Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Bosch verdeeld zijn.

10 2092
  1. Ted Smets

Een heerlijke ervaring vol verrassingen. We hebben met z'n tweetjes het verrassingsmenu gekozen en zijn getrakteerd op een super avond. De ontvangst was hartelijk en met aandacht. Gezellig druk maar zeker niet te vol. Geen overhaast tempo, als je haast hebt moet je hier niet zijn. Daarmee doe je jezelf, maar ook Paul en Chantal geen plezier. Eten was van super kwaliteit, werd mooi gepresenteerd en had smaak die goed in balans is. Een aanrader. Het live optreden van gastvrouw en gastheer maakte de verrassing compleet. Een echte aanrader.

2. Lekkere spareribs en puntzak friet en je dag kan niet meer stuk!

3. Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. We kregen een gezellig tafeltje aan het raam. Leuk uitzicht. Aanrader.

4. Eetcafé Den Bosch

Andre de Borst

5. Andre de Borst

6. Andre de Borst

7. Chinees-Indisch Den Bosch

Andre de Borst

8. Andre de Borst

9. Nederlands Den Bosch

Eten was wel lekker, en royale portie's. Bediening was niet best. Twee zaten op het terras pauze te houden en daarbij luidruchtig te praten, en de man die ons bediende was maar chagrijnig en had er weinig zin in. Aanpassingen in het menu(zonder ui) zijn, gezien zijn niet al te vrolijke reactie, ook niet echt gewenst. Ze hebben het uiteindelijk gedaan, maar niet kritisch genoeg.

5,7
  10. Ober snel en vriendelijk. Tosti's worden gebracht door een jongedame die de borden achteloos op tafel kwakt... natte tosti, vuil bestek, komkommer uitgedroogt en de sla is bruin.

Doen we maar niet meer...

2,2
  11. Mediterraans Den Bosch

Gerard en Yvonne van der Veer

Onze ervaring is heel erg goed. Warme ontvangst bij binnenkomen. Op de menukaart voor iedereen wat wils, heerlijk eten, lekker glaasje wijn, goede bediening. Kortom een aanrader, niet vergeten: voor een heerlijke prijs. Wat wil een mens nog meer?

12. Van 't weekend hier voor het eerst gegeten en 't was echt super! Wij hadden een tafeltje gereserveerd en het stond leuk klaar voor ons. Het personeel was erg vriendelijk en het eten ook. Goede prijs voor een goede maaltijd!

13. Conform de internet reservering mooi tafeltje aan het raam. Goed kwalitatief voedsel, prijs en prestatie staan in goede verhouding. Ook flexibiliteit bij het verzoek tot een combinatie dessert, wat het geheel voldaan gevoel geeft.

14. shirley

Super gegeten. Je kreeg ruim voldoende eten per gerecht. Bediening was ook goed en vriendelijk. Zeker een aanrader!

15. Calvin Visee

16. Prima broodjeszaak, vooral als je even snel trek hebt rond lunchtijd. Veel keuze, wisselende broodjes, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Soms staat het helemaal vol, maar heb je toch snel je bestelling.

17. Joost Grasman

Gister gegeten bij sense wat voor ons weer een onvergetelijke avond is geworden. Dennis en team wij hebben genoten helemaal top. Dank je wel en tot snel.

18. annemarie

Ik heb afgelopen week voor het eerst bij Nom Nom gegeten. Het is mij tegengevallen. De inrichting van Nom Nom is smaakvol, helaas gold dat niet voor het eten. De entrecote was doorbakken (ipv van medium) en het vetrandje was taai. De vegetarische gerechten waren té simpel: pasta met pesto en wat cherrytomaatjes of een wrap met groenten. Weinig verrassends en niet in verhouding tot de prijs. Daarbij zijn de porties erg klein, en voldoen ze niet als hoofdgerecht. We hadden na afloop nog honger.
    De bediening wil hip zijn en niet opdringerig, op zich is dat prima maar het gevolg is dat we lang op ons eten moesten wachten en het erg lang duurt voordat de drankjes opgenomen worden. Kortom, ik vind Nom Nom geen aanrader: ipv hip te willen overkomen kunnen ze zich beter richten op de kwaliteit van hun gerechten!

2,6
  19. Henny

Al vaker hier gegeten! Altijd goed, leuke sfeer en vriendelijk personeel!

20. Heerlijk gegeten met een aantal dames voor een vrijgezellenfeestje. Er werd leuk op ingespeeld door onze ober.

Top!

21. Heerlijk gegeten, super mooi ziet het eruit en de bediening was goed. Eten was snel klaar.

22. Heerlijk gegeten en Chantal en Paul: top gastheer en -vrouw, net of je op visite bij ze bent zo gezellig.

23. Afgelopen weekend bij toeval weer eens terecht gekomen bij de sluis. Het ontvangst was hartelijk.. Helaas was de bediening de rest van de avond minder alert, het eten was wel oké maar niet bijster bijzonder. De menukaart heeft veel bla bla dit is in de gerechten niet terug te zien... Ook ons zie je er voorlopig niet weer.

24. Tom

Erg vriendelijke bediening, maar wat moeten die meiden rennen en trappen lopen! Het eten was erg lekker en ze schenken een heel goede rode huiswijn.

25. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk gegeten met Marga en Josefien op een mooi plaatsje voor het raam.

26. Gisteren met een groep van 17 man "onbeperkt" tapas gegeten bij de dirigent in Den Bosch. Onbeperkt was zeker niet het goede woord, begonnen met brood en daarna twee rondes met tapas (ons was verteld de tafel wordt twee keer goed vol gezet). Na de tweede ronde hadden we allemaal nog niet genoeg gegeten. Dus toen een dessert besteld om de honger te stillen. Op de rekening blijkt dat we het brood EN dessert apart moesten afrekenen! Decor was bizar slecht, werden achterin bij de keuken weggeduwd. Het rook er naar riool en was er erg koud. Muren waren vies en alles hing met plakband aan elkaar.

Het viel al met al allemaal erg tegen, helemaal omdat ik er vaker gegeten heb met een paar mensen en het toen toch allemaal net iets beter leek. Conclusie, voor groepen echt geen aanrader!!

2,4
  27. Gezellig restaurant met heerlijk vlees. Voor de 2e keer gegeten. Ervaring vandaag minder goed. Vlees was super, garnalen te glazig. Verder prima eten. Paar minpuntjes, die beoordeling naar beneden brengt:

- Verkeerd glas bij Hoegaarden
    - Kruimels op de tafel
    - Garnalen glazig
    - Wc niet schoon, vieze spiegel
    - Oude smerige afval emmer
    - Koffie speciaal wordt erg sober geserveerd.

Erg jammer. Wanneer bovenstaande okay zou zijn, zou dit restaurant een dikke tien verdienen!

28. Kleine eetwaren Den Bosch

Heel veel gekke soorten chocolade, lekkere koffie en een van de goedkoopste High Tea's in town. Ik heb de High Choc gedaan en was echt helemaal super.

29. Sas

Wij hebben komen hier vaker en het eten is altijd geweldig! Mooi restaurant, waar je heerlijk zit en goed wordt bediend. Al met al een aanrader!

30. Mediterraans Den Bosch

Hebben voor het eerst bij jullie gegeten. Kwamen toevallig voorbij gelopen en hadden niet zo veel tijd, maar wat een aangename verrassing. Heerlijk gegeten in een warme gezellige omgeving met super vriendelijke mensen. We komen zeker nog een keer terug voor een vervolg.