Picasso Restaurant in Den Bosch

di lunch 11:30 - 15:30 diner 16:00 - 21:30

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 29 apr

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1194933041 95
1472060963 70
1520965891 73
1561719997 75

1. Ine Holtkamp

Een heel gezellig restaurant, met zeer vriendelijke bediening, heel alert ook en het eten was buitengewoon goed.

2. Wat een leuk en gezellig restaurant… Super! We waren met 4 vriendinnen zondag binnen gelopen. Hadden niet gereserveerd en het was hartstikke druk. Na een prettig welkom van een serveerster die direct ging kijken of er misschien nog een tafeltje op korte termijn vrij zou komen hebben we even aan de bar mogen wachten. Daarna een leuke tafel aan het raam gekregen… We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Attent en vriendelijk personeel… Wat wil je nog meer voor een gezellige avond!

3. Ruim een maand voor het etentje hadden we gereserveerd, dat we zeker plek zouden hebben. Daar aangekomen werden we helemaal buiten in een hoek geplaatst, terwijl het niet heel warm was. Er hingen wel warmte lampen maar deze mochten niet allemaal aan want dan zou het te warm worden. Toen we ons voorgerecht kregen, zagen we opeens DRIE MUIZEN lopen. Mijn moeder is erg bang voor muizen dus zat niet meer fijn. Dit aangegeven aan de bediening en het enige wat ze zeiden was: klopt die zitten hier. Er waren binnen al verschillende tafeltjes vrij, maar die werden ons niet aangeboden. Jammer van de avond!

4. Heerlijk gegeten, fijne sfeer en hele vriendelijke bediening !!!

5. Gabrielle

Tijdens de dames voetbal finale zaten we lekker in de tuin in een laat zonnetje. Gezellige en ontspannen sfeer, lekker eten en goede bediening. We komen zeker weer terug.

6. Lili de Ridder

Lekker eten in een fijne sfeer. Vooral buiten of in de serre is het heerlijk toeven.
    Bijzonder om midden in de stad in een binnentuin te kunnen eten, zonder nadrukkelijk muziek of een akoestiek die het praten heel moeilijk maakt (dat is bij veel andere restaurants wel het geval).

7. Komen regelmatig voor lunch. Lekker eten en de service is altijd vriendelijk.

8. Prima gegeten!

9. Nico Swart

10. Renie Nuyens

Super lekker geluncht en een zeer vriendelijke bediening. TOP.

11. Al jaren gaan we met veel plezier bij Picasso eten. Zo hadden we dagen van tevoren voor Valentijnsdag gereserveerd en keken we ernaar uit om bij ons lievelingsrestaurant te gaan eten. Totdat ik vandaag (op de dag zelf) gebeld werd door Picasso dat er geen plek voor ons was. Op mijn verbaasde en teleurgestelde reactie werd geïrriteerd vermeld dat ze er niets aan konden doen dat ze vol zaten. Bewust zo vroeg gereserveerd en dan op deze manier afgemeld worden... Wat een service! Deze vaste klanten zijn jullie kwijt!

12. Dorit Hasselaar

Prima avond gehad. Prettige sfeer, heerlijk eten, vriendelijke bediening en gelukkig ook geen muziek waar je je bovenuit moet zien te schreeuwen. De serre met uitzicht op de binnentuin blijft ook in de winter favoriet. Ook fijn dat je meerdere kleine gerechten kunt bestellen. Kom hier vaker en het bevalt altijd. Aanrader!

13. Elly van de Sande

Lekker eten, gezellig en prima bediening. Voor herhaling vatbaar.

14. Frank Hooijmans

Heerlijk gegeten en een super service.

15. Michaël Verheij

16. Lekker gegeten bij Picasso. Gezellige sfeer, bediening is vriendelijk. Wel mogen ze de bediening wat beter afstemmen. Er kwamen steeds twee obers achter elkaar vragen of we tevreden waren en of we nog wat nodig hadden.

17. We hadden niet gereserveerd dus we vroegen of er nog een tafeltje was. Ja hoor! Zei een meneer van de bediening en loodste ons naar een tafel in de serre. We bestelden een wijntje en wat stokbrood en hadden veel te bepraten dus we keken niet meteen op de menukaart. We hadden tenslotte de hele avond en konden het er lekker van nemen. Af en toe kwam er een serveerster vragen of we een keus hadden gemaakt, maar nee, we wachtten nog even, we zaten nog lekker aan de wijn met stokbrood. Nadat we er een half uur zaten, kwam een andere dame van de bediening naar ons toe en zei op strenge toon dat we nu toch echt moesten bestellen want om kwart voor 8 was deze tafel gereserveerd, dus stipt om half 8 zouden we de rekening krijgen! (Het was 18.00). Nadat we lieten weten dat ons dit niet gemeld was, kregen we nog een keer op strenge toon te horen dat we toch echt om half 8 de rekening zouden krijgen. We hebben besteld, hadden ons hoofdgerecht 10 minuten later en waren ruim voor half 8 weer weg. Ons toetje zijn we ergens anders gaan eten!

18. Genoten van een avondje uit. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant

19. Roy 46 punten

Al heel vaak genoten van het heerlijke eten van Picasso. De carpaccio, scampi's en de biefstuk zijn aanraders. Gezellig tentje en goede bediening. Voor een goed bedrag een 3 gangen menu, perfect!

20. Marjolein

Wederom heerlijk gegeten bij Picasso. Vriendelijke serveerster die net even wat extra deed voor onze kinderen. We komen snel weer terug!!

21. Zaterdag 27 februari j.l. waren, mijn vriendin en ik, een dagje winkelen in Den Bosch. Rond half twee liepen we binnen bij Picasso voor een lunch. Bij binnenkomst werden wij begroet door twee verschillende serveersters. Ondanks de drukte waren er twee beschikbare tafeltjes. Wij kozen voor een twee persoons tafel onderin de kelder. We bestellen een drankje bij de serveerster die bij ons aan tafel komt met de menukaart. Na enkele minuten staat er een meneer achter mijn vriendin en vraagt op een strenge en harde toon; "Heeft u met mij een afspraak?" Wij kijken hem verbaasd aan, want we kennen deze meneer niet. Is hij misschien een vertegenwoordiger met een afspraak of heeft hij misschien een blind-date? Tot onze verbazing gaat hij door;"Als u geen afspraak heeft met mij dan moet ik u verzoeken om op te staan en plaats te maken voor mensen die al een tijdje aan de bar zitten anders krijg ik ruzie met ze!" Aha, het blijkt de restaurantmanager te zijn! Ook goedemiddag! Mijn vriendin en ik zijn allerminst gecharmeerd van deze gênante situatie op luide toon, maar we pakken onze spullen. De serveerster staat inmiddels achter ons met de bestelde drankjes. Er komen meer en meer mensen binnen. De stress en chaos is nu echt compleet. Wij bedanken en vertrekken. Ik hoop dat de omgang met klanten verbetert, want de gerechten op de kaart zien er goed uit.

22. Ria paardekooper

Gisteren 9 juli gegeten met het pers en Paul koor! Het was geweldig en zeer goede bediening. Alles was lekker, voor herhaling vatbaar. Vriendelijke groet Ria.

23. Heerlijk gegeten bij Picasso afgelopen week. Voor iedereen wat wils op de kaart en men deed niet moeilijk als we iets wilden veranderen. Top bediening en sfeer!! Een echte aanrader.

24. Gisteren avond hier gegeten, het eten was in een woord geweldig ! Ik had voor de duo rund een combi van een runder hamburger carpaccio en als hoofd de Mixed grill (4 soorten biefstuk) en alles was super goed bereid. Het was er echt heel druk en er moesten zelfs mensen teleurgesteld worden die niet gereserveerd hadden. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. We vonden wel dat de gangen vlug na elkaar kwamen. Als we bij het kiezen van het dessert niet gezegd hadden even te wachten zouden we na een uur weer buiten staan.

25. tedleen

Ondanks dat we een tafel telefonisch (met de eigenaar) gereserveerd hadden, kregen we te horen dat er geen tafel beschikbaar is. Dat kan natuurlijk, een fout is immers snel gemaakt. Wat ons het meest ergerde was de manier waarop de leidinggevende ons te woord stond...."ja de baas die maakt wel vaker een fout". Ongelofelijk wat een slechte bediening. Wij komen er nooit meer.

26. Gerrit Wijnstekers

Heerlijk gegeten en gezellige bediening! Vooral de spaghetti "from hell" was super!

27. Alweer heerlijk gegeten met een super vriendelijke bediening.

28. We hebben altijd goede dingen gehoord over Picasso, maar zijn zelf erg teleurgesteld. We hadden twee entrecotes besteld. De sauzen waren smakeloos en het vlees zelf behoorlijk taai voor een entrecote. Toen de serveerster netjes vroeg of het gesmaakt had, liet ik dan ook weten dat het iets taai was. Een paar minuten later kwam de gastvrouw (eigenaresse?) naar ons toe gesneld en zei dat ze een stukje van de overgebleven entrecote had doorgesneden en het helemáál niet taai was. Het lag vast aan mij, ik sneed vast niet goed met de draad mee. Ook toen ik zei dat dat niet mijn entrecote was die over was gebleven maar die van mijn tafelgenote, bleef ze doorgaan terwijl ze me vuil aankeek. Ik heb het gesprek maar afgekapt en we zijn daarna snel weggegaan. Uiteraard zonder fooi te geven....

29. Zonzicht

Heerlijk ontspannen het weekend beginnen dachten wij. Lekker uit eten. De volgende keer gaan wij in ieder geval niet naar Picasso. Blijkbaar beseffen zij daar niet dat gasten daar komen om ontzorgt te worden en een moment van de week in te luiden.
    De communicatie naar gasten is rustig lomp te noemen wanneer er geen tafeltjes meer zijn voor x-personen (gebeurde bij iemand anders). Een besteld wijntje was vergeten en kwam pas bij het dessert.
    Het eten was ontzettend zout en het vlees was te rauw. Hiervan wat gezegd, zouden thee/koffie ter compensatie krijgen, maar met ruim 30 graden is zo'n warm drankje niet echt fijn, dus aangegeven het aanbod te waarderen maar wegens de warmte hiervan af te zien.
    Vervolgens de rekening gevraagd. Er werd gewoon een bedrag gerekend voor de kan tapwater! Waar 2 glazen wijn (waarvan je weet dat de fles tenminste 4x over de kop gaat) tegenover staan en een frisdrankje. Plus het aanbod thee/koffie. Bereken dan dat water niet! Voor zover dat je dat uberhaubt gastvrij kunt noemen om tapwater in rekening te brengen, zeker wanneer er gewoon netjes drankjes naast worden besteld.

30. Afgelopen weekend was ik samen met mijn vriend een weekendje in Den Bosch. We hebben toen gegeten bij Picasso en waren er beide van onder de indruk! We konden niet bedenken wanneer we eerder ergens zo lekker gegeten hadden. We raden het dan ook iedereen aan! Een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en top gerechten... Nogmaals bedankt!

31. Wij komen al jaren hier eten, niet voor niets.... Het is een sfeervol ingericht restaurant met een mooie tuin (verwarmd en zonodig overdekt). Een vriendelijk en klantgericht team staat garant voor een fijne maaltijd en verblijf. Het menu is afwisselend met vaste en seizoensgebonden gerechten. Heerlijk de smaakpapillen laten prikkelen en genieten van het mooie wat je krijgt!

32. Mevr. G. Keijzers

Geweldig weer om daar te lunchen en te dineren. Vriendelijke bediening en de eigenaar is ook erg attent.

33. Bij Picasso kun je altijd lekker eten en de bediening is altijd goed. Informeel, maar wel altijd correct en ze hebben echt oog voor de klanten.
    Op het terras kun je heerlijk zitten in afgeschermde tuin. Een aanrader als je lekker relaxed wat wilt eten en drinken!

34. We hebben hier al eens eerder gegeten, en ook dit keer was de kwaliteit en bediening zeer goed.

35. Kim 80 punten

Vanavond met een vriendin hier gegeten. In plaats van 1 hoofdgerecht heb ik gekozen voor 2 voorgerechten en wel de vis tapas en de malaga tapas, echt super lekker allemaal! Je krijgt per tapasvoorgerecht 4 verschillende tapas, had dus 8 tapasgerechtjes en dat voor maar 20,-. Alles was even lekker! De bediening was zeer oplettend en erg vriendelijk, hiervoor dus een dikke 10! Als ik nog eens naar Den Bosch ga kom ik hier zeker terug!

36. Madelon

37. Vanavond hier heerlijk gegeten en getafeld met vriendlief.
    De kaart biedt een ruime keuze en is erg gevarieerd. De voor, hoofd en nagerechten hebben allemaal een vaste prijs en voor 29.90 kun je hier je eigen drie gangen menu samenstellen.
    Wij hadden ons oog al laten vallen op de chocolade trio en hebben het voorgerecht overgeslagen uit de angst dat deze er dan misschien niet meer bij zou passen haha.
    Het eten was erg lekker en er hangt een leuke, relaxte sfeer.
    In het bijzonder nog even een dikke 10 voor de service. Ondanks de drukte lekker snel, maar niet gehaast en zeer vriendelijk en betrokken.
    Wij komen zeker nog een keertje terug.

38. Je kan daar heerlijk eten, genoeg keus. Zowel voor, hoofd als nagerecht.
    De Rapas hapjes zijn ook om te smullen. Top daar.

39. Marian Bertholet

Heerlijke vissalade en goede wijn. Geweldige bediening, zeer vriendelijk en attent. Aanrader

40. Meerdere malen van een lunch genoten.
    Het eten is zeer smakelijk en voldoende om de buikjes vol te krijgen. Elke keer nog zeer vriendelijke bediening gehad die altijd wel even komt vragen of alles naar wens is.
    Aankomende zaterdag ga ik weer lekker lunchen bij picasso,kijk er nu al naar uit!

41. Astrid den Ouden

Gisterenavond met 7 personen hier gegeten. Eten was prima, leuke aparte gerechten, mooi opgemaakte borden.
    Tournedos bv. was erg mals en goed gebakken.
    Minpuntje, hoofdgerecht kwam erg snel na het voorgerecht. Bediening was uitstekend, erg vriendelijk en attent.

42. Ik lees hier aardig wat negatieve ervaringen. Die deel ik niet helemaal. Ik ben al behoorlijk wat keren bij Picasso geweest en ben bijna altijd weer tevreden naar buiten gestapt.

Een enkele keer was het eten niet optimaal. Het kwam veel te snel bij ons aan tafel, was niet geheel warm en de smaak was flauw. Alle overige keren: leuke kaart met prima gerechten! Ook de smaak beviel me goed. Het is natuurlijk geen restaurant met de hoogwaardigste gerechten, maar je kan er prima en afwisselend eten voor een leuke prijs.

De bediening is vriendelijk en het restaurant is gezellig en knus ingericht.

43. Lekker eten, goed op smaak en mooie bord opmaak. De bediening werkte hard en ondanks de drukte werd er goed gehoor gegeven aan onze wensen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

44. We zijn met een gezelschap van 11 mensen wezen eten bij dit restaurant. Verwachtingen waren hoog, we hadden er immers al eerder gegeten. Enigzins overvallen door de gejaagde bediening die meteen al zei dat we gewoon alleen het menu moesten bestellen en alsjeblieft geen aanpassingen. Waarop er toch onder ons enkele waren die dat wel hadden en toen op bijzonder ongepaste onbeschofte wijze te woord werden gestaan door dit zelfde meisje. Meerdere malen moesten we vragen om glazen voor de wijn, bij een van ons kwam zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht toen wij al hadden gegeten. Jammer als je met een gezelschap bent.

45. Ik heb Spaghetti Aglio met rucola, ossenhaaspuntjes, parmezaanse kaas en pepertjes besteld.
    Smaak, heel zout, het vlees halfgaar en pezig.
    Qua kwaliteit zeker geen €16,95 waard.
    Vooraf extra brood besteld, kruidenboter erg zout.
    Mijn dochter had kipnuggets met friet.
    De kipnuggets zagen er niet echt geweldig uit en waten erg droog van smaak.

Ik wilde Spaghetti Aglio Olio graag bestellen.
    Dit hadden ze als voorgerecht op de kaart staan. Toen ik aangaf dat ik eigenlijk dat wel wilde en vroeg naar de portie, werd mij verteld dat dat echt te weinig zou zijn.
    Ik moest dan maar het vlees uit het hoofdgerecht eten en de rest laten staan.
    Jammer dat ze niet mee wilden denken.
    Overigens als het voorgerecht €9,95 kost dan mag je nogal iets verwachten. Zeker als de ingredienten bestaan uit: spaghetti, olijfolie, knoflook, spaans pepertjes en rucola

Jammer, dit nooit meer

46. Karin 29 punten

Het eten smaakt erg zout en is behoorlijk droog. De cola lijkt wel uit de post-mix. De bediening is wel goed, maar voor slecht eten betaal je veel te veel.

47. Twee of drie keer per jaar komen we hier wel om ons lekker te laten verwennen. Wij zijn nog nooit teleurgesteld. Het eten is zondermeer uitstekend. Geen sterrengerechten. Maar gewoon eerlijke smakelijke gerechten. Prijs/kwaliteit prima in orde. Het personeel werkt zo hard als paarden. Allemaal een horecahart. Proffesionals. Dat merk je meteen. Ondanks de drukte je toch telkens het gevoel geven dat jullie de eregasten zijn...Dat is zoals het hoort. De gastheer voorop!

Door de drukte kan het er soms wat luidruchtig zijn met pratende en lachende gasten. Maar voor een avondje lekker uit is dit een van de 'places to go'

48. Gisteren bij Picasso gegeten. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding een beetje zoek. Niet spectaculair qua smaak. Wat me eigenlijk het meest stoorde was dat het eten zo lauw was. Op koude borden geserveerd, dan koelt het snel af. De tiramisu was ook erg lafjes, weinig smaak.
    Jammer.

49. Ik hoor altijd van mensen zeer goede verhalen over Picasso, dus ik dacht daar moet ik ook een keer gaan eten. Helaas stelde het eten niet veel voor, er zat weinig smaak aan. Ik zal hier dan ook niet terug naartoe gaan.

50. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Picasso. Was absoluut de kroon op een heel gezellig dagje (kerst)shoppen in 's Hertogenbosch. Uitstekende gastvrije ontvangst. Prima kaart en genoten van ieder gerecht. Gezellige inrichting met veel sfeer en oog voor detail. Prima bediening. Ook zelf variëren met bijvoorbeeld andere sauce bij een ander gerecht is geen enkel probleem. Je krijgt het gevoel dat niets te veel is om de klanten naar de zin te maken. Zowel de kwaliteit als de presentatie van de gerechten is dik in orde. Daarbij ook nog goed te betalen. Kortom absoluut een aanrader. Wij gaan er zeker terug als we weer in de buurt zijn. Reserveren is wel aan te raden, want ook op de relatief rustige dag voor kerst zat de zaak vrijwel vol.

51. Vriendin zit in rolstoel. Duidelijk vermeld bij de reservering. Komen we daar binnen, blijkt dat onze tafel te bereiken is via het opstapje. Wij naar de bediening. Volgens de bediening hadden we duidelijk moeten vermelden dat een van de bezoekers een "rolstoeler" was... Maar dat hadden we dus gedaan. Elders zat ook een mevrouw met een rolstoel, maar zij had meer recht op het bereikbare tafeltje, omdat ze wél had aangeven dat ze in een rolstoel zat, volgens de bediening. Dat hadden wij ook, zeiden we voor de derde keer... Hun reactie: 'we kunnen misschien vragen of mensen willlen ruilen, zodat je misschien toch een bereikbaar tafeltje hebt en anders is het jullie probleem en niet het onze.'

52. Goed restaurant, zeer snel een tafel, buiten op het terras, zonder besproken te hebben.

Lekker gegeten van keuze-3-gangenmenu.

Voldoende keuze, prima bediening, een echte aanrader.

53. Goed restaurant, goede bediening, top avond gehad.

54. den bosch

Zeer goed restaurant, goede bediening, lekker eten, wel aan de prijzige kant maar je kan niet alles hebben. De lunch broodjes zijn hier echt zalig en ook lekkere soepen.

55. Goed restaurant, maar naar mijn mening te grote kaart voor wat ze bieden. Beter een kleinere kaart nemen en dan zorgen dat de kwaliteit super is! Kwaliteit boven kwantiteit.

Verder erg vriendelijk personeel en leuk ingericht.

56. Lekker gegeten en gedronken, maar dat ze 1,25 euro vragen voor een kan water vind ik nergens op slaan. 2 flessen wijn gehad met 5 personen en dan daar nog geld voor durven vragen. Dan snap je het begrip horeca niet.

57. Dit is een top restaurant! Altijd heerlijk eten daar, lekker sfeervol en ook zomers lekker buiten op het terras! Super bediening en zelfs de eigenaar altijd aanwezig en werkt ook mee. Kortom echt een bezoekje waard! Wij gaan volgend weekend weer!

58. Met hoge verwachtingen zijn wij hier op Kerstavond gaan eten. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik er meer van verwacht had. Het eten was niet slecht, maar het was nergens verrassend of buitengewoon. Als je met z'n tweetjes €100,- moet aftikken verwacht ik wel dat ik iets voorgeschoteld krijg dat ik thuis niet gemakkelijk zou kunnen maken.

Op het personeel had ik niets aan te merken. Tussendoor even gevraagd of het eten iets minder snel kon komen en daar werd keurig gehoor aan gegeven.

59. Anne Kolner

Ik was samen met mijn moeder en mijn zusje op zaterdagavond 27 november in Den Bosch om te shoppen en te overnachten. We zijn via internet op dit restaurant gestuit en hebben al twee weken van tevoren gereserveerd. Toen we er aan kwamen was het stuiterdruk, maar erg gezellig. En heel vriendelijk personeel.

We hebben gekozen voor het drie gangen menu voor 30 euro.

Bij het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht keken we onze ogen uit. Het waren allemaal mooie opgemaakte gerechten en voortreffelijk gemaakt. Ook kwam er geregeld iemand vragen of alles naar wens was en of we voldoende te drinken hadden.

We hebben na de tijd de gastvrouw gezegd dat we volgend jaar zeker weer komen bij dat restaurant! Dit is echt een top tent!

M.v.g. Anne Kolner uit Enschede.

60. Goed eten voor een hele mooie prijs waarbij je de keuze hebt uit de hele kaart. Lunchen in de zomer op 't binnenterras is ook heel gezellig. De moeite waard om zo nu en dan eens een hapje te gaan eten.

61. Erg fijn restaurant, kom hier met mijn vriend regelmatig wat eten. De bediening is perfect, werk zelf ook in de bediening en heb er nooit wat op aan te merken. Lekkere gerechten, ook prettig om voor een vaste prijs een menu zelf samen te stellen. Wij zullen er nog vaak komen!

62. Echt super leuk restaurantje en ik kan het iedereen aanbevelen!

Je krijgt lekker eten en we hadden een goede service van Ank!

Je krijgt al snel brood en goed op tijd krijg je je andere gerechten. De prijs is mooi omdat je zelf een menu kan samen stellen voor 28.50!

63. Bertens

Heerlijk eten, voor een mooie prijs.

We werden op een uitstekende manier bediend door Esther, niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig.

Koks, het was heerlijk, blijf zo doorgaan.

64. Altijd goed eten. Steeds weer nieuwe keus. Iets meer keuze qua wijn zou mogen. Ik ben netjes opgevoed, maar je moet zolang op de rekening wachten dat je ondertussen drie marathons kan lopen! Verder is de bediening altijd zeer goed. En kan je bij de eigenaar en eigenares ook altijd terecht voor eventuele aanvragen! Het is wel jammer dat wanneer je naast elkaar zit, dat je elkaar dan echt niet kan verstaan...

65. Ik heb er vorige week met een vriendin gegeten. We zijn gegaan voor een 3 gangen vismenu. Het was erg lekker, vooral de garnaaltjes, heerlijke saus erbij. Het hoofdgerecht bestond uit 2 soorten vis en weer garnaaltjes. De pangasiusfilet was wat minder, maar die vis heeft weinig smaak, misschien daarom. Bij het nagerecht gingen we voor de chocolademousse waarbij ook chocoladeijs werd geserveerd. De mousse had wat luchtiger gemogen.

Al met al een gezellig restaurant, zag er mooit uit van binnen, het was er druk en heb genoten. Voor herhaling vatbaar.

66. Wij komen al jaren in Picasso. Of je met 2en, 4en of meer personen gaat het is altijd super. De keuze is divers. Van salade tot tapas tot soep en van biefstuk tot pizza en de toetjes......!

In een woord een aanrader voor iedereen!

Gezellige sfeer en inrichting.

67. Mariska

68. We hebben echt een heerlijke avond gehad hier!

Fantastisch eten, gezellige vrolijke bediening en heerlijke wijn!

Zeker een aanrader!

69. Toen ik er ging dineren was het een heerlijke avond. Een echte aanrader is om dan achter op het terras te gaan zitten. Dit hebben wij ook gedaan en dat was echt genieten. Je zit er heel prive en gezellig!

Het eten was ook allemaal erg lekker. Alleen de boontjes die erbij geserveerd werden waren niet zo'n groot succes.

70. Zeer gezellige avond gehad en goed gegeten.

Paar kleine dingen vielen tegen, enige groente die je kreeg waren boontjes, welke net niet beetgaar waren.
    Je moest er echt op knauwen om ze op te kunnen eten.
    Viel nogal tegen, en er zat verder ook geen salade of iets dergelijks bij.

De spareribs waren alles behalve mals en al van te voren doorgesneden waardoor deze ook nog eens uitgedroogd aanvoelden in de mond.
    Op deze kleine dingen na heerlijk gegeten!

71. Marleen Kemme

72. L. van de Laak

Wij hebben hier zaterdagavond heerlijk gegeten.

Het was geen probleem om met 5 personen 3 toetjes te nemen, met 5 lepels, omdat we eigenlijk wel volzaten maar toch nog iets lekkers na lustten.

Het personeel kwam regelmatig langs om te informeren of alles naar wens was en toen het begon te regenen hadden we direct plaats binnen, ondanks de drukte, prima geregeld.

73. Heerlijk gegeten, liep allemaal erg vlot ondanks de drukte. De bediening is erg goed en had alles prima onder controle.

Alleen door de beetje te optimale benutting van de ruimte, krijg je lichte claustrofobie als het restaurant vol zit.

Maar verder zeker voor herhaling vatbaar!

74. We hebben een verjaardagsdiner gehad met 7 personen. En dit restaurant bleek een uitstekende keuze.
    We hebben genoten van het eten en de ambiance.
    Prima! Pluimpje waard!

75. picasso denbosch

gezellig ingericht, lekker eten, schoon, goede, prettige bediening, niet te duur

76. Heerlijk eten. Beste restaurant waar ik tot nu toe heb gegeten.