Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Bosch verdeeld zijn.

10 2094
  1. Mediterraans Den Bosch

Mariëtte Oostwouder

Op advies hier gereserveerd. We zijn niet bekend in Den Bosch.
    Vanaf moment van binnenkomen was het rennen.
    Rennen achter de dame aan die ons de tafel wees, er was geen tijd om de jas op te hangen.
    Rennen door het personeel om ons heen. We hebben wel 4 verschillende mensen aan onze tafel gehad. Zodra iets leeg was werd het weggehaald waardoor het erg onrustig bleef aan tafel.
    "Rennen" met door eten. Met een enorme vaart werden de bestellingen geleverd.
    We kwamen om half 8 binnen en stonden rond kwart voor 9 weer buiten. Het laatste kwartier na de koffie zagen we opeens niemand meer waardoor we zelf maar in de rekening vroegen.

Het personeel was ingestudeerd vriendelijk, kort in hun teksten en niet gericht op een prettige beleving van het avondje uit eten.

We hebben samen het woord vreetschuur in de mond genomen maar daar doen we ze tekort mee. Het eten was namelijk echt heel lekker.

Dus wil je functioneel lekker eten dan moet je hier zijn. Wil je een gezellige avond uit eten en dat ook zo beleven dan moet je echt ergens anders naar toe.

Voor ons jammer van onze avond in ons weekendje Den Bosch.

2. We waren met een groep van 6 personen. Sfeervol restaurant. Het eten was erg lekker en zag er mooi uit. De bediening was zeer goed. Er hing een gezellige gemoedelijke sfeer. En we kregen het eten gelijktijdig geserveerd. Echt een aanrader.

3. Marokkaans Den Bosch

Mia Suykerbuyk

Lekkere keuken en vriendelijke bediening, grote porties, we zaten alleen in het restaurant maar dat was voor ons geen probleem.

4. Vanavond met een groep gegeten. Goede sfeer, lekkere en verrassende gerechten en fijne bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Voor herhaling vatbaar!

5. Mediterraans Den Bosch

Marianne Craane

Was zo als altijd weer top goede bediening vriendelijk personeel eten kei goed gezellig sfeertje.

6. Mediterraans Den Bosch

Arie Pieter Groeneveld

Het was een sfeervolle ruimte. Ze hadden wat problemen met de ventilatie maar ben er zeker van dat ze dit op gaan lossen

7. Internationaal Den Bosch

Een van mijn favoriete restaurants in Den Bosch. De groenteparade is heerlijk en de bediening heel vriendelijk en vakbekwaam. Ik kan er altijd op vertrouwen dat het eten (op verzoek) glutenvrij is. Absoluut een aanrader, dus ook als je speciale dieetwensen hebt.

8. Internationaal Den Bosch

Puck Gielen

9. M.van der Heijde

Het was heel sfeervol en het eten was heerlijk, ook de bediening heel prettig en correct. Het was een gezellig uitje.

10. Jean-Paul Wissink

Dell Angelo is een zeer gezellig restaurant met uitstekend eten. De bediening maakt helaas kleine foutjes met de bestelling maar dat zal zeker beter worden. Aanrader voor een als je een italiaans restaurant in Den Bosch zoekt.

11. Ontzettend lekker eten en goede service met leuk personeel!!

12. We mochten helaas niet plaatsnemen, omdat de keuken al dicht was, ondanks reservering. Daarna heerlijk gegeten bij een concurrent.

13. Everything was perfect

• Eindcijfer 10
  14. Mediterraans Den Bosch

Sonja van den Hoven

Heerlijk gegeten en heel gastvrij en aardig personeel

15. petra kerssens

Vieze oude friet en grote stukken gyros met veel vet eraan. Bestel daar nooit meer.

16. We hebbben heerlijk gegeten bij Dell Angelo, voor ons een aangename verrassing, zo’n leuk verscholen italiaans restaurantje in den bosch.
    Vriendelijke mensen, glazen wijn waar niet zuinig werd geschonken. ook de focaccia met rozemarijn en olie was een fijne portie. Heerlijke bietenrissotto en doradefilets. Kortom een adresje om te onthouden.

17. Mediterraans Den Bosch

Arthur Kuilboer

Heerlijk gegeten bij Al Mundo. Goede gerechten, lekker warm geserveerd in een prettige ambiance door fijn personeel!

18. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk gegeten, erg gastvrij

19. Risotto was nier gaar. Geen wijn of dranken kaart, je kon dus niet even op je gemak je drankje uitkiezen en het was een verassing wat je drankje zou kosten. Verder klopte er niks van het menu met wat wij op de site hadden gezien, dus heeft mijn man maar en pizza besteld. De tonijn op de pizza was ook nog eens koud. Ik snap de hoge score in de recensies echt niet. Het was teleurstellend en ook nog veel te duur!

20. In de herfst buiten onder de warmtelampen, dat was het positieve van deze avond. Verder was het jammer. 3 kwartier wachten, geen broodje of bakje olijven om de tijd te overbruggen. De ober kende de term Merlot niet. De tonijn had te lang onder de lamp gestaan. Bij het dessert eerst de koffie geserveerd en halfuur later (na navragen) de friandises gekregen. Ook na halfuur pas melding gekregen dat dessert Crème Caramel niet meer op voorraad was. Dit was het eerste en tevens laatste bezoek.

2,3
  21. Heerlijk gegeten en snelle en prettige bediening

22. Goed eten, vriendelijke en snelle bediening

23. Mediterraans Den Bosch

Patrick Vorstenbosch

Gezellig gegeten met een leuke sfeer goede kwaliteit en een super service echt een aanrader

24. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, aandacht voor de klant. Prijs prima, waarom kan het niet overal zo!!

25. It was lovely! Great food, great service and a really fair price.

26. Peer Bedaux

Super ambiance, leuke bediening en goede kwaliteit

27. Met 19 personen een goed verzorgd ontbijt gehad. Heerlijk gegeten in een mooie sfeer. Bedank

28. Mediterraans Den Bosch

Het eten was heel goed en gemoedelijk personeel loopt er rond.

29. Mediterraans Den Bosch

Fred van Bavel

Het was heerlijk eten! Gezellig en vriendelijke bediening.
    Ik ken het restaurant en gelet op eerdere positieve ervaringen kom ik er regelmatig.