Menu-et in Den Bosch

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 21:00

Menu-et is een echte belevenis. De plek om iets te vieren, iemand te verrassen of gewoon zelf te genieten.

Een traditionele Franse avond: fantastische gerechten, heerlijke wijnen en de onvergetelijke optredens van de gepassioneerde eigenaren die je in de watten leggen en tussen de gerechten door de sterren van de hemel musiceren... joie de vivre!

Romantisch met z'n tweeën, gezellig met een groep; Menu-et is dé plek voor een complete avond culinair en cultureel genieten voor een eerlijke prijs. Dit alles in de unieke Korte Putstraat, een landelijk bekende en alom geliefde uitgaansstraat, ooit nog bekroond met de titel ‘dé terrasstraat van Nederland’ in 's-Hertogenbosch.

Als u in deze straat kiest voor een bijzonder avondje uit eten, dan belandt u vanzelf bij Menu-et; het kleinste restaurant van de straat.
Vanaf het moment van binnenkomst kijkt u uw ogen uit. Werkelijk ieder hoekje van dit huiskamerrestaurantje is het bezichtigen waard want er is veel aandacht besteed aan de inrichting. U waant zich een avond lang in het oude Parijse Montmartre terwijl Juliette Gréco, Edith Piaf en Charles Aznavour door de luidsprekers klinken.
Terwijl u als gast geniet van de door onze chef kok Boy van den Eng bereide kleine mooie gerechten en onze heerlijke huiswijnen, zult u plotseling opmerken dat eigenaar Paul Diekman achter de piano is gaan zitten om u weg te voeren op de meest gevarieerde klanken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat eigenaresse Chantal Kooreneef plotseling een Franse chanson voor u zingt.

Wij vinden het leuk dat u onze gast wilt zijn en we doen er dan ook werkelijk alles aan om u vanaf de eerste tot de laatste minuut in de watten te leggen!

Een bijzondere, zinnenprikkelende, tongstrelende, muzikale en onvergetelijke belevenis; kortom: een Avondje UIT!

Chantal Kooreneef en Paul Diekman heten u van harte welkom!

Diëten Vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den BoschFoto van Menu-et in Den Bosch

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Gezellig, huiselijk, klassiek, nostalgisch, romantisch en rustig
Voorzieningen
Terras