Samy's laten bezorgen?

1251928652 65
1372083462 69
1470391943 74
1677932070 66

1. Zaterdagmiddag op het terras willen lunchen, na 45 minuten nog geen bediening aan tafel gehad dan maar via de QR code besteld en betaald. Na nogmaals bijna een uur gewacht te hebben personeel naar het bestelde gevraagd. Was niet doorgekomen??!! Geen excuses of sorry alleen maar uitvluchten, wij hebben niet genoeg personeel!! Uiteindelijk de lunch gekregen zonder het bestelde brood en friet. Zeer slechte bedienning, vooral dat jonge grietje, brutaal en haar gelijk willen halen. NOOIT meer naar Samy's, na 17 jaar.

3,4
  2. Gezellig restaurant met leuk terras. Uitgebreide menukaart, heerlijk eten. Vooral de saté's zijn geweldig. Bediening is heel klantvriendelijk. Zit in een gezellig druk straatje in uitgaansgebied Den Bosch. Een restaurant om vaker terug te komen.

3. Naomi De rooy

Gisteravond ging ik op stap met mijn vriendin. Toen we op dit terras gingen zitten duurde het erg lang voor dat we werden geholpen. Vervolgens 2 cocktails besteld, de een was lauw en de andere was heel slordig en slecht geserveerd. Het ware Amsterdamse prijzen voor niks. Belachelijk. Nu wilde we een lekkere hap erbij. Gewoon simpel een kruidenboter plankje, en de olie stond nog op de kruidenboter zo hard en zanderig was het. Niet aan te raden. Het brood was oud en de tapanede was gloeiend heet. Niet aan te raden om bij deze tent te gaan borrelen

2,2
  4. Goed eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. We hebben hier meerdere malen gegeten en ook ‘s avonds tot sluitingstijd gezeten. Gewoon gezellig, ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

5. Hlm van den Heuvel

Gezellige, mooie eettent. Goed eten en leuk personeel.
    Aanrader. 👍

6. Jessey Hercules

Altijd een serene sfeer, kwaliteit en kwantiteit goed. Bediening aardig en correct.

7. Esperanza!

8. Alice van den Berg

Vandaag heerlijk saté gegeten. Was voldoende, ook de friet was lekker. Personeel zeer vriendelijk en hardwerkend. Gezellige sfeer.

9. Wij hebben hier vaker gegeten maar gister was de laatste keer. We waren de eerste die binnen waren en we bestelde brood met kruidenboter en 2 hoofdgerechten. Brood stond zo op tafel maar na een half uur nog geen hoofdgerecht. Een groep van 8 dames die na ons waren binnengekomen kregen wel al hun eten. Toen ik aan de ober vroeg hoe dat kon en wanneer ons eten kwam zei hij ja maar jullie hebben brood met kruidenboter gehad… Het eten kwam er zo aan… Daarna kregen mensen die nog veel later binnenkwamen ook nog eerst hun eten (zelfde gerechten als ons?!) en duurde het dus NOG een half uur voor wij het kregen. Een uur wachten op sate en wat friet is echt belachelijk, ik rammelde van de honger en we moesten heel snel eten want we hadden oppas. Vlees was ook van mindere kwaliteit dan we gewend zijn, schotel van mijn vriend leek goedkoop supermarktvlees.

1,4
  10. Voor de zoveelste keer weer geweest leuk eetcafé. Leuke bediening en goed eten en betaalbaar aanrader.

11. Simône

Menuprijzen op de site van 4 jaar geleden en Bavaria bier in Jupiler glazen; beetje slordig maar helaas maakte de rest niet veel goed. Personeel is vrij vlak, zit niks hartelijks bij. We hadden zin in saté maar dat werd een teleurstelling, de saus was oké maar de kip, dat smaakt in menig cafetaria beter. Kleine droge stukjes en echt weinig. De spareribs ‘heb ik elders wel lekkerder gegeten’ was de conclusie. Tip; Den Bosch heeft vele betere eettentjes!

12. Anita 107 punten

Op een woensdag middag daar op het terras gaan zitten.
    Bediening kwam vrolijk onze bestelling opnemen.
    Drankjes kwamen snel maar het eten niet
    Wel hadden we het personeel onderling al horen praten over dat de saté wat langer zou duren.
    Helaas is niemand dat ons komen vertellen
    Na een half uur wachten toch maar gaan vragen.
    Er was “iets” fout gegaan in de keuken.
    Omdat we inmiddels echt wel toe waren aan eten zijn we opgestapt (na betalen van de drankjes) en naar de Subway gegaan.

13. Jan Frerejean

Daagje Den Bosch met goede vrienden.
    3 gangenmenu tot slot.
    Uitstekend gegeten en gedronken, attente bediening, sfeer was wat minder omdat we de enigen waren,die binnen aten. Tijdstip was ook (te) vroeg.
    En dat voor die prijs!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

14. Terwijl mijn vriend naar het toilet ging, hoorde hij het gesprek van de bar medewerkers. Hij hoorde ze zeggen dat de fruit radler over de datum was en de ene medewerker aan de ander vragen wat hij er mee moest doen. Hierop antwoordde de andere medewerker dat hij het gewoon in een glas moest schenken zonder het flesje aan de klant te geven. Toen wij even later meldden dat we het gesprek hadden gehoord kon de medewerkster alleen maar zeggen dat het niet over onze tafel ging en nog meer andere smoesjes.
    Naast dit incident waren wij ook nog eens de laatste klanten en dit werd maar al te goed beaamd. We kregen de rekening onder onze neus geduwd en de lichten gingen uit, kortom we moesten weg! Dat was duidelijk.
    Ik raad dit eetcafé zeker niet aan met zulk onbeschoft personeel.

1,9
  15. Een leuk eetcafé, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Wij hebben gekozen voor het 3 gangen keuze menu. Prima keuze en heerlijk gegeten.

16. Geweldig leuke tent! Super bediening en een goede ambiance!

17. Vier stukjes minigroente (die duidelijk uit een diepvrieszak kwamen) en een klein bakje frites voor 2 personen. Toen ik hier iets van zei, zei de serveerster; "Er staat op de menukaart toch niet bij hoeveel groente u krijgt?" Lamsvlees was gedeeltelijk nog rauw met een zeer overheersende dikke laag satésaus.
    Er leek vanaf binnenkomst al weinig belangstelling voor de klant...

1,7
  18. Voor de derde keer heerlijk gegeten, en leuke gezellige bediening!

19. Bij Samy's komen we al jaren en is echt altijd top daar. Goede kwaliteit, bediening met een lach! Altijd alles netjes! A1 restaurant!

20. Het zag er van buiten veelbelovend uit, maar dat viel tegen. Saté was te gaar.

5,1
  21. Hebben een dik halfuur moeten wachten voor we de vier drankjes kregen die we besteld hadden. In de tussentijd contact proberen te leggen met de bediening die ons wel leek te negeren. Het bittergarnituur is zwaar overprijsd en onderscheidt zich niet in kwaliteit. Wij komen hier nooit meer.

23. Helaas slecht en geldklopperij. Als lunch kan je soep krijgen inclusief stokbrood met kruidenboter voor €5. Leuk, maar als je om 16:05 komt ben je te laat. En om 15:05 ook. Want soms is het 16:00 en dan weer 15:00 totdat je kan bestellen.... Beetje jammer als je er al zit en ze onzeker nee zeggen om zo meer aan je te verdienen...

Maar ja, toch besteld en de tomatensoep was echt slecht! Maar ja, 3 drankjes 2 tomatensoep (tomatenpuree en crème fraiche. Dat is het dan wat erin zit) en een broodplankje, waarvan de smeersels wel heerlijk waren :) Waren €23 kwijt. Kortom slecht naar onze ervaring.

24. Heden zondag 12-10-2014 ons zovéélste bezoek.. Gelukkig een eigen plekje, tafeltje voor 2, óók dit keer wéér uitstekende maaltijd verzorging en service...! Kwaliteit en prijs zeker dé aanrader voor 'n bezoek... volhouden zo team "Samys". Wij zijn fan!

Greetje & Rex

25. Met een Sweetdeal op zak neergestreken op het terras op een zeer drukke zondag (we hadden gereserveerd). Door de recensies waren onze verwachtingen niet hooggespannen, maar Samy's heeft ons positief verrast!
    Correcte en vriendelijke bediening waar we, ondanks de drukte, niet op hoefden te wachten. Lekkere wijn, goed eten en persoonlijke aandacht. Wij zullen zeker nog eens terugkomen!

26. Gister geluncht. Het terras oogt prettig en doet gezellig aan. Er was keuze uit 2 soorten soep. Ik ging voor de champignonsoep. Een confectiesoepje. De smaak was goed, maar weinig vulling. Met een beetje fantasie moet er meer van te maken zijn. Zeker voor een bedrag van 5,00 euro. Het broodje was van goede kwaliteit. De koffie was goed. De bediening liet erg te wensen over. De obers waren kortaf, onvriendelijk en traag. In de tijd dat ik er gezeten heb zijn er diverse mensen vertrokken zonder iets besteld te hebben. Toch jammer voor een gelegenheid met potentie. Ik kom hier niet meer lunchen.

27. p.rutten

De kwaliteit/prijs was prima. Het zit ook heel gezellig aan de Vismarkt.
    De bediening was zeer traag, er liepen daardoor mensen weg. De 2 obers waren verre van klantvriendelijk, verder verliep alles heel traag. We bestelden iets te drinken bij de lunch, dat kwam achteraf pas toen we klaar waren en het nog eens vroegen.
    De bediening heeft nog veel te leren, dat is een reden dat ik hier niet meer kom lunchen.

28. Lekker gegeten. Simpel maar goed. Het was koningsdag dus lekker druk. Niet iedereen in de bediening was correct dus dat is mijn enige minpunt. Jammer want dat is erg belangrijk als je er vaker wilt gaan eten. Of je werkt niet in de horeca of je bent ervoor gemaakt..

29. Het eten was veel te weinig en echt niet bijzonder!! Ook was er een vrijgezellenfeestje en de dames vonden het waarschijnlijk normaal om binnen te roken! Hier werd echter niks van gezegd door baas of personeel. Erg jammer dit eerste (en laatste!) bezoek!!!!

30. Diana en Martien

Afgelopen maandag wezen eten bij Samy's.. nou het was echt overheerlijk! Heerlijke saté, heel vriendelijk personeel, gezellig buitenterras.. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt super tevreden was. Ga hier zeker nog vaak eten! Tot maandag Samy

31. Zijn vanavond 10-11 hier wezen eten, het was geweldig. Ook de bediening. Komen zeker een keer terug.

32. Wat een erg leuke zaak is dit. We hebben heerlijk op het terras gezeten en hebben het niet koud gehad door die heerlijke verwarming die overal hangt en staat. Het eten was ook erg lekker en we werden bediend door mensen die plezier hadden. We hebben een top avond gehad bij jullie.

33. Heb laatst daar gegeten. Goede bediening vooral en lekker eten. En een gezellige en sfeer, volle locatie en uitzicht.

34. Bediening zeer slecht, er wordt niet met elkaar gecommuniceerd.
    Ik had een 3 gangen menu maar de bediening haalde onze half lege borden uit, hierna werd niet meer gevraagd of ik iets na wilde. We hebben besloten te betalen, er werd toen ook niet opgemerkt dat ik nog geen nagerecht had gehad!
    En vervolgens stonden er drankjes op de rekening die wij niet hadden besteld.

35. Heleen Hollestelle

Bediening zeer slecht: benodigdheden komen in etappes. Bestek veel later bijvoorbeeld of kruidenboter pas als het brood al bijna op is. Personeel is niet service gericht en soms op het onbeschofte af. Lopen weg terwijl je aan het betalen bent hebben geen wisselgeld. Schelden elkaar uit waar gasten bijzijn. Ik heb er geen goed woord voor over. Ga er nooit meer heen.

6,1
  36. Onlangs hier gegeten. Zeer slechte bediening. Personeel maakt onderling ruzie waarvan de gasten kunnen meegenieten. Eten ook niet bijzonder. Geen aanrader.

5,5
  37. Puur genieten, ons weekendje Den Bosch was helemaal geslaagd en Samy's heeft daar zeker een bijdrage aan geleverd, een aanrader!!

38. Onlangs heerlijke steaks gegeten van de grill. Ondanks de drukte was de service snel en goed. Voor een betaalbare hap heb je genoeg keuze uit de menukaart! ik was aangenaam verrast.

39. Van Loosdregt

Bediening is een drama!

De salades voor lunch zijn karig, zonder smaak.

Eens maar nooit meer!

1,6
  40. Heerlijk gegeten, voorgerecht perfect, hoofdgerecht spare-ribs lekker fijn gekruid, toetje.
    Goede ambiance, een aanrader.

41. marjolein de groot

Heerlijk gegeten! Mijn vriend had gekozen voor de spare-ribs en ikzelf heb gekozen voor de tilapiafilet uit de oven. Snel en goed bereid!

Galel, ons zie je vaker! Groetjes Marjolein en Dirk.

42. Goed restaurant en niet duur!

43. Vrijdag 3 september wezen eten hier. Van buiten zag het er sfeerfol uit. Eten was redelijk.

Bediening was bar slecht. Jongedame had geen oog voor de gasten. Kwamen niet langs voor drinken en moesten het nog zelf vragen. Jammer en helaas eerste en laatste keer.

44. Ik vond het eten lekker, maar wel een beetje weinig. Helaas was de service erg slecht! We moesten erg lang wachten en moesten zelf vragen of we nog een dessert kregen.

6,3
  45. Laatst hier gegeten met vrienden, zeker niet nog een keer doen, de bediening was zéér slecht. Geen manieren en niet kijken of de gast nog iets nodig heeft of dergelijke. Het eten was normaal, niet om over naar huis te schrijven. Verder ligt het wel op een perfecte locatie en is er genoeg sfeer. Alleen jammer dat de chagrijnige serveersters dat verpesten.

6,1
  46. Het eten was erg lekker, maar de service was ronduit slecht! Na driekwartier te wachten en genegeerd te worden door het personeel mochten we uiteindelijk afrekenen.

47. Ik ben laatst voor het eerst bij Samy gaan eten!

Het eten was overheerlijk, gezellige bediening waar ik veel mee heb gelachen. Wat ik zo leuk vind is dat het een huiselijk sfeer heeft en het is betaalbaar en lekker.

Ik vind het een aanrader!

48. Erg mooie sfeer van binnen, vooral die tafel voor de bar.

Mooie kaarsen, vriendelijk, snelle service & goede kwaliteit.

49. Wat een buttent! Vooral de bediening was ronduit ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Ze vroeg niet eens of we nog iets na wilden. En dat kwam niet omdat het zo druk was... We hebben er uiteindelijk zelf maar om gevraagd (na zo'n 40 minuten). Zo verdien je geen geld. De saté was overigens best te eten hoor, dat dan weer wel...

6,3
  50. Evelien van waal

Er is een schitterend terras waar het heerlijk vertoeven is onder het genot van een drankje en een lekkere goed bataalbare lunch. Dichtbij het station maar toch in de stad.