Niets is in de Arabische cultuur zo geintegreerd als de waterpijp: shisha in het Arabisch. In de geschiedenis zijn onder het roken van een waterpijp talrijke intriges beraamd en werden er vredesonderhandelingen gevoerd bij het roken van de waterpijp. De geschiedenis van de waterpijp gaat zeer ver terug. In het dagelijks leven is de waterpijp nog steeds een belangrijk instrument van bezinning, ontspanning en verbroedering. Meer dan ooit is de waterpijp een symbool voor gastvrijheid, reden waarom het ook ons symbool is

• Veganistisch

1382050948 88
1420922023 87
1452018882 89
1521986817 76

1. Super gezellige avond gehad in een sfeervol restaurant. Lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Mooie muziek en top bediening. Aanrader

2. Sabine en Tom

Gezellige sfeer, goed eten voor een goede prijs!

3. Prima eten, normale prijs voor goed eten.

4. Paar keer heerlijk gegeten, helaas laat de bediening erg ongastvrij en inflexibel gedrag zien. Mijn gezelschap beoordeelde het zelfs als onbeschoft gedrag. Inmiddels duidelijk dat dit negatieve gedrag geen toeval meer is. Ondanks het lekkere eten, kom ik hier dan ook niet meer terug.

5. A3 van Putten

Service en vriendelijkheid is top kwalitatief super.

6. Aanrader!

Heerlijk gegeten, leuke en attente bediening. Echt een aanrader!

7. Het zag er leuk uit van binnen. Helaas was daar ook alles mee gezegd. Ik moest vragen om een bestelling op te nemen aangezien de bediening het te gezellig had aan de bar. De toiletten waren verstopt en toen ik dit aangaf kreeg ik als reactie dat ze er niets aan konden doen en ik maar naar het toilet in de bioscoop moest. Verder was het vlees te doorbakken en droog. Ben niet van de kritieken normaliter, maar ik vond dit dusdanig slecht dat ik dit niet iemand anders wil laten meemaken.

8. Tja, eerlijk gezegd… ik vond t allemaal erg matig. Personeel was erg vriendelijk en heel gezellig maar qua service was t niet denderend. Traag, weinig attent. Eten was vrij saai, niet uitgesproken, wat doorgekookt en overgaar. Beetje laf, zou ik zeggen. Iets meer smaak mag voor mij wel. Ook allemaal wat veel. Leuke mensen maar toch…

9. Vandaag heerlijk gegeten en de bediening was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Just Martens

We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en een heel gezellige sfeer in het restaurant.

11. We hebben heerlijk gegeten. Het was erg smakelijk.

12. Wat een vriendelijkheid als we binnenkomen en tijdens de rest van de avond. Er is alle tijd voor je. Extra uitleg over de waterpijp wordt graag verteld.
    Het eten is verfijnd, de kwaliteit goed. Daar willen we graag voor betalen.
    Interieur in stijl van waar het restaurant voor staat. Mogelijkheid om afgeschermd te eten door leuke blauwe kamerschermen.
    Een aanrader.

13. Als we wat te vieren hebben, doen we dat bij SISHA.
    Heerlijk eten met fijne bediening.

14. Geri Savenije

Heerlijk gegeten, 5 gangen verrassingsmenu vlees gegeten, heerlijk, mooie porties, best snel achter elkaar. De zitplekken zijn wat krap door de grootte van stoelen. Vroeger was de service beter, was het een avondvullend programma, maar dat is veranderd. Het is wat commercieler geworden, maar desalniettemin overheerlijk, gezellig, lekker en aardige bediening

15. Vermeulen

Eten was heerlijk en verrassend, zeker als je niet zo bekend bent met de noord afrikaanse keuken. Vriendelijke bediening met leuke humor. Tip, naast marokaanse/tunesische wijn 1 level hogere europesche witte wijn aanbieden. Pinot grigio of zo. Wij komen zeker terug!

16. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

17. In een lekker ongedwongen, exotische sfeer een heerlijke maaltijd genoten. Voor herhaling vatbaar.

18. Super lekker eten! Ben zeer kieskeurig en je krijgt het op weinig plaatsen zo lekker en mooi geserveerd.
    Vriendelijke bediening.

19. Francien

Lekker gegeten, gezellige sfeer, prettige bediening.

20. Onze eerste keer. En we komen zeker weer! Gastvrije bedienen, zeer hulpvaardig en heerlijk eten met prima wijn.

21. Gerdine Vos

We hebben heel erg lekker gegeten bij restaurant ShiSha. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dat was heerlijk!
    Ze hadden speciaal twee verschillende gerechten gemaakt voor het hoofdgerecht zodat we verschillende gerechten konden proberen. Het personeel is ook erg aardig en ze geven elke gast persoonlijke aandacht. We gaan hier zeker nog een keer terug!

22. Gisteravond de 16de verjaardag van mijn dochter bij Shisha gevierd. Het was echt heel erg leuk! We hebben heerlijk gegeten, en mijn dochter werd verrast door een prachtig toetje en als klap op de vuurpijl kwam er nog een buikdanseres. Beide dochters kregen een sjaal met belletjes om hun heup en kregen "dansles". Hilarisch! Een topavond!

23. Wim Netten

Heerlijk gegeten in een leuk restaurant. Hier komen we zeker terug.

24. We hebben lang moeten wachten op ons eten. Ik had vissoep besteld maar kreeg soep met kalfsvlees. Het hoofdgerecht was ook niet heel bijzonder. Had meer verwacht. De bediening was wel vriendelijk.

25. Fam van Heeswijk

Vriendelijk, gezellig, mooi, open en meedenkend, lekker!

26. Zeer vriendelijke en voorkomende bediening. Ondanks het feit dat we vroeg waren, waren we zeker niet de enigen in het restaurant.
    Het eten was zeer Noord-Afrikaans van smaak, en varieerde in kwaliteit van best lekker tot heel goed.

27. Sfeervol ingericht restaurantje. Jammer dat er geen andere gasten waren. We hadden verschillende gerechten en niet alles was even lekker, maar smaak is natuurlijk persoonlijk. De baklava viel echter echt tegen, erg taai en de vulling niet evenwichtig verdeeld.
    Bediening was vriendelijk en prima in orde.

28. We hebben echt heerlijk gegeten. Super vriendelijke dames die goede tips gaven. Aanrader voor iedereen die eens wat anders wil! Wij komen zeker terug.

29. Restaurant Shisha was een leuke ervaring. Het restaurant ligt op een mooie plek in Den Bosch aan het water.
    De twee verrassingsmenu's boden een gevarieerde blik in de keuken. Echter hadden de smaken wat ons betreft wat meer uitgesproken kunnen zijn.

30. Heerlijk en heel gezellig gegeten. Verrassingsmenu is een aanrader.

31. Heerlijk gegeten. Een aanrader.

32. Wij hadden echt goed gerecht verwacht maar helaas was het smakeloos.
    Vlees was lauw tot koud en niet goed gegrild. Ik heb stukje vlees eruit moeten spugen.
    Wij snappen niet hoe zo'n restaurant een 8 kan krijgen, waarschijnlijk is de chef kok op vakantie of hij is echt slecht.
    Wij zijn naderhand naar een frietzaak gegaan en zullen nooit meer naar deze restaurant gaan.
    Echt jammer.

33. Prima gegeten en erg aardig personeel.

34. Fanny van Zon

Ons middagprogramma liep stevig uit, waardoor we ruim drie kwartier na het reserveringstijdstip pas aankwamen. Maar dat was geen probleem, en we werden evengoed ontzettend vriendelijk ontvangen.
    Een sfeervol ingericht restaurant waar je ook nog eens heerlijk te eten krijgt. De couscous met kip was fantastisch, die probeer ik thuis eens na te maken (we hadden nog nooit Tunesisch/Marokkaans gegeten dus alles was onbekend).
    Eén uit de groep moest weer op tijd van tafel voor een avondafspraak. Die heeft de kans gemist om een geweldig lekker toetje te kunnen nemen.
    Zijn we nog een keer in Den Bosch dan komen we graag terug.

35. Joep Verschuren

Wauw!! Wat een super restaurant! We wilden graag eens wat anders dan al het traditionele gebeuren en eens een échte atypische authentieke keuken proberen in de hoop men niet te veel met het eten foeft om het te vernederlandsen (lees: spruiten bij chinees?) maar de gerechten in hun waarde laat.

Nu ben ik vrij kritisch, moet ik eerlijk toegeven echter enkel al de service zoals geboden is mag al een voorbeeld zijn voor vele anderen. Het actief meedenken (aangezien veel gerechten compleet nieuw zijn), de mogelijkheden van combinatie (en daarmee smaak-adviezen) en hun bevlogenheid daarin doet mij al terug komen.

De gerechten zelf, voor zover ik dat kan en mag beoordelen alszijnde amateur chef, waren heerlijk in balans. Verschillende smaaktonen volgden elkaar perfect op zonder enige overheersing. Zowel kwaliteit van vlees en de versheid van kruiden & groenten komen in hun bereiding prima naar voren wat mij brengt naar het laatste compliment. Vaak struikel ik over het feit dat men er als professional niet in slaagt bijvoorbeeld vlees of vis op de juiste manier weet te garen. Saignant is vaak een teleurstelling en a point is biencuit geworden. Neen. Ik heb geen enkel commercieel belang bij dit restaurant en al serveren ze geen Franse cuisine alwaar dat een usp zou moeten zijn. Hier geldt; saignant is saignant en a point idem.

Kritische punten heb ik natuurlijk ook; de ligging is niet geheel gunstig met in ogenschouwend het uitzicht. Parkeren in Den Bosch is een stuuk duurder dan omliggende gemeente en vond de trap naar het toilet vrij moeilijk te bewandelen. Verder niks aan te merken en voor ons een absolute aanrader!

36. Lekker eten en gezellige sfeer, maar de bediening was chagrijnig. We voelden ons niet echt welkom.

37. Loes Meijs

Zojuist heerlijk met collega's gegeten. Goede bediening en lekker eten via Social Deal. Voor herhaling vatbaar.

38. Inrichting is leuk, eten heerlijk. Het gastvrouwschap was deze avond zeer onder de maat: kortaf, wilde duidelijk vroeg naar huis. Dit werd o.a. kenbaar gemaakt door zeer demonstratief ieder leeg glas van tafel te halen. We voelden ons echt weggekeken. Jammer! Voor het lekker eten zouden we zeker nog eens terug gaan. Echter voor ons is de totaal beleving van belang: het gedrag van de gastvrouw is doorslaggevend om hier niet meer naar toe te gaan.

39. Pieter van Dongen

Afgelopen vrijdagavond zijn we hier gaan eten. Twee keer per jaar ga ik samen met m'n zussen uiteten en ik wilde eens 'iets nieuws/iets anders' proberen. Een collega had aangeraden om eens Marokkaans te proberen omdat het hem pas geleden erg goed was bevallen. Voor ons was ShiSha op een goede reisafstand en daarom maar eens gereserveerd. Toen we binnen kwamen bleken we de enige gasten te zijn waardoor mijn zus nog zei: zullen we toch niet ergens anders naartoe gaan. Maar ik wilde graag eens Marokkaans eten (was voor ons drieën de eerste ervaring met de Marokkaanse keuken!).

De inrichting is lekker traditioneel waardoor je je echt in een restaurant begeeft alsof het in Marokko staat, erg goed voor de ervaring! De bediening was heel erg vriendelijk en (nu ik naderhand nog eens verder door gelezen heb over het personeel/eigenaars) ik denk dat wij als gastvrouw met de eigenaresse van doen hadden. Na een minuut of 10 kwam er nog een ander gezelschap binnen en aangezien wij vrij vroeg (voor Marokkaanse begrippen?) om 19.00u hadden gereserveerd, dachten we dat er nog wel meer gasten zouden komen. Dat is echter niet gebeurd, maar ik moet zeggen dat ondanks het feit dat het niet druk was, het toch een erg gezellige avond is geweest. Mede door de erg vriendelijke bediening! ;) We hebben niet eens door gehad dat er maar twee tafeltjes bezet waren.

Wij kozen voor een 3-gangenmenu en als onervaren Marokkaanse keuken eter, kan ik geen enkel minpunt benoemen over hetgeen wij drieën genuttigd hebben. We kozen er expres voor om alle drie iets anders te bestellen zodat we nog een beetje van elkaars menu konden proeven :)
    De brik (tuniesien en berber) en bastila waren voortreffelijk!! Voor het hoofdgerecht kozen we voor tajine berber, plat shisha en couscous royal. En ook hiervan konden we alle drie niet anders concluderen dat het allemaal zeer goed smaakte! Om de avond goed af te sluiten, hadden m'n zusjes al besloten om te kiezen voor het dessert met bastogne koek. Zij verheugden zich daar erg op, echter bleek de bastogne slechts een 'aankleding' van het caramel roomijs te zijn. Maarja, als je verwachting hoog is, kan er weleens iets een beetje tegenvallen... Ikzelf koos de baklava en hiervan zou ik als enige opmerking kunnen zeggen dat het bladerdeeg een beetje aan de 'taaie' kant was, maar de smaak was er zeker niet minder om!!

Al met al hebben we een meer dan prima avondje uit eten gehad bij Shisha!! Ik zou het zo nog eens doen! Omdat onze ervaring zo goed was, vonden we het eigenlijk een beetje jammer voor het personeel zelf dat er niet meer gasten waren. In dit leuke, gezellige en goede Marokkaans restaurant zouden veel meer mensen moeten gaan eten! Zeker als de bediening (niet alleen de gastvrouw, ook de tweede serveerster en (voor zover ik heb kunnen beoordelen) vrouwelijke kok) waren even vriendelijk als enthousiast! Wat mij betreft een aanrader voor eenieder die eens Marokkaans wil gaan eten!!

40. Het eten was lekker, maar de bediening mag professioneler. Eén van de serveersters was nogal kortaf en de ander was weliswaar heel vriendelijk, maar wist niks te zeggen over de wijnkeuze. Iets beter getraind personeel, ook in gastvrijheid, zou dit een nog leuker restaurant maken!

41. Wat een gezellige avond moest worden bij restaurant ShiSha werd een teleurstellende ervaring. Dat had niet alleen te maken met de matige kwaliteit van de gerechten maar vooral met de slechte bediening. De dames waren ronduit chagrijnig en gaven ons niet het gevoel dat we welkom waren. Wij zoeken in de toekomst een ander restaurant op.

42. Heerlijk gegeten, kwalitatief goed eten, veel variatie en vriendelijke bediening. Echt een aanrader

43. van gestel

Mijn ervaring bij restaurant Shisha was zeer goed, alles was naar wens. Ik hoop dat jullie zo door gaan. De service was ook heel goed, werd netjes bediend. Prijs was ook zeer goed voor het eten en de drank. Bedankt voor alles.

44. Heerlijk gegeten in restaurant ShiSha. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht smaakten voortreffelijk. Restaurant is sfeervol ingericht. Bediening is erg vriendelijk. Kortom een aanrader.

45. We hadden het kado gekregen en het was zeker voor herhaling vatbaar. Erg lekker gegeten.

46. We hebben heerlijk gegeten met vieren, beide kinderen (16 & 13) vonden het ook erg lekker! We kozen voor een vier gangen menu in de categorie vis, vlees en vegetarisch, deze waren allemaal goed verzorgd en smakelijk. De veggie wat ietwat te eenvoudig de andere twee heerlijk.

De jongste had een heerlijke kip schotel die ruimschoots voldoende was. De sfeer in het restaurant sluit goed aan bij de gerechten en de heerlijke geuren. Wij komen hier vaker en hebben geen reden om dat niet te doen.

Tip: Neem ook een lekker bakkie Arabische koffie na!

47. Hier al aantal keren wezen eten en ik moet zeggen dat het perfect is. Heerlijk gerechten, mooie en leuke sfeer. Mijn complimenten aan de bediening. Erg vriendelijk en hulpzaam. Het is zeker een aanrader. Echt een top restaurant.. mijn favoriet.

48. Heerlijk eten. Verassend wat ze kunnen met kruiden. Ik zou zelf zo willen kunnen koken. Top! Ook de bediening was heel behulpzaam en vriendelijk.

50. Ad van Esch

Voor de eerste keer hier gegeten. Prima ervaring. Restaurant ziet er sfeervol uit. Ook akoestisch goed.

51. Eten was lekker, ambiance was goed. Aanrader als ik weer eens in de buurt ben.

52. DDR 15 punten

Het was een heerlijk avond in restaurant Shisha!!!
    Uit alle heerlijk voorgerechten hebben we keuze gemaakt voor 1 Marokkaanse voorgerecht en 1 Tunesisch voorgerecht. In 1 woord TOP. Met liefde gemaakt en je merkt dat de gerechten veel ingrediënten bevatten.
    De sfeer is gezellig, rustgevend en dankzij de goede bediening en zorg maakt het helemaal compleet. De decoratie heel apart en prachtig. Lekker traditioneel, het geeft je het gevoel dat je in het buitenland zit. Hoofdgerechten waren heel lekker! Goed gekruid. Na het volmaakt toetje hebben we nog een smakelijk arabische koffie en een Tunesische likeur om de mooie avond af te sluiten. Het is echt een aanrader.

53. Perfect! Gisteravond gegeten, zeer verfijnde smaken. Leuke open sfeer, vriendelijk. Je voelt je gast. Gaan we zeker nog eens doen. De beste prijs/kwaliteit die ik de laatste twee jaar ben tegengekomen. Chapeau!

54. Heerlijk gegeten en een fantastisch bediening. Het voelde alsof we terug waren in Tunesië. Een echte aanrader voor iedereen.

55. Wij hebben hier lekker gegeten voor ongeveer 50 euro p.p. inclusief 4 drankjes. (3- gangen) Aan het eten was veel tijd en aandacht besteed.
    Allemaal heel apart met heerlijke authentieke kruiden.
    Het voorgerecht met allerlei verschillende hapjes is aan te bevelen.

De couscous met verschillende stukken vlees was redelijk doordat de couscous niet bijzonder was. Het vlees daarentegen was weer wel lekker.

Het is een echte aanrader, zowel qua sfeer als qua eten!

56. Hallo Dalia, Dania, Mustafa en Gheet, hier zijn we dan weer en deze keer waren we met vrienden. Het was wederom gezellig en lekker. Ook onze vrienden waren zeer enthousiast en we komen zeker nog eens terug met z'n viertjes.
    Zelfde cijfers als de vorige keer en meer dan waard. Dank voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot gauw!

57. Vriendin verrast met een etentje in dit restaurant.
    Helaas waren we de enige in het restaurant bij binnenkomst, maar dat kwam doordat we daar best vroeg waren. Dit stoorde ons verder niet echt. Later kwamen er nog wel wat mensen binnen druppelen. qua eten: Overheerlijke brik op als voorgerecht, heel mooi geserveerd. Als hoofdgerecht hadden ik en een andere vriendin de coucha poulet, was wel lekker maar veelste zoet vanwege de honing. Je moet ervan houden! Als dessert baklawa gekozen. Om je vingers bij af te likken, zo lekker! Verder is het een leuk sfeervol restaurantje, zou er zo nog een keer naar toe gaan!

58. Hansje Alebeek

59. M.Santos

60. Echt Marokkaans restaurant. Maar haast niemand aanwezig. Eten was OK maar prijs waarde staat helaas onvoldoende met elkaar in verhouding.

61. Het eten was echt heerlijk! het zag er goed uit en was ook zeer goed gemaakt.

62. Wij waren er voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Vriendelijke mensen en lekker eten!

63. Aten met de Sweetdealvoucher; een eenvoudig maar smakelijk driegangendiner.
    Een lekkere brik als voorgerecht, een goede, zacht gekruide, stoofschotel van lamsschenkel en vers fruit als dessert.
    Bediening zeer voorkomend en attent. Hulde!
    Het vroor dat het kraakte; jammer, dat het niet warm te stoken was....
    Eindoordeel: een voortreffelijke prijs/pret-verhouding. We komen zeker terug.

64. Met een Sweetdeal voucher 18 januari hier gegeten.
    Perfect, eten was heerlijk en goed verzorgd.
    Zeer vriendelijke bediening.

65. Echt heerlijk gegeten! Mijn complimenten!! Vriendelijk bediening .

66. Swampie 1442 punten

Een geweldige ervaring rijker, na een etentje in de restaurant!

Geen slecht woord over het eten, want dat was gewoon goed. Het geen wat je verwacht krijg je ook en het valt niet tegen.

Een salade met tonijn als voorgerecht, mixed-grill als hoofdgerecht en een roodfruit-taartje na, maakt een heerlijk diner.

De Noord-afrikaanse keuken komt helemaal tot z'n recht in deze gerechten en behalve dat word je in dit restaurant ook helemaal in de juiste sfeer gebracht.

Het is erg leuk ingericht en de bediening doet goed haar best om het naar je zin te maken.

De waterpijp als extra mogelijkheid voor na het eten is zeer geslaagd. Je kunt op die manier heerlijk ontspannen en gezellig praten.

Ik heb met grote tevredenheid dit restaurant verlaten!

67. Cynthia

68. Rob 9 punten

Een tijdje geleden heerlijk gegeten met het gezin. Erg leuk om eens een 'kijkje' in de Noord-Afrikaanse keuken te nemen, want zo vaak doen we dat niet.

Het eten wat met grote zorg bereid en erg smaak vol. De sfeer is prima en de bediending vriendelijk. Een echte aanrader in Den Bosch voor als je eens wat anders dan de Europese keuken wil!

69. Frank en Ineke

Inmiddels hebben wij hier een aantal keren gegeten zoals ook afgelopen zondag 6 febr.. De ontvangst was wederom allerhartelijkst en het eten super! Dania, de ingelegde citroen is heerlijk in het kiprecept (en tabouleh), ik heb dat direct de vlg. dag gemaakt.... wat een smaaksensatie! Bedankt en tot binnenkort.

70. Vaker ben ik bij shisha wezen eten en steeds weer Lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en kon ons veel uitleggen over het eten. We hebben genoten van de gerechten. Ik heb een heerlijke avond gehad, de sfeer heeft het compleet gemaakt je voelt alsof je in Tunesië bent. Het is zeker een aanrader.

71. Ik had mijn verjaardag gevierd bij ShiSha. Het was super gezellig, daar zorgde de bediening ook voor. Er was ook een buikdanseres. En het eten en de sfeer is super goed! Echt een aanrader.

72. Ik ben er al een paar keer komen eten en ik vind het eten echt heerlijk! Er heerst een hele fijne sfeer, een goede bediening en lekker eten. Ik ben elke keer zeer tevreden over de vriendelijkheid en de gastvrijheid!

73. Ik heb afgelopen week mijn verjaardag gevierd met een groep vrienden. Ik heb dit restaurant gekozen omdat ik daar vaker ben geweest. Ik liet me verrassen door de chefkok. Het eten was heerlijk! We hebben genoten van het lekkere arrangement die aan ons werd voorgesteld. Ook was er een buikdanseres aanwezig. De bediening is vriendelijk en is mooi traditioneel gekleed. Kortom een aanrader!

74. Als ik wat te vieren heb dan is het altijd bij Shisha. Dan laat ik me verrassen en geniet van de Arabische sfeer. Aanrader voor de noord-Afrikaanse keuken.

75. Ik had van mijn collega's een dinercheck gekregen, daarvan zijn mijn vriend en ik afgelopen vrijdag 15-01-2010 gaan eten.
    We hadden gekozen voor een 5 gangen verrassingsmenu van vlees. Het eten was keilekker, dus voor herhaling vatbaar.

76. Rob 11 punten

Wat een heerlijk restaurant! De bediening is uitermate behulpzaam en zeer goed op de hoogte van de inhoud van de gerechten. Het eten is bijzonder smakelijk en met de grootste zorg bereid. Alleen maar authentieke gerechten op de kaart die je de smaak van het land laten proeven!

Dit restaurant is een echte aanrader voor mensen die lekker internationaal willen eten, maar eens iets anders willen dan Aziatisch en Zuid-Europees!

77. Ik vind het eten en de bediening hier telkens super! Je waant je helemaal in een andere sfeer. Het eten is heerlijk, ook voor vegetariers. De bediening is heel attent.

78. Als frequent restaurant bezoeker in den Bosch hebben we eind 2008 op een zaterdagavond ook hier gegeten en het was in een woord goed. Lekker eten, gezellige sfeer, uitstekende bediening. Er zijn slechtere zaken in den Bosch. We hebben genoten van de sfeer en het optreden van een buikdanseres.

79. Prijs verhouding nul,gerechte waren koud en echt niks..

80. H.J. Knuiman

OP maandag 19 januari 2009 hadden wij een besloten diner gereserveerd ter gelegenheid van ons huwelijk. 1 maand van teoren nogmaals reservering bevestigd. Wat een teleurstelling om met je gezelschap voor een gesloten deur te staan, en afgescheept te worden met de mededeling dat de kok in de file staat.
    Een hele slechte actie van Shisha, niet eens een verontschuldinging. Voor mij NOOIT meer Shisha, dan liever naar de Chinees.

81. geen naam

We zijn hier met de familie geweest en hebben ons laten verrassen door de kok. Heerlijk! En veel... Er wordt ook prima rekening gehouden met vegetariers en personen die geen vis lusten. We hebben allemaal verrukkelijk gegeten en als 'toetje' een shisha (waterpijp) met appeltjestabak gedeeld: supergezellig! Hier kom ik zeker terug! Een dikke 10!