New Golden House in Den Bosch

Lekker Chinees eten in 's-Hertogenbosch!

Eten & drinken 9,1

• za lunch 12:00 - 22:00
  • zo lunch 12:00 - 22:00

• Telefoon 073-6990966
  • Facebook New Golden House

Er is ruime parkeergelegenheid aan de voorzijde.

Vanaf het station van 's-Hertogenbosch neem je de stadsbus 1 richting Kruiskamp. Na 4 minuten stap je uit bij de halte "Boschmeersingel" vanaf daar is het 3 minuten lopen naar de Columbusstraat 23.

Vanaf het station van 's-Hertogenbosch kun je ook de lijnen 135, 136 en 302 nemen. Na 5 minuten stap je uit bij de halte "Vlijmenseweg". Vanaf hier is het circa 9 minuten lopen naar de Columbusstraat.

Welkom lieve bezoeker,

Graag willen wij u voorstellen aan het nieuw gevestigde restaurant in 's-Hertogenbosch-west New Golden House.

In het restaurant kunt u heerlijk a la carte dineren met keuze uit verschillende oosterse specialiteiten. Het restaurant beschikt over circa 100 zitplaatsen. Het is geschikt voor kleine én grote groepen. (Gelieve vooraf te reserveren.)

Bij een reservering van minimaal 15 personen kunnen wij in overleg een lopend buffet voor u klaarzetten.

Wij hebben ook een bezorgservice tussen 17:00u en 21:00u. U kunt bij ons telefonisch een bestelling plaatsen, die bij u thuis wordt afgeleverd. Wij bezorgen bij een minimale besteding van 15 euro met 2 euro bezorgkosten. Vanaf 25 euro bezorgen wij gratis.

Bij een minimale besteding van 15 euro bezorgen wij ook sigarettenpakjes bij u thuis.
Uiteraard kun je bij ons ook afhalen. Hierbij kunt u ook van te voren telefonisch contact opnemen, dan staat het klaar op de afgesproken tijdstip.

Bij New Golden House kunt u GRATIS parkeren. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid aan de voorzijde van het restaurant.

Wij zijn dagelijks bereikbaar via het nummer 073-6990966

Wij vinden service en kwaliteit zeer belangrijk en dat ziet u ook terug in ons restaurant. Wij werken met ervaren koks en zeer vriendelijke bediening.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en graag zien we u gauw in ons restaurant!

Houd onze Facebookpagina in de gaten voor leuke acties!

• High tea: € 15,95
Diëten Vegetarisch
Foto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den BoschFoto van New Golden House in Den Bosch

Overnachten
Hotels in de buurt »
Ambiance
Gezellig, hip, luxe, romantisch en rustig
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, bezorgen, catering, high-tea en rookruimte
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel en magnetron (voor kindervoeding)
100 zitplaatsen
Betalen