Gratis parkeren in de omgeving.

Bezorgrestaurants in de buurt van Oost Java

1. In principe geen restaurant maar zo goed als alleen afhaal. Er is hooguit voor 2 personen ruimte om te zitten.

Kwaliteit eten is daarentegen voortreffelijk. Eindelijk een Indo in Den Bosch die de kwaliteit van collega's in andere steden evenaart. Tot wij Oost Java ontdekten waren wij altijd op omliggende plaatsen als Oisterwijk en Eindhoven aangewezen, omdat in Den Bosch qua vergelijkbare kwaliteit niets te vinden was. Oost Java heeft dat gat geweldig opgevuld. Grote variatie aan smaken en kakelverse producten. Je kan het met eigen ogen zien, want de kokkin is voortdurend bezig.

Een minpuntje, na 18 uur loop je dik kans dat meerdere gerechten uitverkocht zijn. Kennelijk durven ze geen grotere voorraad aan te leggen. Voordeel: je krijgt vers bereide maaltijden. Nadeel: soms de hond in de pot.

Echtpaar runt de tent. Vrouw in de open keuken. Man achter de counter. Zeer vriendelijke en klantgerichte mensen. Proberen alle speciale verzoeken te honoreren.