ma vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Rancho Bravo, heeft sinds haar bestaan, een grote reputatie opgebouwd door strikte handhaving van de hoge kwaliteit van hun product en door de absolute toewijding bij de bediening van de gasten. Basis van dit alles zijn de beroemde steaks van lekker mals en vakkundig gegrild Argentijns rundvlees. Onder geen enkele voorwaarde doet Rancho Bravo concessies aan deze kwalitatieve standaard. Daarom zal Rancho Bravo ook in de toekomst aan uw hoge verwachtingen kunnen blijven voldoen.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1201274998 55
1208279090 55
1278320006 77
1320344556 85

1. Voor de 3de keer gegeten dit jaar en het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!!

2. Bediening prettig, vlees prima, verder alleen sla en friet, mag wel iets uitgebreider.

3. Heerlijk gegeten. Steak perfect gebakken, garnalen ook. (Surf & turf).

4. Evert van de Biezen

Je wordt hartelijk ontvangen en het eten was erg lekker. Dat ze bij Rancho Bravo lekkere steaks maken kan ik alleen maar bevestigen. Topkwaliteit!

5. Het was een leuke ervaring was heel goed en dat voor de eerste keer.

6. Chriselda

We zijn met z'n 7'en geweest. Het duurde even voordat we geserveerd werden, maar dat vonden we niet erg. Zeer vriendelijke bediening!
    Eten was heerlijk en net te veel... We gingen verzadigd en tevreden naar huis.
    Voor herhaling vatbaar!!
    Dank je wel Rancho Bravo!

7. De steaks waren heerlijk mals en naar wens gebakken. Ook het voorgerecht met verschillende gerechtjes om te delen was erg lekker.

8. Heerlijk gegeten vlees heerlijk mals en vriendelijke bediening wij gaan zeker terug.

9. Hanneke

Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijke bediening. Helaas de enige gasten, ws door het WK voetbal. Maar desondanks een aanrader.

10. Heerlijk gegeten en altijd een goede service!

11. Super eten! En een goede service!

12. Goed eten als je van vlees houdt. Vooral de ribeye was super, het was simpelweg zonde om daar nog een van de meegeserveerde sausjes bij te gebruiken. Vegetariërs en veganisten hebben hier weinig keus, de Argentijnse keuken Is echt gebaseerd op vlees.

13. Van Arendonk

Heerlijk gegeten, goede service en de sfeer was prima!

14. Christophe

BELACHELIJK LEKKER!
    Top steak.

15. Mfh habraken

Hebben goed gegeten.

16. We zijn er vaker geweest maar niet op zaterdagavond. Ze kunnen de drukte niet aan. Laat eten. Niet compleet. Drinken moesten we zelf om vragen. Als we terug komen niet meer op de avond.

17. Super restaurant met vriendelijk personeel en een fijne sfeer.
    En natuurlijk waar we voor komen het kwaliteit van het eten een dikke 10 heerlijk.
    De prijs is goed voor het eten wat op de kaart staat.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

18. h.brekelmans

Lekker gegeten, vooral heerlijke ossehaas. Iets meer groente erbij was fijn geweest.
    Fijne en vriendelijke bediening.

19. Heerlijk gegeten vlees heerlijk mals en vriendelijke bediening wij gaan zeker terug.

20. Het eten was lekker! Wordt ook mooi opgedient, dat van ons werdt opgedient op een soort mini bakplaatje.

21. Prachtig stukje vlees op👌

22. angelique

Zoals altijd weer lekker gegeten met een prima service en aardige bediening!

23. Echt super lekker gegeten. Vlees wordt ook origineel opgediend. Ondanks dat er veel vast personeel ziek was toch goed bediend. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.

24. Het vlees was was echt heerlijk lekkerste biefstuk ooit. De bediening was wat minder stonden met 4 man te niksen en vergaten toen zelfs nog het broodje vooraf we moesten erom vragen. Speciaal bier hadden ze alleen Palm geen andere bieren. Salade zat alleen dressing op het bovenste blaadje sla, niet in de rest van de sla.

25. Erg goed eten, goede service!

26. Een goed restaurant met accurate bediening en goede wijn. Lekkere chimichurri bij een biefstuk die wordt geserveerd op een verrassende, gietijzeren ‘plate’ met onderbord. Goede mayonaise bij de friet en ook de pepersaus was goed.
    Heerlijk afgesloten met een koffie met Bailey’s en slagroom.

27. Roy Janssen

Goed eten voor een goede prijs!

28. Lekker gegeten, goede service, zeker een aanrader!

29. Het eten was er heerlijk. Zeer goede kwaliteit prijs verhouding. Zeer genoten van de avond en een fijne bediening :)
    Voor herhaling vatbaar!

30. Goede sfeer, heerlijke gerechten, goede bediening, echt een aanrader.

31. Anita den Bol

Wij hebben heerlijk gegeten, leuke bediening, mooie zaak.
    Komen zeker nog een keertje terug.

32. Brigitte oomems

Zeer goede kwaliteit. Vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

33. Lekker gegeten.

34. Lekker gegeten hele goede bediening en ik vond de sfeer ook gezellig, het enige minpuntje was overal paprika en ui bij ik persoonlijk vind dat niet zo erg maar ik kan me voostellen dat andere mensen dit niet zo lekker vinden.

35. Marlin en Maaike

Heerlijk gegeten, sfeervol restaurant! Aanrader!

36. Voor het vlees zijn kosten nog moeite gespaard. Erg lekker. Het gaat dan wel een beetje ten koste van de side dishes, die ik vrij matig vond. De chocolademousse was zelfs nog wat bevroren. Daar wringt wat mij betreft ook de prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke en attente bediening.

37. Variërende bediening, dat zeer jammer was, de jonge man die ons als eerste hielp was zeer enthousiast en had zogezegd passie voor zn werk en kwam later nog eens terug om te horen wat we er van hadden gevonden (lekker enthousiast) de dame die er tussendoor hielp leek niet heel veel passie voor dr werk te hebben, wat dan erg jammer is.
    Verder een leuk avondje weg geweest en lekker gegeten, had eigenlijk nog veel meer uit willen proberen, voordeel daarvan is dat we zeker nog eens terug komen.
    Bedankt voor een lekker avondje uit eten!

38. E v niekerk

Zeer vriendelijk personeel, fijn in het centrum.

39. Ik heb erg lekker gegeten in een fijne ambiance. Goed verzorgd restaurant.

40. We hebben heel lekker gegeten. De bediening was perfect.

41. Hans van Dun

Lekker eten, gezellige atmosfeer, goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Komen graag terug.

42. Met het gezin gegeten bij Rancho Bravo te Den Bosch. Op het restaurant geattendeerd door een advertentie in lokale krant waarmee 20% korting kon worden verkregen. Helaas bleek na binnenkomst dat wij de bewuste advertentie waren vergeten. De uitbater bleek onvermurwbaar en gaf geen korting zonder advertentie.
    Bediening was vriendelijk. Ingrediënten van 1 gekozen dessert waren niet aanwezig maar een alternatief zou gemaakt worden. Wel werd erbij gezegd dat dit doorgaans niet gedaan werd!
    Eten was redelijk. De gegrilde tonijn en de gegrilde zwaardvis waren wel erg droog, jammer genoeg. Maar in verhouding tot de pittige prijs viel het ons tegen.
    Jammer.

43. Geweldige avond gehad. Zowel de sfeer als het eten was goed.
    Lekker informeel familiebedrijf.
    Aanrader!!!!

44. Het vlees was perfect, zowel de porties als de bereiding en kwaliteit. We waren met een groep van 8 en elke gang werd vlot uitgeserveerd aan iedereen in het gezelschap.
    Bediening was erg vriendelijk. Er gingen een paar kleine dingetjes mis tijdens het bedienen maar dit werd netjes uitgelegd en opgelost, prima. Het was erg prettig dat er rekening gehouden werd met onze jonge kinderen (zij kregen als eerste hun hoofdgerecht en ook erg snel hun kinderijsje terwijl wij rustig ons nagerecht konden uitzoeken).

45. Ida van Geel

Het eten was overheerlijk, super mals vlees. Maar… het heeft anderhalf uur geduurd eer we de voorgerechten kregen. Duurde zooo lang. Toen weer wachten op het hoofdgerecht, Voor 4 personen was er maar 1 bakje friet, toen we er eentje bij vroegen, is men deze vergeten te geven. Koffie was ook vergeten en kwam men later mee aanzetten. Het enige wat snel kwam was de rekening en die was pittig. De Malbec rood, argentijnse wijn wordt veel te duur verkocht, te bedenken dat deze rode wijn in Argentinie de meest simpele wijn is, die men daar verkoopt voor 2 euro de fles ipv 25 euro. Het meest vervelende vond ik de baklucht in heel het restaurant, we hebben erna de hele tijd met een baklucht rond ons gelopen, haar, kleding alles stonk. Thuisgekomen meteen in de was. Ondanks dat het eten overheerlijk was, komen wij niet meer terug.

46. Super lekker gegeten en personeel is super vriendelijk!

47. Mooie leuke plek met heerlijk eten! Leuke gezellige sfeer.

48. service was top en het eten was heerlijk !! zeker voor herhaling tot gauw

49. Afgelopen weekend wezen eten met 8 mannen, eten was zo lekker en mals vlees dat het gewoon op je tong smelt.

Ons zie je sowieso vaker en bedankt voor de goeie service.

M.v.g.
    Jasper de klein

50. De bediening is stoer en neemt voor 6 personen de bestelling op zonder iets op te schrijven. Knap denk je dan, maar iets later komen ze nog eens vragen wat we ook weer besteld hadden.
    De spareribs waren smakeloos en hier en daar te zwart gebakken. De saus moest het maken.
    De kipvleugeltjes waren te zwart gebakken. De medium rare biefstuk was niet eens meer roze van binnen.
    "U kunt net zo veel friet bij krijgen als u wilt", maar voor een extra bakje frietsaus moet je 1 euro betalen. Belachelijk!!
    Wij zullen hier niet gauw weer komen.

51. Paul van den Haak

Uitstekend gegeten, had iets vlotter gekend maar werd gecompenseerd met een drankje van de zaak.

52. Vorige week aten we hier met meer dan dertig collega's. Omdat ik geen vlees eet, had men mij verzekerd dat er ook "verschillende vegetarische gerechten" waren. Het voorgerecht bleek een salade van avocado met palmhart, verzopen in verdunde mayonaise. Als je die slasaus er grotendeels van af haalde, smaakte de salade nog best aardig.
    Maar het hoofdgerecht was ronduit een aanfluiting, nog afgezien van de veel te trage bediening: Toen de meeste mensen hun hoofdgerecht al op hadden, kreeg ik een bord met friet, een bergje smakeloze volkorenrijst met doperwtjes erdoor, een geroosterde maïskolf, half geblakerd, een halve geroosterde paprika, ook gedeeltelijk zwart en een plak vega-balkenbrij of hoe men zo'n kartonnen schijf ook aan wil duiden. Die schijf was dan niet aangebrand.
    Voor mij is het duidelijk: een vegetariër heeft hier niets te zoeken. Als je geen vlees wilt, eet dan vis, maar de vaardigheden van de kok omvatten niet veel meer dan het grillen van dode beesten. Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug.

53. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten

54. Riny van Huizen

Ik vond het eten voortreffelijk smaken. Ik heb de bife lomo 300 gram op met een heerlijke rode huiswijn, wat mij is aangeraden door het personeel. De bediening kwam vriendelijk over en was erg attent. Het was behoorlijk druk, maar dat vonden wij niet erg. Het ging natuurlijk om de gezelligheid, het eten en de top bediening. Rancho bravo krijgt van mij een dikke tien!

55. Afgelopen weekend heerlijk gegeten!! Als je ergens goede stukken vlees(biefstuk) wilt eten moet je hier echt gaan eten! Vooraf Argentijnse tapas gegeten wat ook echt n aanrader is, heerlijke verschillende hapjes van ham met meloen tot spare ribs. Echt één en al top!! Complimenten voor de kok

56. Corrie Boom

Heerlijk gegeten, keurige bediening, gezellige sfeer! We waren met 7 personen en diverse verschillende gerechten gekozen, het was allemaal super!

57. Erg lekker gegeten. Vlees van top kwaliteit, complimenten voor de kok en de service.

59. Rancho Bravo heeft de beste steaks in Den Bosch!!!

Het vlees is echt fantastisch, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en een steak is niet compleet zonder de overheerlijke maiskolf erbij. Een mooie zaak sinds de verbouwing en zeker nu met de nieuwe muurschilderingen erg gezellig.

Dank je wel Rancho Bravo team, we hebben gisteravond weer heerlijk gegeten bij jullie!

60. Pierre Hobbelen

Vele malen geweest in het verleden. Altijd te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. En knusse gezellige omgeving. We zijn vandaag na lange tijd weer eens geweest. Maar we werden volledig verrast.. Het was volledig verbouwd. Sfeer was open en kil. Zakelijk gewoon.. Entrecote besteld die bijna voor 75% uit vet en pees bestond. Twee ietsie pietsie kleine stokbroodjes die aan een kant volledig zwart waren en 2,20 per stuk kosten?? Kortom.. Het altijd zeiken dat vroeger altijd beter was.. Uhh jaaa!! In dit geval wel!! Nieuw wil niet altijd zeggen beter..

61. Week geleden wezen eten bij Rancho Bravo in Den Bosch, het eten was verrukkelijk en de bediening was echt top! Heel zorgzaam en aardig. De twee meiden in de bediening waren echt pracht meiden, heel goed ontvangen en elke vraag netjes geantwoord en uitgevoerd. Ik raad het iedereen aan om eens te gaan eten, Proef vooral de Ossenhaas als je een echte vleesliefhebber bent!! En na de verbouwing ook super mooi aangekleed heel erg sfeervol :)

Ik ga in ieder geval terug.

62. Willy de Vorst

Goede service, aardige bediening. Lekker eten.

63. Ik heb hier heerlijk genoten van mijn eten en gastvrijheid. Ze verwelkomen je met open armen, en zorgen ervoor door middel van de sfeer dat je op de goede plek zit te genieten van je avondje weg. De presentatie en kwaliteit van het eten is top, aldus ook de smaak!! De service vond ik ook vriendelijk, vandaar dat dit mijn lievelings restaurant is die op me top 3 staat. Ik kom hier al jaren, en na de verbouwing is Rancho Bravo nog aantrekkelijker geworden!! Top gedaan. Bedankt voor het heerlijke eten zoals altijd!!

64. Vandaag hier wezen eten op 2e kerstdag. Voor dit gekozen vanwege veel goede recensies. Helaas viel dit erg tegen. Het is een groot ongeorganiseerd zooitje, personeel weet weinig van het eten en roept maar wat. Ook moet je zelf de bediening aanspreken om drinken te vragen of je tafel leeg te ruimen. Ze lopen je meerdere malen voorbij maar komen uit zichzelf geen service aanbieden.

Vriend bestelde een steak welldone (doorgebakken) en kreeg een aan de buitenkant gegrilde steak maar de binnenkant nog helemaal rauw! Na 20 minuten gezeten te hebben met een overvolle kleine tafel die maar niet afgeruimd werd, konden wij eindelijk na 3x roepen naar voorbij lopend personeel vragen of dit weg mocht.

Toen bestelden wij nog een nagerecht, 2 desserts, en na 15 minuten kwam diezelfde persoon die de bestelling opnam naar ons toe "O die 2 ijsjes" en die moesten toen nog besteld en gemaakt worden.

Als je nou zou krijgen wat je vraagt dan zijn de prijzen nog redelijk. Maar wat ik vandaag heb ervaren nodigt mij niet uit hier nog eens terug te gaan!

65. Gister met 3 personen bij Rancho Bravo gegeten. 2 personen vonden het voorgerecht niet lekker, wat erg jammer was. Hoofdgerechten waren erg lekker, maar helaas waren de sauzen koud. Zelfs voor een saus welke bij een steak zat moeten betalen.
    Vooraf werd nog gevraagd of we een stokbroodje wilden, op de kaart staat €2,10, maar op de rekening werd maar liefst €6,30 voor gevraagd. Ober stonk naar oud zweet. We hadden met 2 personen voor €50,- vlees besteld en dat kregen we niet op. Dit mochten we wel mee naar huis nemen. Het eten was in totaal 120 euro en dat was het voor ons niet waard.

66. Eten ging wel, vlees was nog rood en bloederig, sfeer is oud, bestek was nog vies, denk dat het wel beter kan met meer aandacht voor de klant.

67. Erg lekker gegeten hier.
    De steak was supermals en de spareribs waren heerlijk.
    Dit restaurant is een aanrader!

68. Rancho Bravo is erg gezellig en knus. Lampen hangen alleen wat laag, waardoor je elkaar bijna niet meer kunt zien alleen als je bukt. Spareribs waren verukkelijk!!!

69. Peter de Boer

Men kan er erg lekker eten. Het vlees is van goede kwaliteit maar de bijgerechten ( friet en salade) zijn wat flauw en lijken soms niet zo vers. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed als men kijkt naar het aanbod van gerechten, de kwaliteit ervan en de bereiding. Het is jammer dat er geen vaste bediening bij een tafel zit. Zo wordt men vaker om keuzes gevraagd door meerdere personen, wat vrij vervelend is. De toetjes zijn simpel maar zeker een goede afsluiting. Al met al kan ik dit restaurant zeker aanraden. Men eet er zeker lekker!

70. José 114 punten

Vorige week hier weer eens gegeten. De ossehaas is geen ossehaas want het waren pezige stukken vlees. Erg duur en met een zeer waterige knoflooksaus. De mayonaise wordt ook nog eens apart berekend 1 euro voor 2 kleine bakjes, terwijl het vlees al schandalig duur is. Ook de wijn een karaf voor 10,95 voor een halve liter is veel te duur. De wijn kost inkoop bij de Hanos 2,95 voor een hele fles. Ons niet meer gezien.

71. Nooit meer en dat ligt niet aan het eten, want dat is super lekker (en veel) maar dat heeft echt te maken met de bediening... We werden al knorrig naar de tafel gebracht, onze keuze werd niet opgeschreven dus we vroegen ons af of wel het goede zouden krijgen. We moesten erg lang wachten tot we eten hadden en dan heb je eindelijk eten, is je kip koud. Sorry hoor. normaal zou ik hem gewoon opgegeten hebben, maar nu heb ik hem terug gestuurd. Kortom weer lang wachten. We kregen wel drankjes van het huis, maar toen we goed op de rekening keken stonden die drankjes er gewoon bijgeschreven. En als je het dan probeert uit te leggen snappen ze het niet. Zoals ik al zei, nooit meer en dan niet voor het eten!!

72. Na twee keer heel lekker gegeten te hebben met twee personen (super ribs en super ossenhaas), viel een dinertje met 6 personen helaas wat minder goed uit... De 'warmhoud-grills' waren bijna allemaal in gebruik, waardoor 3 mixed grills en één portie spare ribs op één 'warmhoud-grill' opgestapeld lagen. Geen mooie presentatie én we moesten zelf uitzoeken wat voor vlees het was en voor wie. De andere twee porties spare-ribs werden op een bord geserveerd, op zich niets mis mee, maar de borden waren koud en daardoor de ribs na 5 minuten ook :( Erg jammer dat het zo tegen is gevallen, zeker omdat wij Rancho Bravo zo de hemel in hadden geprezen!

Maar... Daarvoor toch twee héél goede ervaringen gehad. Met een klein gezelschap raden we dit restaurant dus zéker aan, maar met een grote groep kun je misschien beter verder kijken of de medewerkers hierop wijzen en voor alle tafelgenoten een 'warmhoud-grill' vragen.

P.s. Natuurlijk dit na het eten als tips meegegeven, waarop een rondje van de zaak volgde. Aardig!

73. Op zoek naar een goede steak. Rango bravo zag er veel belovend uit. Bij binnenkomst wekt het restaurant de indruk dat je in een studenten vreetschuur terecht komt, niet echt positief. Dat is dan ook het enige minpunt, het menu toont al een uitgebreide keus. Ze zijn hier zeer serieus over vlees, maar ook vis en vegetarisch staan op het menu. De bediening is aardig, snel en kundig. Het vlees van goede kwaliteit en goed bereid. En na een paar glazen rode wijn zijn de geschilderde koeien op de muur best wel authentiek. Koffie met likeur tot afsluiting. 81 euro voor een goede en lekkere maaltijd.

74. Al zeer regelmatig geweest, altijd heerlijk een heel constante kwaliteit! Het vlees is er zeer mals en met name de bife de lomo is een echte aanrader! Eigenaren zijn super vriendelijk en weten wat gastheerschap is.

75. Zeer goed gegeten. Eindelijk een keer lekkere steak in een restaurant in Nederland. Broodje vooraf was wat minder, iets te zacht gebakken en niet zo lekker.

76. Vriendelijke, rappe bediening en goed eten in de vorm van de beste steaks van Den Bosch. Wat wil je nog meer.

77. Het eten is er heerlijk! Nog nooit ergens zo'n lekkere steak op (rancho tres carnes( een echte aanrader!!)) Meisje in de bediening was echt super vriendelijk en spontaan, en ook de eigenaar was erg aardig! Echt een diamantje als je van vlees houdt!

78. Wij gingen hier regelmatig eten, maar nadat wij 2 kinderen hebben gekregen is dit helaas wat minder geworden. Ze hebben daar echt superlekkere spare-ribs. En de (nieuwe) eigenaar is een beetje een vriend geworden. Echte aanrader.

79. Een aantal keer uit eten geweest bij Rancho Bravo. Wat een aardige eigenaren! Altijd beleefd, een vriendelijke lach, een praatje.
    Vooral de vleesliefhebbers komen hier aan hun trekken. Neem een Maxima's grill en je krijgt zoveel. Plus het vlees is echt lekker mals en de frietjes goed gebakken. De prijzen zijn wat aan de hoge kant maar daartegenover proef je wel de kwaliteit.
    Kortom een goede Argentijn!

80. Gisteravond wezen eten in Rancho Bravo. We hadden geluk dat we redelijk vroeg waren want we hadden niet gereserveerd. De sfeer is er erg gezellig en de bediening is erg vriendelijk.

Het eten is er helemaal top! Ik had de "Bife de Lomo" Een heerlijk stuk vlees van 300 gram. Er werden ook lekkere frietjes en sauzen als ook een salade bij geserveerd.

Een erg leuke avond gehad. Bij een erg goed restaurant!

81. Veruit het beste argentijnse restaurant in de regio!

Het vlees wat ze voor je klaarmaken is echt te lekker.

Aardige mensen, en fijne bediening.

Ik kom hier al jaren, en dat is niet voor niets!

82. Heerlijk gegeten, een aanrader voor de vleesliefhebber!

Zeker de moeite waard om eens te doen!

' Maxima - grillschotel ' en de spareribs zijn heerlijk!

En... hebben gebruik gemaakt van de dinerjaarkaart...25% korting...da's nog eens extra lekker eten dan...

Groetjes aan iedereen!

83. We hebben er met carnaval super gegeten.

Ondanks de drukte was het vlees heerlijk gegrild.

Biefstukken perfect medium, kip lekker sappig en de spareribs top.

Bediening zorgde goed voor de drank. We waren met een grote groep en kregen van de eigenaar nog een rondje van het huis.

Groeten van piraat met papegaai op zijn schouder.

84. Prima restaurant als je van veel houdt. Aardig personeel, aan het einde van het diner krijg je nog een gratis drankje aangeboden.

Het eten, en dan vooral de sauzen/dressings komt vaak uit pakjes/flesjes werk.

Spare-ribs zijn uitstekend!

85. Super goed eten hier, onze vast restaurant geworden het afgelopen jaar. Kom er zeker 5x per jaar!

Echt een aanrader en super aardig personeel!

86. Prima gegeten. Allleen carpcio moet je niet nemen. Vees was erg lekker, friet was goed mag je onbeperkt eten en de bediening was aardig. Mochten de keuken zien en hij bood een gratis drankje aan.

87. Afgelopen week hebben wij bij Rancho Bravo gegeten.

Het was onze eerste keer en het was super!

Het eten was niet te overtreffen! Het vlees was super mals en de bediening was top.

We gaan er zeker weer eten, echt aan te raden.

88. mysterguest

Jammer dat het personeel vaak aan de bar stond en geen interesse toonden in hun gasten. Bij binnenkomst niet begroet. Dit is het begin van een prima avond.

Argentijnse steak. Had iets korter gegrild gemogen.

Kwartier zonder een drankje gezeten.

Dit is zeker tegen gevallen.

89. Jasper & Chris

Net weer heerlijk gegeten! Is al de 4e keer in 2 maanden dat we hier zitten, vlees is super lekker! Altijd mals, smaakvol en de service is erg goed. Erg vriendelijke en gezellige mensen! En niet alleen het vlees is goed, de gamba's zijn ook erg lekker! Een echte vleesliefhebber moet hier zeker naar toe.

Gaan zeker weer eten hier!

90. Super! Zijn net terug, eten was heerlijk, service erg attent en vriendelijk. Mijn vriendin was jarig, had ik vermeld bij de reservatie en hadden een bosje rozen klaar staan!

Eten ook top kwaliteit, zeker aan te raden en wij komen in ieder geval zeker terug!

Prijs-kwaliteit verhouding zeker top! Jammer genoeg net niet in het centrum waardoor mensen deze parel van het zuiden kunnen mislopen...

91. Marc en Lisa

Ik heb daar in 2008 gegeten maar was niet lekker, service was helemaal niet goed, vlees smaakloos.

Maar dit keer zeg mijn vrouw daar te gaan eten, dit keer hebben wij gemerkt dat er nieuw eigenaar overgenomen heeft, dit keer was heel GEZELIG, service was uitstekend. Zo lekker eten hebben wij nooit gegeten, hebben wij ook een fles rode wijn van huis gekregen, de eigenaar is heel aardig.

Ik en mijn vrouw bedanken voor alles en nu volgende keer gaan wij zekker daar eten.

92. Hadden onszelf erg verheugd op dit etentje. Vroeger hadden ze hier de lekkerste steaks. Er zitten nu nieuwe eigenaren in.

Service & klantvriendelijkheid prima! Maar het eten zeer teleurstellend....

Vlees was taai, en zeer smakeloos, gewoon neutraal, geen zout of peper, of marinade. Sla was helemaal slap, bruin en oud. Friet was te kort gebakken, bleek, en slap, en vettig.

Kortom, niet lekker, erg jammer, moesten toch dik 50 euro betalen...

Wij gaan er niet meer naar toe...

93. Voor een Argentijns restarant viel het een beetje tegen, ik heb bij betere landgenoten gegeten. Bediening was ook matig en erg vergeetachtig. Volgende keer toch maar een echt Argentijns restaurant zoeken.

94. Jan Willem

In alle opzichten kan ik niets anders dan lof uiten, voor de bediening, de sfeer en de kwaliteit van het eten.

95. Rene en Nelly

Geweldig gegeten . Een regelrechte aanrader met hoog verwen niveau.

96. Afgelopen weekend lekker gegeten. Bediening was uitstekend ....
    Ik ga graag volgende keer weer terug ..... een echte aanrader.

97. We waren er om 19.30 en hadden een voor- en hoofdgerecht besteld. We waren met 4 personen!
    Pas om 22.00 kregen we ons voorgerecht. We hadden 2x een schotel met amusehapjes besteld. Eerst kwam de eerste schotel, en werd er verteld dat ze de 2de vergeten waren en dat de 2e schotel binnen 3 minuutjes zou komen. Nou niet dus! Na de 1e schotel op te hebben ( wat niet echt bijzonder was, een paar gefrituurde balllejes van ?, 2 halve empanadas, iets van kip, en stukjes gekruide worst.
    Na een half uur kwam de tweede schotel !!! Ja, ja 3 minuutjes.
    Het hoofdgercht was ook niet echt speciaal. als garnituur frites en gewone kant en klare sla met een sausje.
    al met al niet echt bijzonder en was het wachten zeker niet waard!
    de bediening was ook slecht, moesten zelf om bordjes en bestek vragen!
    Toen we hadden afgerekend kregen we nog een drankje van het huis. Ze wisten donders goed dat er nog heel veel aan mankeerde.
    Ik raad dit restaurant niemans aan!

98. Arthur niet zeuren je krijgt in bijna elk restaurant 5 garnalen als hoofdgerecht bij dit restaurant moet je gewoon een dikke argentijnse biefstuk of steak nemen.....

Volgende pagina