Stefano's Pizzeria in Den Bosch

1263012042 79
1320169406 83
1420194793 70
1470207487 72

1. +Good Pizzas for a good price, fast and friendly service.

-barely cutting knifes, small place

2. Tegenvallende ervaring van dit toch drukke restaurantje.

Weinig smaak en kraak aan de door ons bestelde pizza's (is alleen pizza en pasta te bestellen). Wordt snel bediend (serveersters doen hun best) ondanks de drukte, maar het eten was weinig verrassend en zelfs erg vlak van smaak, ondanks in ons geval de chorizo en knoflook. De bodem melig en zacht. Wijnglazen echt miniem gevuld, dessert (dame blanche en ijs met warme kersen) ook niet om te onthouden.

Overall geen gunstige prijs/kwaliteit. Wellicht net voldoende als je snel 'wat' wilt eten, een snelle vulling. Vandaar waarschijnlijk ook de verschillende 'stappende' groepen. Jammer. Kan meer van worden gemaakt.

3. Gisterenavond vooraf aan Boulevard bezoek even samen met een vriend een pizzaatje gepakt. Was weer voortreffelijk! Toch al meerdere keren hier pizza gegeten, en telkens was het goed. De bediening was ook prima in orde, kortom zeer gezellig.

4. B.Schuyers

Met hele gezin 11 juli bij deze Italiaan gegeten. 6 personen. Bij binnenkomst de gereserveerde plaatsen achterin niet gekregen. Links achterin was al gereserveerd dus ze zouden rechts achterin 6 plaatsen vrijhouden! Maar daar hadden ze al andere klanten neergezet! Jammer. Wij waren op de afgesproken tijd binnen. De bruchetta's van de antipasta waren allemaal zwart aangebrand. Helaas.
    De ossenhaas (opgerold met spinazie) was zo ver doorgebakken een schoenzool. De tagliatelle marinara was verschrikkelijk zout door de teveel toegevoegde ansjovis. De pastitio Stefano's was ook mega zout. Gauw water besteld, die bleef heel lang weg, toen maar zelf naar de balie gelopen, gevraagt waar het water bleef en de rest van de drankjes. Het eten was toch al bijna op. Nee, we hoefden hier geen nagerecht meer! Nog meer verassingen zeker. Zelfs geen koffie! Snel weg hier.

Wij gaan regelmatig uit eten, maar dit was allemaal heel onprofessioneel. Hier zullen ze ons nooit meer vaker zien. De koffie hebben we gezellig ergens anders gedronken. Stefano's doe wat met deze informatie!!!!

5. Fam. Gerritsen

Lekkere pasta gegeten en ook de pizza's zijn goed. Weet ik nog van voorgaande keer. Restaurant is druk en dat zegt meer dan genoeg denk ik. Bediening ondanks de drukte goed.

6. 12 maart samen met Edward gegeten. Helaas kan je niet reserveren maar hadden snel een tafel. Jammer van de niet bestelde kaas op de pizza maar snel een ander en drankje van huis aangeboden gekregen. Heerlijke pizza pancetta echt lekker. Prima restaurant voor heerlijke pizza's!

7. Dacht gezellig uit eten te gaan na een dagje in den bosch. Maar helaas viel de pizza erg tegen (pizza hawai). Was wel goed belegd en zag er lekker uit maar de bodem was zacht en slap, niet erg lekker.. Ook de pizza salami beviel niet echt. Behoorlijk prijzig voor zo een slappe niet echt smakelijke pizza, een pizza uit de diepvries om zelf af te bakken is lekkerder. Service niet slecht maar kan beter en achter in het restaurant is het nou niet echt sfeervol. Ben niet de moeilijkste maar dit is echt geen aanrader.

8. Ontzettend slechte service! Bijna 40 minuten moeten wachten voordat ze de tafel kwamen afruimen. Dessert dus ook maar overgeslagen. De kwaliteit van het eten was ook niet om over naar huis te schrijven.

9. Lekker gegeten, supervlug. Lekkere dunne bodem en zeer goed op smaak. Pizza Quattro stagione gegeten en was precies de goede verhouding. Niet teveel van het product op de pizza. Voor mij zeker terugkomen waard!

10. D Sledsens

Erg slechte pizza! Kartonnen bodem en het beleg moet je zoeken... Waar is die knoflook? Bediening moet je ook naar zoeken. Eens maar niet weer...

11. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en een sfeervolle uitstraling

12. William van Mook

13. Ik heb mezelf prima vermaakt. Leuke bediening en de prijs kwaliteit was perfect. Pizza had een dunne bodem, net zoals in Italië, zo zie ik hem graag.
    Groeten, Mike

14. Kira & Lisanne

Wij hebben echt goddelijk gegeten bij Stefano's! De pizza stefano's was heerlijk en de Pasticio Al Forno was ook top! Daarbij smaakten de wijntjes ook prima :-)

15. Lonneke

Jammer. Haastige snelle bediening die je vervolgens over het hoofd zien. Zelf de kaart gehaald en snel besteld. We wilden voor de kinderen 1 pizza bestellen maar er bleek ook een kinderpizza te zijn. Ook goed. Na héél lang wachten kregen we na ruim 45 minuten het eten. Tenminste, mijn man nog niet. Die kreeg zijn pizza weer 15 minuten later toen wij al klaar waren. Toen we zeiden het jammer te vinden na elkaar te moeten eten was de vraag of ze dan de pizza maar weer moest nemen???! Nou nee, inmiddels had hij wel honger! (Niks niet sorry of vervelend.) Helaas maakte het eten het ook niet goed. Droge bodem, weinig beleg. Echt jammer. De kinderpizza bleek 1 pizza door midden gesneden te zijn. Toen we betaalde bleken twee halve pizza's ook nog duurder te zijn dan 1 pizza. (Terwijl wij dus gewoon 1 pizza hadden willen bestellen maar geadviseerd werden 2 kinderpizza's te bestellen....) De bediening was kort aan gebonden, haastig en onvriendelijk. Het eten gewoon niet zo goed.

16. Een slechte ervaring, zo kan ik het wel noemen; een etentje bij Stefano's.
    Echt een superslechte pizza, met nauwelijks vulling en een paar rucolablaadjes. Ook de pasta was nihil. Echt zonde van het geld. Hele onvriendelijke bediening en hele slechte service. Toen wij er iets van zeiden kreeg je geen antwoord. Wel betalen, maar een excuses of bedankje kwam niet uit hun mond. Men heeft geen passie voor het vak. Zowel de koks, als de bediening niet. Wij gaan er nooit meer naar toe.

1,3
  17. Gevarieerde menukaart, heerlijk eten, prettige sfeer, maar ontzettend slechte service. Ondanks onze reservering moesten we lang wachten aan de bar, zonder drankje aangeboden te krijgen. Vervolgens hebben we langer dan een uur op het hoofdgerecht gewacht, de beloofde kaart voor het nagerecht is na 2 keer vragen nooit gekomen en ook om de rekening hebben we twee keer moeten vragen. Met andere woorden: leuk restaurant, slechte service.

18. Gewoon goed. Geen toeters en bellen, prima eten, lekkere sfeer. Jammer dat je niet kunt reserveren.

19. Heerlijk Italiaans eten met pure smaken. Prijs kwaliteit is in juiste verhouding.

20. Ronald Jansen

Heerlijk gegeten en heel gezellig gehad! Prijs en kwaliteit houding klopt uitstekend en zeker een aanrader om terug te komen. We werden leuk bediend door een meisje met lange bruine haren (ze herkende ons zelfs van de vorige keren dat we kwamen). Doordat we zelf vaker komen weten we dat het soms druk is en dat er kans is dat je moet wachten op een tafeltje. Door de open keuken zie je dat de bediening hard werkt en dat je met verse ingrediënten te maken hebt. Wim en ik zullen hier vaker komen na ons werk!

21. Vermeulen

Pas woonachtig in 's-Hertogenbosch dachten wij een pizza te eten bij Stefano's. Na lang wachten en een plakkerig zeer klein wijnglas voor naar verhouding te hoge prijs, ontvingen wij de pizza die van smaak goed was echter voorzien was van de nodige zwarte randen. Jammer. Bediening without a smile. Tevens geen goede espresso na. Maar goed. Enige dagen later al winkelend in 's-Hertogenbosch op verzoek van onze dochter nog een poging. Ik ben de beroerdste niet. Bij binnenkomst worden we wederom niet als gast ontvangen. Maar gevraagd naar een tafeltje. Dame mompelt in voorbijlopen iets wat wij niet verstaan. Maar even aan man achter balie gevraagd. Conclusie... er is geen tafel vrij. Dus zonder excuses of enige moeite ons een drankje aan te bieden zodat we blijven wachten ging iedereen verder met bediening. Ons in verwarring laten staan. Dus maar weggelopen op zoek naar ander restaurant in 's-Hertogenbosch. Hedenavond was ergernis gezakt en op verzoek van dochter poging drie. Ik dacht slim te zijn en wil reserveren via telefoon. Man aan telefoon vertelde dat ik niet hoefde te reserveren voor 18.00 uur er zijn dan voldoende tafels vrij. Dus hup in de auto op weg naar het centrum, auto in parkeergarage en naar Stefano's. Tot onze verbazing: "Nee er is een tafel vrij. Misschien over een half uur. Loopt u straks nog maar eens binnen" Als ondernemer ben ik wat gewend maar dit verzin je niet. Om teleurstelling bij onze dochter te voorkomen maar voorzichtig vragen: "Maar ik heb zojuist gebeld en een heer aan de telefoon vertelde dat er tafels voldoende vrij waren?" Antwoord: "Dat kan niet want u kunt bij ons niet reserveren voor drie personen."??? Geen uitleg, geen poging om ons met een drankje binnen te houden. Nee hoor, we gaan gewoon door met ons werk want we hebben het druk.

Indien u een pizza met zwarte rand en een glas wijn in te klein plakkerig glaasje wenst. Rondjes blijven lopen in 's-Hertogenbosch en hopen dat u een keer mag komen eten en betalen bent u bij Stefano's aan het juiste adres. Maar dit is geheel op eigen risico. Misschien krijgt u wel excuses.
    Ik durf geen vierde poging te wagen en gun het ondernemers die weten wat hospitality is.

22. Prima pizza, duurde alleen erg lang voordat we iets kregen. Moesten er 3 keer om vragen. Daarnaast schandalig dat er geen kraanwater wordt geserveerd. Dit was een reden dat we vroegtijdig vertrokken en geen dessert meer namen.

Van het personeel moet deze zaak - in ons geval sowieso niet - het niet hebben.

Tip: er zijn meerdere goede restaurantjes in den Bosch die wel goede service leveren !

23. Altijd lekker eten, alleen de bediening laat regelmatig te wensen over.

24. Goedendag,

Na een paar heerlijke weken in Frankrijk zin in een italiaans etentje. Helaas waren onze favo tentjes dicht en kwamen we bij Stefano`s uit.

Zalige pizza, heerlijke salade. Wat wij echter niet kunnen begrijpen is dat jullie geen kraanwater serveren.

In Frankrijk wordt er met een gastvrij en zwierig gebaar een karaf water op tafel gezet vòòr je überhaubt besteld hebt.

Na een prosecco en een biertje willen wij graag water drinken alvorens een fles wijn te bestellen. Door uw onbegrijpelijke keuze om alleen gebotteld water te serveren haakten wij af en vertrokken zonder verder iets te drinken. U dwingt mij om een flesje water te kopen terwijl het brabantse kraanwater als smaakvoller getest wordt dan bronwater! Bovendien is het millieu meer gebaat bij kraanwater dan gebotteld water.

U wilt dat ik om de overgang van bier naar wijn te maken een flesje water koopt? Wat is uw voordeel?

Ik heb begrepen dat uw zaak prima loopt desalniettemin wil ik hier toch bij stil staan.

Aangezien wij direct na het hoofdgerecht gegaan zijn heb ik niet kunnen zien of u uw klanten ook dwingt om een flesje water te kopen bij hun kopje koffie.

Het zou u sieren als u het voorbeeld van vele collega's èn uw zuiderburen navolgt.

25. Eline van Erven

Het was een geweldige ervaring om hier te eten, de Pizza Carpaccio was overheerlijk. Het was een beetje aan de drukke kant maar het wachten waard.

26. Ik zocht in Den Bosch een goede Italiaan, waar ik goed kon eten voor een leuke prijs.

Ik heb het aan verschillende personen gevraagd en die verwezen mij hier naartoe, Stefano's.

De sfeer was goed, de bediening was leuk en gezellig en een prettige omgeving.

Ik heb nog nooit zulke lekkere pasta op. Het is zeker een aanrader voor jong en oud.

Gr. Uit Schijndel.

27. Familie De Vos

Super italiaan! De pizza carpaccio is geweldig. Gezellig en vriendelijk personeel. Jammer dat je met minder dan 5 personen niet kunt reserveren, maar moet wachten op een tafeltje. Het restaurant staat overigens ook érg vol. Doet verder niets af aan de keuken. Een echte aanrader.

28. Heerlijke pasta Gamberini gegeten! Prijzen zijn heel redelijk, eten was zo klaar gemaakt, leuke sfeer, bediening bovengemiddeld, zeer tevreden!

29. De lekkerste pasta die ik ooit heb gegeten!

Kom zeker nog eens terug.

Alleen inderdaag erg jammer van de slechte bediening. Niet echt vrolijk/vriendelijk en drankjes die je bestelde kwamen nooit aan..

Groetjes Lieke.

30. Gezellige plek.

Hier een geweldige date gehad, waar we idee van tijd verloren.

Gezellige bediening, lekker eten.

Ik ben hier nog terug gekomen. Aanrader dus.

31. - Super bediening!

- Gezellig restaurant.

- Het eten was een beetje papperig.

- Je krijgt er geen broodje kruidenboter vooraf.

32. Ben

33. Jelmer & Fenna

De bediening was heel gezellig voor de kinderen. De pizza's waren erg lekker, lekker, lekker. Wij hadden niet gereserveerd, toch kregen we na een paar minuten een gezellige plaats bij de bank. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar bij de volgende verjaardag van onze zoon.

34. Een echt burgerlijk restaurant.

Echt traditioneel eten dat door goede koks gemaakt wordt.

Al met al heb ik heerlijk gegeten. Echter jammer dat het er wat donker was en de sfeer zou verbeterd kunnen worden door meer hoekjes te creëren.

35. Eten en sfeer zijn goed, echter bediening is meer dan slecht.

Brood kwam pas toen de soep al op was.
    Fris kwam helemaal niet.
    Wijn kwam pas toen hoofdgerecht al op was.
    Echt heel jammer.

36. Wauw! Heerlijk en erg sfeervol..

Zeker een aanrader. Het personeel was erg vriendelijk.. en knap, haha.

37. Heel lekker eten, goede sfeer en aardig personeel.

Dit is zeker een aanrader!

38. Supergezellig italiaans restaurantje! Héérlijke gerechten voor een betaalbare prijs, wel aan te raden om te reserveren! Het kan namelijk erg druk zijn! Bediening was ook zéér vriendelijk! Top!

39. erg lekker gegeten,prima bediening.
    kom er al jaren.
    snap niet dat sommige mensen hier slechte recensies plaatsen het eten is top,de bediening ook het is alleen jammer dat het zo vol gezet word waardoor de serveersters het te druk krijgen en er mensen zijn zoals hier onder die niet snappen dat die meiden ook alleen maar hun best doen

40. Voor de zoveelste keer zwaar teleurgesteld in de service. Bediening is structureel slecht (onvriendelijk en er worden heel veel fouten gemaakt). Dit is echt een blijvend probleem bij Stefano's, voorlopig de laatste keer voor mij.

41. Heerlijke pizza's, bediening was niet zo best.Beetje chagrijnig waren de dames wel en dat maakte het wat minder gezellig.

42. Hier kun je echt een prima pizza gaan eten. Erg lekker! en de bediening was ook goed.

43. Heerlijk eten, maar heel jammer van de bediening. Ze waren erg chaggerijnig en kortaf. Het lijkt me toch een kleine moeite vriendelijk te doen tegen de gasten. Wij hebben er niet lekker door gegeten..

44. Vivian Free-deGoey

De pizza waren super lekker. Perfect het leek wel alsof we in Italie waren. Leuk restaurant om de kinderen mee te nemen. Goede en vriendelijke bediening. Tot snel

45. ellen timmerman

De lekkerste pizza's zijn hier te vinden.Complimenten!

46. AAN TE BEVELEN!!!
    Wij hadden voor een groep van 8 personen gereserveerd en konden niet op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn. Toen wij daarover belden werd er niet moeilijk over gedaan en konden wij meteen aan tafel ondanks de drukte. De bediening was vriendelijk en de service uitstekend, extra wensen (pizza zonder kaas) geen probleem. Het eten was verrukkelijk, wij hebben diverse voorgerechten, pizzas en pastagerechten besteld, alles was fantastisch en de porties zijn precies goed. De sfeer is zeer gezellig, de muziek - net als de gasten - gevarieerd. Voor gemiddeld € 34 per persoon hadden wij een perfecte avond. Enig minpuntje: de wc mag eens opeknapt worden.

47. De Lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten was toch wel bij Stefano's. Perfect!!

48. Goede pizzeria, lekker en niet duur. Je krijgt echt waar voor je geld. Ze zijn recentelijk verbouwd en het ziet er nu echt super uit. Zeker een aanrader!

49. goede kaart, vriendelijke personeel