Online bestellen bij ShiSha

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestelmenu

1201590573 100
1299102037 90
1320771252 88
1439951930 88

1. We hebben met een groep van 12 het arrangementen gegeten. Het was heerlijk. Ook de de vegetariërs waren enthousiast. Hele vriendelijke, gezellige bediening.

2. Food was great. That starter square pastry with chicken was delicious.
    We will definitely come again.

Music was missing.

3. Marjon Zondag

We hebben, als voorbereiding op onze reis naar Marokko, "geoefend" bij ShiSha. We kozen alle 4 het 4-gangenverrassingsmenu-vlees. We kregen bij het hoofdgerecht allemaal een ander gerecht. Die hebben we met elkaar gedeeld en alles was echt anders en heerlijk. De sfeer is gezellig en de gastvrouwen zijn ontspannen en aardig. We gaan zeker nog terug!

4. Ton Wijkmans

Zoals altijd vieren we speciale dagen bij SISHA. Heerlijk eten, relaxed en fijne eigenaren en bediening die altijd wat extra doen voor ons. Een parel in Den Bosch.

5. Fadoua Alibaks

Het eten was heerlijk! En grote porties. Kregen we niet op dus namen we de rest mee naar huis. Vriendelijk personeel we komen snel weer terug!!

6. Heerlijk eten!

7. Mia Suykerbuyk

Lekkere keuken en vriendelijke bediening, grote porties, we zaten alleen in het restaurant maar dat was voor ons geen probleem.

8. Zeer gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten, echte aanrader!

9. Blij verrast. We wilden eigenlijk naar een ander restaurant maar omdat we te laat waren om te reserveren hier beland.
    Het is jammer dat je buiten niet goed ziet hoe sfeervol het binnen is.
    Lieve bediening en heerlijk gegeten. Vooraf mezzes voor 2 personen erg lekker en goed bereid.
    Hoofdgerecht vonden we erg veel maar ook heel smakelijk.

10. Benny van Essen

Was geweldig lekker eten en mooie sfeer.

11. Lekker gegeten.
    De sfeer was mooi.
    De bediening kon beter zijn. (Te lang gewacht)

12. Marijana

In het restaurant werd er veel aandacht besteed aan het eten, de ambiance en de oorsprong van de gerechten. Ook de gastvrijheid was een 10!
    Al met al een geweldige ervaring, in mijn ogen het beste Arabische restaurant van Den Bosch.

13. Als je binnenkomt waan je je direct in Oosterse sferen. Leuk ingericht en tussen de tafeltjes mooie opengewerkte kamerschermen. Er loopt vrijdagavond 28 april 1 serveerster rond. Ze was erg vriendelijk.

Mijn tafelgenoot en ik hadden vooraf de vegetarische brik. Wat smaakte die en het filodeeg was heerlijk knapperig. Als hoofdgerecht hadden we de vegetarische tajine. Lekker warm gekruid en niet scherp. Er zat een schaaltje bulghur (?) bij. Het eten werd opgediend op kleurrijk servies. Ik bestelde ook nog verse muntthee met honing. Ik kreeg een heel klein hoog glaasje thee waar geen verse munt in zat. Ik kon dus niet controleren of het ook verse muntthee was (het smaakte anders dan ik gewend ben nml). Dan vind ik €2,60 voor zo'n klein glaasje thee wel heel duur. We geven geen koffie op. Het eten was daarentegen erg schappelijk geprijsd en prima prijs/kwaliteitverhouding.

Er zou wel wat mogen worden verbeterd m.b.t de wc. Er staat in het restaurant nergens aangegeven waar de toilet is, dus ik moest dat navragen en het bleek dat je achter een gordijn moest zijn achterin de ruimte. Er maar 1 toilet en daar kun je je handen niet wassen. Geen ramp maar in de gang kon het ook niet. Er is een mooi antiek fonteintje met een dito kraan. In het fonteintje brandde een gezellig lampje, maar er stond nergens aangegeven waar je je handen moest wassen. Weer gevraagd en dat kon achter de bar. De handdoekjes lagen al klaar. Het zou prettig zijn als de bijzonderheden mbt het toilet en het handen wassen bij ontvangst wordt medegedeeld of dat het duidelijk staan aangegeven. Als je er nooit bent geweest is dat echt vervelend zo te moeten zoeken. Wat me verbaasde is dat ik een ouderwets handgeschreven bonnetje kreeg. Wel konden we gewoon pinnen dus verder geen punt voor mij. Ik hoefde toch niets te declareren.

Al met al een leuke ervaring met goed en genoeg eten met goede prijs/kwaliteitverhouding.

14. Familie Smeets

Voor de derde keer besteld voor bezorgen, bij dit restaurant. Ietwat pittige, rijk gevulde hartverwarmende Chorba Bedoeïn (maal)tijdsoep met lamsvlees). Super verse gemengde Salade el marsa. 2 Erg smakelijke Mechoui grill schotels met fijne sausjes, salade en bulgur. De Tajine Berber met kalfsvlees, briljant zacht vlees en smaakvol. Couscous Royal (op mijn verzoek het lamsvlees met saus apart verpakt)… daar doe ik iedere keer een bestelling voor alleen al! Al met al voor ons iedere keer weer ultiem comfort food, met als afsluiter van dit zonnige thuisdiner op deze druilerige dag -> een zoete verleiding van baklava met diverse kleurig fruit en die fantastische vanillesaus. Maar bovenal 2 welverdiende complimenten voor de service & delivery: 1. Na wat schriftelijke vragen van mij over mogelijke aanpassingen werd ik direct terug gebeld en in overleg was ik daar zeer tevreden mee! En 2. Alles werd keurig op tijd, nog heel warm en ZEER goed verpakt aangeleverd. We hebben weer zalig gegeten, dank je wel!

15. Margje Beekenkamp

We zijn voor het verrassingsmenu gegaan. En dat was meer dan heerlijk. Gevarieerd qua ingredienten en smaaksensaties. De bediening was heel vriendelijk. We hebben een heerlijk avond gehad en komen zeker nog een keertje terug.

16. Bart van Eggelen

Bijzonder smakelijk gegeten in een gezellige ambiance met zeer vriendelijke bediening. Kortom, van harte aan te bevelen!

17. Erwin Monteban

Gisteravond heerlijk gegeten. Leuke en verrassende gerechten. We hadden een combinatie van het "Specialité à la maison" en de Tajine Kip. Goed verzorgd en vriendelijke mensen. Keurig geprijsd. Zeker een aanrader!

18. We hebben lekker gegeten. Wel moet ik er bij vermelden dat hetgeen in de tajine werd opgediend wat afgekoeld was door het in een koude tajine te serveren. Prijs kwaliteit verhouding goed en de bediening was prima.
    We hadden een dinercheque maar die werd niet geaccepteerd in het weekend ookal stond het restaurant wel als deelnemer op de lijst zonder restricties. Dit was wel even een domper. Ik heb contact gehad met de organisatie van dinercheque en zij hebben uiteindelijk het bedrag aan ons overgemaakt. Probleem opgelost. Zij waren niet op de hoogte van de gestelde voorwaarden van het restaurant.

19. Marieke De Pater

Geweldig toffe ervaring met een uitgebreid verrassingsmenu voor een heel mooie prijs. Het meisje in de bediening was super lief en het eten was enorm lekker. Als we weer in Den Bosch zijn, komen we absoluut terug.

20. Teruggekomen omdat we hier een paar maanden geleden ook erg lekker gegeten hebben. Het 4-gangen verrassingsmenu heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

21. Enthousiaste ontvangst en heerlijk gegeten.

22. Jannie De Vries

Heerlijk verrassingsmenu gehad met vlees en vis. Het ene gerecht nog lekkerder dan het andere en de vriendelijke gastheer vertelde enthousiast wat de gerechten waren. Heel netjes dat er van te voren gevraagd wordt of er specifieke ingrediënt zijn die je niet lust of allergisch voor bent zodat daar ze daar rekening mee kunnen houden.
    Echt een top avond gehad en we zouden het zeker aanraden.

23. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Top restaurant.

24. Harry Duijts

Ik kom niet uit den Bosch. De laatste keer dat ik hier was, was 2 jaar geleden. Toen ook al top. Na 2 jaar... Herkenden ze ons. Ongelooflijk. Heerlijk eten, vriendelijk, sfeervol.
    Het was mijn 50e verjaardag. Kregen beiden een joekel van een nagerechten plank gratis met natuurlijk het vuur. Nou dat was echt heerlijk en wat top zeg. Ik heb geen enkel minpunt wat ik kan bedenken.

25. Marcel Schuurmans

We hebben het arrangement besteld.
    Héérlijk!

26. Hans Visser

Heerlijk eten, ontzettend aardig personeel.

27. V. Schoondermark

Heerlijk gegeten met verse producten die lekker warm werden geserveerd. Ook mooie keus in Vega gerechten. Met onze allergie werd goed rekening gehouden.

28. L.F. Jochu

Eigenlijk geen op- of aanmerkingen. Alles was goed, zeker de enorm vriendelijke bediening en sfeer. O ja, én de arabische koffie. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.

29. Service was super. Eten was zo zo. Niets bijzonders. Smaken vlak en weinig uitgesproken. Kan ik zelf beter…
    Bediening was erg snel en vriendelijk. Zeer gastvrij.

6,7
  30. Joost Verhagen

Erg lekker gegeten hier weer. En leuke bediening. Aanrader.

31. R. Hendriks

Prettig, vriendelijk ontvangst. Authentieke, sfeervolle Tunesische inrichting. Evenals de muziek. Uitgebreide kaart. Ober/kelner kende de gerechten en gaf goed advies. Zowel de voor- als hoofdgerechten (met originele kruiden) waren zeer goed klaar gemaakt. Voor ons zeker een 2e bezoek waard.

32. Heel lekker gegeten. Bediening super vriendelijk en dachten goed mee. Een plek om zeker nog eens terug te komen!

33. Heerlijke Marokkaanse maaltijd genoten in een Noord-Afrikaanse sfeer met Brabants gezellige bediening. Een aanrader.

34. Heel lekker gegeten, verse ingrediënten, bijzondere smaken.
    De bediening was zeer vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

35. Annette van den berk

Net eten laten bezorgen en heerlijk gegeten. De bezorger was erg vriendelijk, het eten zag er heel smakelijk en verzorgd uit en smaakte heerlijk. Een aanrader!!

36. E.Koreman

Helaas al veel te lang niet meer kunnen komen. De lange avonden voelden als een soort van vakantie dankzij de gastheer. Eerst genieten van uitgebreid eten, en daarna bij een goed glas heel lang natafelen.

De Tunesische keuken is een bijzondere mengelmoes van invloeden. Gerechten zijn aromatisch gekruid, en hebben een stevige pikante bite voor wie dat wil. Het was elke keer weer zoeken wat te kiezen, zoveel dingen om te proberen, maar dat kwam met adviezen en op persoonlijke voorkeur gemaakte schotels altijd goed.

Als de Tunesisch-Marokkaanse keuken nieuw is, plan dan twee etentjes, en neem de tijd. Doe het eerste etentje om smaken te verkennen en de ambiance te proeven. Praat met de gastdame/-heer over voorkeuren, bij het tweede bezoek kun je het diepe in.

Persoonlijk kwamen wij door puur toeval bij Shisha terecht. We waren op zoek naar een snelle hap, op weg naar de bioscoop aan de overkant van riviertje de Dieze. De snelle hap kwam, maar het was meteen duidelijk dat er veel meer te beleven was. Later kwamen we op ons gemak nog eens terug en waren verkocht.

37. Super vriendelijke bezorger. Heerlijk eten!!!

38. Ivm de coronabeperkingen maaltijd laten bezorgen.
    Verrassend lekker en zeer verzorgd. Verhouding prijs/kwaliteit zeer goed. Voor herhaling vatbaar!
    Een heel positieve ervaring.

39. Jos Wassink

We hebben heerlijk en gezond gegeten. De porties zijn royaal. De schotels zijn mooi verzorgd. De bediening is uiterst vriendelijk. De fraaie entourage, veel helder blauw, oogt zeer Arabisch. We hebben een gezellige avond gehad.

40. Vanavond heerlijk gegeten; Mezza Magreb als starter en Tajine Berber, met lamsvlees als hoofdgerecht. Super vriendelijke bediening, met passie. Echte aanrader!

41. Prima eten, vriendelijke bediening.

42. Els Bruurmijn

We hebben verrassend lekker gegeten.
    Een aanrader! Vriendelijke bediening!

43. Heerlijke tajine gehad, eentje vegetarisch en eentje met kalfsvlees. Ook de brik vooraf was lekker.
    Een heel aardige ober en goede prijs-kwaliteit.

44. In de Coronatijd brengt ShiSha ook eten bij mensen thuis. We hebben hier vaak gebruik van gemaakt, en kennen ondertussen een groot gedeelte van de kaart. Toen de restaurants weer open gingen, hebben we ook een bezoekje gebracht aan het restaurant en genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid! ShiShi is een echte aanrader voor eetliefhebbers die houden van een andere nieuwe smaak.

45. Marianne

Lekker gegeten en vriendelijke bediening

46. Vriendelijke mensen. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu vlees.

47. Enigszins op de gok gereserveerd. Het pakte erg goed uit!
    Heel lekker gegeten. Als voorafje samen de specialiteit genomen. Echt een neleving om al die verschillende hapjes te proeven. De tajine Berber als hoofgerecht was heerlijk bereid, evenals de coucha poulet. Als toetje weer samen genoten van de specialiteit. Met wat muntthee, uiteraard.
    De bediening was aardig en grappig en na afloop kreeg ik een goede tip om mijn eigen rajinegerechten lekkerder re maken. TOP!

48. Kim de Vries

Geweldig restaurant! Avondvullend, heerlijk eten en geweldige sfeer!!!
    Echt een aanrader.

49. Prima service, lekker eten.

50. Lekker gegeten, leuk opgediend, fijn personeel. Echt een aanrader.

51. We waren voor de eerste keer bij ShiSha.
    We hebben heerlijk gegeten en zijn fantastisch geholpen bij het maken van een lekkere en goede keuze door de enthousiaste gastheer!

52. Heerlijk gegeten! Super aardig personeel.

53. Via Social Deal hier gegeten. Wat een aangename verrassing was dit. Eten was lekker, hele vriendelijke bediening, lekker sfeertje. We komen graag nog een keer terug om via de menukaart andere heerlijk uitziende gerechten te proberen. Een Aanrader!

54. Essie Bessie

Helft van de vis was koud, sperzieboontjes die zo taai en slap waren dat ze volgens mij uit de magnetron kwamen. Gamba's droog en de inktvisringen die volgens mij al 4 keer de vetpan hadden gezien. Paar jaar geleden een top restaurant maar hier kom ik nooit meer.

3,7
  55. Heel smaakvol zijn de tajine- en couscousgerechten van Shisha! De inrichting is in stijl, de dames zijn heel vriendelijk en het eten komt snel.

56. Immanuela van Andel

Erg lekker gegeten! Sfeervol, en erg vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar👍🏻

57. Het eten was goed en ook de sfeer.
    Was alleen jammer dat de muziek soms wat hard was.
    Er weinig ruimte was bij de tafel, zeker als je er tussen uit wilde.

58. Samira

59. Michel van der Vleut

We hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. De sfeer is gezellig en de shisha na afloop was een mooie afsluiter. Aanrader.

60. Super gezellige avond gehad in een sfeervol restaurant. Lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Mooie muziek en top bediening. Aanrader

61. Sabine en Tom

Gezellige sfeer, goed eten voor een goede prijs!

62. Prima eten, normale prijs voor goed eten.

63. Paar keer heerlijk gegeten, helaas laat de bediening erg ongastvrij en inflexibel gedrag zien. Mijn gezelschap beoordeelde het zelfs als onbeschoft gedrag. Inmiddels duidelijk dat dit negatieve gedrag geen toeval meer is. Ondanks het lekkere eten, kom ik hier dan ook niet meer terug.

64. A3 van Putten

Service en vriendelijkheid is top kwalitatief super.

65. Het zag er leuk uit van binnen. Helaas was daar ook alles mee gezegd. Ik moest vragen om een bestelling op te nemen aangezien de bediening het te gezellig had aan de bar. De toiletten waren verstopt en toen ik dit aangaf kreeg ik als reactie dat ze er niets aan konden doen en ik maar naar het toilet in de bioscoop moest. Verder was het vlees te doorbakken en droog. Ben niet van de kritieken normaliter, maar ik vond dit dusdanig slecht dat ik dit niet iemand anders wil laten meemaken.

4,9
  66. Tja, eerlijk gezegd… ik vond t allemaal erg matig. Personeel was erg vriendelijk en heel gezellig maar qua service was t niet denderend. Traag, weinig attent. Eten was vrij saai, niet uitgesproken, wat doorgekookt en overgaar. Beetje laf, zou ik zeggen. Iets meer smaak mag voor mij wel. Ook allemaal wat veel. Leuke mensen maar toch…

67. Vandaag heerlijk gegeten en de bediening was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

68. Just Martens

We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en een heel gezellige sfeer in het restaurant.

69. We hebben heerlijk gegeten. Het was erg smakelijk.

70. Wat een vriendelijkheid als we binnenkomen en tijdens de rest van de avond. Er is alle tijd voor je. Extra uitleg over de waterpijp wordt graag verteld.
    Het eten is verfijnd, de kwaliteit goed. Daar willen we graag voor betalen.
    Interieur in stijl van waar het restaurant voor staat. Mogelijkheid om afgeschermd te eten door leuke blauwe kamerschermen.
    Een aanrader.

71. Geri Savenije

Heerlijk gegeten, 5 gangen verrassingsmenu vlees gegeten, heerlijk, mooie porties, best snel achter elkaar. De zitplekken zijn wat krap door de grootte van stoelen. Vroeger was de service beter, was het een avondvullend programma, maar dat is veranderd. Het is wat commercieler geworden, maar desalniettemin overheerlijk, gezellig, lekker en aardige bediening

72. Vermeulen

Eten was heerlijk en verrassend, zeker als je niet zo bekend bent met de noord afrikaanse keuken. Vriendelijke bediening met leuke humor. Tip, naast marokaanse/tunesische wijn 1 level hogere europesche witte wijn aanbieden. Pinot grigio of zo. Wij komen zeker terug!

73. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

74. In een lekker ongedwongen, exotische sfeer een heerlijke maaltijd genoten. Voor herhaling vatbaar.

75. Super lekker eten! Ben zeer kieskeurig en je krijgt het op weinig plaatsen zo lekker en mooi geserveerd.
    Vriendelijke bediening.

76. Francien

Lekker gegeten, gezellige sfeer, prettige bediening.

77. Onze eerste keer. En we komen zeker weer! Gastvrije bedienen, zeer hulpvaardig en heerlijk eten met prima wijn.

78. Gerdine Vos

We hebben heel erg lekker gegeten bij restaurant ShiSha. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dat was heerlijk!
    Ze hadden speciaal twee verschillende gerechten gemaakt voor het hoofdgerecht zodat we verschillende gerechten konden proberen. Het personeel is ook erg aardig en ze geven elke gast persoonlijke aandacht. We gaan hier zeker nog een keer terug!

79. Gisteravond de 16de verjaardag van mijn dochter bij Shisha gevierd. Het was echt heel erg leuk! We hebben heerlijk gegeten, en mijn dochter werd verrast door een prachtig toetje en als klap op de vuurpijl kwam er nog een buikdanseres. Beide dochters kregen een sjaal met belletjes om hun heup en kregen "dansles". Hilarisch! Een topavond!

80. Wim Netten

Heerlijk gegeten in een leuk restaurant. Hier komen we zeker terug.

81. We hebben lang moeten wachten op ons eten. Ik had vissoep besteld maar kreeg soep met kalfsvlees. Het hoofdgerecht was ook niet heel bijzonder. Had meer verwacht. De bediening was wel vriendelijk.

82. Fam van Heeswijk

Vriendelijk, gezellig, mooi, open en meedenkend, lekker!

83. Zeer vriendelijke en voorkomende bediening. Ondanks het feit dat we vroeg waren, waren we zeker niet de enigen in het restaurant.
    Het eten was zeer Noord-Afrikaans van smaak, en varieerde in kwaliteit van best lekker tot heel goed.

84. Sfeervol ingericht restaurantje. Jammer dat er geen andere gasten waren. We hadden verschillende gerechten en niet alles was even lekker, maar smaak is natuurlijk persoonlijk. De baklava viel echter echt tegen, erg taai en de vulling niet evenwichtig verdeeld.
    Bediening was vriendelijk en prima in orde.

5,5
  85. We hebben echt heerlijk gegeten. Super vriendelijke dames die goede tips gaven. Aanrader voor iedereen die eens wat anders wil! Wij komen zeker terug.

86. Restaurant Shisha was een leuke ervaring. Het restaurant ligt op een mooie plek in Den Bosch aan het water.
    De twee verrassingsmenu's boden een gevarieerde blik in de keuken. Echter hadden de smaken wat ons betreft wat meer uitgesproken kunnen zijn.

87. Heerlijk en heel gezellig gegeten. Verrassingsmenu is een aanrader.

88. Heerlijk gegeten. Een aanrader.

89. Wij hadden echt goed gerecht verwacht maar helaas was het smakeloos.
    Vlees was lauw tot koud en niet goed gegrild. Ik heb stukje vlees eruit moeten spugen.
    Wij snappen niet hoe zo'n restaurant een 8 kan krijgen, waarschijnlijk is de chef kok op vakantie of hij is echt slecht.
    Wij zijn naderhand naar een frietzaak gegaan en zullen nooit meer naar deze restaurant gaan.
    Echt jammer.

1,9
  90. Prima gegeten en erg aardig personeel.

91. Fanny van Zon

Ons middagprogramma liep stevig uit, waardoor we ruim drie kwartier na het reserveringstijdstip pas aankwamen. Maar dat was geen probleem, en we werden evengoed ontzettend vriendelijk ontvangen.
    Een sfeervol ingericht restaurant waar je ook nog eens heerlijk te eten krijgt. De couscous met kip was fantastisch, die probeer ik thuis eens na te maken (we hadden nog nooit Tunesisch/Marokkaans gegeten dus alles was onbekend).
    Eén uit de groep moest weer op tijd van tafel voor een avondafspraak. Die heeft de kans gemist om een geweldig lekker toetje te kunnen nemen.
    Zijn we nog een keer in Den Bosch dan komen we graag terug.

92. Joep Verschuren

Wauw!! Wat een super restaurant! We wilden graag eens wat anders dan al het traditionele gebeuren en eens een échte atypische authentieke keuken proberen in de hoop men niet te veel met het eten foeft om het te vernederlandsen (lees: spruiten bij chinees?) maar de gerechten in hun waarde laat.

Nu ben ik vrij kritisch, moet ik eerlijk toegeven echter enkel al de service zoals geboden is mag al een voorbeeld zijn voor vele anderen. Het actief meedenken (aangezien veel gerechten compleet nieuw zijn), de mogelijkheden van combinatie (en daarmee smaak-adviezen) en hun bevlogenheid daarin doet mij al terug komen.

De gerechten zelf, voor zover ik dat kan en mag beoordelen alszijnde amateur chef, waren heerlijk in balans. Verschillende smaaktonen volgden elkaar perfect op zonder enige overheersing. Zowel kwaliteit van vlees en de versheid van kruiden & groenten komen in hun bereiding prima naar voren wat mij brengt naar het laatste compliment. Vaak struikel ik over het feit dat men er als professional niet in slaagt bijvoorbeeld vlees of vis op de juiste manier weet te garen. Saignant is vaak een teleurstelling en a point is biencuit geworden. Neen. Ik heb geen enkel commercieel belang bij dit restaurant en al serveren ze geen Franse cuisine alwaar dat een usp zou moeten zijn. Hier geldt; saignant is saignant en a point idem.

Kritische punten heb ik natuurlijk ook; de ligging is niet geheel gunstig met in ogenschouwend het uitzicht. Parkeren in Den Bosch is een stuuk duurder dan omliggende gemeente en vond de trap naar het toilet vrij moeilijk te bewandelen. Verder niks aan te merken en voor ons een absolute aanrader!

93. Lekker eten en gezellige sfeer, maar de bediening was chagrijnig. We voelden ons niet echt welkom.

94. Loes Meijs

Zojuist heerlijk met collega's gegeten. Goede bediening en lekker eten via Social Deal. Voor herhaling vatbaar.

95. Inrichting is leuk, eten heerlijk. Het gastvrouwschap was deze avond zeer onder de maat: kortaf, wilde duidelijk vroeg naar huis. Dit werd o.a. kenbaar gemaakt door zeer demonstratief ieder leeg glas van tafel te halen. We voelden ons echt weggekeken. Jammer! Voor het lekker eten zouden we zeker nog eens terug gaan. Echter voor ons is de totaal beleving van belang: het gedrag van de gastvrouw is doorslaggevend om hier niet meer naar toe te gaan.

6,7
  96. Pieter van Dongen

Afgelopen vrijdagavond zijn we hier gaan eten. Twee keer per jaar ga ik samen met m'n zussen uiteten en ik wilde eens 'iets nieuws/iets anders' proberen. Een collega had aangeraden om eens Marokkaans te proberen omdat het hem pas geleden erg goed was bevallen. Voor ons was ShiSha op een goede reisafstand en daarom maar eens gereserveerd. Toen we binnen kwamen bleken we de enige gasten te zijn waardoor mijn zus nog zei: zullen we toch niet ergens anders naartoe gaan. Maar ik wilde graag eens Marokkaans eten (was voor ons drieën de eerste ervaring met de Marokkaanse keuken!).

De inrichting is lekker traditioneel waardoor je je echt in een restaurant begeeft alsof het in Marokko staat, erg goed voor de ervaring! De bediening was heel erg vriendelijk en (nu ik naderhand nog eens verder door gelezen heb over het personeel/eigenaars) ik denk dat wij als gastvrouw met de eigenaresse van doen hadden. Na een minuut of 10 kwam er nog een ander gezelschap binnen en aangezien wij vrij vroeg (voor Marokkaanse begrippen?) om 19.00u hadden gereserveerd, dachten we dat er nog wel meer gasten zouden komen. Dat is echter niet gebeurd, maar ik moet zeggen dat ondanks het feit dat het niet druk was, het toch een erg gezellige avond is geweest. Mede door de erg vriendelijke bediening! ;) We hebben niet eens door gehad dat er maar twee tafeltjes bezet waren.

Wij kozen voor een 3-gangenmenu en als onervaren Marokkaanse keuken eter, kan ik geen enkel minpunt benoemen over hetgeen wij drieën genuttigd hebben. We kozen er expres voor om alle drie iets anders te bestellen zodat we nog een beetje van elkaars menu konden proeven :)
    De brik (tuniesien en berber) en bastila waren voortreffelijk!! Voor het hoofdgerecht kozen we voor tajine berber, plat shisha en couscous royal. En ook hiervan konden we alle drie niet anders concluderen dat het allemaal zeer goed smaakte! Om de avond goed af te sluiten, hadden m'n zusjes al besloten om te kiezen voor het dessert met bastogne koek. Zij verheugden zich daar erg op, echter bleek de bastogne slechts een 'aankleding' van het caramel roomijs te zijn. Maarja, als je verwachting hoog is, kan er weleens iets een beetje tegenvallen... Ikzelf koos de baklava en hiervan zou ik als enige opmerking kunnen zeggen dat het bladerdeeg een beetje aan de 'taaie' kant was, maar de smaak was er zeker niet minder om!!

Al met al hebben we een meer dan prima avondje uit eten gehad bij Shisha!! Ik zou het zo nog eens doen! Omdat onze ervaring zo goed was, vonden we het eigenlijk een beetje jammer voor het personeel zelf dat er niet meer gasten waren. In dit leuke, gezellige en goede Marokkaans restaurant zouden veel meer mensen moeten gaan eten! Zeker als de bediening (niet alleen de gastvrouw, ook de tweede serveerster en (voor zover ik heb kunnen beoordelen) vrouwelijke kok) waren even vriendelijk als enthousiast! Wat mij betreft een aanrader voor eenieder die eens Marokkaans wil gaan eten!!

97. Het eten was lekker, maar de bediening mag professioneler. Eén van de serveersters was nogal kortaf en de ander was weliswaar heel vriendelijk, maar wist niks te zeggen over de wijnkeuze. Iets beter getraind personeel, ook in gastvrijheid, zou dit een nog leuker restaurant maken!

98. Wat een gezellige avond moest worden bij restaurant ShiSha werd een teleurstellende ervaring. Dat had niet alleen te maken met de matige kwaliteit van de gerechten maar vooral met de slechte bediening. De dames waren ronduit chagrijnig en gaven ons niet het gevoel dat we welkom waren. Wij zoeken in de toekomst een ander restaurant op.

5,5
  99. Heerlijk gegeten, kwalitatief goed eten, veel variatie en vriendelijke bediening. Echt een aanrader

Volgende pagina