Sakana ligt in het centrum van ’s-Hertogenbosch. De centrale ligging en de ruime parkeergelegenheid zorgen ervoor dat u Sakana in no time bereikt.

• OV

Sakana ligt in het centrum van ’s-Hertogenbosch.

Sakana laten bezorgen?

1497101990 70
1612017246 66
1620225478 66
1636641943 67

1. Heel erg slecht service we zijn er vaak geweest maar ze waren erg brutaal en we hebben 1 uur op flesje water gewacht uiteindelijke zijn we weg gegaan

2. De bresser

Vandaag gereserveerd en er was plaats. Bediening was geweldig. Op de kaart stond menu 25 euro. De bediening liet ons de keus 27 euro standaard menu of 33 euro uitgebreid menu.
    Standaard was voor ons voldoende. Tot de rekening kwam toen stond er ineens 29 euro per menu. Bij navraag had dit te maken met corona. De leidinggevende deed geen moeite te komen. Ons zien ze er dus niet meer

4,9
  3. Eten was prima, jammer van de prijs van de ranja 2.20 Terwijl 1 glas water 1, - euro kost. Gekke prijsberekening voor een druppel ranja 1.20.

4,9
  4. Ik was met een groep en het was super lekker! De service was alleen minder. We moesten tien keer roepen voor hulp. Ik vind het WEL een aanrader. Ik en mijn groep waren aan het lachen maar niet te luid. Tegenover ons stond een koppel en ze hadden een beetje last van ons. Ze kunnen beter groepen op een plek en koppel daar zodat ze geen last hebben. Prijs was opzich redelijk te doen. 200, - 8 Personen met heel veel drinken. Toen ze de sushi serveerde duwde ze gewoon door mijn bakje soja saus is een paar keer omgevallen en ze zagen het en ze ruimde het nog een niet op, beetje asociaal hoor.

5. Vertaal van English naar Nederlands

Awful service! I went there for lunch and there was nobody to help me to order, there were some problems with the order and they charged me extra instead of apologizing, very rude waitress I will never go there again!

6. Hele slechte ervaring. Sushi viel uit elkaar. Slechte tonijn en zalm. Andere dingen erg vet.
    Verkeerde bestellingen kwamen steeds bij ons op tafel. En de bediening slecht. Was heel normaal dat fout ging was ook zo druk😬, vertelde een meisje aan onze tafel.

7. Prima gegeten! Lekkere sushi en voor herhaling vatbaar!

6,3
  8. Super lekkere sushi! Smaken waren apart te onderscheiden.
    Veel sushi restaurants is een hap en alles smaakt hetzelfde maar bij Sakana Den Bosch? Grandioos!!
    Kom hier graag terug.
    Vond wel dat tafeltjes TE dicht bij elkaar stonden.
    Privacy is er niet aan tafel, 30 cm maar ertussen.
    Maar we komen voor het eten en dies dus super. Eindelijk geen mayo op de sushi, maar lekker puur!

9. Gebakken bananen zijn in Den Bosch niet meer onbeperkt. Dit vind ik zeer jammer. De kleinste tafeltjes zijn ook veel te krap en je zit veel te kort op elkaar. Het lijkt net een grote dubbel date.

1,2
  10. Beste sushi van Den Bosch en omstreken. We gaan regelmatig hier eten maar ook op andere plekken sushi eten maar we zijn steeds unaniem dat Sakana écht de allerlekkerste en verse sushi heeft. Nergens is de Ebi Tempura Maki zó lekker. Nog warm in de sushi dus heerlijk smeuïg. Andere sushi's vers bereid en niet voorgekoeld. Ook grill gerechten écht super. Constante kwaliteit is erg belangrijk! Altijd super heet en goed gebakken. Bediening heeft véél bijgeleerd en is vriendelijk en snel. Top zaak!

11. Voor ons zonder twijfel de lekkerste sushi van Den Bosch. Wij komen hier zeker een aantal keer per maand. Waar Sakana zich wel zou kunnen verbeteren is het bedienend personeel, waar er enkele toppers zijn heb je helaas ook ''mindere''. Wanneer je met je kinderen gaat loopt de prijs aardig op, hier zouden ze wat schappelijkere prijzen voor kleinere kinderen kunnen hanteren.
    Kortom 1 van onze favorieten.

12. Wij zijn hier geweest op 10 januari 2016. We vonden dat er vergeleken met andere sushi restaurants weinig keuze was. Het eten zelf was middelmatig, maar het vervelendste was dat er af en toe een rioollucht hing. Verder was de service wel goed met bv een tablet om te bestellen. Ons zie je hier niet terug.

5,3
  13. Het eten en drinken is niet anders te omschrijven dan heerlijk. Jammer dat de drankjes zo duur zijn, anders had het een 9 gehad. Het is een ontzettend sfeervol restaurant met goed interieur en mooie kaarsen op tafel enz. De service is wisselend, het ligt maar net aan welke ober je hebt. Soms is het eten er al na 5 minuten en soms pas na 1 uur, vandaar de 6. Maar de 4 voor prijs-kwaliteit heb ik geplaatst, omdat sushi niet veel is en rijst is niet duur: toch betaal je je helemaal scheel, vaak 120 inclusief drankjes met 4 personen. Voor de rest is het een top restaurant en helemaal aan te bevelen.

Mvg,
    Glenn Boeren

5,9
  14. We komen hier bijna wekelijks en naar onze mening de beste sushi van Den Bosch e.o. Veel vrienden en kennissen hebben we hier naar toe gestuurd en zij delen onze mening. Sushi is supervers en perfect op temperatuur. De sushirol met de warme tempura garnaal is echt goddelijk. De grill gerechten zijn ook echt geweldig. Ook altijd heet en niet lauw/koud zoals je op veel plekken krijgt. Echt een minpunt is de bediening. Er zijn 2 toppers maar merendeel loopt er niet geïnteresseerd bij en het is dan ook erg jammer dat we na 2 jaar wekelijks een bezoek te brengen er aan ons nog steeds wordt gevraagd of we bekend zijn met het concept!!? Hier kan sakana nog hard aan werken. Voor de gezelligheid moet je niet komen maar de sushi is om je vingers bij af te likken. Mijn zoon van 9 vind het helemaal geweldig.

15. Wij komen met enige regelmaat bij Sakana. Constante kwaliteit van het eten, het personeel is inderdaad aan de jonge kant. Wat er besteld word staat dan ook snel op tafel wat zeker een pluspunt is. Vooralsnog geen problemen gehad met de service en of het eten. Blijft ons vaste sushi restaurant.

16. Lekker gegeten bij Sakana. Vooral de sushi met zalm was zalig. Heel vers en goed op temperatuur. De tonijn viel tegen, een soort taaie kauwgom. De palingrol is een aanrader! Alles werd verzorgd geserveerd en in een rap tempo. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant staat erg vol, met rijen tafels dichtbij elkaar. Dat komt massaal over, niet zo gezellig. Kortom, een geslaagde avond en lekker gegeten.

17. Eten was goed.. wel jammer dat het eten werd neergezet zonder dat ze vertelde wat het was! Erg raar.. ijs besteld na 5 minuten tijd, moest je apart voor betalen. Terwijl we nog op de bestelling aan het wachten waren die ze waren vergeten! Groot minpunt. Ga er ook niet meer terug...

18. Kurt Agius

19. John 7 punten

Zeer slecht eten, sushi was smaakloos, warme gerechten ook weinig smaak en worden koud geserveerd, 50 minuten wachten op gerechten, slechte service!
    Personeel geeft aan dat ze met te weinig mensen werken en het niet aan kunnen! Dit restaurant is zeker geen aanrader.

20. Céline van Elteren

Ik eet regelmatig bij Sakana, gemiddeld één keer in de twee maanden. Over het eten ben ik altijd erg tevreden en het menu is heel uitgebreid, veel keus. Door middel van een tablet kun je je eten bestellen, dit vind ik leuk en origineel! Hiermee kun je ook een ober roepen of om de rekening vragen. Wat mij betreft erg handig. Het nadeel is alleen dat je als klant hierdoor minder contact hebt met het personeel. En als het personeel nou erg vriendelijk was, zou dit niet zo'n probleem zijn. Echter is dit niet het geval en krijg ik altijd van de meeste medewerkers de indruk dat ze geen plezier halen uit hun werk. Dat vind ik eigenlijk het enige minpunt aan het restaurant, aan de klantvriendelijkheid van het personeel kan nog hard gewerkt worden. Maar de redenen dat ik steeds weer terugkom is de snelle bediening (5 minuten na het verzenden van je bestelling staat er eten op tafel), de kwaliteit van het eten en de sfeer. Met de sfeer bedoel ik de uitstraling van het restaurant, het ziet er gezellig en hip uit en er zitten altijd mensen!

21. Heb nog nooit zo slechte sushi gegeten. De sushi viel uit elkaar, totaal niet stevig! Salades waren karig, wel zat er enorm veel sla in. Slechte bediening ook. Heb er eigenlijk niet veel goeds over te zeggen. Ze mogen de boel ook wat beter schoonmaken!

3,2

23. Zeer teleurgesteld... alle eten wat warm hoorde te zijn was koud, de garnaal in mijn sushi was nog heet waardoor de rijst warm was en de zalm had geen smaak. Wat het personeel betreft maakte de avond erger, ze gooiden alles op tafel en liepen meteen door, geen oogcontact, geen glimlach en het viel me op dat ze allemaal jong en onervaren zijn. Geen aanrader.

3,4
  24. Zaterdagavond voor de eerste keer hier gegeten. Heerlijk eten en snelle bediening. Mooi en makkelijk bestelsysteem, waarmee je ook de bediening kan roepen die dan ook heel snel bij je zijn.

Minpuntje is het contact met de bediening. Ze lopen zich de benen uit het lijf en daardoor is er nauwelijks contact. Een serveerster die lachte, verder allemaal rennen. Daardoor wordt eten ook meer op tafel ˊgegooidˊ als gezet en werd maar heel af en toe verteld wat het was. Echter met de plaatjes bij de gerechten kon je echt wel uitvissen wat het was en als je ergens naar vroeg kreeg je wel netjes antwoord. Hier ligt nog wel een verbeterpuntje.

Al met al een fijne avond gehad met lekker eten en zeker de moeite waard om terug te gaan.

25. Gisterenavond weer bij Sakana geweest. Er was duidelijk een capacitietsprobleem. Service was ook bij ons uitermate slecht. Na 40 minuten nog steeds de 1e bestelling niet compleet doorgekomen. Zo ging dat de hele avond door. Niet 1 maal hebben wij de bestelling compleet gekregen, hebben vaak moeten navragen en zelfs drinken bestellen viel niet mee.

4,3
  26. Maxime van Den Bogaard

Sakana in Den Bosch; voor de 1e keer. Hebben erg genoten van de zeer gevarieerde gerechtjes. Voor elke smaak wel iets goeds, zeker een aanrader! Wij komen hier graag terug!

27. Gaan er erg op achteruit. Nonchalant personeel. Gerechtjes worden zonder uitleg op tafel gezet. Bordjes zien er niet netjes uit. Min of meer erop gesmakt. Slechte akoestiek. Aan deze negatieve punten kan echt iets worden gedaan. Doe dat en het is er weer fijn!

6,3
  28. Voor de sushi hoef je hier niet te komen, die kan je in de diepvries bij Ah ook zo halen. Onze eerste serveerster viel zwaar tegen, kletterde ook gewoon alles neer.

29. Heerlijke gerechten, goede kwaliteit, hele goede service en snelle bediening.
    Geweldig systeem om je bestelling door te geven.

Kom zeker terug!!

30. Vorige week wezen eten bij Sakana. En we waren niet zo blij. De sojasaus die in de rode Kikkoman flesjes zit was aangelengd met water en had dus totaal geen smaak meer. Ook kon je aan het personeel merken dat ze niet echt zin hadden om te werken. Nooit meer.

31. Chengcheng Ye

32. Enkele malen wezen eten. Service is me zéér tegen gevallen. Ik wou mijn verjaardag daar houden omdat ik sushi lekker vind, maar mijn vriendin was geopereerd aan haar kaak. Na telefonisch overleg mochten we 1x all-in en 1x à la carte bestellen. Op de dag zelf komen we erachter dat dit niet mogelijk is en er geen uitzondering gemaakt kan worden. Dus de keus was of 2x à la carte of 2x all in en dat terwijl mijn vriendin overlegd heeft met het restaurant van te voren. Slechte zaak vind ik dit!

33. klaas 87 punten

Wij komen al ruim 2 jaar bij sakana in den bosch. De eerste periode er niets aan de hand, waren de medewerkers nog netjes en was het eten top. Helaas denkt de eigenaar dat de klanten wel blijven komen en is de service tegenwoordig heel ver te zoeken. Het personeel is niet geschikt om in de horeca te werken.

Het eten is de afgelopen 4 keer dat wij er waren echt met stappen achteruit gegaan, wat warm hoort te zijn is gewoon koud, zalm die gewoon smakeloos is. Verkeerde gerechten die ronde na ronde op je tafel gezet worden, en als je er dan iets van zegt word je raar aangekeken.

Waar wij persoonlijk gek van worden zijn de medewerkers die werkelijk om de paar minuten vragen of je nog wat te drinken wil. Na die tientallen keren (soms zelfs wekelijks) bezoeken aan sakana zijn wij er helemaal klaar mee. Zonde dat de eigenaar vaste klanten niet weet te waarderen. Gelukkig voor ons zijn er genoeg andere sushi restaurants in den bosch, die wel graag klanten op een leuke en juiste manier behandelen.

4,3
  34. sushilover

Beste sushi ever!

35. Personeel is niet bekend met het woord service dan wel klantvriendelijkheid. Moesten 'All you can eat' tarief van €25,30 afrekenen maal twee, terwijl we 6-7 gerechtjes p.p. t.w.v. zo'n €12,- p.p. hadden genuttigd. Ware oplichterij dus. Reactie van de eigenaar was dat we dan pech hadden en de kleine lettertjes maar hadden moeten lezen. Op de menukaart staan echter gewoon prijzen per gerecht. Niet aan te bevelen dus en zeker niet voor herhaling vatbaar!

2,8
  36. Barry Kanters

37. Ik heb nog nooit zo'n snelle service gezien als bij Sakana! Wow! Het systeem met de tablets werkt super goed en makkelijk en je eten staat binnen no time op tafel. Geen gezwaai meer naar personeel want je roept de bediening ook via de tablet. Veel keuze qua eten, ik miste alleen de oshinko maki.

Bediening was vriendelijk, toen we net zaten werd er wel 3x om drinken gevraagd (beter 2x te veel dan niet), iemand gaf een opmerking over uitleg van het eten, er staan plaatjes bij dus je ziet het verschil wel (en bij ons werd het wel gezegd). Wat betreft 4 rondes, volgens mij kun je net zo lang door gaan tot je 2,5 uur voorbij zijn. Eten duur? 25 euro all you van eat..

Toko zat ramvol, en we werden goed geholpen en hebben heerlijk gegeten! Hier gaan wij vaker heen, het was echt TOP!

Ohja let wel op: als je 2 porties vlees besteld komt dat op 1 bord, dat bracht even verwarring.. :P

38. Gereserveerd voor Valentijnsdag. Bij binnenkomst bleek dit niet genoteerd. Er wordt geen enkele moeite gedaan om dit recht te zetten en je wordt onvriendelijk naar buiten gekeken. Zelfs beschuldigd dat je niet gereserveerd hebt. Dus... Nooit meer Sakana!

39. Van Lanen

Te massaal. Alles smaakt hetzelfde. Personeel heeft geen oog voor persoonlijk contact. Slechts 4 rondes. Er zijn echt betere all you Can eat restaurants

2,8
  40. Laatst met z'n 4en gegeten, we gaan daar heen om lekker sushi te eten. Want voor klasse en service ga je daar niet heen. Dat het eten lekker was hebben we zelf maar verteld want ze gooien je eten en drinken maar op tafel, wat het is zoek je zelf maar uit. Personeel heeft naar mijn ervaring geen horeca uitstraling en ook nog een hoop aantal zonder ervaring. Al met al die zaak loopt goed want de tent zat vaak vol.

41. Wij hebben hier verleden week gegeten en ik moet zeggen,de beste sushi die ik tot nu toe heb gegeten. Veel keuze,vlotte bediening en heerlijke gerechten! Komen zeker een keer terug.

42. Wij hebben heerlijk gegeten bij sakana. De bediening was prima; vlot en vriendelijk. Inderdaad is het restaurant wat krap ingericht, waardoor het kan zijn dat je redelijk dicht bij de andere gasten zit. Kan storend zijn, kan ook leuke ontmoetingen opleveren.

43. Paul

44. Ik ben al jaren een klant van Sakana en dat is niet zonder reden! Na diverse sushirestaurants geprobeerd te hebben, vind ik Sakana nog steeds veruit het beste.

De prijs is markt-conform en niks bijzonders. Het personeel heeft goede en slechte dagen; soms is het razendsnel qua service+opruimen en op andere dagen iets minder maar het is nooit storend.

De zitplekken zjin pas comfortabel met 3 personen of meer. Met 2 personen loop je kans op een grote doorlopende bank gezet te worden waar je té dicht naast je buurman/vrouw zit. Voor stevig gebouwde mensen kan dit voor problemen zorgen, vooral als je tijdens het eten naar de wc moet.

Rookruimte is aanwezig, wel direct voor een tafel wat storend kan zijn voor degene die daar zitten

Ik kom hier ook regelmatig met zakelijke contacten. Zodra ik telefonisch reserveer, verzoek ik dan ook om een rustige plek aangezien er o.a. financiële gegevens worden besproken. Dit wordt altijd netjes opgepakt en een rustige plek is dan ook mogelijk qua zitting. Uitermate goede service op dat gebied dus!

Het eten is subliem! Genoeg keus (idem als 90% van de andere sushirestaurants) en smaakt zeer goed.

Resumerend;

Een goed restaurant voor sushi, al dan niet met wat kleine "irritaties" qua inrichting.

45. Top restaurant!. Veel keuze en echt verse kwaliteits vis. Kan weinig slechts zeggen over Sanaka! top!

46. Het eten op zich is erg lekker.. Alleen is niet al het personeel even vriendelijk.
    Ook de hygiëne van het personeel laat te wensen over, naar zweet ruikende jeugd wat er rond loopt eet niet zo smakelijk. Zonde, neem fatsoenlijk personeel aan en het is super!!

47. Het eten was lekker. Maar de service is echt bar slecht! Hebben 2 keer een half uur op ons drinken zitten wachten. Bij 2 rondes waar ze gerechten vergeten. Had een ijsje besteld het was meer een smoothie. En kon het ook niet echt een ijsje noemen zo weinig was het. Niemand vraagt of dat het smaakt of naar wens is. En zit gewoon na de laatste ronde dik een half uur met legen borden op tafel en al het personeel loopt je gewoon voorbij.

48. Het eten is te duur, de werknemers hebben een slordige houding, de tafels worden niet snel opgeruimd, maar het eten is heerlijk!

49. Ik heb hier zo lekker gegeten! Toen ik hier voor het eerst kwam zag ik allemaal bankjes waar je veel privacy had, en de tafels stonden niet te dicht bij elkaar wat bij de meeste sushi restaurants wel zo is (dacht ik toen). Toen moesten we de serveerster volgen.. We zaten ergens in een hoek "gefrot" en we zaten zo onderhand op schoot bij onze buurman. Dus de keer erop vroeg ik om een rustigere plek maar dat mocht je niet aangeven, je moest zitten waar nog plek was. Dit vind ik dan weer zooo jammer...

50. Prima eetgelegenheid. Je kunt tapas achtige gerechtjes bestellen, maximaal 5 stuks per ronde per persoon. Als je dit met meerdere personen doet, wordt alles bij elkaar op de tafel gezet, zodat er een soort mini buffet ontstaat. Bediening is vlot en snel, gerechten zijn van goede kwaliteit en je moet met stokjes eten.

51. Echt een aanrader! Wij komen hier gemiddeld 1 keer per maand en zijn tot nu toe elke keer tevreden geweest.
    Diverse sushiresteaurants gehad, maar Sakana staat zeker op 1. Lekker eten, zeker niets te klagen. Sfeer is goed. Je wordt niet in een hoekje gepropt. In verschillende recensies zien we dat mensen klagen over de service.
    Dit vinden wij onterecht.Wij vinden het juist fijn om niet elke keer dank je wel te hoeven zeggen (tijdens het eten) tegen de vele verschillende personeelsleden die de sushi komen brengen. Als je ze iets vraagt, zijn ze allemaal vriendelijk en behulpzaam!

52. Eerste keer met grote groep gaan eten en vorige week met 4personen...alle twee de keren waren erg goed en lekker...alles was goed/ vlug op tafel en het personeel was aardig....dus zeker een aanrader.

53. D Sledsens

Goede sushi ,alles vers. Meer dan voldoende ook.Heerlijke inktvis!

54. Lekker eten, maar jammer van de slechte service.
    Vind het een ongezellig restaurant, behalve als je op de banken kunt zitten. Hiervoor reserveren we altijd, maar we hebben nu al twee keer gehad dat we niet op de banken konden zitten terwijl we hiervoor wel gereserveerd hadden.

55. Na toch wel zo een 35 keer in een jaar tijd uit eten te zijn geweest bij een sushi restaurant kan ik wel zeggen ondertussen aardig wat uitgeprobeerd te hebben. Sakana valt bij mij erg in de smaak. Om te beginnen vind ik het er gezellig uitzien. Mooie inrichting. Inderdaad wat eerder genoemd is soms iets te krap, maar ik heb daar nog maar 1 keer last van gehad. Het zijn vaak anderen die met een boos gezicht hun eigen ego opsnuiven en hard op tegen het personeel zeggen niet langs mij en mijn tafeltje te willen zitten. Als je meer privacy wil en het netjes aangeeft, wordt je vaak geplaatst op een rustiger plekje. Wat betreft de service, die is geen 8 waard, maar ik lees dat sommige er al met een houding heen gaan van: ik heb gelezen dat het slecht is. Als je al zo naar een restaurant gaat, vraag je er gewoon om want dan zie je niet snel het goede van de service. Ik ga er altijd heen met een frisse blik en van de vele malen hier te zijn geweest heb ik nog nooit problemen gehad, groepsverband niet en als stelletje niet. Wanneer er iets is zeg ook ik dit met een vriendelijke lach ipv kritiek. Dan krijg je gewoon veel sneller een vriendelijke lach terug. Het eten wordt altijd snel gebracht, bij mij vaak al binnen 10 minuten. Je moet de kaart wel zelf geven als ze langskomen, want wanneer je wacht tot hun het pakken ben je gewoon te lang bezig. Het eten is gewoon heerlijk! Ik vind de keuzes die er zijn gewoon zo gevarieerd. Sommige sausjes zouden niet mijn keuze zijn bij een bepaald gerecht, maar de sushi's zijn zeker niet slecht. Alles is vers en ik heb nog geen een keer het idee gehad iets te eten wat niet goed was. Sommige gerechten worden gewoon snel koud als je het te lang laat staan, maar dat zou ik thuis ook hebben. Ik heb een keer gevraagd of de plakjes zalm die je voor 5,50 kon bestellen geflambeerd konden worden. Dit werd netjes gedaan. De prijs/kwaliteit is ideaal. En ik zeg er alvast bij: mensen.. je kunt niet verwachten dat je voor 30 euro (incl drankjes) een 5 sterren diner krijgt. Het is all you can eat. Verwacht je dit wel, ga dan ergens anders heen of ga lekker thuis koken.

56. Sakana is een top sushi restaurant.
    Heerlijke sushi en vlees- en vis- gerechtjes.
    De service is altijd prima.
    Het nadeel is dat de opzet van het restaurant vrij krap is.
    Als je in een 'booth' zit is het prima, maar zit je aan een 'normale' tafel zit je bijna op schoot bij de tafel naast je.
    Persoonlijk ga ik het liefst niet in het weekend vanwege de drukte.

57. Super lekker gegeten hier. Ook de service was niks mis mee, sommige serveersters zijn misschien wat onervaren maar zeker niet hinderlijk. Het komt misschien rommelig over maar dat is gewoon een Aziatisch trekje dat hoort gewoon zo.
    Echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar goede sushi en kleine Aziatische gerechtjes
    Top restaurant

58. Eind van de middag hier gaan eten op deze bloedhete dag. Gelijk bij binnenkomst word je meteen vriendelijk ontvangen en naar je tafel gebracht.Wij kozen ervoor om telkens 5 keuzes aan te kruisen op de lijst per gang. Het heerlijke eten kwam erg snel en ongeveer tegelijk op tafel. Erg lekkere smaken allemaal en heb voor het eerst kangaroovlees op. Erg lekker ook! De sushi was ook erg lekker allemaal. Uiteindelijk hebben we met z'n tweeën 4 gangen opgegeten en kregen we ook nog vers fruit en ijs na. Personeel is erg vriendelijk en rap en de prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Je gaat absoluut niet weg met honger. Wij gaan zeker nog een keer en dan met vrienden erbij. Een aanrader.

59. L.B. 1333 punten

Samen met een groep vrienden geweest voor de All You Can Eat. We hadden gereserveerd, dus bij aankomst werden we onze tafel gewezen. Deze was vlak bij de keuken, dus we zagen de bediening heen en weer lopen.
    We konden de menukaarten meteen bekijken. Het was vrij druk in het restaurant, en het duurde even voordat ze onze bestelling op kwamen nemen.
    Het gaat in 'rondes'. We wisten op het begin nog niet helemaal wat van ons werd verwacht, maar je krijgt precies de hoeveelheid die je opgeeft (bijvoorbeeld aantal sushi).
    Het duurde best lang voordat we onze eerste sushi kregen. Misschien speelde het mee dat we de bediening steeds met borden langs zagen lopen die niet voor ons waren, dat was best frustrerend. We hebben voor 2 kleine sushi toch wel 20-30 minuten moeten wachten. Na een aantal rondes liep het wel redelijk in elkaar over en ging het wel prima.
    Wat opviel was dat alle gefrituurde dingen veel te vet en smakeloos waren. Het frituurvet was waarschijnlijk niet heet genoeg, en dat maakte dat je na één ding al misselijk was. De (rauwe) sushi smaakte wel goed.
    We wilden graag water erbij drinken, maar het duurde ook vrij lang voordat we dat kregen. We zijn toen zelf maar een aantal keer naar de toiletten gelopen voor water.
    Een van de serveersters keek ons constant zuur aan, waarschijnlijk omdat we dus zelf (gratis) water haalden in plaats van het te bestellen (maar dat duurde dus te lang).
    De sfeer in het kleine, maar fraai ingerichte restaurant was best knus. Al met al toch een gezellige avond gehad. Alleen jammer van de lange wachttijden en de gefrituurde gerechten.

60. Marjolein

Heerlijk gegeten, er werd niet getreuzeld met de briefjes ophalen en in tegenstelling tot ervaring van sommige andere gasten werden wij bediend door aller vriendelijkst personeel. Prima prijs/ kwaliteit verhouding, wij gaan hier zeker nog een keer eten.

61. Voor het eerst zijn wij gaan eten bij Sakana in Den Bosch, vrienden hadden ons wel geadviseerd om een tafel te reserveren aan de voorzijde van het restaurant omdat het daar rustig zitten is. Toen wij binnen kwamen ging het al verkeerd, geen tafel aan de voorzijde voor ons gereserveerd op dat moment bleek dit voor ons toch belangrijk te zijn omdat de andere zaal een grote lawaaierige omgeving is. Met veel pijn en moeite hebben we toch onze tafel aan de voorzijde gekregen. Het is de bedoeling van dit concept dat de gerechten (op een kaart) die met een foto met nummer aanvinkt op een andere kaart, de kaart op de hoek van de tafel neerlegt en de bediending haalt de kaart op. Elke ronde moesten wij aan de bediening vragen om de kaart mee te nemen. Diverse gerechten wat we hadden aangevinkt hadden we niet gekregen sommige warme gerechten waren niet warm en duurde vrij lang voordat de gerechten kwamen en het bestellen van drinken duurde ook een eeuwigheid. Wij hebben de manager hierop aangesproken maar die lacht en knikt maar een keer en daar blijft het bij.
    Wat ons ook viel is dat stelletjes aan tafels worden gezet en pal daarnaast staat een volgende tafel. Daardoor kan je geen privé gesprekken voeren want de andere tafel kan gewoon alles letterlijk horen. Een stelletje zat aan een tafel waar een groep van 10 mannen zaten.
    Het eten is voor de rest goed maar dit restaurant geeft je het gevoel dat je meer in een vreetschuur zit en zoveel mogelijk klanten in het restaurant wilt proppen en dat gaat ten koste van een goede service bediening.

5,7
  62. Zeker weten heerlijke sushi te vinden in dit restaurant! Bediening is jeugdig maar doet zeker haar best. Wij komen hier graag.

63. Özgül

Gisteren voor het eerst wezen eten bij Sakana. Ik had al negatieve reacties gelezen over het personeel maar wilde Sakana toch een kans geven. Het eten was prima. De sushi's waren niet strak gerold maar de smaak was verder prima. Over de bediening ben ik niet te spreken. De borden werden hard op tafel gezet en het bestel werd letterlijk voor onze neuzen neergegooid. Toen we hierover een opmerking maakten kregen we een zeer onvriendelijke blik van de dame en liep ze vervolgens weg. We hadden een dubbele portie gebakken champignons besteld. We kregen vervolgens een zeer kleine portie. Hierop vroegen we of het wel een dubbele portie was. De ober reageerde letterlijk als volgt: wat doe je moeilijk, je kunt nog 3 rondes bestellen. Onze monden vielen open van verbazing. Alles wat mis kon gaan, ging mis. Er zat veel tijd tussen de gangen, het drinken kwam incompleet enz. Toen we hier iets van zeiden kregen we te horen dat we moesten oppassen voor de manager omdat hij ons in de gaten hield. Al met al een avond om nooit meer te vergeten (in de negatieve zin.) Wij komen hier nooit meer terug.

6,1
  64. Max van der Tas

Afgelopen dinsdag voor het eerst hier wezen eten met 2 collega's van mij.
    Het eten was echt super lekker en kwam in een goed tempo. We hoefden niet lang te wachten totdat het eten er was. Ook hadden we met z'n 3 een heel leuk plekje, waar we de hele avond hebben gegeten.
    Helaas was het personeel erg onvriendelijk en heel onervaren.
    Op een gegeven moment wilde wij wat drinken bestellen. We moesten toen echt iemand aanspreken die het drinken dan zou gaan halen, wat niet gebeurde.
    Toen wij een kwartier later weer wat drinken bestelde en zeiden dat het vorige rondje niet meer hoefde te komen, werd er door een jongen uit de bediening gereageerd dat het niet bij hem was besteld.
    Voor de rest kwam het personeel vaak heel luidruchtig langs en dat gebeurde zo'n 10 keer per minuut.

Maar gelukkig was het eten verder super, en was het voor ons een gezellige avond. ( tussen het geschreeuw van het personeel door )

5,9
  65. Nikki 53 punten

Heerlijk & verslavend!

Echt ontzettend lekker de prijs kwaliteit verhouding is erg goed!
    Het personeel is nog erg jong daardoor iets stuntellig.
    Verder is het een prima tent waar je zeer lekker kan eten!

66. Zondag voor bet eerst gegeten bij Sakana en gelijk de laatste keer..
    Sushi niet echt lekker, te gare rijst, half warm, lang van te voren klaargezet, geen strakke rollen e.d.
    Bediening is echt heel slecht.
    Eerste gang werd 35 minuten na in vullen van de lijst aan tafel opgehaald en vervolgens nog ruim een kwartier moeten wachten.
    Na 1 uur en 20 minuten de twee ronde..
    Meerdere tafels hadden klachten over de lange wachttijden.
    Voor de rest wel een mooie zaak jammer van het onprofessionele personeel..

5,1
  67. Beste sushi van Den Bosch en omstreken. Vers, veel variatie en ontzettend lekker. Goed concept, prima prijs-kwaliteit verhouding. Aan de bediening is nog wel wat te verbeteren.

68. Echt super lekker hier heb op veel plekken sushi en grill gegeten maar was nergens zo goed als hier alles ook echt super vers de zalm is om te smullen super snelle bediening je word niet vergeten komen hier zeker vaak terug gr sander en ellen.

69. Lekker eten, welk ook erg mooi opgemaakt is voor een nette prijs. Echter is de service nog niet zoals het hoort. Een complete gang is aan onze tafel van zeven man overgeslagen en de bediening kwam met de verkeerde drankbestelling. De 3e gang kwam daarna opeens samen met een deel van de 2e gang.

6,7
  70. willem huisman

Prima tent, echter de service is nog niet onder controle.

71. Vorige week hier gegeten. Het was erg lekker! Hele gevarieerde kaart en alles lekker vers. Ook de warme gerechten waren top. Aanrader: eendenborst. Ik kom zeker nog eens terug!

72. Sakana is zeer zeker een aanrader! Tot nu is de sushi altijd erg vers en erg lekker, met name de flamed-variaties zijn verrassend goed. Naast Sushi staan er genoeg andere lekkere (Japanse) hapjes op de kaart, zodat je de avond goed vooruit kunt! Overigens ook een goed afhaal-adres, alleen liggen de prijzen dan wel aan de veel te hoge kant, zeker als je sushi afzonderlijk besteld.
    De kwaliteit van de bediening is helaas zeer wisselend. Er komen verschillende mensen aan je tafel, de één bijzonder vriendelijk en attent, de ander (veel) minder en zo moet je soms even flink de aandacht trekken. Dat is jammer. Al met al komt Sakana zeker op de lijst der favorieten!

73. Johan en Dini

Voor een all you can eat concept uitstekend, heerlijke en smaakvolle sushi, vlees-en visgerechten, salades, etc.

Een aanrader of alternatief voor bv. Chinees, Indonesisch.

Gewoon doen dus.

74. zhenchang