het afval neer te leggen. 1 garnaal was na verwijdering van de kop groen uitgeslagen. Na we dit gemeld hadden kregen we te horen dat dit kon gebeuren. Nu zijn we zelf geen experts maar we hadden beide wel gegeten. Kortom veel geld voor slecht eten en een zeer lange wachttijd. Hier komen we niet meer....

24. Annelies

Heerlijk gegeten in Restaurant ’t Bosch’Kwartiertje! Hoofdgerecht, super mals vlees, was uitstekend van portie en temperatuur. De huiswijn was ook erg lekker. De sfeer in het restaurant was prettig en ongedwongen. Een zeer voldaan gevoel. In totaliteit zeker het proberen waard.

25. Heerlijk gegeten, de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. De ambiance is zeer sfeervol.
    We zijn na afloop nog lekker blijven hangen, het werd een gezellige boel.

26. Leuke sfeer. Personeel heel erg toegankelijk en behulpzaam. Prima eten! Aanrader: duo van lam. Witte huiswijn (chardonnay) meer dan prima. Al met al hebben we lekker gegeten en gezellig gezeten!!

27. Het was niet best, het leek wel of een ieder nog de carnaval in zijn of haar hoofd had, men vergat het bestelde voorgerecht, de sate van mijn vrouw was niet lekker, mijn biefstuk had teveel hardgelopen in haar leven, taai en pezig, de salade was te nat, en de sorbet: drie bolletjes ijs met siroop op een bord. Van alle zaken in Den Bosch hebben wij de slechtse uitgekozen.

28. Erg slechte ervaring met dit restaurant.

Als voorgerecht een salade besteld met gebakken spekjes en chamignons. Gebakken waren ze zeker, verkoold eerder. Bij commentaar hierop werd toegegeven dat "Dit inderdaad niet was zoals het hoorde" maar verder werd er ook niks mee gedaan.

Vervolgens werd het verkeerde hoofdgerecht uitgeserveerd. Wat overigens wel gecompenseerd werd door 2 drankjes van het huis. Toen uiteindelijk het goede hoofdgerecht kwam (Spareribs) was duidelijk te zien dat dit een spoedje was. De spareribs waren ongekruid (zelfs geen zout en peper) en dus erg saai. Daarnaast was de "Zoete en Pittige saus" vervangen door simpele mayonaise en chilisaus.

Het nagerecht (Stilstaand ijs) was wel erg lekker, maar kon voorgaande niet meer goedmaken.

Bovendien verwacht je, gezien de prijzen, meer waar voor je geld.

29. Een tijd geleden hebben wij hier gegeten met een groep.Het eten was gewoon slecht! Biefstuk was gewoon niet weg te krijgen en de rest was ook gewoon niet lekker. De bediening was redelijk, maar voor het eten schaamde ik mezelf tegenover de groep. Dat dit in Nederland nog voorkomt.....

30. Gisteren hier met vrienden gegeten op terras. Super lekker gegeten. Goede kwaliteit met gewone prijs. De drank wel duur.

Het is een echte aanrader en wij en onze vrienden gaan heel zeker terug.

31. Weer een ontzettend gezellige avond gehad in t bosch kwartiertje!

Goed ontvangst, leuke tafel toegewezen, attend personeel en ook de keuken is goed. Mooie gerechten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. We zijn blij met dit restaurant en komen daarom ook regelmatig terug. Bedankt!

32. Zeer wisselend van kwaliteit. Terwijl je nog zit te eten trekt de serveerster het bord onder je neus vandaan. Hier gaan we niet meer naartoe.

33. De huiswijn had een amoniaksmaak, veel te slechte kwaliteit voor een wijn waar je 3,75 per glas voor betaalt. Verrassingsmenu was meer een onaangename verrassing. Carpaccio met chocolade, ijs vol met ijskristallen en jam waar meer pitjes inzitten dan fruit, maar dat vonden ze ambachtelijk. Voor de prijs die je betaalt kun je een veel beter menu op tafel zetten en dat neem ik ze eigenlijk wel kwalijk. Onbegrijpelijk dat het er nog redelijk vol zat.

34. Net voor de kerst heb ik er gedineerd. Het eten was slecht maar wel prijzig.... Het restaurant was vies, tafels plakten en er hingen spinnewebben.

De bediening was slecht, hadden geen goed overzicht.

Het restaurant valt tegen, je verwacht meer op deze locatie!

35. Gister bij deze eetgelegenheid geweest. Het was erg druk maar ondanks de drukte werden we niet over het hoofd gezien door het alleraardigst personeel.

Het eten was oke, niks speciaals en vooral ook erg weinig!

De prijs daarintegen was absurt voor de kwaliteit en kwantiteit de we geleverd hebben gekregen. Hoogst arrogant om te denken dat je daarmee wegkomt! (nu en in de toekomst)

Ons zie je hier niet meer.

36. Gisteravond weer eens gaan eten in dit restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal zoek.

We bestelde een fles rode Merlot, waarbij de serveerster al aangaf het helemaal niets te vinden, die schroefdop. Het ontkurken van een fles vond ze toch meer stijl hebben. Echter bij het inschenken van de wijn presteerde ze het om bij alle 2 de glazen er wijn naast het glas te gooien. Nee, dat is stijlvol. En er kon nog geen sorry vanaf, de rode wijn liet ze gewoon op de tafel liggen.

2 soorten paté vooraf, daar zat niet eens een stukje stokbrood bij. Niet echt lekker om het zo naar binnen te werken. Hoofdgerecht was redelijk, alleen de saus bij mijn vlees was koud. Nagerecht was ook te doen, niet spectaculair.

Wat verder tegenviel was het snelle tempo die ze erin zetten. Het eten was nog niet besteld of het voorgerecht kwam er al aan. Ook het hoofdgerecht volgde hier heel snel op.

37. Het is ongeloflelijk wat deze man met zijn team kan klaar spelen!

We hebben de eer gehad bij hun carnaval te mogen vieren, ik hoorde pas later dat het eigenlijk een restaurant is!!

Wij komen van de zomer terug en zullen zeker komen eten bij jullie!

Nogmaals hardstikke bedankt voor deze onvergetelijke dagen!

38. Verrassingsmenu gekozen,2 personen kwaliteit menu vlees en vis was op zich goed, vlees beter dan vis. Porties klein en alleen een magere salade als groente. Nagerecht, bosvruchtenbavarois was het beste. Prijs aan de hoge kant in relatie tot hoeveelheid en kwaliteit.

39. Na een aantal jaren geleden hier heerlijk te hebben geeten, nu weer eens terug gegaan.
    Het viel erg tegen. Niet erg gevarrieerde kaart.
    Dus 2x voor ossenhaas gekozen met bijbetaling van 9 euro! Carpaccio was goed, saus bij ossenhaas smaakloos! Nagerecht, koude apfelstrudel en perfait smaakt maar niet bijzonder! Ook te duur voor wat je krijgt! Redelijk goed eten, maar niet bijzonder! Wij gaan er niet meer terug!

40. Al die slechte recensies van die mensen snap ik niet. Ga er nu maar een keer eten. Er is veel veranderd. Er staat een andere chefkok in de keuken en alles is vooruit gegaan op alle fronten. Het is echt en leuk ouderwets, gezellig en betaalbaar restaurant! Mij zul je er blijven zien!

41. je betaalt voor de straat zoals zo veel restaurants in de korte putstraat.Prijs kwalieiet is volledig uit,t verband getrokken.schandalig! Wij komen hier niet meer eten.Het eten was minimaal en koud.De spekje van de carpaccio zwart aangebrand!Soory hoor maar enige survice was dan wel op zn plaats geweest.

42. Bar slecht!

43. Op een donderdagavond boven in gegeten. Discussie gehad met serveerster over garnalen, daarna griste zij kwaad het broodmandje van onze tafel, daarna kwamen de ossenhaaspuntjes wel heel erg zout op ons bordje. Ik ga er echt nooit meer eten en zeg dit ook echt tegen iedereen, prijs is net even te hoog voor wat ze te bieden hebben, ze kunnen niet tippen aan de rest van de restaurantjes in de korte putstraat.

44. Duur en slecht, locatie is het enige dat voor ze spreekt