Sitio in Den Bosch

Prachtig historisch pand met eigentijdse kaart en ambiance

Op 5 minuten lopen van Sitio - Steaks & Pasta ligt onder 's-Hertogenbosch CS een 24-uurs parkeergarage. Ook vind u betaald parkeren in de vakken langs de Dommel op de st. Janssingel en de Does de Willeboislaan welke iets dichter bij ons lunch- en dinerrestaurant gesitueerd zijn.

Op 5 minuten lopen van Sitio - Steaks & Pasta ligt 's-Hertogenbosch CS

Sitio - Steaks & Pasta bevindt zich middenin de wijk de Uilenburg te 's-Hertogenbosch. Het monumentale pand is na een intensieve verbouwing in juni 2014 geopend met een smaakvolle blik op kaart, interieur en gastvrijheid. Op de kaart vindt men menusuggesties die een greep doen uit de menu's van originele Steakhouses en Italiaanse restaurants. De uiteenlopende gerechten, welke bijna allemaal in verschillende portionering te krijgen zijn, trachten niet vernieuwend te zijn maar smaakvol en puur.

3. Betalen American Express Master Card Visa Diners Club pin

1405190917 80
1451204139 75
1462030779 76

1. Aanrader! Gezellig restaurant, mooie inrichting en leuk personeel. Ook het eten smaakt heerlijk, mooie gerechten van goede kwaliteit.

2. Bert Klercq

Op een van de eerste zomerse dagen in Den Bosch, getriggerd door het mooi gedekte terras en de menukaart, heerlijk gegeten Sitio prima kwaliteit gezellige en deskundige bediening. Zeer de moeite waard om er nog een keer heen te gaan.

3. hENK bIJNEN

Wij komen regelmatig eten bij sitio, en zijn verbaasd hoe fantastisch het iedere keer weer is, de nieuwe kaart geeft zoveel keuze dat je bijna niet kan kiezen, het is allemaal zo goed, de sfeer, de bediening en de aandacht, voor dat alles betaal je niks teveel, wij vinden het een 9 waard!!

4. Hele mooie zaak waar je gezellig en intiem kan eten ook als je met wat meer personen bent! Zeker een aanrader!

5. Was lekker, goede service.

6. Madeleine

Lekket gegeten, zeker voor- en hoofdgerecht. Chocoladedessert viel een beetje tegen.
    Gezellige ambiance en vtiendelijke bediening.
    Muziek zou voor mij wat afwisselender en zeker wat zachter mogen.

7. Paula Assink

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zeer vlot en professioneel.

8. Heerlijk gegeten! Voorgerechtjes niet duur, overige gemiddeld. Drinken prijzig, maar dat is tegenwoordig overal. Wel een druk en smal straatje, maar dat heeft ook wel weer iets. Bediening is aardig. Zeker om terug te gaan!

9. Bij aankomst werd ons verteld dat we ongeveer 15 minuten moesten wachten op een tafeltje. Dit bleek uit te lopen op bijna een uur. Toen we vroegen om enige compensatie voor het lange wachten werden we niet al te vriendelijk te woord gestaan door een van de medewerkers. we Voelden ons totaal niet gehoord of gezien door het personeel. Vervolgens duurde het ook nog eens ruim een kwartier voor onze bestelling opgenomen werd. Na enige tijd werd ons uiteindelijk de koffie aangeboden ter compensatie. Tijdens het dessert werd simpelweg een gedeelte van de bestelling gewoon niet gebracht. Dit was voor mij en mijn gezelschap hoogst waarschijnlijk de eerste en laatste keer.

10. Normaal leuke tent. Ben er al verschillende keren geweest. Vandaag weer en gereserveerd met 3 personen. Werden we achter in de zaak weggemoffeld. Zat verder niemand! Gevraagd of we voor in de zaak mochten zitten. Kon niet. Terwijl er wel plek was. Slecht hoor! Voor ons 'n reden om hier niet weer te gaan eten en zeker niet aan vrienden aan te bevelen.

11. Vrijdagavond met mijn vriendin hier gegeten. Twee pasta's besteld voor EUR 20 per pasta. Je verwacht hiervoor toch op zijn minst het gevoel te hebben, daadwerkelijk 'iets' gegeten te hebben na afloop.
    Bij ontvangst van de pasta hadden wij het idee dat dit een voorgerecht was.
    En na de pasta gegeten te hebben, hadden wij dat idee nog steeds. Het was smakelijk, maar je krijgt schandalig weinig pasta voor je geld. Ik heb dit aangegeven bij de ober. "Dit zijn de standaard porties en ja jullie hebben ook geen voorgerecht besteld en zo, ik zal het doorgeven aan de kok". Even later kwam de ober terug "ik heb het tegen de ober gezegd, maar we kunnen er niets aan doen". Nou, lekker dan. 20 euro voor een pasta bestellen bij een tent die zich profileert als "Steaks and Pasta's", en vervolgens een dure pasta krijgen die als normaal hoofdgerecht gepresenteerd wordt, maar in werkelijkheid niet meer dan een mager voorgerechtje voorstelt.

Ambiance is wel gezellig en eten was wel smakelijk maar prijs/kwaliteit een 1. Service ook, want wij hebben hier de gehele avond met een rotgevoel gezeten.
    Buiten dit nog €5,75 voor een flesje water mogen betalen, wat toch te gek is voor woorden.

Na deze pasta's betaald te hebben zijn wij nog naar de Wok to Go gegaan om maar niet met honger naar huis te gaan.

Bah! Was de tweede keer dat wij hier kwamen - maar nooit meer! Als je honger hebt zou ik ergens anders gaan zitten...

12. Uitstekende pasta gegeten na een dagje Den Bosch.

13. Gisteren hebben wij met 2 personen een high wine gedaan bij Sitio. Leuk dat je bij 2 van de 3 rondes zelf kon kiezen tussen rode of witte wijn en tussen een dessertwijn of port. Het eten was erg lekker en veel. Leuk personeel en fijne sfeer. Een aanrader!

14. Wij komen minimaal 1x per maand bij Sitio's. Je wordt door Bart en zijn team altijd zeer gastvrij ontvangen. De bediening is altijd even vriendelijk en correct. Onze favoriet is de kalfsbouillion en lamsrack en nog een scroppino na. Super restaurant!

15. Zeer prettige ontvangst, eerst aan de bar een drankje gedaan, daarna heerlijk buiten op het terras. Lekkere voorgerechten, de sitio vlees is een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.

16. Jo Mullens

Super steak, gecontroleerde bediening.
    Prima sfeer. Aan te raden adres.

17. Popelier

Snel en efficiënt geholpen. Klantvriendelijk. Eten was smakelijk.

18. Hanneke Hoozemans

De kokossoep smaakte heerlijk! Aanrader. Verder ook prima gegeten. Vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog terug.

19. Na een gezellige dag met 2 vriendinnen heerlijk gegeten bij Sitio.

Wij namen alledrie een heerlijke pasta met gorgonzola. En wat zo prettig is, je kunt voor een klein portie kiezen.

Na afloop een kop koffie. Hierbij kregen we een Carmel snoepje. Mijn vriendin vroeg of er geen chocolaatje bij koffie was, neen helaas.
    Maar wat schetst onze verbazing: de bediening kwam terug met een schoteltje met 6 chocolaatjes! Nou dit zegt genoeg.

Wij komen zeker terug!

20. Destijds daar heerlijk gegeten.. steak was prima met mooie saus. Prima prijs en goed eten voor we de stad in gingen. Porties waren perfect.

22. Meerdere keren met vriendinnen na en dagje shoppen gegeten bij Sitio. Het visplateau staat inmiddels op ons vaste menu. Divers en goed van smaak. De pasta's zijn allemaal heerlijk (ja we hebben ze inmiddels allemaal geproefd). De hamburger Rossini is lekker. Lijkt gewoon, maar is gewoon goed! Goede verhouding wat betreft prijs en kwaliteit.

De bediening/service is prima. Het restaurant heeft een sfeervolle uitstraling.

23. De Recensent

Was op een zaterdagavond. De zaak zat goed vol. Alle tafels zaten vol en ook aan de bar. Goed teken..!! :) We hadden gereserveerd in de serre. En netjes op tijd een tafeltje vrij.

Snelle bediening. Alleen voorgerecht leek erop dat het ook erg snel gemaakt was. Plateau Vis, leek op het bord gesmeten vanuit het pakje met een kwak saus erover heen. Vissoepje was flauw van smaak en niet erg warm. Garnalenkroket niet zelf gemaakt.

Hoofdgerecht: 2 verschillende soorten pasta. Als pasta restaurant had ik er meer van verwacht. De pasta was geen verse pasta. Maar ook uit het pakje kant en klaar. Verder waren de gamba's prima, en was de knoflook en rode pepertjes een goede smaakcombi.

Al met al niet wat ik er van verwacht had. Leuke uitstraling. Maar maakt het niet waar..!! Helaas.

24. Gezellig en sfeervol zitten. Heerlijk gegeten! Personeel zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard voor een avondje uit.

25. Als je van bittergarnituur houdt moet je hier wezen. Je bestelt dimsum maar krijgt mora snacks. Kalfs bouillon is maggi poeder met water en veel te zout. Kalfs kroket is niet zelfgemaakt zoals alles eigenlijk. De naam van deze zaak maakt het niet waar. Je verwacht 'n lekkere pasta. Helaas weer uit een pakje.
    Bediening is vlot, maar onprofessioneel. Vragen of het gesmaakt heeft gaat als volgt: "Was ut wa?" Vanaf de bar naar een klant aan de andere kant roepen of ie nog wat drinken wil. Op de manier of het je vriend is. Etc etc.
    Uitstraling is top. Verder snel voorbij lopen!

26. Gert-Marijn

Een zeer goed restaurant. Het lijkt aan de buitenkant duurder dan het in werkelijkheid is. Het eten was perfect. Een nadeel vond ik wel, dat er niet gekozen kon worden tussen friet/aardappelen. Vriendelijk personeel. Het mag misschien iets meer zijn maar in dit geval had ik er wel precies genoeg aan. Ik ga zeker een keer terug. Een echte aanrader.

27. Samen met een vriend heb ik hier heerlijk gegeten! Het restaurant heeft een mooie aankleding en een prettige sfeer. Het personeel is bijzonder vriendelijk. De menukaart is gevarieerd en wat ik vooral prettig vind, is dat er ook rekening gehouden wordt met bescheiden eters. Veel gerechten zijn ook als kleinere portie te bestellen. De kwaliteit was boven verwachting voor de prijs.

28. Mooi en leuke nieuw restaurant in Den Bosch. Op kwaliteit eten valt niets aan te merken, maar borden zouden voor die prijs wel iets royaler mogen worden opgemaakt in plaats van een kleine hoeveelheid Roseval aardappels en een gegrilde paprika. Bij een hoofdgerecht horen gewoon salade en friet incl en niets als supplement. Vond het eten lekker, maar zou er voor "een gezellige avond uit eten" niet snel naar terug gaan, daarvoor was het te beperkt en te weinig.

Moeilijk vindbaar op Google, onbegrijpelijk dat men dit niets als eerste aanpakt, je wilt toch gevonden worden. In Google Maps staat nog steeds de (slechtste) Griek.

29. Frans duijts

Gewoon kei, hartstikke, heel erg lekker.