Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

Bij ons kunt u 2.5 uur onbeperkt genieten van een uitgebreide menukaart. De kaart bestaat onder ander uit sushi’s, sashimi’s, salades, gewokte, gefrituurde en gegrilde gerechten. Tevens kunt u uw avond afsluiten met een heerlijk dessert.

Bestelling wordt per ronde middels een bestelformulier gedaan, deze dient u zelf in te vullen en wordt vervolgens door een van onze medewerkers opgehaald en verwerkt. Uw bestelling zal dan zo spoedig mogelijk aan tafel worden uitgeserveerd. Nadat u de gerechten genuttigd heeft, kunt u middels hetzelfde formulier verder gaan met de volgende ronde.

Uitzonderingen

1419927581 81
1436199378 58
1541966064 63
1550101963 61

1. Wij hebben hier genoten van de lunch. Het eten is heerlijk, heel vers en de porties zijn niet kinderachtig. Je kan alles via een tablet bestellen bediening is correct en vlot. Aanrader.

2. Hele slechte sushi's, rijst valt er half af, gefrituurde zalmrollen die weer erg groot zijn, kiprol die koud is. Service is ook niet al te best, leggen eten op de hoek zonder erbij te zeggen wat het is, geen eet smakelijk, geen uitleg. Wij komen niet meer terug.

3. Heel goed gegeten. Super lekkere gerechten, net wat andere dingen dan standaard. Niet teveel rijst in de sushi. Alles heel vers. Ik kom hier zeker terug.

4. Ik heb een glutenallergie en heb hier goed gegeten. Kreeg een aparte tablet en een apart tafelnummer om te bestellen en een kaart waar duidelijk op stond welke gerechten glutenvrij waren. Alles werd ook apart gebracht. Verder hadden ze ook glutenvrije soyasaus. Kortom lekker gegeten en geen last gehad.

5. DY 10 punten

Heerlijk gegeten, fantastische snelle service. Perfecte plek bij het raam (om gevraagd in de reservering en gekregen). Top avond!

6. NES 14 punten

De sushi was slecht. Bediening bracht meerdere keren het verkeerde van een andere tafel, terwijl het niet druk was. Toiletten waren vies en het was duidelijk zichtbaar dat dat al een tijdje zo was. Ik was hier al meerdere keren geweest voor luch en dinner. Op drukke tijdstippen kon je elkaar niet eens verstaan, werd er geen uitleg gegeven over de tablets en de tafeltjes stonden erg dicht op elkaar, onprettig. Dit restaurant is geen aanrader.

7. Ik vond het heel matig
    Het eten viel uitelkaar of sommige waren alleen volgepropt met rijst. Vond het echt onder de maat. Ik ben veel beter gewent.

8. Mooi restaurant met uitgebreide keus. De service is geweldig met vriendelijke medewerkers en ik zou er zeker vaker willen eten.

9. M. Struycken

Bediening was bedroevend, veel mensen klaagden hierover. Ruim 30 min op een crème brullee moeten wachten en vervolgens zonder toetje vertrokken. Bij het afrekenen aangegeven maar toen werd er maar wat om gelachen en kwam er met moeite ‘onze excuses’ uit.

10. Elke keer weer heerlijk eten. Snelle service.

11. Matig eten, bediening over het algemeen slecht op die ene uitzondering na. Massa productie 1 grote eetzaal. Voor ons eenmalig.

12. Afgelopen vrijdag bij Shintori wezen eten. Bij binnenkomst was het heel chaotisch. Wij werden door de manager naar een tafel in de hoek verwezen. Het duurde vervolgens erg lang voordat we konden bestellen. De service van de personeel was erg slecht. De overige bediening was ook slecht. Geen enkele woordwisseling of een glimlach bij het uitserveren van de gerechten. Bij het afrekenen was de manager totaal niet bezig met het afrekenen. Aan de enne kant zat hij te telefoneren, aan de ander kant op de computer. Erg slechte service dus.

13. Al sinds een jaar een vaste klant bij Shintori. Iedere keer vriendelijk ontvangen, snelle service (op drukkere dagen natuurlijk iets minder). Soms ging er wel iets mis, maar dat werd altijd zeer coulant opgelost (Glas wijn bijv.). Het eten is heerlijk, de beste sushi in den bosch. Ook de grill gerechten zijn heerlijk. Soms is de eendenborstfilet iets droger dan op andere dagen, maar over het algemeen altijd een goede eetervaring gehad. Heb ook menig vrienden en familie mee hier naartoe genomen!

14. Ik was hier met een vriend, en we hadden het leuk en lekker hier maar iemand hier ging opeens koud doen maar voor de rest was het goed.

15. WiBo 192 punten

Prima eten gehad ondanks de koningsdag drukte ook prima service. Je gaat naar een type restaurant zonder veel fratsen dus stel je daar op in dan heb je een mooie avond

16. Laat ik maar met het belangrijkste beginnen: de sushi is echt goed te noemen en de keuze uit de verschillende gerechten is groot (in vergelijking met andere sushi restaurants). Van de verschillende All you can eat sushi restaurants in Den Bosch is dit veruit de beste qua eten.

Qua sfeer is het redelijk: het interieur ziet er mooi straks uit. Enig nadeel is dat de 2 persoons tafels echt te dicht op elkaar zitten. Je moet soms echt fluisteren naar elkaar als je niet wil dat de buren meeluisteren.

De bediening is okay te noemen. Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling en ze komen mooi vaak langs om je drinken aan te vullen. Als je vraagt om een schaaltje Wasabi of gember dan staat het binnen no-time op je tafel. Maar het belangrijkste is voor mij nog steeds te sushi! En nogmaals, deze is bij Shintori echt goed te noemen. Echt lekker vers enzo. Kom hier altijd erg graag over de vloer.

17. De slechtste service die ik ooit heb gehad. Ik was met een vriendin en we hebben nog getwijfeld om weg te lopen. We waren een van de eerste gasten van de avond en werden niet begroet, we werden naar onze tafel verwezen en vervolgens werd het eten de hele avond op tafel gekwakt zonder een 'eet smakelijk' of 'alsjeblieft'. De serveerster in kwestie sprak namelijk niet eens nederlands! Een aantal keer om een bepaald sausje gevraagd maar ze wist gewoon niet wat ik bedoelde. Deze vrouw moeten ze echt niet meer in het restaurant laten staan. Veel later kwamen er jongere serveersters die het wel weer een beetje goedmaakten. Geen aanrader!

18. Sushilover2

Vanavond bij Shintori gegeten, het was heel druk en daarom was de bediening vrij gehaast. Op een gegeven moment de sushi met paling besteld en toen we deze proefden (al vaker gegeten en normaal heel lekker) bleek deze bedorven te zijn. Dit hebben we allebei los van elkaar gemerkt. Daarna doorgegeven aan de bediening, die de baas erbij haalde. Hij verzekerde ons dat het goed was ' want niemand anders heeft nog geklaagd' en hij zei zelfs dat ' het vast aan onze smaakpapillen lag'. Wij hielden vol dat het bedorven was maar hij nam ons duidelijk niet serieus. Erg slechte service dus. Achteraf was hij erg verbaasd dat we maar twee rondes besteld hadden, maar na de schimmelsmaak was de lol er wel af. Ook geen excuses gekregen. Eens maar nooit weer bij Shintori dus.

19. Was ik eerder nog best weg van dit restaurant nu heb ik besloten om hier nooit meer te gaan eten!! Om half vijf stappen wij binnen en er kwam een chagrijnig ogende dame op ons afgestapt. Na wat onduidelijk gebrabbel waar duidelijk geen woord van welkom in zat werden wij naar een tafeltje gebracht. Mijn vriendin vroeg of ze een bepaald sausje in een bakje bij haar eten te kunnen krijgen. Dit was mogelijk maar na enige tijd kwam de dame terug en in bijzonder gebrekkig Nederlands (lees onverstaanbaar!) wilde ze ons iets duidelijk maken. Na wat raadwerk en hints lijkende gebaren vriendelijk aangegeven dat we écht niet begrepen wat ze zei, was de dame duidelijk geïrriteerd. Deze irritatie is pijnlijk voelbaar de gehele avond blijven hangen, een drankje halen was eigenlijk al te veel gevraagd. Het eten was niet slecht maar zeker niet de moeite waard om terug te gaan. Ik geef eigenlijk altijd fooi. Zelfs nu. Maar toen ze het geld aanpakte en wij bleven staan brabbelde ze iets van is goed, en keek ons geïrriteerd aan waarom we niet weggingen. Toen toch maar vriendelijk om mijn wisselgeld gevraagd. Toen was haar toppunt van geirriteerdheid bereikt!!! Nooit meer!!!

Eén vorige recensie
  20. Dit is, zonder te overdrijven, de beste sushi die ik tot nu toe gegeten heb. De bediening loopt als een trein, de bestelkaart halen ze snel op, en (afhankelijk van de drukte) worden de eerste gerechten al binnen 5 minuten op tafel gezet. Het is soms wel de vraag of je alle bestelde gerechten krijgt, het is voor de bediening een beetje te verwarrend, denk ik. Maar dan bestel je ze de volgende ronde gewoon opnieuw en dan krijg je ze wel. All you can eat indeed, laat wel wat ruimte voor het toetje, het ijs is heerlijk.

21. Amy de Waal

Kil ontvangen, volgens mij had ze haar dag niet(?). Wees ons onze tafel aan en werden zo'n 10 minuten alleen gelaten? Kaart werd niet uitgelegd en we moesten het maar zelf uitvogelen? Eten was oké maar dit was voor mij ook de laatste keer.

22. Kurt Agius

23. Vertaal van English naar Nederlands

Erg slechte service. Heel lang moeten wachten, zonder excuses vanuit hun kant!! Ik hoef wanneer ik uit eten ga niet binnen een uur buiten te staan, maar na 1,5u hadden we alleen nog maar de eerste ronde gehad(!)

24. Het mag duidelijk zijn dat deze tent niet goed voorbereid is. Na erg lang wachten geen eten krijgen, zonder uitleg of excuus. Later werd vertelt dat ze aan het voorbereiden waren, erg slecht wanneer je aan het lunchen bent om half 2. Kortom.. Deze tent moet beter leren voorbereiden en inleven in de consument om deze tevreden te houden. Als je het niet erg vind om lang te wachten en slecht behandeld te worden, moet je hier zeker naartoe gaan..

25. Ik heb heerlijk gegeten, ieder hapje was verrassend goed van smaak. Klein minpuntje... iets meer nagerechtjes zou van mij wel mogen. Ik kom zeer zeker terug!!

26. Ik ben nu een aantal keer wezen eten bij Shintori en het eten is er erg lekker. Hier heb ik niks op aan te merken. Mijn enige opmerking zal gaan over de serveerster die ik heel erg onplezierig en opdringerig vind. Zij heeft blijkbaar nog nooit het woord klantvriendelijk noch het woord service gehoord. Shintori; doe hier wat aan en je hebt een top tent. Persoonlijk vind ik dat er tegenwoordig hele goede sushi restaurants zijn, dus Shintori moet het verschil maken door ook goede service aan te bieden zodat we hier terug zullen komen.

27. Barry Kanters

28. Op een vrijdagavond voor het eerst eens bij Shintori gaan eten en dit is ons erg goed bevallen! Bij binnenkomst snel naar onze plaatsen gedirigeerd, ons tafeltje stond voor in de zaak en het zat hier erg gezellig! Achterin is het wat massaler en zit je dichter op elkaar.

De snelheid van uitserveren van de verschillende sushi zat er goed in, hierbij is er niks vergeten door de bediening. Dit heb ik in verschillende sushi restaurants wel eens anders gezien! De smaak van het eten was erg goed. Ook aparte sushi geprobeerd die ik nog in geen enkel ander restaurant gezien heb.

Een klein minpuntje was de bediening, deze vroeg al voor ik mijn jas uit had wat ik wilde drinken. Deze dame kwam ook de rest van de avond opdringerig over.

Een prima avond gehad dus, met lekker eten. Wij gaan zeker nog eens terug naar Shintori!