Op dit adres zit nu: Sitio

Sirtaki in Den Bosch

1199212150 90
1205625622 90
1212039095 81
1250519932 89
1346722025 75
1385202862 77
1494231901 72

1. Doen hun best! Veel te lang wachten! Waar zijn ze bang voor? 30 tot 45 minuten wachten tot het volgende rondje. Jammer, vroeger gingen we elke vrijdag naar Sirtaki, nu nooit meer. Veel te duur voor wat je krijgt. Sfeer? Nee, is er niet.

2. Esther van den Brink

Vorig weekend voor het eerst griekse tapas gegeten. Het vlees was heerlijk mals en ook de tapas vonden wij fijn. Zo kan je meer verschillende soorten gerechtjes proeven en heb je geen overvol bord! Wij komen zeker nog eens terug!

3. Erg lekker eten gast vrij werden we ontvangen door de bediening van het grieks Restaurant, het was erg druk maar toch ontbreekt er aan niets. Een netjes goed welkom (wat al erg fijn is als je als gast binnen komt om te komen eten). Duidelijke uitleg over de tapas (waar we voor kwamen). Snelle, vlotte bediening. goede samenwerking met de keuken zodat we niet te lang of te kort hoefden te wachten op de tapas.

We komen zeker snel weer met wat vrienden eten bij Sirtaki Den Bosch

4. Voor de eerste keer heerlijke griekse tapas gegeten met vriendinnen, lekker buiten gezeten. Leuke eigenaresse en personeel. Je kan zoveel tapas bestellen als je wilt. Let op, de website klopt niet meer en is niet meer in gebruik. De tapas-kaart in het restaurant wijkt iets af. Ze zijn bezig met een nieuwe website. Kortom een leuk idee tapas eten en wij gaan zeker terug! In september griekse muziek!

5. Wij zijn hier vanavond gaan eten na een dagje uit. Het was al half 10 maar toch hebben we nog heerlijk kunnen eten. Al het eten was heerlijk, vers en mooi geserveerd. Goede bediening en de sfeer op het terras is erg gezellig. Zeker een aanrader.

6. Tapas zeer de moeite waard als je met grotere groepen gaat eten, vooral de octopus van de grill is voortreffelijk.

Alles zeer prima, ga zo door.

7. Vanavond heerlijk Griekse tapas gegeten bij Sirtaki in Den Bosch.
    Het concept van tapas is een goede zet, een ruime keuze van verschillende heerlijke Griekse gerechten welke je onbeperkt kunt bestellen.
    De sfeer die het eten van de tapas brengt is mediterraans te noemen en avondvullend.
    Mocht je toch liever een gewone Griekse schotel willen kan dat ook, maar de tapas is een echte aanrader!
    Wij zullen er nog vaak eten, lekker met tweeën of met ons gezin.

8. De eerste keer gegeten bij Sirtaki in Den Bosch en zeker ook de laatste keer, de bediening was niet verkeerd, het brood in een mandje was erg droog,het eten was echt niet lekker het vlees was lauw en droog en niet smakelijk de friet was slap en koud, de sla in de bakjes was zeker niet vers en ook niet smakelijk zo uit de zak in de bak.De borden voorverwarmen zou al een beter resultaat geven.
    Een beetje meer Griekse sfeer zou ook wel wat gezelliger zijn.
    Om nou eens lekker GRIEKS te gaan eten is Sirtaki in Den Bosch zeker geen aanrader!!

9. Laatst ben ik met mijn vriend bij dit restaurant wezen eten. Nadat we 45 minuten hadden gewacht kregen we dan toch eindelijk onze eerste tapa gerechtjes. Je mocht pas weer bestellen wanneer die op waren, dus dat deden we. Daarna konden we dus weer 30 tot 40 minuten op wachten. Wat nog het aller ergste was, was dat we niet eens wat te drinken kregen. Onze glazen stonden al een half uur leeg en nog niemand was geweest. Nadat ik mijn hand op stak naar de twee heren achter de bar, die overigens niks aan het doen waren, keken ze ons beledigend aan en kwam er dan toch uiteindelijk één jongen naar ons toe.
    Over het eten was zeker niks te klagen, dat smaakte echt zeer goed. Alleen de bediening en de service was echt zeer dramatisch!

10. Gezellige sfeer, lekker eten, vriendelijk en vlot personeel. Heerlijk gegeten in een fijn restaurant.

11. E.r.g. Jammer

Gisteren met wat vrienden hier het tapas arragement genomen. Eten is wel OK, niet slecht maar ook niet uitzonderlijk goed.
    Waar wij ons mateloos aan hebben geirriteerd is dat er om de 10 minuten iemand staat om te vragen of je nog wat wilt drinken maar je vervolgens letterlijk een uur moet wachten eer je eten wordt gebracht. En nee dat was niet bij 1 ronde maar bij elke ronde. Dat de tent vol zat en dus druk was is ook geen excuses. Andere tafels die plate service bestelden werden vele malen sneller geholpen. Daarnaast werden verkeerde tapas op tafel gezet die we niet besteld hadden.
    Als je een all you can eat formule wilt voeren prima, maar besef dan dat je mensen trekt naar je tent die veel willen eten en niet een uur telkens willen wachten.

12. Op internet toevallig dit restaurant tegen gekomen. Griekse tapas (mezedes) restaurant. Wij komen vanuit Utrecht, maar zeer de moeite waard dus. Heerlijke vis en vleesgerechten. Feta uit de oven met sesam en honing is ook een aanrader. Per ronde mag je twee gerechten per persoon bestellen (gebruikelijk in een tapas restaurant). Je mag zo vaak bestelen als je wilt. Wij komen zeker terug, 40 min. met de auto is de moeite waard!

13. Over gegaan op de tapas formule.
    Jammer van de slechte service , veel te weinig personeel .
    Ze lopen hard , maar het lukt niet een heel restaurant te voorzien van tapas. Elke keer 30 tot 35 minuten wachten is toch echt te lang, bij bestelling max 2 gerechten bestellen. Met honger naar huis.

14. Gisteravond heerlijk gegeten bij het eerste Griekse Tapasrestaurant van Nederland. Prima service, heerlijk eten en een leuk concept: zo is de drempel om meer van de Griekse cuisine te ontdekken dan de geeikte souvlaki met tzatziki wel erg laag! Jammer dat we niet echt naast de deur wonen, anders gingen we zeker vaker terug!

15. Aten op het kleine terras en vroegen de eigenaresse ons te verrassen met een paar voorgerechtjes.
    Laat dat maar gerust aan haar over! We kregen de klassiekers: dolmades, mosseltjes, zaziki, een gemengde sla en brood. Heerlijk! Een aanrader.

16. daan alex rick

Geweldige gastvrouw super lekker eten en fantastische wijn. Al met al een heerlijke combi. Echt een aanrader!!!

17. Thijs 233 punten

Sinds de overname is het echt een stuk verbeterd hier! Het eten is lekkerder dan voorheen en het personeel stukken vriendelijker. Men heeft aandacht voor je, al ben je de enige klant in de zaak.

Vraag ook vooral of er plekken beschikbaar zijn met uitzicht op de Dieze, deze zijn fantastisch! Na de verbetering nu echt zelf meegemaakt te hebben ga ik hier weer zeker vaker komen.

18. Het eten is super, snelle service en vriendelijk personeel. Sinds de overname is het restaurant zeker omhoog gegaan.

19. Afgelopen zaterdag met drie vrienden en vriendinnen wezen eten. Ruime keus, sausje extra geen probleem. Lekker vlees, sappig en goed gegrild. Heerlijke wijn, gewoon top. Nagerecht hadden we Tartufo en Chocolatina, echt hemels. Bediening was lekker relaxed en bood een goed sfeer. Lekker vlot. Wat mij betreft een aanrader!! Komen zeker terug.

20. Mari & Mia

Zeer gastvrij, ruime keuze, super lekker en een prima locatie maakt dit restaurant voor ons een topper in bourgondisch 's-Hertogenbosch.
    Sinds de overname is het veel beter geworden.

21. De bediening was redelijk, de sfeer was ver te zoeken.En dat op een zaterdagavond met een bijna leeg restaurant.
    Het vlees was erg droog. De wijn was heerlijk en het toetje ging wel. Al met al niet echt om er nog eens te gaan eten.

22. Redelijk goed eten maar de prijs kwaliteit verhouding is zoek!

En de bediening is echt bagger, slecht, onaardig.

23. Als wij grieks eten gaan we altijd hier heen. Super vriendelijke bediening, alles kan aangepast worden naar wens. Lekker eten, best grote porties. Gezellige sfeer als er plaats is vragen of je achterin bij de dieze kunt zitten dat is erg leuk!

24. Ik heb met een groep vrienden op een zaterdag bij Sirtaki gegeten. Het was druk maar ondanks dat was het eten toch op tijd. Lekker eten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Echt waar voor je geld, een goed restaurant.

25. Ik vond het helemaal niets! Het was duur, er zat geen sausje bij het eten (een bord droog vlees), een mandje droog brood en er zat een dikke zwarte haar in mijn eten. Toen ik dit meldde zei de serveerster: oh, dat is niet mijn haar! Dat was het dan. Ik ga daar in elk geval nooit meer terug.

26. joop van polen

Echt een aanrader. Groot restaurant. Goede sfeer. Ervaren personeel. Snellle service. En niet te vergeten lekkere ouzo. Ik vond de prijs wel aan de hoge kant.

27. We zijn er gisteren met een groep vrienden geweest. Ondanks de drukte was het eten op tijd op tafel en de bediening was vriendelijk.

28. Ik ben met een gezelschap geweest en nam 2 voorgerechten ipv 1 hoofdgerecht omdat ik geen heel grote eter ben. Er werden bordjes met koolsalade bij iedereen neergezet, maar de mijne werd weer weggehaald omdat ik alleen voorgerechten besteld had, belachelijk! Nadat alle hoofdgerechten uitgeserveerd waren was ik de enige die nog niets had... De bediening was niet erg vriendelijk, het eten niet erg warm. Beslist geen aanrader!

29. The wind of change..... new management, named Mania and Sophia, excellent service, new salades, the real greek salad (choriatiki), coke in a bottle at least, coffee from Lavazza and we are waiting for the new Sirtaki- Lunch....!

30. Ongeintereseerde bediening, eten voor de helft koud. Voorgerecht was iets met kaas in bladerdeeg, volgens mij uit de vriezer en even in de magnetron gedaan, zompig en smakeloos. Hoofdgerecht, vis (forel) vol graten en slecht bereid, hoofdgerecht vegetarisch zat nauwelijks smaak aan en weinig aandacht aan de opmaak van het bord.

31. Ik heb hier een tijdje terug gegeten en denk daar - evenals mijn tafelgenoten - met veel plezier aan terug. De sfeer was gezellig en er werd in dit restaurant net iets meer moeite gedaan om een authentiek Grieks sfeertje te creëren dan ik ergens anders heb gezien.

Het eten was heel goed - vooral erg veel! Af en toe was de bediening een beetje traag!

32. Mooie plek lang de Dieze, mooie grote ruimte binnen.

Eten is niet bijzonder. Duurt best wel even voordat het op tafel stond.

Bediening is niet echt klantvriendelijk, meer toeval dat ze langskomen.

Prijs dus iets te hoog voor het gebodene, maar verder aangenaam verblijf.

33. We kregen een tafeltje voor 2 boven de Binnendieze met uitzicht. Het grappige was dat het enorm hard regende en er een soort van waterval naar beneden stroomde door het schuine dak, mooie inrichting en goede muziek. Het eten was lekker, vrij prijzig in vergelijking met andere Griekse restaurants. Soms wel wat traag personeel, maar wel vriendelijk personeel.

Een aanrader is het toetje met de verschillende kleine gebakjes, specialiteit van de kok!

34. Flinke tegenvaller. Om te beginnen zijn de prijzen aan de hoge kant. Bij de huidige prijzen mag men een wat meer gespecialiseerde Griekse keuken verwachten. Met die instelling kun je echter beter niet naar binnen gaan.

Tot tweemaal toe is ons een verkeerde bestelling geleverd, en het vlees was niet warm genoeg meer bij het opdienen. Het personeel is wel vriendelijk, maar weinig assertief.

Goed vlees werd helaas overgoten met veel goedkope, lauwwarme saus (saté). De presentatie en met name de hoeveelheid groente valt tegen.

Tot slot is Griekse salade (Choriatiki) de echte niet; in plaats van paprika zat er bladsla (?) bij....

35. Een gezellig en mooi restaurant op een prachtige lokatie in het centrum van Den Bosch. De inrichting is mooi, het lijkt net of je in Griekenland zelf zit. Ook de plaatsen, waarbij je uitkijkt over de Binnendieze zijn geweldig.

Het eten en de bediening is uitstekend.

36. Je waant je in Griekenland, mooie achtergrond muziek.

Leuk, niet opdringerig personeel en een geweldige keuken.

Een favoriet waar we regelmatig een vorkje prikken.

37. Het eten was echt super!

38. Familie Rienstra-van Rooij

Griekse gevoel en beleving in Nederland

39. Gezellig restaurantje op een goede lokatie. Lekker gegeten, aardige bediening. Van harte aanbevolen.

40. Hans sluyter

Een heel goed restaurant en een hele goede en vriendelijke bediening een aanrader

Gr van een paar zeer tevreden gasten