di vanaf 17:30

1436209464 66
1464194826 65
1520165552 64

1. M.D. Postma

Gegeten op een woensdagavond, omdat we zelf niet wilden kiezen hebben we dit aan de chef overgelaten. Conclusie: een heerlijk voorgerecht en nagerecht. Mooie ambiance en fijne binnentuin.

2. Gèèn restaurant om te dineren, Kleine menukaart, weinig keuze en de gerechten zijn matig qua hoeveelheid en smaak. Niet veel groente, gèèn salade erbij, wel een berg frites. Gèèn kindermenu. Dranken zijn duur. Onhygiesch, plakkende tafels, gèèn placemats, bestek ligt gewoon op tafel. De bediening ondeskundig, niet op de hoogte van de gerechten,

3. Silvia van Gimst

4. We hebben genoten van de High wine! En dan met name van de heerlijke gerechten die voorbij kwamen. Het personeel was erg vriendelijk.

Klein puntje van kritiek gaat over de wijnen. Ik had het leuk gevonden als we bij elke gang een (half) glas wijn op aanraden van het restaurant hadden gekregen zodat de wijn een belangrijk onderdeel zou worden van de High Wine. Nu mochten we twee glazen zelf kiezen.

Buiten dat hadden we een heerlijke avond! Aanrader.

5. NicvanderGeer

Kóm op, Pilkington's-bedrijfsleiders, de drankprijzen worden te gortig. Afgelopen week met twee kinderen geluncht bij Pilkington's. Op aanraden van de serveerster voor onze kinderen twee glazen ranja besteld. Toen we de lunch afrekenden en de ranja (op de bon heel chic Spontin genoemd) op de bon zagen staan, schrokken we ons rot. 2,60 euro per glas, oftewel 5,20 euro voor twee glaasjes water met een beetje siroop. Zó niet chic, zo'n actie! De wijn is met 4,80 euro per glas ook flink aan de maat en werd lauwwarm geserveerd op deze warme dag. Als je het als restaurant moet hebben van extreem hoge prijzen voor kinderdrankjes klopt er mijns inziens iets niet. Zonde van zo'n stijlvolle plek.

6. Monique

Zojuist high wine gehad. Was uitstekend. Prima gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding prima en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Het eten was lekker. 2 voor één menu. Leuke eetgelegenheid. Prijs/kwaliteit is aan de hoge kant als het voor een persoon is. Prijs voor glas wijn (4.80) is wel erg hoog.

8. De high tea was erg lekker! Uitgebreide hapjes, zoet en hartig. Het zag er ook mooi en verzorgd uit. Ook de bediening was erg aardig en vlot. Helaas had de dame aan de kassa niet haar beste dag: heel kortaf, chagrijnig bij het afrekenen. Heel jammer, echt een domper na een leuke middag.

9. Erg mooie locatie en lekkere high tea. De plek waar we zaten vonden wij niet zo gezellig, maar toen we dit zeiden werd daar niet op ingegaan. De service was rommelig en het personeel ongeïnteresseerd.

Heel erg jammer!

10. C.de Graaf

Op oudejaarsdag voor 4 personen een high tea afgehaald! Prima verzorgd, ruim voldoende, zeer goede kwaliteit. We hebben genoten met onze Engels georiënteerde vrienden. Dit was zeker voor herhaling vatbaar. De prijs was het zeker waard! Chapeau Pilkington's.

11. Zálig gegeten met ons bedrijfskerstdiner! Geweldige service, prachtige inrichting binnen en buiten (wintertuin). Als ik al commentaar kan bedenken, dan zou het zijn dat de porties zo royaal en zo lekker waren dat ik veel meer heb gegeten dan goed voor me was :-)

12. Zeer matig, rommelige indruk. Dode planten en vieze toiletten. Gebak is droog en weinig inspiratie. Vooral jong en ongemotiveerd personeel. Thee is van twinnings, kom op zeg. Je kunt hier veel meer uithalen.

13. Merel Cooijmans

14. Y 11 punten

Met een paar vriendinnen gingen we voor de high wine. De naam van het arrangement is nogal misleidend, aangezien je slechts 1 wijn bij de hapjes krijgt! 1 Wijn bij een 'high wine'.. Daarnaast is het een beetje jammer dat om iets voor 22u de muziek uitgaat en je wordt weggekeken. Lekker natafelen of genieten van die ene wijn zit er niet in. De hapjes waren lekker, maar nogmaals het is absoluut geen high wine en geen €29.95 waard.

15. Lang wachten op thee en koffie. Zeer weinig keuze in het hartige gedeelte.

16. Het is een erg gezellige tent qua inrichting. Echter, de wachttijden tussen bestellen en ontvangen zijn erg lang en ook soms onhandig gepland (de thee is al koud voordat je het gebak ontvangt). Alles wordt dan weer wel leuk opgediend, maar is peperduur (thee >3,50 euro en cola 2,40 euro). Het personeel lijkt ofwel gestresst of heeft er gewoon geen zin in, want is niet erg vriendelijk (best kortaf).
    Pluspunt zijn de gebakjes, deze zijn erg lekker.

17. I. Wanraij

Vanmorgen met een vriendin koffie met gebak gebruikt. Geen begroeting bij binnenkomst. De - mooie - binnentuin was gesloten, de stoelen nat. Terwijl het vandaag 25C zou worden. Op mijn vraag of we niet buiten mochten zitten, kreeg ik alleen 'nee' als antwoord, zonder uitleg. De koffie wordt veel eerder gebracht dan het gebak. Dat moet soms in de oven en daardoor duurt het langer, maar ook daarover krijg je geen enkele uitleg. Suiker en melk moesten van het buurtafeltje zelf gepakt worden. De kwaliteit van het gebak is echt prima, en ik vind het een gezellige, mooie plek. Maar en woord 'service' en 'klantvriendelijk' is bij het personeel onbekend.

18. Het eten was heerlijk, ik ben er met mijn nicht geweest en we hadden niks te klagen. Het was wel warm en we hebben een kwartiertje moeten wachten op een tafeltje maar toen kregen we wel heerlijk eten.
    Ik zeg WAUW.

19. Dit jaar de Kerst High Tea genuttigd in een sessie die ongeveer 2 tot 2,5 uur zou duren. Prima ontvangen! Eerste uur zou het buffet met zoetigheden gepresenteerd worden, het tweede uur het hartige gedeelte. We hadden geluk en werden als eersten uitgenodigd om van het buffet gebruik te maken. Allemaal zoete heerlijkheden, super! Helaas hebben we daarna twee uur moeten wachten voordat we voor het hartige buffet werden uitgenodigd. En dat omdat de eersten van de zoete ronde de laatsten waren bij de hartige ronde. Resultaat was een lange zit met lege schalen toen we ons piepkleine bordje nog eens wilden vullen. Slecht geregeld, jammer. We hebben daar nog een opmerking over gemaakt maar die werd door de bedrijfsleidster(?) niet erg correct opgepakt. Pilkingtons zeker voor herhaling vatbaar, maar dan niet met Kerst.

20. Het valt me op dat de suikerpotjes, zoutvaatjes e.d. op de tafels steeds smoezeliger worden. Al meermalen zaten daar vieze afdrukken op en ziet er onsmakelijk uit.

De begroeting bij binnenkomst wordt tegenwoordig ook overgeslagen.

Het trekt me niet meer zo

21. Wij met 4 personen een high wine. Het eten was erg slecht! Eerst kregen we een smerig theepotje. De buitenkant zat vol met vastgekoekte thee. De High wine begon met een soepje. Het was tomatensoep en die smaakte wel redelijk. Daarna kregen we 3 salades. Dat bestond uit ijsbergsla met geitenkaas, ijsbergsla met spekjes en ijsbergsla met een gedroogd tomaatje. Vervolgens kregen we de pie's. Dat was gewoon vlees met een laagje bladerdeeg dat nergens naar smaakte. En een pie met soepgroente en natuurlijk ook een laagje bladerdeeg. Als je het laagje bladerdeeg er af haalde kwam de lucht van een maggi blokje je tegemoet.
    De zoete hapjes waren wel lekker alleen heel weinig en niet heel bijzonder.
    Had echt verwacht dat het eten geweldig en bijzonder zou zijn. Het ziet er aan de buitenkant erg gezellig uit en het oogt heel professioneel. Maar het is alles behalve dat. Het was voor mij helaas eens maar nooit meer.

22. Robbert

Afgelopen zaterdagavond een High Wine genoten bij Pilkington's. Erg leuk 4 gangendiner inclusief 2 glazen wijn voor € 29,50.
    Gerechten waren uitstekend en leuk opgediend. Eerst 2 kleine soepjes, daarna 3 salades gepresenteerd op een etagere en daarna 3 soorten pies. Ter afsluiting kregen we het dessert gepreseteerd op een etagere, met daarbij de overheerlijke scones, apple crumble en brownie.
    De binnentuin en restaurant zijn erg sfeervol en de bediening is erg attent.
    Ook hun zelfgemaakt Lemonade op, erg lekker drankje!
    Er wordt echt goed voor de gast gezorgd.
    Eindelijk een restaurant waar ze wel oog voor de gast hebben!
    Al met al een aanrader.

23. M. van den Brand

Wij hebben dit restaurant bezocht met een vrijgezellenfeest. Het eten was ronduit slecht en de keuze voor groepen erg beperkt (2 gerechten per gang). Het voorgerecht was sla met een berg rosbief plakjes (totaal geen smaak). Het hoofdgerecht was een koude zalmfilet geserveerd met een paar erwtjes en wat aardappelpuree. Het bakje sla wat er bij geserveerd werd was oud. Het enige pluspunt is de locatie met de mooie tuin waar je mooi kunt zitten. Echter voor het eten erg af te raden.

24. Met 4 personen gegeten. Wij hadden geen voorgerecht. Het hoofdgerecht waren zeer kleine porties. Zalm was een heel smal stukje vis waarbij een paar doperwten lagen. Daarbij een klein bakje sla. De schaaltjes friet waren lauw en moesten terug naar de keuken om opnieuw verwarmd te worden. Kortom de smaak was goed maar een karige maaltijd voor die prijs. Je gaat de deur uit met het idee dat menig wel trek zou hebben. En wij zijn zeker geen grote eters. Dit is voor ons een reden omhier niet terug te komen. Helaas.

25. Nu weer bij Pilkingtons echter nu High tea na een dagje winkelen met vriendinnen.
    Was top.
    Zoals verwacht.
    Attente bediening met goede uitleg over de gang van zaken en attentie voor bijvullen van de theepot.
    Meer dan voldoende keuze.
    Kortom aanrader.
    Niet voor diner wel voor lunch/High tea

26. Daar 's avonds gegeten. Erg kleine porties, weinig creatief. Te weinig eten en te prijzig. Hoofdgerecht heeft niet de hoeveelheid van een hoofdgerecht.
    Bediening was okee.

27. Mijn moeder en ik hebben al een heel aantal high tea's in het land achter de rug en zo ook deze keer in Den Bosch.
    De high tea heeft de vorm van een buffet, maar is niet massaal. De kwaliteit van het eten (eerst zoet, daarna hartig) was uitstekend en gevarieerd. Voor elke ronde een uur de tijd, dus nog een keer opscheppen was zeker een optie!

De thee was lekker en daar was ook veel keuze in. De bediening was allert (theewater bijschenken e.d.) en zeer vriendelijk.

Kortom: een geslaagde middag!

28. De zaak in Den Bosch voor een Engelse High Tea, de enige die het echt snapt. Alleen jammer dat het er altijd zo druk is.

29. Heb het al eens eerder geschreven. Slecht. Adverteren met een High Tea prima, maar serveer hem dan ook. Clotted cream afdoen met een schaaltje slagroom kan niet. De gerechtjes hadden meer weg van een toetjesdessert. Een cheddar sandwich is geen klef sneetje wit brood met een plakje smeltkaas erop.

Het enige goede was de sheppards pie.

30. mevr. Peper

Al regelmatig bij Pilkington's gelunchd, en nu ging ik samen met mijn man een keer Dinner tonight proberen. We werden gastvrij ontvangen en mochten zelf weten waar we gingen zitten. Meteen werd gevraagd of we iets te drinken wilden, we hebben nergens op hoeven wachten. Ook kregen we een broodje vooraf van het huis aangeboden. Mijn man ging voor de pepper steak met chips, ik ging voor de geitenkaassalade. Erg lekker allebei, en we zijn keurig bediend. We hebben een heerlijk avondje gehad.

31. Ik vind het een erg leuke tent.

Lekkere lunchkaart en een gastvrije bediening.

Bovendien ziet het er nog erg gezellig uit en hebben ze een leuke tuin.

Je betaalt er wat voor, maar je krijgt er ook een hoop voor terug.

32. Op een dinsdagavond gezellig uit eten liep uit op een totale flop!

Het ontvangst was prima, er zaten ook maar 2 tafeltjes vol, dus de sfeer was nogal ongezellig. Het behang en inrichting is een kwestie van smaak.

Voorgerecht salade met eendenborst, stelde niet veel voor, maar was te eten.

Het hoofdgerecht daarentegen: slecht!
    Toen de bediening met 3 plakken rosbief met groenten en aardappelmaantjes met jasje in knoflook gebakken aankwam zagen we al dat het vlees totaal droog was! Ook na het proeven werd het er niet beter op. Het leek wel opgewarmd vlees dat met de magnetron klaar was gemaakt of al uren in een bak voor het buffet stond!

Het vlees was droog, taai en grijs van kleur (ze hadden het wel mooi omgedraaid en saus erover, zie je er niks meer van). De aardappels en groente waren een of ander prutje uit de vriezer, week en zuur.

Dit was echt niet vers bereid! Echt niet! We hebben er meteen iets van gezegd, maar ons werd gezegd dat er zeker wel vers gekookt werd in dit restaurant en dat rosbief er altijd zo uit ziet, smaakt?!

Dit is niet de eerste keer dat wij rosbief eten! Schandalig! Ze vroeg wel of we niet extra saus wilden, dan was het misschien niet meer zo droog! Daar kon je nog een emmer water bijvoegen dan was 't nog niet te eten!

Na 10 min. en na een hap te hebben gegeten, kwam de ober vragen of het gesmaakt had. Nee!
    O"zegt ie: ik had al gehoord dat u het een beetje te droog vond.
    "tja daar kan ik nu helaas niets meer aan doen" is de reactie! Ongelofelijk! Niet eens een drankje werd er aangeboden!

Ik heb de rekening gevraagd die 40 euro was voor een hap slecht eten! Ik ben zo kwaad op mezelf dat ik uberhaupt heb betaald!

Wat een onbeschofte bediening, behandelde ons als kleine kinderen die iets niet lusten.