Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant ShiSha verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Het eten is er heerlijk! Nog nooit ergens zo'n lekkere steak op (rancho tres carnes( een echte aanrader!!)) Meisje in de bediening was echt super vriendelijk en spontaan, en ook de eigenaar was erg aardig! Echt een diamantje als je van vlees houdt!

2. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Wij gingen hier regelmatig eten, maar nadat wij 2 kinderen hebben gekregen is dit helaas wat minder geworden. Ze hebben daar echt superlekkere spare-ribs. En de (nieuwe) eigenaar is een beetje een vriend geworden. Echte aanrader.

3. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Een aantal keer uit eten geweest bij Rancho Bravo. Wat een aardige eigenaren! Altijd beleefd, een vriendelijke lach, een praatje.
    Vooral de vleesliefhebbers komen hier aan hun trekken. Neem een Maxima's grill en je krijgt zoveel. Plus het vlees is echt lekker mals en de frietjes goed gebakken. De prijzen zijn wat aan de hoge kant maar daartegenover proef je wel de kwaliteit.
    Kortom een goede Argentijn!

4. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Gisteravond wezen eten in Rancho Bravo. We hadden geluk dat we redelijk vroeg waren want we hadden niet gereserveerd. De sfeer is er erg gezellig en de bediening is erg vriendelijk.

Het eten is er helemaal top! Ik had de "Bife de Lomo" Een heerlijk stuk vlees van 300 gram. Er werden ook lekkere frietjes en sauzen als ook een salade bij geserveerd.

Een erg leuke avond gehad. Bij een erg goed restaurant!

5. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Veruit het beste argentijnse restaurant in de regio!

Het vlees wat ze voor je klaarmaken is echt te lekker.

Aardige mensen, en fijne bediening.

Ik kom hier al jaren, en dat is niet voor niets!

6. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Heerlijk gegeten, een aanrader voor de vleesliefhebber!

Zeker de moeite waard om eens te doen!

' Maxima - grillschotel ' en de spareribs zijn heerlijk!

En... hebben gebruik gemaakt van de dinerjaarkaart...25% korting...da's nog eens extra lekker eten dan...

Groetjes aan iedereen!

7. Zuid-Amerikaans Den Bosch

We hebben er met carnaval super gegeten.

Ondanks de drukte was het vlees heerlijk gegrild.

Biefstukken perfect medium, kip lekker sappig en de spareribs top.

Bediening zorgde goed voor de drank. We waren met een grote groep en kregen van de eigenaar nog een rondje van het huis.

Groeten van piraat met papegaai op zijn schouder.

8. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Prima restaurant als je van veel houdt. Aardig personeel, aan het einde van het diner krijg je nog een gratis drankje aangeboden.

Het eten, en dan vooral de sauzen/dressings komt vaak uit pakjes/flesjes werk.

Spare-ribs zijn uitstekend!

9. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Super goed eten hier, onze vast restaurant geworden het afgelopen jaar. Kom er zeker 5x per jaar!

Echt een aanrader en super aardig personeel!

10. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Prima gegeten. Allleen carpcio moet je niet nemen. Vees was erg lekker, friet was goed mag je onbeperkt eten en de bediening was aardig. Mochten de keuken zien en hij bood een gratis drankje aan.

11. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Afgelopen week hebben wij bij Rancho Bravo gegeten.

Het was onze eerste keer en het was super!

Het eten was niet te overtreffen! Het vlees was super mals en de bediening was top.

We gaan er zeker weer eten, echt aan te raden.

12. Zuid-Amerikaans Den Bosch

mysterguest

Jammer dat het personeel vaak aan de bar stond en geen interesse toonden in hun gasten. Bij binnenkomst niet begroet. Dit is het begin van een prima avond.

Argentijnse steak. Had iets korter gegrild gemogen.

Kwartier zonder een drankje gezeten.

Dit is zeker tegen gevallen.

13. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Jasper & Chris

Net weer heerlijk gegeten! Is al de 4e keer in 2 maanden dat we hier zitten, vlees is super lekker! Altijd mals, smaakvol en de service is erg goed. Erg vriendelijke en gezellige mensen! En niet alleen het vlees is goed, de gamba's zijn ook erg lekker! Een echte vleesliefhebber moet hier zeker naar toe.

Gaan zeker weer eten hier!

14. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Super! Zijn net terug, eten was heerlijk, service erg attent en vriendelijk. Mijn vriendin was jarig, had ik vermeld bij de reservatie en hadden een bosje rozen klaar staan!

Eten ook top kwaliteit, zeker aan te raden en wij komen in ieder geval zeker terug!

Prijs-kwaliteit verhouding zeker top! Jammer genoeg net niet in het centrum waardoor mensen deze parel van het zuiden kunnen mislopen...

15. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Marc en Lisa

Ik heb daar in 2008 gegeten maar was niet lekker, service was helemaal niet goed, vlees smaakloos.

Maar dit keer zeg mijn vrouw daar te gaan eten, dit keer hebben wij gemerkt dat er nieuw eigenaar overgenomen heeft, dit keer was heel GEZELIG, service was uitstekend. Zo lekker eten hebben wij nooit gegeten, hebben wij ook een fles rode wijn van huis gekregen, de eigenaar is heel aardig.

Ik en mijn vrouw bedanken voor alles en nu volgende keer gaan wij zekker daar eten.

16. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Hadden onszelf erg verheugd op dit etentje. Vroeger hadden ze hier de lekkerste steaks. Er zitten nu nieuwe eigenaren in.

Service & klantvriendelijkheid prima! Maar het eten zeer teleurstellend....

Vlees was taai, en zeer smakeloos, gewoon neutraal, geen zout of peper, of marinade. Sla was helemaal slap, bruin en oud. Friet was te kort gebakken, bleek, en slap, en vettig.

Kortom, niet lekker, erg jammer, moesten toch dik 50 euro betalen...

Wij gaan er niet meer naar toe...

17. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Voor een Argentijns restarant viel het een beetje tegen, ik heb bij betere landgenoten gegeten. Bediening was ook matig en erg vergeetachtig. Volgende keer toch maar een echt Argentijns restaurant zoeken.

18. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Jan Willem

In alle opzichten kan ik niets anders dan lof uiten, voor de bediening, de sfeer en de kwaliteit van het eten.

19. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Rene en Nelly

Geweldig gegeten . Een regelrechte aanrader met hoog verwen niveau.

20. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Afgelopen weekend lekker gegeten. Bediening was uitstekend ....
    Ik ga graag volgende keer weer terug ..... een echte aanrader.

21. Zuid-Amerikaans Den Bosch

We waren er om 19.30 en hadden een voor- en hoofdgerecht besteld. We waren met 4 personen!
    Pas om 22.00 kregen we ons voorgerecht. We hadden 2x een schotel met amusehapjes besteld. Eerst kwam de eerste schotel, en werd er verteld dat ze de 2de vergeten waren en dat de 2e schotel binnen 3 minuutjes zou komen. Nou niet dus! Na de 1e schotel op te hebben ( wat niet echt bijzonder was, een paar gefrituurde balllejes van ?, 2 halve empanadas, iets van kip, en stukjes gekruide worst.
    Na een half uur kwam de tweede schotel !!! Ja, ja 3 minuutjes.
    Het hoofdgercht was ook niet echt speciaal. als garnituur frites en gewone kant en klare sla met een sausje.
    al met al niet echt bijzonder en was het wachten zeker niet waard!
    de bediening was ook slecht, moesten zelf om bordjes en bestek vragen!
    Toen we hadden afgerekend kregen we nog een drankje van het huis. Ze wisten donders goed dat er nog heel veel aan mankeerde.
    Ik raad dit restaurant niemans aan!

22. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Arthur niet zeuren je krijgt in bijna elk restaurant 5 garnalen als hoofdgerecht bij dit restaurant moet je gewoon een dikke argentijnse biefstuk of steak nemen.....

23. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Het vlees niks bijzonders.
    Garnalen besteld en maar 5 gekregen dat voor meer dan 20 euro. Het was toen helemaal niet druk en de bediening was lui. wel gratis wijn gekregen maar dat was niet veel aan.

24. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Raquel Castanon

Heerlijk gegeten! Lekker vlees en daar gaat het natuurlijk om bij een Argentijn. Na dus onze buikjes rond te hebben gegeten kregen we nog een drankje van het huis wat natuurlijk ook erg goed beviel! Gaan zeker nog een keertje terug komen hier...

Vorige pagina